REGIMUL BĂSESCU: 2009-2011, TREI OAMENI DRAGI, MORŢI CU ZILE ÎN TREI ANI. S-A DUS ŞI UNCHIUL MEU ARDELEAN

Sistemul de sănătate din România, distrus de regimul Băsescu, respectiv, Spitalul Militar Central, transformat în partener de corupţie criminală, cu preţul vieţii oamenilor. Principalii vinovaţi: Băsescu şi Udrea-Cocoş. Vor plăti pentru asta.

N-are sens să vă dau detalii. Vă spun esenţialul:

2009: unchiul Cici, fratele mamei. Mort cu zile, din pricina germenilor din SMC, răspândiţi din cauza mizeriei firmei lui Cocoş, „încredinţată” să facă „renovarea”, inclusiv la Reanimare.  

2010: mama, viaţa mea. Din aceeaşi cauză, plus incompetenţa unor medici rămaşi fără concurenţă. Că doar i-a trimis nemernicul de la Cotroceni afară din ţară. Să rămână el cu nulităţile lui bolnave după putere şi avere.

2011: unchiul Puiu, bărbatul ardelean al Ninei, sora cea mică a mamei. A prins Crăciunul – îl merita -, toate cele trei zilele şi s-a dus pe 28 decembrie dimineaţa. Liniştit, împăcat – spovedit şi împărtăşit. Din fericire, acasă. Avea 67 de ani, un pic mai mic decât Cici. Ştia că se duce şi în acelaşi timp, îi era dragă viaţa, ar mai fi vrut să trăiască şi spera asta – realist fiind, în acelaşi timp. Avea păcatele lui, ca noi toţi, dar minore şi rămase fără importanţă în faţa credinţei în Dumnezeu.

El şi Cici mi-au rămas în loc de tată, pierdut subit când eram fetiţă. Puteau trăi până la adânci bătrâneţe, dacă ţara era normală. De fapt, ţara n-are nici o vină.

Deci, Puiu. Numele de alint. Numele de botez: Terentie-Constantin. Superficialitate medicală şi cinism – repet, din lipsă de concurenţă. Oncologul le zicea oamenilor: dacă nu vă convine, mergeţi la Fundeni! Repet, repet: din pricina lipsei de concurenţă îşi permitea mizeria. Am suportat de la acel personaj incalificabil afronturi pe care nu le-aş fi crezut posibile, dar am făcut-o pentru unchiul meu şi medicul pe asta miza, şantaja aparţinătorii. Un fel de Mengele, pentru care medicina nu era nici pe departe apostolat – cum a fost pentru mama şi alţi medici magnifici, mama, care a lucrat 30 de ani în acel spital, de fapt, şi-a dedicat viaţa – ci experiment cinic (un poponar psihopat, atipic, fiindcă homosexualii pe care i-am întâlnit anterior sunt fără excepţie de-o delicateţe rară).

Casa de asigurări – OPSNAJ – nu i-a aprobat medicamentul salvator, mai multe luni. Călcând legea în picioare, pentru că avea dreptul, din moment ce a contribuit toată viaţa cu CAS-uri. Imensa majoritate a contribuabililor nu beneficiază niciodată de drepturile lor, adică plătesc degeaba, fiindcă n-au treabă cu spitalele toată viaţa lor. Iar minoritatea celor care au nevoie la un moment dat se pomenesc cu drepturile refuzate (trebuie să plătească şi seringile de unică folosinţă, iar medicamentele la care ar avea dreptul gratuit nu le sunt asigurate). Unde s-au dus banii? Nimeni cu putere de reprezentare n-a întrebat. Adică, opoziţia de kkt.

Răspuns de oncolog. L-am întrebat, penultima dată, ce facem dacă nu ni se aprobă nici luna asta medicamentul – ar fi fost vreo 700 de milioane cura, ceea ce nici într-un milion de ani nu ne puteam permite. Şi ce-a răspuns? Cică: ne rugăm la Doamne-Doamne să se îmbogăţească statul!

Pe scurt, nu s-a făcut nici pe departe ceea ce putea şi trebuia să fie făcut pentru unchiul meu. Iar ultimele trei luni nu i-au mai făcut nimic. A slăbit 20 de kg în 2 luni. Toată viaţa lui a fost înalt şi subţire, dar în ultima vreme, era pur şi simplu eteric.

