SCHIMBAREA LUI TĂRICEANU, BUCURIA LUI BĂSESCU 2

marius_minatb_240_297083_0804_orban

SCRISOARE DESCHISĂ CĂTRE UN (FOST?) PRIETEN

Dragă Marius,

Ai redat pe blogul tău un articol al meu despre Bogdan Olteanu scris în campania electorală pentru alegerile parlamentare.

Eu apreciez eforturile pe care le faci, mai ales acum când sunteţi disperaţi că băşica de imagine s-a spart. Două la primărie, două la prefectură … Aşa şi cu organizaţiile voastre. Dar dacă tot te deranjezi să-mi faci publicitate, de ce nu redai tu şi articolele despre Crin Antonescu, pe care le scriu pe blogul meu de aproape un an? Pentru că ar reieşi flagrant ceva, că n-a învăţat nimic din criticile mele, mai mult, a recidivat amplificat. Spre victoria finală. Diferenţa e că Tăriceanu, fiind un lider autentic, este receptiv la criticile susţinătorilor, mai ales ale celor independenţi. Este receptiv şi la observaţii de specialitate. De-aia îşi valorifică superior potenţialul, el nu se va plafona niciodată, va avea mereu resurse, atâta cât va face politică. Probabil, toată viaţa. E făcut să conducă. De altfel şi Bogdan Olteanu s-a dovedit extrem de receptiv la criticile mele extrem de dure şi a avut inteligenţa să le înghită. Chiar să le asimileze. Foarte puţini reuşesc asta. E de cursă lungă.

Deci, Marius, mulţumesc pentru faptul că îmi pui în evidenţă credibilitatea. Atunci când e cazul să critic, critic fără menajamente. Mai dur în zona simpatiei mele politice, decât în cea a antipatiei. Când însă este să apreciez şi să susţin, asta şi fac. Tu faci cum vrei, dar te compromiţi. Îţi ruinezi credibilitatea. Inclusiv când te pretezi să te aliezi cu suporteri portocalii. Să citezi din ei pe blogul meu, comentarii infecte pe care le fac despre mine. Şi ei te aplaudă. Şi se bucură grozav pentru ce se întâmplă acum în PNL.

Eu l-am susţinut mereu pe Tăriceanu. Tu ai pus obsesia ta viscerală împotriva lui Bogdan Olteanu mai presus de interesele PNL. Ştii foarte bine că schimbarea lui Tăriceanu ar fi bucuria lui Băsescu, şi votul contra lui Tăriceanu e un serviciu stupid făcut lui Băsescu, care s-a chinuit patru ani să-l dea jos şi cu toate mecanismele lui infernale de putere, n-a reuşit. Susţinătorii PD-L şi strategii de la Cotroceni speră că se va întâmpla ceva nesperat pentru ei: BĂSESCU SĂ-L DEA JOS PE TĂRICEANU CU MÂNA LIBERALILOR.  Crin Antonescu are blatul cu Valeriu Stoica. Noroc că va fi reales Tăriceanu, fiindcă altfel ţi-ar fi jenă pentru ce s-ar întâmpla. Inclusiv din vina ta.

Spre deosebire de tine, care nu te-ai jenat să mă acuzi incalificabil, chiar pe blogul tău şi nu te-ai jenat să-mi atribui tot felul de chestii, chiar pe blogul meu, eu nu te suspectez că îi faci deliberat jocul lui Băsescu. Dar eşti prea inteligent ca să nu sesizezi că şi involuntar, tot asta faci. Ştiu, ai să vii cu iluzii, că „îl rupe Crin” şi alte aberaţii din astea infantile. Nici tu nu le crezi. Dar poţi să vezi cum se bucură adversarii. Îşi freacă palmele. Şi îl numesc pe Crin „Floarea Mortului”. A mortului PNL, în speranţa lor.

Dar tu ai o obsesie: Bogdan Olteanu. Să-ţi spun ceva, e un băiat prea deştept ca să-l afecteze indiferent ce rezultat al Congresului. Aşa că te duci orbeşte pe o iluzie şi loveşti într-un om, Călin Tăriceanu, pe care, de altfel, chiar tu ai recunoscut pe blogul meu că l-ai fi susţinut, despre care spuneai că îţi place din ce în ce mai mult şi că acum „îl mâncai” pe Crin, dacă nu era în cauză Bogdan Olteanu. Astea nu sunt atitudini politice. Astea sunt reacţii emoţionale. Ca să le zic frumos. Şi în genul ăsta de frustrare reacţionează şi agenţii lui Antonescu din partid. Dar eu speram de la tine să ai mai multă minte decât hormonii doamnei Norica Nicolai. Care a pus umărul ei cu origine sănătoasă şi la dărâmarea lui Victor Ciorbea când era la PNŢCD şi „anima” grupul Poiana Braşov.

Gata, n-are rost să continui. Spre final, am să te citez dintr-un comentariu de pe blogul meu, din 22 iunie 2008, când erai de părere că Tăriceanu trebuie să-l demită pe Orban nu doar de la conducerea Organizaţiei Bucureşti, ci şi de la Ministerul Transporturilor: „Arde-i, Tăricene, să nu te ardă ei pe tine!”. Nasol momentul.

Într-adevăr, poate că Tăriceanu ar fi trebuit să nu fie domn, ar fi trebuit să nu se gândească la partid, ci strict la interesele personale şi să-l fi executat pe Ludovic aşa cum îi cereai tu, în timp ce eu îl rugam contrariul. Iar el a acţionat   inteligent şi înţelept, spre binele partidului, aşa cum am şi punctat, dar s-a dovedit că a fost în detrimentul interesului personal. Şi că se verifică, din păcate, urâta zicală românească: „Pe cine nu laşi să moară nu te lasă să trăieşti”.

Ştiu, Marius, că tu eşti băiat deştept. Mai ştiu că şi Ludovic Orban e băiat deştept şi are caracter. Crin Antonescu n-a avut caracter, atunci când, în iunie 2008, i-a cerut lui Tăriceanu conducerea Organizaţiei Bucureşti în locul lui Ludovic Orban, iar preşedintele Tăriceanu l-a refuzat şi l-a cooptat la loc pe vicepreşedintele Orban în conducere la Bucureşti, împreună cu domnul Chiliman. O mutare strategică. Ludovic nu poate uita. Şi nu se poate preta la prostii politice. Cu consecinţe nefaste pe termen mediu şi lung pentru PNL şi pentru el personal. Eu zic aşa, să-l trimită băieţii pe Tăriceanu la Cotroceni şi pe urmă să se bată Ludovic şi Crin pentru şefia partidului. Şi va fi bine pentru toată lumea.

Deci, Marius, fii realist. Pune raţiunea mai presus de ovare. Mai ales că, de fapt, ţie îţi place foarte mult Tăriceanu şi ai regretat din start că îl ataci. Spre satisfacţia lui Băsea. Asta şi vrea Băsescu: să-l dea jos pe Tăriceanu cu mâna liberalilor. Restul sunt floricele pe câmpii. Şi Floarea Decesului PNL.

85 răspunsuri to “SCHIMBAREA LUI TĂRICEANU, BUCURIA LUI BĂSESCU 2”

  1. Emil Says:

    eheee ……. ai ajuns sa citezi in „lacrimogena deschisa” , de mai sus , tocmai din postarile pe care mi le cenzurezi !???
    Biata de tine !
    Pacat !

  2. Radu Humor Says:

    Initial ma hotarasem sa ma retrag si de pe acest blog , cum am mai facut recent si de pe alte doua : Patrasconiu si MountThor ,e drept din motive oarecum diferite .
    M-am razgandit pentru ca am ” mana grea ” si dupa retragere , se cunoaste ( in ce fel ii las sa judece pe cei care sunt in cunostinta de cauza!)

    Aici nu-mi venea sa mai postez cu aceeasi placere ca inainte , mai ales pentru ca intrevedeam o disputa inexplicabila intre doi oameni dragi mie (politic) si n-am vrut sa ma pozitionez decisiv de partea unuia sau celuilalt ,mai ales ca in fiecare luare de pozitie gasesti aruncate si lucruri discutabile.

    Consider insa ca nu pot ramane sub nici o forma neutru , asa cum mi-ar dicta pozitia de nealiniat politic, dar nu si cea de implicat social.

    Asadar revin….

