ROMÂNIA A AVUT DREPTATE OPRIND BORFAŞII ANTI-NATO

APTOPIX FRANCE NATO PROTESTS

Foto: www.southernledger.com

Ceea ce s-a petrecut azi la Strasbourg în timpul summitului NATO demonstrează, din nou, vulnerabilitatea democraţiei faţă de ea însăşi. Democraţia devine sinucigaşă atunci când se uită că fundamentul care o face posibilă este statul de drept şi când, deci, guvernul democratic permite, neprevenind, atentate anarhiste sau extremiste la adresa statului de drept.

La Strasbourg,  smintiţi anti-NATO violenţi au dat foc la ce au găsit  şi au făcut o blocadă de aşa natură încât reprezentanţii statelor au fost, o vreme, sechestraţi în zonă. O notă foarte proastă pentru guvernele ţărilor organizatoare, Franţa şi Germania. Nu au făcut nimic preventiv, i-au lăsat pe descreieraţi să se desfăşoare în voie, mai violent ca oricând. Semn de imunitate extrem de scăzută a sistemului democratic.

La fel şi pe vremea URSS, numiţii „pacifişti” din Europa de Vest manifestau violent împotriva SUA şi a programului rachetelor strategice lansat de preşedintele Ronald Reagan în Europa, care avea să îngenuchieze URSS şi să doboare comunismul, prin amorsarea unei concurenţe militare falimentare economic pentru sistemul comunist.

Azi s-a dovedit încă o dată că statele foste comuniste sunt o secundă mai deştepte decât cele occidentale, pentru că experienţa unui regim criminal la adresa umanităţii le-a dezvoltat sistemul imunitar. Aşa cum a făcut România în urmă cu un an. Guvernul Tăriceanu este de salutat, din nou, pentru organizarea perfectă a summitului NATO de la Bucureşti.

Nu le-a fost permis accesul descreieraţilor anti-NATO în România pentru că, date fiind precedentele, ei doar ar fi profitat de binefacerile democraţiei pentru a sfida şi a discredita democraţia. La Bucureşti nu a fost posibil. Şi asta datorită unui guvern liberal care apără mai mult decât oricare altul drepturile omului, dar le şi fereşte de primejdiile sinucigaşe.

P.S. Nu-i de mirare că descreieraţii aveau scuturi cu secera şi ciocanul.

34 răspunsuri to “ROMÂNIA A AVUT DREPTATE OPRIND BORFAŞII ANTI-NATO”

  1. Marius M Says:

    „Borfasii” sunt antiglobalizare dar este de preferat sa fie prezentati ca marxisti sau protestatari anti NATO, ca sa mascheze adevarul.
    Noroc cu obiectivitatea unora .
    Romania a demonstrat atunci ca nu a depasit stadiul de stata totalitar unde libertatea de exprimare exista numai superficial.

    Sa traiti bine !

  2. Marius M Says:

    Organizatorii actiunilor anti-NATO au spus insa ca doreau proteste pasnice si s-au declarat socati de violente. „Sunt furios. Demonstratia trebuia sa fie pasnica, iar acum, in loc de imagini ale pacii, vedem imagini de razboi”, a spus unul dintre responsabili.

    „dati foc la autobuze” 😉

  3. Roxana Iordache Says:

    @Marius M. Cum spuneam, tu eşti deştept, eu sunt proastă. Ai dreptate, oculta, conspiraţia, jidanii etc. Bine le-au făcut că le-au dat foc, nu? :mrgreen:

  4. alex.dumitrascu Says:

    http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-radio_tv-5547622-emil-boc-daca-pune-locul-romanului-rand-avea-curaj-fac-credit-banca.htm?cfnl=#loginPanel

    Cititi si voi comentariile la articolul asta. Pe basescu boc au inceput sa-i porcaie pana si colivaresele din fata cimitirului. Eu cred ca daca au ajuns asa de apreciati, nici nu le mai trebuie contracandidati in alegeri. Nici lumanari.