Mizeria cu „aprobarea” medicamentelor – neprevăzută în nici o lege şi cu atât mai puţin în Constituţie – se bazează pe faptul că e vorba mereu de pseudo-licitaţii: în realitate, sunt încredinţări directe, cu multe parandărături. La asta se reduce totul pentru secăturile de la putere. Dar vor primi ceea ce merită.

Sigur că asta nu mi-i va aduce pe cei dragi înapoi. Dar va se va face dreptate (nu-mi fac iluzii şi nu-mi pasă că opoziţia e proastă, aş vota şi o broască râioasă, am mai spus, numai să-i văd pe nemernici la puşcărie – şi mai întâi târâţi pe la televiziuni cu cătuşele).

Îi mai sunt datoare lui Puiu următoarele precizări: era monarhist, monarhist curat, i-a spus moş Terente, moşul lui şi strămoşul Alinei, că nimic nu se va face în ţara asta fără monarhie şi că trebuie să vină la locul lui Regele Mihai – era 22 decembrie 1989. L-a susţinut pe Principele Radu şi după ce s-a retras, pe Crin (vota PNL, în lipsă de PNŢCD, partidul ardelenilor conştienţi, dar sigur, cu condiţia să mai existe, deci, să merite succesiunea istorică).

Îmi e foarte dor de unchiul meu ardelean. Şi de toţi cei dragi. Să nu-şi facă iluzii nemernicii: am să fac în continuare tot ce depinde de mine ca să se facă dreptate.

P.S. Raed Arafat, prim-ministru! Medic adevărat, căruia îi mulţumesc personal pentru că i-a pus la dispoziţie avionul, unchiului meu, Cici, fără să ştie că e unchiul meu. Doar un pacient care merită: viaţa. Despre Raed, va urma. Negreşit!

29 răspunsuri to “REGIMUL BĂSESCU: 2009-2011, TREI OAMENI DRAGI, MORŢI CU ZILE ÎN TREI ANI. S-A DUS ŞI UNCHIUL MEU ARDELEAN”

  1. Shadow Says:

    Roxana

    Imi pare rau si condoleante. Dumnezeu sa-l ierte. Trebuia insa sa ne spui de medicamentul ala poate puteam sa punem mana de la mana si sa i-l trimitem din strainatate. Nu nu de critici ai tu nevoie acuma. Stiu. Dar alta data nu uita sa apelezi. Ai mai multi prieteni decat poti crede.

  2. Ioan MM Says:

    Dunezeu sa-i odihneasca!…Mama, Puiu, Cici.
    Bine ai revenit.Acum inteleg de ce ai absentat!
    Arafat-100%, Base..-OUT!…Jilava.
    Mila pentru popor! Nu-l poti scoate in strada pentru democratie. Nu prea stie cu ce se poate manca chestia asta.
    Le trebuie, neaparat, un motiv fizic, vizibil, perceptibil altfel spus.
    Acesta a fost RAED ARAFAT, modelul, creatorul. Si mai sunt si altii…MIHAI I, de exemplu!

  3. bmarinescu41 Says:

    Roxana
    Imi pare rau si condoleante. Dumnezeu sa-l ierte,Dumnezeu să-i ierte.Nu pot să mai spun decât – Capul sus şi mergi înainte!
    Toţi suntem alături de tine!
    SIGUR că vor primi ceea ce merită,şi asta cât mai curând!!!

  4. REGIMUL BĂSESCU: 2009-2011, TREI OAMENI DRAGI, MORŢI CU ZILE ÎN TREI ANI. S-A DUS ŞI UNCHIUL MEU ARDELEAN » Bloogle Says:

    […] Original Blog » 13 January 2012 – Blog « Press-trip in Austria: SPA-uri si relaxare langa Viena (ziua 2 – zona Wienerwald) […]

  5. Maria S.(Timisoara) Says:

    Dumnezeu sa il odihneasca !
    http://hoyas.ca/gal/hoya-thomsonii

    Fii tare, suntem langa si cu tine.
    Nu iti imaginezi cat ne lipsesti.
    Si cat avem nevoie de scrisul tau, de sufletul tau, de forta ta.