  3. Marius Mina Says:

    Roxana , e o mare onoare pentru mine sa fiu alaturi de Lodovic Orban, macar pe blogul tau, deocamdata.As putea foarte bine sa-ti intorc serviciul postand pe blogul meu o fotografie de-a ta alaturi de Diana Tusa .Era in perioada alegerilor locale si ca orice observator , imi asum dreptul de a critica la fel ca tine , atunci cand consider de cuviinta.Dupa locale mi-am dat seama ca pericolul pentru Tariceanu si PNL il reprezinta „finul” Bogdan Olteanu , pe care tu , instantaneu , te-ai hotarat sa-l promovezi spalandu-l de pacate.Dupa ce in prealabil recunoscusei ca este un pericol real .
    http://mariusmina.blogspot.com/2009/03/bogdan-olteanu-o-mare-dezamagire.html

  4. Radu Humor Says:

    Mi se pare incorect din toate p.d.v. ,ca in loc sa se speculeze cea mai buna periada postbelica a unui partid istoric , dovedita prin performantele exceptionale reusite in guvernarea PNL , cu care orice formatiune politica le-ar fi dat in cap celorlalti , sa ne trezim ( vorba vine , ca asata in care am intrat poate fi somn de moarte !) mai dezbinati ca niciodata , dintr-un inexplicabil puseu autodistructiv.

    Orice om bine intentionat isi da seama ca la mijloc e lucratura tesuta cu odgoane si noduri marinaresti , menita a dezbina si inlatura ” vinovatul ” de
    starea de bine a partidului si chiar a natiunii.

    As fi putut fi de acord cu oricare din cei trei aflati in discutie ,mai intai la sefia PNL si apoi a Romaniei , dar din pacate , cel putin unul ,daca nu chiar doi dintre ei , interpreteaza o alta partitura si inca strident de fals .

  5. Filip G Says:

    @Marius Minea candidezi la functia de presedinte PNL alaturi de Ludovic Orban,dupa ce ajunge Crin presedintele Romaniei?
    Are mana buna Roxana!

  6. Radu Humor Says:

    A avea tupeul sa afirmi ca greseala de a nu intra in orice conditii la guvernare alaturi de niste parveniti politici , constituie greseala impardonabila a lui Tariceanu mi se pare din start nefericita si lipsita de orice miez de adevar .
    In primul rand ca invitatia facuta de un recunoscut dusman al partidelor istorice cu pedigri securist imposibil de negat , era prajitura/bomboana spre care , atunci cand intinzi mana (mina!) fie ti se da peste ea , fie ca daca „apuci s-o apuci ” ,iti dai seama ca-i otravita…

    Faptul ca s-au gasit amatori si la celalat capat al targului de toamna , dispusi ,pentru niste functii efemere ,sa sacrifice partidul ii descalifica inca de atunci ,fara a se astepta vizionarea spectacolului de ultima stagiune (si spetza) cu PSD pe post de PNL .

    Graba cu care s-au tinut alegerile in PNL se datoreaza celor care nu au riscat sa vada finalul spectacolului cu un PSD invins si scos de la guvernare , tocmai spre a nu-i mai putea reprosa si acest fapt lui Tariceanu ( pe cand asa unii mai creduli si dornici de ciolane se grabesc sa-l puna pe tapet ),si orice dobitoc ar fi avut dovada bunei lui alegeri ( si atunci si acum !).

  7. Roxana Iordache Says:

    @Radu Humor. Mă bucur mult.

    @Filip G. Scrie-i corect numele. 🙂

    @Marius Mina. Tu ai citit scrisoarea mea? E destul de diferită de mesajul pe care ţi l-am lăsat pe blog. În sensul că aici sunt elemente noi. Oricum, să facem o deducţie logică: ţie nu-ţi place Diana Tuşa şi spui că ai putea să-mi postezi poza pe blogul tău alături de poza ei – nu, pt că nu sunt fotogenică şi se pierde mult. 🙂 Dacă vrei, îţi trimit picioarele. Astea ies real. 🙂 Deci, dacă ţie nu-ţi place Diana Tuşa şi spui că ai putea să ne publici pozele alături pe blogul tău, la schimb cu poza ta alături de cea a lui Ludovic Orban de pe blogul meu, să înţeleg că nu-ţi place Orban? 🙂

    Citeşte cu atenţie scrisoarea mea, că de-aia am scris-o. Nu era nevoie să mai dai linkul, îl dădusem eu. 🙂 Deci, nu mai face afirmaţii paralele cu realitatea. Unde l-am promovat eu pe Bogdan Olteanu şi de unde ştii tu ce-am hotărât eu? Astea sunt afirmaţii în disperare de cauză şi n-are rost. Congresul va fi elegant. Deschis, sincer, dur şi elegant. Ca diamantul. Aşa trebuie.

    @Radu Humor. Ai dreptate, o analiză foarte pertinentă.

  8. euxin Says:

    @Radu Humor

    Ca sa nu intram in polemici absurde, da-mi te rog o explicatie plauzibila pt care Tariceanu este acum detronat. Deocamdata se vb despre o majoritate de partea lui Antonescu. Eu spun, sa fie 50/50.
    Totusi, de ce vrea jumate din PNL sa scape de Tariceanu?
    Daca poti sa te referi numai la PNL ar fi si mai bine pt ca nu vreau sa citesc explicatii despre Basescu, Iliescu, Geoana, sau Vadim.

    Si mai ales, ce spera ca va obtine jumatatea care-l prefera pe Antonescu?

  9. Roxana Iordache Says:

    @Thor. Ce ţi-am cenzurat, bre?! Te trimite automat la moderare sau la spam, se întâmplă cu mai mulţi vizitatori,, chiar din cei zilnici. Şi @Lilick păţeşte tot aşa. 🙂 Cât priveşte „citarea”, dintr-un mesaj al ei am citat, pentru că ne-a anunţat aici cum i se spune lui Crin pe blogul tău. Iar mesajele de care faci vorbire le-am găsit la spam după ce scrisesem şi postasem articolul meu. Vezi ce simplu a fost?

    @euxin. Întreabă-l pe Marius Mina. Numai că n-ai nimerit-o. Liberalii sunt băieţi deştepţi, nu pot să-i dea partidul în braţe lui Băsea cu fundiţă. Iar asta cu „jumătate din PNL” e efect de imagine. Prost administrată şi care se întoarce împotriva lor. Ca dovadă şi întrebarea ta finală.

  10. Marius Mina Says:

    Ca un exercitiu simplu, v-as invita sa analizati mai atent situatia creata in PNL.Cei care-l sustin pe Crin Antonescu , o majoritate care se contureaza masiv pe ultima suta de metrii inainte de congres, au in vedere mai multe motive .Primul si cel mai virulent este aroganta si modul de conducere autoritarista pe care CP Tariceanu l-a impus in PNL,faptul ca doar un grup foarte restrans ia deciziile importante , ca jocurile sunt facute ingnorand forurile decizionale:nominalizari arbitrare si daunatoare pentru imaginea PNL precum, Lazar Comanescu , un securist cu radacini adanci in nomenclatura comunista, Catalin Predoiu ,un apropiat al lui Bogdan Olteanu sau fostul prefect al capitalei care a pus umraul la tentativa de fraudare a alegerilor din Colegiul 1,sunt doar 3 din sutele de exemple care au dus la inflamarea spiritelor in partid.Fara a mai comenta comportamentul lui Bogdan Olteanu, bratul inarmat al presedintelui care s-a se comporta ca seful de facto al PNL de cate ori intra in contact cu liderii din teritoriu,umilindu-i de fiecare data .
    Se cunosc indeajuns de bine preferintele lui Basescu in materie de „inamici”.El prefera intodeauna sa aiba de a face cu indivizi santajabili carora , oricand le poate scoate din sertar dosarele .Crin Antonescu face parte din categoria nesantajabililor,care nu si-a ascuns niciodata adversitatea fata de Basescu, Tariceanu si Olteanu din cealalta categorie.Timpul imi va confirma ipotezele.

  11. Radu Humor Says:

    @ Euxin :” Totusi, de ce vrea jumate din PNL sa scape de Tariceanu? ”

    Sa-ti vand un pont !
    Un om foarte drag mie , obisnuieste sa spuna , cu o savoare inconfundabila in loc de „totusi , ” tontusi ” , atunci cand situatia o cere si acum crede-ma ca vine manusa ..
    Cam de aia !

    Niciodata tu ,cu orice mina si inca vreo doi n-o sa reprezentati jumatate , nici din PNL si nici macar de pe acest blog .

    Incearca alaturi….ca tot esti pe-acolo !