  5. Marius M Says:

    @Roxana, daca tu spui, ma bazez pe expertiza ta profunda …

  6. Roxana Iordache Says:

    @Marius. Sigur, sigur, dragii de îngeraşi! Mereu au fost ei paşnici! De ce stai tu în America, Marius, dacă-i aşa de rău?

    @alex.dumitrascu. Nu-ţi face iluzii, că tot pe-ăştia îi votează. Ai să vezi la europarlamentare testul. Tot FSN.

  7. Roxana Iordache Says:

    @Marius. Ca dovadă a bătăii de joc. Dar îţi mulţumesc, pentru că am învăţat multe din lecţia asta cu tine. Am învăţat să mă bazez pe prietenii adevăraţi.

  8. Marius M Says:

    @Roxana,stii foarte bine de ce stau, nu trebuie sa-ti mai explic.Astept sa-mi treaca scarba, dupa alegerile din noiembrie 😉

  9. Marius M Says:

    @Roxana , eu am invatat sa nu ma mai bazez decat pe instinctul meu , si s-a demonstrat ca n-am luat-o nici in mana si nici n-am ingrosat randul loserilor de ocazie.Se pare ca altii n-au inteles nici in ceasul 13 incotro bate vantul, cand se vor trezi din amortire isi vor da seama ca e putin cam tarziu.
    Mai discutam pe subiectul asta dupa noiembrie…..

  10. alex.dumitrascu Says:

    Nu-mi fac iluzii. Nu-i voteaza. Cred ca-l voteaza pe Geoana, fara gluma.

  11. Roxana Iordache Says:

    @Marius M. Nu e vorba de nici un instinct, e vorba de ipocrizia ta şi de banii lui Patriciu. Ai spus că ştii că-i faci o porcărie lui Tăriceanu, dar îl urăşti prea tare pe Olteanu ca să te poţi opri. Te-am avertizat că greşeşti, oricum, era treaba ta să faci ce vrei, dar faptul că ai ţinut mereu să mă ataci ca să mă discreditezi sub aspectul caracterului şi al competenţei profesionale spune totul despre tine.

    @alex.dumitrascu. În sensul ăsta, da. Din păcate.

  12. alex.dumitrascu Says:

    Ieri la Antene 3, la Maria Coman, boc a declarat:

    „Daca m-as pune in locul romanului de rand, as avea curaj sa-mi fac un credit la banca.”

    Trec peste idiotia fara de seaman de a indemna romanii sa se indatoreze tocmai acum, individul a luat-o de chinocefal fara sa o rumege.
    Da uite ceva nou, el nu este roman de rand. Nu se poate potrivi cu prostimea.
    Eu ca prostu’ caut un antonim si nu gasesc altul decat ca Boc este „roman peste rand”. Adica parvenit.

  13. alex.dumitrascu Says:

    Ultima noutate este ca a prins glas Videanu Bordura.
    Nici mai mult nici mai putin, omu’ din Crevenicu vrea sa ‘restructureze productia de energie”.
    Am impresia ca ne-a luat dracu’

  14. Paul Says:

    😆 😆 ai doar impresia?!

  15. Roxana Iordache Says:

    @alex.dumitrascu, @Paul. 😆

  16. Paul Says:

    Ii pune o bordura? Ca sa o sprijine?

    Sau ii face un loc de veci la ferma lui M. Basescu din marmura?

    Parerea lui io… Hic!

  17. alex.dumitrascu Says:

    Impresia e atitudinea in care se blocheaza spiritul meu cand este lovit de Videanu.
    In mod normal, ar trebui sa urmeze o opinie, eventual un dubiu, si in final o certitudine. Dar cand e vorba de Videanu paralizez in stadiu de impresie.

