PAN IZVERNA S-A DUS

Pan Izverna conexiuni.net

Încă nu pot crede că n-am să-l mai văd în lumea asta. Nu-mi imaginez peisajul fără el,

Pan Izverna  nu mai e printre noi. E numele lui de scriitor. Numele real e Pantelie Tărăbâc.

S-a dus ieri în zori, de Sfântul Andrei. Mi se pare normal. Cine putea să-l primească mai cu braţele deschise decât Apostolul Românilor? Sigur că şi sfântul tutelar, Pantelimon, medic misionar ca şi el, l-a aşteptat între lumi.

Mai mult decât am scris aici nu prea mai pot scrie, acum: https://roxanaiordache.wordpress.com/2013/11/23/pan-izverna-schita-de-portret/

Doar atât, că mi-a zis că nu-i e frică de moarte.

8 Răspunsuri to “PAN IZVERNA S-A DUS”

  1. PAN IZVERNA S-A DUS » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  2. Mihai Hristea Says:

    Of, Doamne…
    Tocmai ce-am vorbit despre dumnealui…
    Dumnezeu sa-l odihneasca!

  3. Roxana Iordache Says:

    Dumnezeu să-l odihnească! Tu ştii ce bun era, a ajutat atâţia oameni.😥

    Condoleanţe doamnei Mioara Izverna!

  4. virgilvirgil Says:

    Dumnezeu sa-l odihneasca !

  5. Roxana Iordache Says:

    Virgile, cred că şi tu l-ai cunoscut, mergea des la clubul literar al PNŢCD, era undeva în corpul B sau la sectorul 2, când încă aveau sediul. Se întâlneau acolo la cenaclu şi bineînţeles că depănau şi dezbăteau politică. În ultimii ani, trecea pe la ceea ce credea că este clubul liberal, mai precis „cafeneaua politică” a lui Chiliman. Care acum are afişe cu PNŢCD.:mrgreen:

  6. Cocobinozaurul Biguminizat Says:

    Dumnezeu sa-l odihneasca! Uneori mi-as dori sa moara doar lichelele, iar oamenii buni sa traiasca vesnic. Ar fi lumea mult mai buna.🙂 Dumnezeu insa are altfel de socoteli …

  7. Roxana Iordache Says:

    Sincer nu-mi doresc să moară nimeni, Cocuţă, e loc sub soare pentru toţi, până ne vine sorocul.

  8. Cocobinozaurul Biguminizat Says:

    Stiu Roxana, ai dreptate…

Lasă un răspuns