  12. Felicia Mandrea Says:

    @ Johnson si TUTUROR ACELOR IDEALISTI PE CARE VA INTERESEAZA UN DIALOG CU ADEVARAT CIVILIZAT, BAZAT PE ARGUMENTE (SI NU PE INSULTE):

    VA INVIT SA VENITI IN AMERICAN LAND PE BLOGUL MEU (INCA IN FACERI) INTITULAT „STRAIGHT TALK!”

    http://fmandrea.blogspot.com

  13. euxin Says:

    @Roxana Iordache

    Preferam parerea lui @Radu Humor. Pe a ta si pe a lui Radu Minea , le stiu. Mai ales ca am specificat ca nu ma intereseaza speculatiile cu Basescu sau cu oricine altcineva din afara PNL
    Iar in legatura cu „fundita”, nu stiu cum se spune pe acest blog dar, peste tot, atunci cand exista o majoritatea, i se spune majoritate, nu „efect de imagine”. Deocamdata adeptii lui Antonescu au format majoritatea in PNL la votul pt functia de prim-vice.

  14. Marius Mina Says:

    Olteanu si Tariceanu erau dispusi sa faca pactul cu diavolul , sustinandu-l e Basescu pentru un nou mandat la prezidentiale in schimbul functiei de PM pentru Tariceanu, o miscare care ar fi tocat marunt procentele PNL .
    O decizie luata de cei doi in detrimentul PNL , fara consultarea si acordul BPN
    Un alt exemplu de tradare in interesul personal, pentru care atat Tariceanu cat si Olteanu s-ar fi vandut , cu riscul de a prejudicia grav imaginea PNL .Demnitatea si principiile nu intra in compozitia organica a celor doua personaje.

    Alina Ghorghiu in direct la Realitatea TV:”Si prostitutia este o meserie liberala”

    Gura pacatosului adevar graieste….

  15. Roxana Iordache Says:

    @Marius Mina. Mulţumesc. Mulţumesc mult. Numai că las-o cu masivitatea, asta s-a fâsâit de mult! 🙂 Un preşedinte care nu e autoritar e o cârpă atât în partid, cât şi mai ales, în mâinile adversarului. Şi să-ţi mai spun ceva: numai impotenţii şi frustratele se plâng. Adică, să fie vicepreşedinţi şi să vină acum să se lamenteze ca nişte fetiţe la mami şi la tati, după ce au participat la decizie? :mrgreen: De ce nu s-au exprimat atunci? Marius, astea ţi le demontez eu în două secunde, dar nu vreau să stric surpriza pentru Congres. 🙂

    @Radu Humor. Au mai venit de pe acolo, cu alte nick-uri. Uneori, aceiaşi cu nick-uri diferite. 🙂 Sunt bineveniţi, nu trebuie să se-ascundă.

    @Felicia Mandrea. Succes! Nu trebuie să-mi mulţumeşti pentru promovare. Numai că ai o problemă de copyright, ăla-i sloganul lui McCain. :mrgreen:

  16. Roxana Iordache Says:

    @euxin. E a treia oară când scriu asta, azi: DPN nu reflectă structura Congresului. Cât despre speculaţii, probabil că şi chinurile lui Băsescu de a distruge PNL prin demolarea lui Tăriceanu au fost tot speculaţii. Nu?

    @Marius Mina. Aia a fost strategia mea. Ai citit-o aici cu mult timp înainte să o declare Bogdan Olteanu. Şi bine a făcut. Deci, las-o! Iar chestiile-astea cu Alina sunt jenante. Serios, e jenant pentru tine. N-ai argumente şi de-aia vehiculezi aiureli.

    P.S. Dacă n-aţi priceput strategia cu Băsescu, am să vă fac schema. Deşi a fost vizibil cu ochiul liber că l-a lăsat în curul gol.

  17. Marius Mina Says:

    Roxana , si eu iti multumesc pentru claritatea argumentelor .Dupa cum bine marchezi, „congresul va fi elegant si dur , ca un diamant”.Eu mi-am pregatit sampania, tu?

  18. euxin Says:

    @Marius Mina

    Stai putin. Spui ca Tariceanu l-ar fi sprijinit la prezidentiale pe Basescu in schimbul functiei de PM. Pai ceva nu se potriveste. Inseamna ca Basescu „diavolul” n-a fost de acord cu trocul oferit de Tariceanu & Co.

  19. euxin Says:

    @Roxana Iordache

    Ti-am mai spus si eu, tot de vreo 3 ori ca nu ma intereseaza speculatiile. Sunteti aici 2 aparatori ai PNL. Mina spune ca Tariceanu s-ar fi vandut, tu spui ca nu. Asa ca parerile voastre se anuleaza reciproc.

    Pe mine m-a interesat scopul pt care Antonescu, Orban si Norica vor sa-l mazileasca pe Tariceanu. Asta era tot.

  20. Felicia Mandrea Says:

    @Roxana: Am zis ca blogul meu este in faceri. Daca ziceam Straight Talk America” atunci intram in conflict cu PACul lui. Dar eu am zis „Straight Talk” deoarece nu exista monopol pe aceste cuvinte, IAR ELE SE POTRIVESC DE MINUME PENTRU MESAJUL MEU PE CARE IL AM PENTRU ROMANII CARE NU STIU SAU NU VOR NICI MACAR SA VORBESCA SAU SA SCRIE OBLU; sa spuna negrului negru, rosului rosu, sau albului alb, etc.

    I have john McCain’s approval to use it anyway.El zice ca acest slogan se poriveste de minune IN SPECIAL ROMANIEI, so I have his OK.

    Asa ca, voi toti acei idealisti SUNTETI BINEVENITI IN AMERICAN LAND-UL MEU

    la http://fmandrea.blogspot.com

  21. Marius Mina Says:

    Roxana, „strategia” ta era atunci , ca si azi, o combinatie efervescenta intre realitate si fictiune.Sper ca tot inspiratia ta sa fi fost si balbaielile lui Tariceanu pe tema candidaturii la prezidentiale.Nu cred ca l-ar fi dezavantajat atat de tare daca n-ar fi deschis mereu umbrela dupa ce trece ploaia. dar e de-al nostru, putem trece cu vederea micile stangacii nevinovate.

  22. Felicia Mandrea Says:

    @Roxana: MINTI SFRUNTAT DESPRE CRIN!! Acum,ADICA DUPA CE NATO A PRELUAT ROMANIA, (FOSTA ZONA A NIMANUI) SI CAND OAMENII SUNT INTR-ADEVAR LIBERI SA-SI ALEAGA CONDUCATORII PE CARE II VOR; CAND AZI ROMANII SUNT IMPUTERNICITI SA SE DESCATUSEZE DE clicile voastre de haite de lupi securisti conduse de BASECU, TARICEANU, B.OLTEANU,ETC IZGONINDU-I DE LA PUTERE; ACUM CA VA AZVARLE CA PE DINTII STRICATI, TOCMAI ACUM VA APUCA DISPERAREA DE VA DEDATI, INCLUSIV TU, ROXANA, LA CELE MAI GRETOASE DELATIUNI!! SUNTETI CU DEADREPTUL PATETICI SI BUNI DE LUAT IN DERADERE! HA! HA! HA! HAAAAAAAAAAA!

    IAR TU, ROXANO, AI SCRIS:
    „Crin Antonescu n-a avut caracter, atunci când, în iunie 2008, i-a cerut lui Tăriceanu conducerea Organizaţiei Bucureşti în locul lui Ludovic Orban, iar preşedintele Tăriceanu l-a refuzat şi l-a cooptat la loc pe vicepreşedintele Orban în conducere la Bucureşti, împreună cu domnul Chiliman. O mutare strategică.
    INTERNETUK ESTE INCA PLIN CU DECLARATIILE LUI CRIN DE ANUL TRECUT PRIN CARE ZICE „EU NU II BAG CUTITUL IN SPATE PRIETENULUI MEU, LUDOVIC ORBAN,” asa cum nu a facut-o niciodata, cu toate ca avea nenumarate ocazii sa o faca.

  23. Marius Mina Says:

    Referitor la Diana Tusa , de unde concluzia ca nu o plac?gresit !
    ce am vrut sa spun a fost ca daca tot jucam pe echipe n-ar fi rau ….
    Ea joaca de vreo doi ani ping-pong pe langa Bogdan Olteanu, acum vazandu-si mandatul semnat si stampilat , a devenit mult mai flexibila, joaca la mai multe capete.Un rationament corect avand in vedere Tsunami ul care se anunta . De cand cu „global warming” te poti astepta la orice, n-asa?
    Ce am apreciat cel mai mult la Bogdan este faptul ca a fost si va muri (politic) un militant a valorilor familiei.Reciteam ieri carticica lui electorala din Colegiul 1, acolo explica pe intelesul tuturor cum o familie odata inchegata trebuie sa dureze „Till death do us part”.Si mi-a placut taria de caracter de care a dat dovada cand si-a aparat onoarea patata de homosexuali, folosind-usi sotia si copii ca scut protector.Un gest deosebit de curajos si inspirant.