  18. Paul Says:

    @alex.dumitrascu: Banui ca la Pogea paralizia apare si mai incipient! :mrgreen:

  19. Roxana Iordache Says:

    @alex.dumitrascu. 😆 😆 😆

  20. daurel Says:

    Anti-NATO, este masca anti-SUA. Incredibil de multi romani s-au bucurat cand au fost distrise Turnurile Gemene. Pentru democratie numai americanii si-au dat viata ( vezi cele doua razboaie mondiale; unirea cu Transilvania din 1918 ar fi fost si azi un vis fara acceptul SUA!) Orice roman antiamerican este vrednic de compatimire…Manifestatiile antiglobalizare sunt finantate de cineva; marile puteri stiu cine finanteaza, dar din diferite pudori diplomatice nu spun public…

  21. Marius M Says:

    @Roxana , esti ok?
    Tare aia cu „banii lui Patriciu” ,mai ai putin si o iei pe urmele lui Iliescu cand striga ca suntem platiti de Ratiu si Campeanu.

    Incepi sa ma convingi….

  22. Marius M Says:

    Si mai am o rugaminte deontologica , poti sa nu-mi mai atribui cuvinte sau afirmatii pe care nu le-am facut? Asta ca sa nu cumva sa ma convingi ca esti artista in manipulari ieftine…
    PLS

  23. Roxana Iordache Says:

    @daurel. Chiar să se fi bucurat mulţi români pentru o aşa oroare?

  24. Gulaş de criză « brushvox dezgolit Says:

    […] […]

  25. Roxana Iordache Says:

    @Marius M. Schimbă-ţi ceva din ID ca să nu te tot scot de la spam, că nu stau tot timpul online, sunt mai multe ore când lipsesc.

    Ca să-ţi răspund la amabilităţi, cu ce şi-a făcut Antonescu turneul electoral şi campania mass-media? Cu sponsorizări din averea lui tata-mare care tot furată rămâne? Sau facem pe proştii?

    Referitor la ce ţi-aş atribui eu, ţi-ai atribuit singur, eu doar am îndulcit puţin expresiile tale la adresa cuiva. Sau ai uitat? Sunt lucruri pe care le-ai zis pe blog foarte clar, a văzut toată lumea, ai zis şi ai repetat că Tăriceanu stătea liniştit şi n-ar fi fost nici un congres extraordinar şi că l-ai fi mâncat pe Crin dacă nu era Olteanu şi altele, care mai de care mai politice şi mai raţionale. Şi evident, nu ieftine cum zici că sunt ale mele. Ale tale şi ale bezmeticilor care l-au dat jos pe Tăriceanu sunt scumpe, scumpe rău. Costă al naibii partidul.

    P.S. Porcăriile la adresa Casei Regale nu ţi le scot de la spam. Ai să-mi mulţumeşti mai târziu. Ţi-am mai scos eu altădată şi unele pentru care puteai fi acuzat de anti…diverse şi te-am ajutat şi să nu-l umpli de spume pe Crin Antonescu aşa cum aveai de gând. Acum ţi-ar fi fost mult mai greu să mimezi entuziasmul în faţa lui.

  26. mihai 3 Says:

    Asa e el roxi,viteaz. Butch.

  27. Paul Says:

    Reiau un comentariu de acum 6 zile:

    @mihai: la cum si cit tastezi… poti sa stai si 15 ore! Tot degeaba! Macar lasa spatiu dupa virgula si dupa punct! Mesajele lasate de tine sint un adevarat chin prin lizibilitatea lor redusa! Ca sa nu zic ilizibile…

    Am cunoscut persoane in virsta care nu au avut de a face cu calculatorul inainte, dar au scris mult mai bine si mai ales lizibil! Dar deh.. asta se cheama respectul fata de tine prin a scrie un text cit de cit corect si lizibil! Si e si respectul fata de ceilalti…

    Eu nu citesc mesajele lasate de tine… practic ma enerveaza cit de ilizibile sint!