  6. Maria S.(Timisoara) Says:

    http://www.agraria.org/piantedavaso/camellia.htm

    http://www.carpati.org/poze_fotografii/rarau_-_giumalau/m%C3%A2ntuire/59182/

  7. Argusdre Says:

    Regret pentru pierderea acestor rude foarte apropiate tie, care dupa cum se vede au intrat in programul pierderilor planificate prin „iesirea din sistem” a accestui regim marinaresc, poate mai feroce decat cel comunist (similar cu cel nazist).Sincere condoleante si…nu te da batuta, pentru ca toti am avut parte de „portia de cucuta” basista.Din contra , trebuie sa te indarjeasca mai tare si sa declari hotarat ca in viitor vinovatii vor plati.Acesta a fost de fapt si mesajul procesului de la Nurenberg….
    In alta ordine de idei, iesirea destul de neasteptata a populatiei in drum arata ca romanii nu sunt deloc lasi sau adormiti, ci au fost doar neinteresati si descurajati chiar de catre atitudinea politicienilor necinstiti ai tuturor partidelor…Imediat ce s-a ivit un cetatean cu siguranta vadit cinstit, (dr.Arafat), romanii au fraternizat imediat cu el si au invadat strada pentru apararea dreptatii…
    Prin retragerea legii Sanatatii de catre Pleasca din Murfatlar (ca si asa era propusa ilegal de catre cotrocenistul sef), se dovedeste ca lucrurile evolueaza inspre bine pentru natiune, e prima infrangere serioasa si fara drept de apel a cheliosului, iar reactia sa e total atipica lui dar specifica lasului kkt in izmene, frica fiind cat capra in tabara portocalie.Duminica se preconiza si in Iasi o mare demonstratie populara de simpatie.Acum ramane ca USL sa stie cum sa profite de situatia ultrafavorabila creata mai peste tot…Scanteia exista

  8. Serban G Says:

    Sincere condoleante ! Cred ca este o mare pierdere pentru tine,vedem cum dispar incet incet cei dragi de langa noi,cei care ne-au crescut,ne-au aratat drumul in viata si ne-au fost alaturi la bine si rau…In locul lor parca se casca o prapastie si nu mai vine nimic…. Cred ca trebuie sa trecem si peste asta …. 😦

  9. motraucs Says:

    😥 😦

  10. marcus Says:

    Dumnezeu sa-l odihneasca! Sincere condoleante!
    marcus

  11. Branzaru Says:

    Dumnezeu să-l Odihneasca !

    Multa sanatate dvs coniţa Roxana si sa ne iertaţi daca v-am suparat !

  12. Ghita Bizonu' Says:

    Sincere condoleante .

  13. Radu Humor Says:

    Sincere condoleante !
    Dar mortii cu mortii si noi cu astia mortii…mamii lor :mrgeen:
    Care vor sa ne ingroape cu zile !
    Asa ca , hai, ca avem treaba !

    P.S.
    Nu-i vorba ca are si Basescul o treaba !
    Si inca mare …
    De i se prelinge prin pantaloni 😳
    Sa vedem daca si cand apar lingatorii, pupincuristii 🙄
    Ca deocamdata Pora si Cartarescu s-au declarat deja ingretosati si in imposibilitate fixica de a mai presta !

  14. J o h n s o n Says:

    Condoleante Roxana !

    Sper ca o sa treci repede peste acest moment tragic…Dumnezeu sa-l Ierte !

    😦

  15. Theodora Says:

    Condoleante Roxana!
    Eu ma lupt sa il tin pe tata in viata dupa acidentul vascular … mama nu mai vede si nu am bani sa o operez eu am tripla hernie de disc si multe altele … serviciu tot nu am, noroc ca au parintii pensii … de cand a venit iarna am dat drumul la caldura doar la tata, eu si mama stam in frig, noroc ca Bunul Dumnezeu a avut grija si nu a fost foarte frig in Bucuresti …. javra ordinara incepe sa se teama … maine sunt in Piata Universitatii …. Doamne ajuta!

  16. Franklin Says:

    @ Radu
    Nu Traian Basescu e problema Romaniei ci regimul de tip securist, nkvdist in fruntea caruia acest personaj atat de jalnic se afla vremelnic. E aproape sigur ca il vor debarca curand, inainte de termen si ca ne vom trezi in functia de „sef al statului”, cum ii place lui sa se impauneze, cu un alt securist, mai bine adaptat la vremurile cele noi, mai stilat, mai inteligent dar la fel de nelegitim. Nimic nu se va schimba de bine in tara asta atata vreme cat cheltuim mai mult pe securisti sepepeisti, setetisti si cati or mai fi decat pe educatie si sanatate. Pentru ca sa se schimbe ceva e nevoie de o revolutie adevarata cu jilave multe si lungi.