  24. Marius Mina Says:

    hai sa citam:
    „Un preşedinte care nu e autoritar e o cârpă atât în partid, cât şi mai ales, în mâinile adversarului. Şi să-ţi mai spun ceva: numai impotenţii şi frustratele se plâng. Adică, să fie vicepreşedinţi şi să vină acum să se lamenteze ca nişte fetiţe la mami şi la tati, după ce au participat la decizie? :mrgreen: De ce nu s-au exprimat atunci?”

    Pentru ca au considerat mai oportun Congresul extraordinar.Intr-o entitate curpinsa de virus e greu sa te exprimi.

  25. Felicia Mandrea Says:

    Tusa si Ghorghiu vor sta in Parlament pana la viitoarele alegeri legislative anticipate! Adina Valean nu va mai apuca un alt mandat de europarlamentar. Si tot asa sfarsesc curvele…

  26. Lilick Says:

    Ce faci @Mariuse? Hihihi! Te-ai pus pe facut bloguri pentru fanatice antonesciene? Tu postezi si acolo, nu? :mrgreen:

  27. Marius Mina Says:

    hai sa citam:
    “Un preşedinte care nu e autoritar e o cârpă atât în partid, cât şi mai ales, în mâinile adversarului. Şi să-ţi mai spun ceva: numai impotenţii şi frustratele se plâng. Adică, să fie vicepreşedinţi şi să vină acum să se lamenteze ca nişte fetiţe la mami şi la tati, după ce au participat la decizie? :mrgreen: De ce nu s-au exprimat atunci?”

    Pentru ca ar fi avut soarta lui Constantin Parvulescu, la Congres e arena deschisa , posibilitatile de comunicare mult mai relaxate.

  28. euxin Says:

    @Felicia Mandrea

    Tocmai ne-ai oferit cateva mostre de „dialog civilizat” de pe viitorul tau blog.
    Daca aici faci atat de urat, imi imaginezi ce va fi acolo (daca te va vizita cineva)

  29. Marius Mina Says:

    Dupa Congres, Orban catre Bogdan Olteanu : „Come to Daddy” 😉

  30. euxin Says:

    @Marius Mina

    Tu chiar esti convins ca Tariceanu va pierde sefia PNL sau postezi mai mult , asa, s-o tachinezi pe Roxana Iordache?

  31. Radu Humor Says:

    @ Marius Mina :
    „Alina Ghorghiu in direct la Realitatea TV:”Si prostitutia este o meserie liberala…”
    Da domnule , dar cu liberalii pe post de patroni , ca nu mai au loc de curvele din celelalte partide , decat foarte putini ,printre care si cei sustinuti de o anumita parte a presei/blogului si de o anumita parte a corpului…

  32. euxin Says:

    @Radu Humor

    O cam iei razna. Nu vreau sa ma gandesc ce-o sa faci daca chiar o sa piarda Tariceanu. Daca deja te manifesti asa….

  33. Ovidiu Says:

    Draga Roxana,
    te rog explica-mi ca Stoenescu m-a incurcat.
    vezi ca a scris si la Iliescu

    Alex Mihai Stoenescu, autorul: „Istoria loviturilor de stat în România.”

  34. Marius Mina Says:

    @radu Humor, corect rationamentul.Bogdan Olteanu e unul dintre patroni.Cred ca din invidie ii spun unii „peste”.

  35. mihaI Says:

    atentie atentie avem o noua frustrata.numele ei e felicia mandrea.faceti o colecta si datii femei 2 tampoane.esti ca un cerc vicios draga.cred ca tea parasit barbatu.sfatu meu;gaseste altu caci altfel toate-s curve iar tu ai sa aiurezi rau. apucate si fa lucruri mari cu viata ta. ARUNCATE-N CAP E DORINTA MEA.

  36. Marius Mina Says:

    @Radu Humor, prostitutia e un bussines riscant dar stii care-i avantajul?
    E scutit de TVA , inca.Si cum Olteanu uraste TVA ul, iti dai seama , ii vine ca o manusha, vorba lui Orban.

  37. Radu Humor Says:

    @Marius Mina ,
    Stii prea bine parerea mea despre BO u,nul din cei care te-au dat gata pe tine ( sincer sa fiu , am impresia ca ura asta nestavilita nici in momente cheie pentru un partid , la care spui ca tii , are niste radacini pe care mi-e frica sa le caut) , sau fata de Norica si Morega ,dar crede-ma ca nu are absolut nici un rost aici si acum .

    Faptul ca toti 3 se afla de aceeasi parte a baricadei ,ar trebui sa dea de gandit oricarui liberal care se respecta…

    Pana la urma liberalismul este un brand si trebuie tratat ca atare !

  38. Alexandru Marin Says:

    Roxana,ne onorezi cu prezenta la Congres? 😀

  39. Marius Mina Says:

    Si Bogdan Olteanu e un brand, pe care n-ai cum sa-l mai tratezi ca atare.
    A incercat o terapie intensa prin Mexic, insotit de Directoarea lui de cancelarie de atunci.Se pare ca nu a reusit, prea slab tratamentul pentru un brand atat de puternic.

  40. Marius Mina Says:

    Specialistii i-au prescris impacehtari cu namol si bai sulfuroase.Omul s-a conformat si a ordonat Directoarei sa ocupa prin orice mijloace un apartament langa baile sulfuroase din apropierea strandului Baneasa.Zis fi facut, au intampinat niste greutati la inceput, proteste de generali si alte barfe dar au reusit sa se descurce.Deh , al treilea om in stat , ce mama dracu’.

  41. cenushares Says:

    ba mariuse,

    vad ca de cand n’am mai fost p’aici nu ti’ai schimbat discursu’ .. 🙂 … nu vezi mariuse ca nu te baga’n nici dracu’n seama? … 🙂

  42. Roxana Iordache Says:

    @Marius Mina. E diferită situaţia. Nu eu pregătesc şampania. 🙂

    @euxin. Întreabă-mă pe mine, că eu i-am lansat-o lui Băsescu. Înseamnă că avea pregătit de doi ani blatul cu Geoană. Deci, e o prostie speculaţia lui Marius.

    @Marius Mina. Dacă tu nu pricepi, nici Băsescu n-a priceput. Sau a priceput prea bine. Deci, nu-ţi face complexe. 🙂

    @Felicia Mandrea. Ce-ar fi dacă te-aş trimite să-şi verşi umorile pe blogul tău în faceri? Chiar n-ai o minimă educaţie? Dacă aş scoate acum de la magazie mesajele tale sordide despre Crin Antonescu, pe care le-am trimis acolo din jenă enormă, te-aş face de cacao. Dar nu mai e nevoie, te-ai făcut singură.

    @Marius Mina. Joci low în continuare. Pentru că n-ai argumente. Referitor la vicepreşedinţi, ce să-ţi spun, mimozele! Au aşteptat să încerce să-l linşeze pe cel care i-a ţinut pe toţi în spate. Tăriceanu şi-a pus vâna la bătaie, el a albit în ultimii patru ani. Antonescu s-a relaxat în aşteptare. Mai mult plămân am lăsat eu pentru PNL decât el. De altfel, eu personal am avut de suferit din războiul atât de inegal cu Băsescu, nu el. Aşa că, mai uşor cu fiţele, că la bărbaţi sunt lucrul cel mai detestabil. Oricum, oamenii cu capul pe umeri nu vor marşa la aventura asta stupidă.

    @Felicia Mandrea. Patetică isterică!

    Fetelor, scuze, în mod normal trimiteam la spam aşa ceva, dar am lăsat mesajul ca să se vadă nivelul susţinătorilor lui Crin Antonescu.

    @Lilick. Serios? 😆

    @euxin. Mulţumesc.

    @Marius Mina. Cât de departe eşti de realitate! 🙂

    @euxin. Te miră disputa, pentru că la voi, pe blogurile portocalii, e plictiseală. 🙂

    @Ovidiu. Eu lui Stoenescu nu-i dau credit.