    Si e cazul de o mentiune importanta: nu ma refer la continutul mesajelor, la ideile vehiculate! Asta e treaba ta!

    Sper sa nu devii grobian asa cum vad ca ai tendinta…

    Parerea lui io… Hic!

  28. Plano Says:

    Dezgustatoare comentariile unor stiristi si realizatori de emisiuni politice de pe A3 si Realitatea cu privire la demonstrantii antiglobalizare de la Strasbourg.
    Ii acuzau de marxism-leninism pe cei care protesteaza impotriva oricarei forme de globalizare. Ori, se stie ca si comunistii propovaduiesc, in felul lor, tot globalizarea sistemului comunist de proprietate, productie si raporturi sociale.
    Cine sunt mai internationalisti:manifestantii de la Strasbourg sau criticii lor de conjunctura!
    Se vede ca multi nu s-au dezobisnuit sa nu carteasca in fata fratelui mai mare. Numai ca, acum, au inlocuit fratele de la Moscova cu licuriciul de peste Ocean!

  29. Roxana Iordache Says:

    @Plano. Te contrazici în termeni. Tu nu i-ai văzut ce mândri arborau însemnele comuniste? Era acolo şi şeful partidului comunist din Franţa, protesta contra activării Franţei în structurile militare ale NATO. Tu eşti un om foarte de treabă, ţi-am mai spus, dar te transformi radical când răspunzi pavlovian conform învăţăturilor marxist-leniniste care ţi-au marcat mentalitatea. Dar se poate să te vindeci de ele, totul e să vrei.

  30. daurel Says:

    1)Suntem autisti; voi reaminti ca unii reporteri romani relatau de la catastrofe: „din fericire printre victime nu sunt romani…” Ref. bucuriia unor romani fata de ororile antiamericane cred ca binevoiti sa ma provocati… Se cunoaste ca sefi de partide foarte romanesti se exprimau: „…ne pare rau de poporul american…, dar au fost condusi de presedinti….” Acel „dar” nu are ce cauta in tragedii.

  31. Roxana Iordache Says:

    @daurel. Eu îmi amintesc că a fost o solidaritate românească extraordinară atunci cu America. Sunt ore şi zile pe care n-am să le pot uita. Iar dacă reporterii de acolo relatau ce spui nu sunt de blamat, e normal să-ţi doreşti ca măcar să nu fie victime dintre românii tăi, dar, din păcate, au fost.

    @Plano. Am omis să te întreb dacă faci cumva apologia infracţiunii. 🙂

  32. Plano Says:

    @Roxana
    Demonstratiile multimilor, in general, chiar si cele antiglobalizare nu sunt fapte infractionale!
    Daca printre manifestanti sunt si anarhisti violenti nu putem sa-i numim pe toti borfasi! Anarhistilor li se aplica legea.
    De teama sa nu fie etichetati comunisti de noii politruci postcomunisti, romanii nu mai au curajul sa protesteze organizat fata de nimic. Au inceput din nou sa carteasca doar pe la colturi.

  33. cenushares Says:

    cica duda ar vrea sa fie presedinte .. da’ atunci io am o nelamurire … printeasa cand o fi sa fie va fi maiestatea sa regina sau doamna presedinte? … 🙂

  34. olimpiu Says:

    borfasii anti NATO! dar ce e NATO??? panaceul universal?? Doamne ce bine au facut militienii romani incalcand drepturile omului!!! ne-au scapat de ,,borfasii” europeni. dreptul la libera circulatie , la opinie nu se pune in discutie! altfel au murit colegii nostrii degeaba in 1989! Violenta trebuie reprimata! e simplu! eu nu pot ridica in slavi ispravile militiano-comuniste fie ele si comandate de un guvern liberal, sau cu atat mai mult. prefer democratia cu toate tarele ei decat mentalitati tampite din trecut , mentalitati regasite si-n anul 2009 la institutiile statului roman

Lasă un comentariu