  17. Ovidiu Says:

    PROTEST LA COTROCENI. MANIFESTAŢII ANTIBĂSESCU ÎN BUCUREŞTI, BRAŞOV, TIMIŞOARA ŞI SIBIU. Mesaj la mitingul pro-Arafat din Capitală: “Băsescu = Criminalul Mengele” “PDL=PCR” şi “Băsescu=Ceauşescu” “Ieşi afară/ Javră ordinară!”. La nivelul Jandarmilor şi al gărzilor personale ale lui Băsescu, este alarmă de luptă, militarii fiind dotaţi cu muniţie de război.

  18. Radu Humor Says:

    Franklin
    Parerea mea sincera este ca oricine ar veni in locul lui basescu, admitand ca-si schimba astia firma de la poarta, inauntru-i tot o creatie a astora de ne tot imping spre globalizare.
    Dar am ferma convingere ca un alt descreierat dispus sa le execute orbeste( chioreste nu se foloseste!) ordinele, ba mai mult sa mai inventeze si de la el metode de exterminare , doar pentru a-si pune la punct un adversar personal sau de-al cocotei, n-o sa mai gaseasca ei.
    Tocmai de aceea mi-e ca-i vor da mana libera sa se apere cu tot armamentul din dotare (servicii si manipulare !) :mrgreen:

  19. Franklin Says:

    Ba eu cred ca e plina tara de jegosi ca Basescu si ca nu mai da nimeni nicio ceapa degerata pe unul ca asta. N-are nicio noima sa-l tina in functie, mai usor ar rezolva cu altul nou in functie. Inca odata, cozi de topor avem destule

  20. Ion Olteanu, protestatarul de la Drobeta Says:

    Sincere condoleante Roxana!

    In aceasta seara s-a protestat si la Drobeta impotriva dictatorului basescu si a acestui regim criminal de tip mafiot-securist!
    Sper ca maine vom continua ….

  21. Virgil Ilie Says:

    Dumnezeu sa-l odihneasca ! Condoleante .

  22. Virgil Ilie Says:

    Roxi , m-a sunat sotia lui Mircea Ciumara . A murit in urma unui cancer la plamini . Il ingroapa miine …

  23. Radu Humor Says:

    Cineva zicea ca n-are UE atatea topoare cate cozi de topor se gasesc la noi 🙄

  24. stejarul Says:

    Roxana,

    condoleante din suflet pentru unchiul Puiu. Cronologia ta.. an de an… an de an… imi rascoleste amintiri pe care le tin adormite pentru ca sufletele dragi le pot plange doar cand am liniste sufleteasca, iar linistea sufleteasca o voi avea doar cand voi sti ca cei vinovati nu mai pot face nici un rau.

  25. J o h n s o n Says:

    http://www.cotidianul.ro/a-murit-mircea-ciumara-169681/

  26. Miting Bucuresti, 14 ianuarie, ora 14, la Piata Universitatii « Hai ca se poate! Says:

    […] REGIMUL BĂSESCU: 2009-2011, TREI OAMENI DRAGI, MORŢI CU ZILE ÎN TREI ANI. S-A DUS ŞI UNCHIUL MEU… […]

  27. stejarul Says:

    Urmaresc cu sufletul la gura mitingurile voastre. Sa dea Domnul sa plezneasca dracul de la cotroceni!
    Is prea departe sa fiu fizic alaturi de voi dar sufletul meu e acolo. Sa nu le dea Domnul liniste la dracii care sugruma un popor nevinovat! Doamne bate-i si trazneste-i unde le-a fi mai drag!

  28. Roxana Iordache Says:

    Vă mulţumesc tuturor cu drag!

    Iar voi, motoceilor, nu mai plângeţi, că şi aşa Gimiţul meu are obiceiul ăsta şi acum poate îl molipsiţi. 😐

    Virgil Ilie – e un şoc, n-am ştiut că era bolnav, îmi pare tare rău, eu mereu m-am înţeles perfect cu el, am fost la ei acasă de mai multe ori cu Big Boss. Biata Ana Maria! 😥

  29. Motraux Says:

    😳

Lasă un comentariu