    @mihaI. 😆

    @Radu Humor. Morega, mare caracter! 😆

    @Tuturor. Cât am lipsit, am mai avut o mică întâlnire. Pe urmă, l-am văzut pe Antonescu la Ciutacu. M-a amuzat. 😆 Prietenii ştiu de ce. 😆

  43. Hendrix Says:

    Rox, parerea mea despre @mina o cunosti inca din toamna, din campania electorala. Atacurile furibunde impotriva lui Bogdan Olteanu nu erau decat o masca pentru neavizati a antiliberalismului sau! Un individ care face o astfel de campanie plina de ura impotriva unui vechi liberal, chiar din 1990, arata fara doar si poate o ura viscerala fata de PNL! Parca si acum tin minte cuvinetele lui, care spunea ca il ataca pe Olteanu ca sa apere PNL! El se visa un fel de inchizitor al liberalilor, isi aroga dreptul de a pune la stalpul infamiei pe cine visa el noaptea! Metodele astea nu sunt noi, au fost perfectate de catre stalinisti! Vestitele procese mediatizate din anii ’30 porneau intotdeauna de la un linsaj mediatic diabolic, in genul celui facut de @mina impotriva lui Olteanu. Apoi, intr-o parodie de proces, erau bagati la zdup toti cei ce aveau vreo legatura cu persoana diabolizata! Asta era teroarea STALINISTA! Nimeni nu putea fi linistit, oricine putea fi acuzat, oricand!
    Care este scopul lui @mina? DETRONAREA LUI TARICEANU! Eram perfect constient de asta inca din octombrie-noiembrie. Tinta lui este daramarea lui Tariceanu, simbolul liberalilor in fata operatiunii de distrugere dusa de ba-secu. Pentru mine era extrem de clar jocul lui murdar, acum nu face decat sa-si dea arama pe fata. Nu are nicio jena, o spune deschis! Modul in care il injura deschis pe Tariceanu arata falsitatea lui de odinioara, abia acum este el cu adevarat!
    Ce va face @mina daca iese Tariceanu? Simplu, va ataca alt liberal vechi si nu se va lasa pana nu il va dobori! Dar mai apoi? Va cauta alta tinta si tot asa! Mie acest fel de a actiona imi aduce aminte de un singur lucru: asa s-a distrus PNTCD! Se stie ca el a fost infiltrat inca din 1990 cu securisti care aveau ca scop destructurarea partidului! Un partid faramitat, slabit de lupta de orgolii intre diverse tabere este tinta securistilor infiltrati. Oameni ca @mina au facut posibil dezastrul din PNTCD in guvernarea cederista si mai apoi.
    Rox, eu nu sunt un simpatizant taranist, fiind liberal inca din februarie 1990. Tu, ca veche taranista, poate iti explici mai usor cele spuse de mine, traind in mijlocul lor. Intrebare: cunosti vreun taranist de incredere care sa poata spuna ceva bun despre @mina? Eu nu-l cunosc personal, dar garantez ca el a fost tot timpul un securist infiltrat cu scopul distrugerii partidului taranist. Si, ca orice securist, nu va dormi linistit pana nu va distruge si PNL. Aidoma lui ba-secu, seful tuturor securistilor de ieri si de azi. N-ai pareri de rau pentru creditul acordat unui asemenea individ? Nu cred sa ma insel in privinta lui, ca dovada ca am fost primul forumist care i-a ghicit jocul murdar. Am avut dreptate?

  44. Roxana Iordache Says:

    @Alexandru Marin. Voi faceţi oficiile, la intrare? 🙂

    @Marius Mina. Un om care e atât de lovit şi reuşeşte să reziste e cam tare, ce zici? :mrgreen:

    @cenushares. S-a întors Lizzy?

    @Hendrix. Bogdan Olteanu are problemele lui – şi eu l-am atacat. Două probleme, de fapt: Orban şi Chiliman. În rest, e un politician pur-sânge. Nu am fost niciodată ţărănistă şi nu sunt nici liberală. Nu am făcut şi nu fac parte din nici un partid. Convingerile mele sunt altceva. Oricum, sunt de dreapta. Referitor la Marius Mina, te înşeli. E un om deosebit şi un prieten rar, de-aia chiar m-a afectat modul în care s-a pretat să mă atace pentru o prostie. Sincer, nu credeam. Dar ce să-i faci, a la guerre comme a la guerre. Că aşa suntem, ne batem între noi, în loc să ne canalizăm toate energiile contra adversarilor. Dar nu-i nimic, e bine, tot rău-i spre bine, e un excelent antrenament şi o probă a caracterului deosebit pe care îl are PNL. Partidul va câştiga din acest congres, dacă se desfăşoară la cote înalte. Şi cred că da. Cred că va capta atenţia tuturor. Aşa cum a fost, la scară mică şi în vară, cu Bucureştiul. 🙂

  45. cenushares Says:

    roxana,

    nu .. si nici nu prea mai are cum sa se intoarca … au trecut saptamani de cand a disparut … desi inainte de ea nu’mi prea placeau pisicile acuma nu pot sa ma obisnuiesc cu lipsa ei … mai am o mica speranta c’a luat’o cineva si daca nu se’ntelege cu ea poate’o aduce inapoi ‘… da’ e mai mult teoretica

  46. Alexandru Marin Says:

    Da,o sa fim si eu la organizare,ca de obicei la tot ce inseamna eveniment in Bucuresti. 😀

  47. Roxana Iordache Says:

    @cenushares. Îmi pare tare rău. 😦 Nu ştiam că-i dai drumul afară.

    @Alexandru Marin. Cum ziceam: liberalii, nişte ţărănişti. De data asta, în sensul bun. 🙂

  48. Ovidiu Says:

    Roxana, oare de ce Stoenescu si-a schimbat asa-zisa teoria loviturii de stat.
    A facut o salata de numai intelegi ce vrea sa zica ba Lovitura de stat ba lovitura de stat militara ba revolutie- ha-ha-ha, a postat la Ion Iliescu ca sa-l felicite ca sa vezi ipocritie…

  49. Ovidiu Says:

    Am citit o postare de a ta, Roxana si tare mi-a placut !

  50. Alexandru Marin Says:

    Ca intotdeauna! 😀
    Deci,langa presedintele in exercitiu la Congres? 🙂

  51. Hendrix Says:

    Spui despre @mina ca ar fi ,,un om deosebit şi un prieten rar”! Te autoamagesti, chiar nu inteleg de ce! Realitatea indica cu totul altceva, un om care ar face un chef de 3 zile daca l-ar vedea pe Tariceanu invins! Daca n-as fi convins de faptul ca este CONSTIENT ca asta ar fi grea lovitura pentru PNL, as putea spune ca duce o lupta de orgolii. El stie ce face, crede-ma! Decat asemenea ,,prieteni rari”, mai bine lipsa! Sau, mai bine zis, in privinta lui este perfect potrivita vechea vorba: Fereste-ma Doamne de prieteni, ca de dusmani am grija singur!
    Te inseli in privinta lui @mina! Daca nici acum n-ai inteles ce hram poarta ,,taranistul”(gen radu vasile din 1998-1999), vei intelege in scurt timp! Sa nu zici ca nu ti-am spus!

  52. UNGURU Says:

    @Roxana Iordache sa-ti scrie UNGURU un banc cu idolul tau Motocicleanu :)))adevarat Tariceanu dixit astazi in parlament ,,guvernul acesta pune carul inaintea boilor „ si primul ministru Bocu spuse o replica de papagal impins de la spate de imparatu Basu ,,Este adevarat guvernul acesta pune carul in fatza boilor, pentru ca prima data le da sa manice si sa bea boilor ,si dupa aceea sunt pusi la jug si la corvoada pina ce mor , asa a zis imparatu Basu sa va spun :):):):)Noah @Roxana Iordache de ce nu ai raspuns la intrebarea care ti-a pus UNGURU,,Mergi sau nu mergi la congres?sa stim s a-ti scriu si un banc cu congresu vost :):):)Noah @Roxana Iordache mai trece pe aici sa se distreze UNGURU.

  53. Roxana Iordache Says:

    @Ovidiu. N-am văzut, poate că l-o fi felicitat pentru altceva. Ce postare? Oricum, mă bucur că ţi-a plăcut.

    @Alexandru Marin. Adică, vreţi să mă puneţi în prezidiu? 😆

    @UNGURU. Idoli aveţi voi, bre, ăştia de mergeţi cu turma. 🙂

  54. Alexandru Marin Says:

    Pai,la campania de sustinere primita de domn Tariceanu,un discurs asa de incheiere semnat Roxana Iordache… 😀

  55. Alexandru Marin Says:

    Deci,absenta pe 21-22? 😦

  56. Marius Mina Says:

    Roxana, jos palaria, strategia a fost perfecta , doar ca adresantul trebuia sa fie Basescu.El trebuia pus pe butuci.
    Ti-au spus „sursele” cum a fost azi in BPN?
    Dezamagiri mari , Tariceanu a ramas in final din aprox 40 de simpatizanti , cu vreo 10.Restul fie au sters-o tiptil, fie s-au dus sa semneze pentru sustinerea lui Antonescu.Eu m-as retrage daca as fi in locul lui ,n-as putea risca umilinta de la Congres.

  57. Roxana Iordache Says:

    @Hendrix. Mă enervează că te tot trimite la spam. Poate n-ar fi rău să-ţi schimbi adresa de mail, @Lulutza aşa a driblat sistemul. 🙂 Referitor la Marius, forget it! N-are nici o treabă cu Tăriceanu, l-ar fi susţinut acum puternic alături de noi, dacă nu avea pata pe Bogdan Olteanu. Şi nu e singurul. Dar toţi ar trebui să-şi dea seama că Olteanu e receptiv şi înţelege să servească PNL. Şi că e foarte util PNL. Sincer, ce procent ar fi avut acum partidul în Parlament dacă el nu se bătea pentru forma legii electorale, aşa cum a fost? Dar foarte sincer. Domnule Crin Antonescu, ce ziceţi, mai eraţi azi în Parlament fără legea negociată de Bogdan Olteanu?

    @Alexandru Marin. Mă refeream la altceva. Că n-am o implicare oficială. 🙂 Mai vorbim.

    @Marius Mina, Persişti în eroare. Şi dacă prin absurdul cel mai stupid ar fi ales Antonescu, atunci şi tu şi Ciutacu v-aţi trage şuturi în cur, ori cu dispozitivul, ori unul altuia, ori ambele. Pentru că urmarea ar fi marea cooperativă „de dreapta” a lui Băsea. 😐

    P.S. Antonescu e patetic.

  58. Marius Mina Says:

    La Ciutacu POll ul e inca activ:
    http://www.ciutacu.ro/articol/hai-sa-l-alegem-liber-pe-voda-al-nostru/
    * Crin Antonescu (35%, 973 Votes)
    * Sorin Oprescu (17%, 463 Votes)
    * Adrian Năstase (12%, 328 Votes)
    * Altul (nume/prenume) (11%, 316 Votes)
    * Traian Băsescu (11%, 301 Votes)
    * Mugur Isărescu (9%, 251 Votes)
    * Ion Ţiriac (4%, 98 Votes)
    * Mircea Geoană (1%, 34 Votes)

    Total Voters: 2,764

    PS: Roxana,tu cu cine o sa ai placerea sa schimbi suturi ? Eu o sa i le trag lui Bogdan dar ma tem ca n-o sa mai poata lua nimeni vreun spitz in noada de el, dupa Congres

  59. Hendrix Says:

    @Roxana Te referi cumva la legea VU, adaptata la modelul Pro Democratia? Daca s-ar fi votat dupa legea VU dur si pur, dorit cu precadere de ba-secu si pedeleprele lui, acum PNL ar fi avut 43 de parlamentari, daca nu ma insel! Adica cei care si-au adjudecat colegiile in care au candidat. Din fericire s-a votat PROPORTIONAL, fiecare partid avand atatea locuri in Parlament cate voturi a strans la nivel national. Uninominala a fost doar DISTRIBUIREA lor, fapt ce a a creat inutile controverse.
    Eu unul am atras atentia in campania electorala asupra fiecarui vot acordat. Poate ca multi liberali n-au votat PNL, nefiind multumiti de candidatul din colegiul lor. Chiar si tu ai indemnat sa nu votam acei candidati care nu inspira incredere, celebra fiind propaganda negativa fata de Olteanu. Rezultat? Voturi mai putine pentru PNL, parlamentari mai putini. Fii sigura ca pedeleprele si pesedistii au votat pur POLITIC orice nulitate propusa de partide.
    Pe viitor deja suntem amenintati cu o lege a VU majoritar, ca la primari. Ar fi o palma grea adusa REPREZENTATIVITATII, dar in tara lui ba-secu ce mai conteaza! Ei vor sa existe doar 2 partide mari, care sa se roteasca in permanenta la putere, liberalii asigurand doar decorul. Oare vor face asta?

  60. Marius Mina Says:

    Dar Bogdan Olteanu 26% sau Tariceanu, mai erau in parlament?

  61. Marius Mina Says:

    Si asta in colegiile nominalizate de ei, unde erau siguri pe victorie .Bogdanel s-a avortat practic in parlament.Noroc cu sotia pe care a recompensat-o cu un divort, altfel ramanea cu Naomi , purtator de cuvant , la ACCEPT.

  62. Radu Humor Says:

    Sincer sa fiu l-am crezut mult mai destept pe Crin !
    Apropos , cei care se lauda acum pe toate blogurile cu gaselnita crinului mortuar sa vina aici sa se convinga ca eu am atarnat-o prima data de gatul lui , si-mi pare acum foarte rau ca au preluat-o asa de repede portocalii ( vezi @ Marius Mina ce usor este sa faci rau si cand nu vrei , d-apoi …?).

    Sa te opresti la a-l invoca pe Boureanu sa revina in PNL mi se pare o gafa de proportii , a carei consecinte nu vor intarzia se apara .

    Ala a fost tras pe dreapta ,cu tot cu Pelinel a lui , chiar de partidul la care a alergat tragand-o dupa el , ca pe-un trofeu de senzatie pe siliconata , sperand sa faca senzatie si totusi a fost tras pe linie moarta .
    De gustibus….

    Sa-l implori public , la ora de varf , pentru a-ti intari efectivele , n-as fi crezut sa aud din gura unui aspirant la presedintie…

    Unsurosul ala de Pieleanu s-a chinuit putin sa-l faca sa muste , dar si cand a muscat ….
    Noroc ca nu era la cel’lalt oral !

  63. Roxana Iordache Says:

    @Marius Mina. OK, Marius, de la nivelul ăsta încolo, vorbeşti singurel. Atât îţi mai spun: ştii bine din cauza cui s-a întâmplat ce s-a întâmplat în colegiul lui Bogdan Olteanu.

    @Radu Humor. Cum spuneam, patetic! 😐

    @Hendrix. Nu pun problema aşa, pentru că un partid şi un candidat trebuie să mă reprezinte şi să servească intereselor mele electorale, nu invers. Sau şi invers, dar pe bază de reciprocitate.

  64. Marius Mina Says:

    @Radu Humor, no habla Hindu 😉

  65. Marius Mina Says:

    Roxana, din momentul in care apas enter la acest reply , promit sa nu te mai disturb .
    Evident , si eu si tu stim din cauza cui s-a intamplat ce s-a intamplat in colegiul 1.Din cauza celui pe care-l aperi cu atata efervescenta, Dl Derutat redistribuit la mana a treia , Bogdan Olteanu!

    Ma duc sa suplimentez stocul de sampanie pentru Congres,vorbim dupa….

  66. Radu Humor Says:

    @ Roxana ,
    Cum a putut Piratul sa-i interzica Presedintelui Solyom sa vina cu ce-a vrut el si noi nu putem face acelasi lucru cu @Unguru asta care vine nespalat decat pe creier si arunca cate-un banc ,de se strica doar pestii ( si aia , nu de ras !)….
    Vorba aia :
    Simpatic ,dobitocu’ , da parca nu chiar atat de mult !

    Am glumit , sogore , sper sa nu faci caz de asta.

    In schimb nu pot glumi cu ridicarea de osanale la un BO u,nul vinovat de nepunerea/scoaterea de pe ordinea de zi a Camerei Deputatilor a unor subiecte/proiecte esentiale pentru curatarea grajdurilor politice romanesti (punctul 8 de la Timisoara fiind cu teama si rea vointa obstructionat )

  67. attihrp Says:

    Atat de mult zgomot pt (cvasi)nimic. Niciunul dintre cei doi, ca in fapt orice candidat propus de PNL, nu are sanse reale pt prezidentialele din noiembrie.

  68. virgil Says:

    Marius , ce faci ma , te preumbli de colo colo sa nu dea omul de tine ?
    Ti-ai luat conced ma ?
    Ca vaz ca nu te dai dus de la prapaganda deloc …
    Ai pina luni , dupa congres , n’asa ?

    PS

    Vezi de nu te afuma prea tare la cheful cela de la Cotroceni si negresit sa nu-mi vii cu maina goala ca nu te mai tziu de preten .
    Pune dracului si tu mina si sferetiseste o sticla d’aia de ziceai , Monet , Moet cum dracu ii zice si un borcan cu icre .
    Nu te uita , ca daora are de unde Ba’secu , el traieste bine , al dracului de bine …
    Si de ce nu ar trai , cind iote , o gramada se zbat gratis pentru ca sa pupe dinsul inca un mandat , n’asa ?

  69. octavpelin Says:

    Nu va fie frica Calin Popescu Tariceanu nu pica cum vor asa zisii”liberali”care sunt manati din spate de Valeriu Grigore Stoica -Traian Basecu-Theodor Stolojan,o seara placuta !

  70. Roxana Iordache Says:

    @Marius Mina. Lucru manual.

    @Radu Humor. Asta chiar e o aiureală. N-avea posibilitatea să impună proiectul. Care, hai să fim serioşi, oricum nu mai e actual. Din păcate. În decembrie, se fac 20 de ani. Hai să fim realişti. Şi pragmatici. Altfel, n-avem nici o şansă.

    @attihrp. Bun venit! Nu contează că nu pricepi nimic. 🙂

    @virgil. Nu mi-ai răspuns, fac postare cu numele tău întreg sau doar cu prenumele? 🙂

    @octavpelin. Problema e că se duce naibii partidul, fără Tăriceanu la volan, acum. Sper că liberalii nu vor fi sinucigaşi ca ţărăniştii.

  71. virgil Says:

    Ba am raspuns , fa-o cum te avantajeaza . Cel mult or sa se supere unii natarai dintre amicii mei de la liberali , dar ce sa le fac , asta-i viata …

  72. Felicia Mandrea Says:

    @Euxin: Pardon, reprezentantele voastre tarfe parlamentare SI EUROPARLAMENTARE promoveaza prostitutia pe la televiziuni, asa ca DIALOGUL ESTE DE-ALO VOSTRU. Noi doar comentam lucrurile mizerabile pe care acestea le fac. De exemplu, GHORGHIU, PROSTITUTIA ; HOATA ADINA VALEAN: Dupa ce delapideaza de la Parlamentul Romaniei 90,000 euro ca euroobservator, EA MAI SI SUSTINE TERORISTII, TRAFICANTII DE DROGURI, DIVORTURILE SI STRICAREA FAMILIILOR IN UE. in concluzie sunt niste tarfe hoate, n’asa?

  73. mihaI Says:

    gica contra.haideti sai inmanam acest premiu lui MAAAAAAAAAAAAAAAAAARIUS MINAAAAAAAA.pacat batrane da teai cam ramolit.til dau tie caci vad ca totusi tu gandesti dar ai si tu rautatile tale la care nu cedezi ca nai mai fi tu.egoismu batal vina. atunci cand sti ca nu e corect si totusi insisti in greseala.ia spunemi–crin a zis azi la ciutacu ca ala cu muci-n freza [bou ala de boureanu]e binevenit inapoi in partid.normal mai castiga niste voturi la judete caci vor zice astia iauite ba asta face partidu mare din nou.vom vedea revenire si ale lui stoica si compania.apropo de ce il urati pe bogdan olteanu atat de mult caci pe legea lui a intrat in senat crinulet.intre altele olteanu a zis ca nu candideaza pentru nici un post in pnl acum ceea ce mi se pare o pierdere.el cu gura lui a zis ca vrea sa fie doar simplu deputat.o tot bagati paia cu asistenta cu bunica sau finutu.pacat si cu chiliman ca la cam sapat din pacate la parlamentare iar asta se stie.si din cauza lui olteanu si a talentului sau de negociere PNL se lafaie azi in parlament cu 20 la suta.pacat de rahati care nui mai dau pace .dand in el dau in calin de fapt prin ricoseu caci asta urmaresc. MARIUS DUTE TE ROG PE BLOGU LU PATRASCOIU SI RAMAI ACOLO.te rog–mai sunt si oameni tineri aici care ar fi pacat sai zapacesti caci e clar esti incapatanat . ce sa invete un pusti ca alexandru marin de la ceea ce spui tu mereu .lasai sa creasca frumos sa stie adevaru adevarat.cati nau dat din gura la basescu;si printre ei si crin da ce astal face marea speranta pentru al bate pe nebun.si daca nul bate si pierde copios.calin e o certitudine crin e doar o ,,speranta”.si nu dau un pnl cat de cat CURATIT si de minim 20 la suta cu posibilitati mari de crestere cu unul mai ,,mare”plin de lichele reintoarse ca mucin freza asta sau alti ca el pentru care crin le va intoarce serviciul inapoi.

  74. Felicia Mandrea Says:

    @Marius: Pastreaza o sticla ca sa celebram si cand ne intalnim. Recent, Fundatia Iuliu Maniu va avea manifestarea sa anuala la Clubul Femeilor Republicane pe 5th Avenue in Manhattan, a carui Presedinte este Dl. Liviu Floda, fost Director pe America la Europa Libera, pe care il cunosc bine. Locuia in NYC dar acum sta in Boston, dar intotdeauna vine la NY ca sa gazduiasca evenimentele. Cred ca manifestarea se va face cam pe 10 Mai.

  75. mihaI Says:

    felicia mandrea.dute si pescuiesteti ,,suflete”in alta parte fai panaramo.pe langa faptul ca e neelegant sa intrio aici si sati dai adresa ta de blog pentru a racola niscaiva persoane mai si insisti sati dai cu parerea ta de oloaga mintala.duten mata si spalan alta parte rufe si nu creiere .cloavno.dispari.

  76. Felicia Mandrea Says:

    @Roxana: Chiar scoate-mi mesajele mele. (dar vezi ca si eu am copiile a ce ti-am postat, asa ca esti avertizata!) Eu nu le-am folosit niciodata ca sa mint sau sa induc in eroare pe cineva, SI NICIDECUM SA DISCREDITEZ PE NIMENI FARA A ADUCE DOVEZI. Spune-mi tu, Roxano, e adevarat ca am dovedit-o hoata pe Adina Valean
    CAT DESPRE CRIN, NU E NIMIC SECRET; EL STIE ASTA CA I-AM ZIS-O ATUNCI CA L-AM CRITICAT, ASA CA TU NU MA POTI SANTAJA PE MINE CU ABSOLUT NIMIC (asa,in maniera securista pe care o utilizezi, asa cum vad ca o faci cu Marius si altii) CAND ILCRITICAM PE CRIN, INTOTDEAUNA II TRIMITEAM COPII DUPA POSTARILE MELE SI II MAI SI ZICEAM SA LE VADA PE BLOGUL TAU. Da, de multe ori m-am mai plans pentru neajunsurile lui (dar cine nu le are? I-LE-AM MAI ZIS SI LUI CRIN SUB FORMA DE CRITICA CONSTRUCTIVA. EL RECUNOASTE CA CE I-AM ZIS ESTE ADEVARAT, MENIT CA SA SE SCHIMBE IN BINE. Crin de fapt ma apreciaza acum ca ii spun adevarul gol golut, ca nu il periez, si imi multumeste pentru asta. Se vede ca s-a mai maturizat; ca apreciaza cand cineva il critica pozitiv (de unde in trecut ii placea numai sa fie periat)

  77. Felicia Mandrea Says:

    @Roxana: Vezi ca si Crin are copiile dupa ce am postat!

  78. ROBERT HORVATH NEW YORK Says:

    DOAMNA ROXANA VA ROG SA MA LAMURITI. CARE ESTE RATIUNEA ACESTOR
    DISCUTII INTERMINABILE. DE LA DISTANTA (NE DESPARTE OCEANUL) TOTI SUNT
    LA FEL,O APA SI UN PAMANT.IN AFARA DE NUME NU VAD VREO DEOSEBIRE DOCTRINARA ESENTIALA.
    Dupa ce a luat puterea Putin, a adunat la Kremlin crema KGB si a spus cu voce
    tare: VA FELICIT!! ACUM AM PRELUAT PUTEREA POLITICA. CRIZA ECONOMICA VA DUCE LUMEA IN STRADA. „This time such a movement would be directed against those who profited from the events of 1989 and who sit on the boards as chief executives of the banks and multinationals, as well against their stooges in the governments of these countries. „CER SCUZE DAR AM INCEPUT SA MA CITEZ SIGUR.VA VOI TRIMET UN INTERVIU LUAT VICE PRESEDINTELUI BANCII MONDIALE . SITUATIA ESTE SERIOASA. ROBERT.

    NIPON PRESS:” IN ROMANIA LUMEA VA IESI IN STRADA”
    Romania, Revolt is in the air: Countries across Europe in turmoil. The monarcy is back!!
    Some months ago commentators were still saying that Romania would not be hit by the crisis. Now the music has changed.Romania could fall into economic collapse within a few months. At the forefront of the struggle are the workers of the Dacia car factory in Pitesti in the south of the country. Last year these workers fought a very militant strike over higher wages and won a 30% increase.
    Dacia is part of Renault and it provides an excellent example of how multinationals use cheap labour in these countries to raise their profits. In 2007 they made some €150million. But wages were only at around €280 per month. Apart from these low wages the management also wants to speed up production. After weeks of hard struggle the workers won, but now they are faced with temporary factory closure and the sacking of 4000 of the 13,000-strong workforce. In other industries, such as at the newly opened Nokia plant, sackings are on the agenda. In the meantime the government has opened a debate over cuts in social spending to reduce the budget deficit. This is an open recipe for class struggle and mass protest in Romania. Twenty years after the fall of the Ceaucescu regime soon the masses could be back on the streets again.
    The above mentioned bankers from Austria and other western countries have a lot to lose in Hungary, Romania and other East European countries. They openly fear that 20 years after the fall of the „iron curtain” and the victory of the „free market” conditions could develop very fast for a new popular uprising. This time such a movement would be directed against those who profited from the events of 1989 and who sit on the boards as chief executives of the banks and multinationals, as well against their stooges in the governments of these countries. The ideas of genuine monarchism will then again get a big echo in Romania. Prince Nicolae de Romania (b.1985) cousin of Prince Charles is first in line to the throne,in event of the restoration of a Constitutional Monarchy. Romania may have not other option. (BUCHAREST- ROBERT HORVATH- DEVA for „NIPON PRESS INTERNATIONAL” )
    PS. Penultimul numar al revistei britanice ECONOMIST
    se vorbeste de posibilitatea spargerii U.E. Opinia publica vestica este impotriva oricarui ajutor. Argumentul pentru acordarea imprumutului, este frica ca Romania sa nu cadea din nou sub cizma ruseasca. Intamplarea face careprezentantul Japoniei la Banca Mondiala este varul sotiei mele Kiyoko. Interviul cu KIYOSI KODERA va publicat dupa aparitia in ziarele japoneze. Ungaria, Letonia, Bulgaria, Romania sunt tari in FALIMENT. Ultimul L’EXPRESS descrie „revolutia din Letonia” cu 120 de arestari pe zi. Observ optimismul tineresc si analizele economice pline de „acuitate ” din tara, dar va asigur ca nu vor tine mult.

    Kiyoshi Kodera to lead World Bank/IMF Development Committee

    .Kiyoshi Kodera will become the first Japanese to serve as executive secretary of the Development Committee, a joint ministerial panel of the World Bank and the International Monetary Fund that addresses development issues. The job requires close coordination with World Bank President and the panel’s 24 members in setting the agenda for their biannual meetings, a forum that Kodera says is ”most effective” in crafting development strategy, given the relatively large representation of regions includingHungary,Poland,Romania….

  79. Garcia Muerte Says:

    Este foarte greu de crezut ca Tariceanu va reusi sa faca din 21 martie 2009 ceea ce nu a reusit pana atunci si anume largirea PNL – ului, abandonarea ideii paguboase conform careia partidul trebuie sa devina o balama politica intre PSD si PD.

    Costumul reprezentat de Tariceanu a devenit prea mic pentru PNL. In schimb Crin Antonescu ofera garantia punerii in practica a ideilor liberale, ofera liberalilor orizonturi clare, ofera un costum mai mare in care PNL – ul sa poata creste neingradit.

    In aceste clipe Romania, sistemul politic din tara noastra are nevoie stringenta de o contrapondere puternica fata de guvernarea dezastruoasa impusa de catre Traian Basescu si sustinuta de cele doua aripi ale FSN – ului. Un partid de 19-20% nu este si nu va fi niciodata suficient de puternic pentru a avea un cuvant greu de spus in balanta puterii din Romania.

    PNL – ul are nevoie de un transfer al deciziei catre organizatiile judetene. Acest principiu al subsidiaritatii este aplicabil perfect in situatia in care se afla acum PNL – ul. Eu nu cred in ideea vehiculata de catre Bogdan Olteanu conform careia o doza prea mare de autonomie fata de Centru ar conduce la actiuni centrifuge din partea filialelor.

    Crin Antonescu beneficiaza de larga experienta a lui Ludovic Orban in relatia cu organizatiile judetene. Orban ar putea fi folosit doar sau in principal pentru aceasta misiune. Ramane de vazut cata ratiune si intelepciune domiciliaza in mintea fiecarui delegat la Congresul de la finalul acestei saptamani.

  80. Radovan Says:

    Liberalii au de ales intre doua tipuri de management politic. Unul este reprezentat de cuplul Tariceanu-Olteanu si reprezinta imobilismul, deciziiile arbitrare, lipsa de transparenta si obtuzitatea pe scena politica, iar alternativa vine de la echipa Crin-Ludovic care inseamna dinamism, deschidere, spirit novator si maturitate politica.
    Asa ca votul de ieri in care Orban l-a zdrobit pe Tariceanu nu face decat sa confirme ca in PNL ,si in Romania in general, incepe sa bata vantul schimbarii.
    Lucrul e confirmat si de toate sondajele din ultima vreme care il dau in unanimitate pe Crin pe primul loc in optiunile liberalilor.
    Totusi, Tariceanu nu ar trerbui sa renunte la viata politica ci sa inteleaga doar ca asta nu e momentul lui, sa-si faca o analiza, sa se corecteze si sa revina in scena intarit. O victorie a lui Crin l-ar putea readuce la Palatul Victoria. 🙂

  81. Roxana Iordache Says:

    @virgil. OK. 🙂 Dar decât să se supere, mai bine le vine mintea la cap. Cu sau fără breton. 🙂

    @Marius Mina. De ce retragi până la Congres? Ţi-e frică să nu mai faci vreo greşeală de genul celor pe care le speculez în serie? 🙂 Cum greşeli în serie fac şi ăia din adunătura care vrea să-l dea jos pe Tăriceanu şi al cărui păpuşar e clar că eşti tu, altfel ar da în ziduri de bezmetici ce sunt. 😆 Mă mir de unul singur, că pe vremea în care era la Liga Studenţilor şi student la medicină era băiat foarte deştept. Oricum, tu stai acolo, dar ei rămân aici şi vor interpreta în cor aria lui Postelnicu. Noroc că unii au priceput din timp. Şi pricep tot mai mulţi. Eu sunt receptivă la căinţele lor şi Pisi poate să-i ajute. 😆

    @mihaI. Tu chiar eşti în primul tău an cu drept de vot? 🙂

    @Felicia Mandrea. 😆 Eşti material didactic ca şi Prostănacul! 😆 Greşeala mea e uneori că te iau în serios, dar nu-i rău, că pe urmă vin şarjele tale irezistibile. 😆 Mi-ar fi jenă să pun pe blog abjecţiile pe care le-ai depus, că şi-aşa ţi-am lăsat destule secreţii. Dar imbecilităţile-alea în care-l trimiteai pe Crin în flăcările iadului postează-le pe blogul tău, neconsolato! 😆 Dacă ar fi adevărat ce spui, bietul Crin Antonescu ar avea circumstanţe, cu consilieri ca tine. 😆

    @Robert Horvath. Scuzaţi-mă, dar nu agreez genul ăsta de suficienţă.

    @Garcia Muerte. Visul vostru de aur e să reuşească Băsescu distrugerea PNL cu mâna liberalilor, să vină din nou dragăStolo preşedinte. Asta-i tot. Dar ai punctat foarte bine ceva: fără Ludovic Orban, Crin Antonescu e zero.

    @Radovan. Tu de fapt eşti un nick pe care şi l-a luat Marius Mina când s-a jenat să mă înjure deschis. 😆

  82. Radovan Says:

    @Roxana
    Da, sigur…. Iar votantii care il vor pune pe Crin presedinte sunt nick-urile Bratienilor reloaded. 🙂
    In alta ordine de idei tu nu te-ai jenat…
    Cand aveam pareri asemanatoare eram un nick de-al tau, nu?
    Ar fi fost chiar culmea sa te injure propriul nick. 🙂

  83. Felicia Mandrea Says:

    @Roxana: TU ESTI RIDICOLA, MAI ALES CA TE PRETINZI A FI O MARE JURNALISTA, DAR DE FAPT BATI CAMPII BIG TIME
    UITE CA O LARGA MAJORITATE A FILIALELOR JUDETENE PNL IL PREFERA PE CRIN ANTONESCU CA LEADER.

    Astazi si Jud. Olt i se alatura lui Crin Antonescu! ASTA ESTE REALITATEA CONFIRMATA DE AGENTIILE DE PRESA, SI NICIDECUM O ABJECTIE!
    Dar vad ca tu aici faci jocurile securistilor Tariceanu si Bogdan Olteanu, poate chiar si lui Basecu. ACUM CA TE-AI VANDUT DIAVOLILOR CA O IUDA, NE IMPROSTI CU INSULTE PE NOI TOTI CEILALTI, HA! Vezi ca nu duci pe nimeni de nas asa cum gandesti!

  84. dadatroll Says:

    4+5=9

  85. cristean Says:

    Citesc aici si nu-mi vine sa cred cata mentalitate de organizatie de partid comunist s-a adunat in PNL. Si nu inteleg de ce atatea argumente. Autorul tine cu Tariceanu, cel pe care il combate, nu. Oricum, ambii au ceva in comun: „boala” pe Basescu. Nu am gasit nimic despre tara, interes national, liberalism etc. Scopul vostru in viata este sa-l bateti pe Basescu. Ca simplu votant, vroiam mai mult de la voi. Grow up!

Lasă un comentariu