UNGURUL AGENT AL ROMÂNIEI :)))

ziareromania.ro

Exhibiţionistul cu securea care se laudă că Ungaria decapitează România la fotbal, dacă a făcut-o de capul lui, e agent român, fie şi în orb, iar dacă l-a pus cineva, tot pentru România lucrează. 🙂 Păi cu poza-asta ne putem victimiza la infinit. 😛

La fel cum tembelii care au dat foc drapelului Ungariei în Ţigănie sunt cei mai înfocaţi agenţi maghiari. Involuntari. Dar cineva parcă i-a pus s-o facă, în prostia lor.

Şi totuşi, Ponta a făcut exces de zel când a cerut urmărirea penală a piromanilor. O expertiză psihiatrică era suficientă. Că e mai greu cu detectarea neuronilor. 😀

32 răspunsuri to “UNGURUL AGENT AL ROMÂNIEI :)))”

  1. Roxana Iordache Says:

    Loţi Borbely, declaraţie totală: „O să câştige ai noştri”. 😆

  2. Radu Humor Says:

    Uite şi alte pdv :
    „Sabina, eleva din Covasna care a ”provocat incidente” în școala în care învață, potrivit presei de limbă maghiară și conducerii Inspectoratului Școlar Județean Covasna, pentru că a purtat o bentiță tricoloră în ziua de 15 martie a.c. este un exemplu pentru noi toți pentru atitudinea sa demnă. Deși a fost amenințată și huiduită pentru gestul său ea ține capul sus. Și merge mai departe.
    Am contactat-o pe Sabina și am rugat-o să-mi spună cum se simte:
    Introducerea mea: Iată că tinerii României dovedesc mai multă demnitate și curaj decât cei care ar trebui să fie exemple vii pentru ei – profesorii și politicienii… Sabina Elena și colegii ei merită toată admirația și susținerea noastră. Să îi iubim și să îi apărăm! În același timp, să îi înfierăm, nu pe copiii maghiari sau secui (secuii nu sunt maghiari, ci o populație maghiarizată forțat, o altă victimă a politicii prădătoare a Ungariei!!!) ci pe nemernicii care slujesc interesele Budapestei pe pământul României și pe ceilalți indivizi cu suflete de alogeni care își bat joc de acest popor de pe înălțimile instituțiilor statului român.
    Relatarea poveștii de către Sabina Elena, în prezentarea României Libere:

    O elevă de liceu din Covasna a fost ameninţată cu moartea pe reţeaua de socializare Facebook după ce, pe 15 martie, de Ziua Maghiarilor de Pretudindeni, a purtat o bentiţă cu tricolorul.
    Sabina Elena, elevă în clasa a XI-a la un grup şcolar din Covasna, a povestit pentru presa centrală că, pe 15 martie, împreună cu încă doi colegi, a decis să poarte însemnele româneşti pentru că, de Ziua Naţională a României, colegii ei magiari au purtat însemnele Ungariei și i-au insultat pe elevii români!!!
    “N-am luat vreo decizie în comun, pur şi simplu ne-am dus trei colegi cu o cocardă , cu o bentiţă şi cu un steguleţ, toate tricolore. Vineri am început şi am continuat luni şi marţi. Colegii de la secţia maghiară m-au huiduit şi mi-au adresat fel şi fel de cuvinte jignitoare, n-aş vrea să le reproduc aici (…)
    Doamna dirigintă mi-a spus să nu mai port bentiţa tricoloră pe cap, pentru că se discută în cancelarie foarte mult despre asta. Am ascultat-o şi am pus-o la brâu. Şi astăzi a venit la mine să mi-o ia . A venit cu o foarfecă, cred că intenţiona s-o taie, nu ştiu dacă a tăiat-o sau dacă a smuls-o, că era prea mare agitaţia. N-aveam ce să fac, doar nu era să mă iau la bătaie cu doamna dirigintă… Până la urmă mi-a luat-o şi a plecat cu ea.
    Am fost chemată la Direcţiune, mi s-au pus fel de fel de întrebări… M-au întrebat cu ce scop am făcut asta, ce am avut de câştigat, mi s-a spus că asta e instigare, că am stricat imaginea şcolii… Mi s-a mai spus că am făcut-o lată, că problema a fost ridicată la nivel naţional, că am instigat… Şi-am întrebat şi eu: ‘La ce am instigat?’’ , le-am spus că n-am avut nimic de demonstrat, că atâta timp cât şcoala nu-mi impune o ţinută obligatorie pot purta ce vreau şi cam atât… Ba nu, mai e ceva, pe Facebook am fost ameninţată cu moartea, înjurată şi făcută ţigancă”, a declarat Sabina Elena pentru Cotidianul.ro.
    Întrebată cine a ameninţat-o, eleva citit un mesaj primit de la un anume Zsolt Lendvay Simon:

    “Povestea e mai veche. De 1 Decembrie au venit mai mulţi colegi maghiari cu tricouri cu harta Ungariei Mari şi cu un steag unguresc. Când noi am cântat imnul naţional, au început să huiduie şi să ne facă semne obscene. Mai mult, ei au instigat prin ceea ce-au făcut de 1 Decembrie”, a adăugat eleva.

    Întrebată dacă atunci nu a fost afctată imaginea şcolii şi daca acei copii au fost chemaţi la Direcţiune, Sabina a explicat că nu s-a întâmplat nimic de acest gen şi că directorul, care spune că nu se face politică în şcoală, face parte din UDMR.

    Individul care a amenințat-o cu moartea:

    Cum te simți acum că tot scandalul e public?
    Este public pentru că vreau ca adevărul să fie cunoscut de opinia publică. Nu este normal ca un gest atât de simplu precum afișarea tricolorului să nască asemenea discuții și atitudini din partea presei de limbă maghiară, a profesorilor și a colegilor de la secția maghiară.
    Au apărut deja persoane care vor să te denigreze. Chiar îi urăști pe unguri?
    Era de așteptat. Îmi dau seama că vor încerca să mă denigreze pentru a duce în derizoriu gestul meu. La vârsta de 15 ani nu poţi fi xenofob, nu cunosc acest sentiment, prin urmare nici nu pot să-l exprim. Eu nu îi urăsc, urăsc faptul că ei mă urăsc!
    Vei continua să porți tricolorul la școală?
    DA! Este dreptul meu de exprimare a conştiinţei şi gândirii. Toată discuția asta este absolut inutilă. Dacă eram la Craiova sau la Iași și veneam la școală cu tricolorul un mai zicea nimeni nimic. Dar pentru că sunt din Covasna nu pot să fac acest lucru fără să apară discuții. De ce oare?
    Ce spun colegii de școală de toată povestea asta?
    Dacă urmăriţi facebook-ul veţi vedea că am susţinerea tuturor elevilor, mai puţin a celor de etnie maghiară, darîncerc să îi înţeleg.
    Ce le transmiți celor care te susțin?
    Vă mulţumesc pentru susținere, pentru empatia şi intropatia pe care o aveţi faţă de persoana mea şi încercarea prin care trec.

  3. Roxana Iordache Says:

    Radu Humor, v-am rugat de mai multe ori să daţi sursele.

    În rest, hai să fim serioşi, tu nu te uiţi la poza-aia? E o puştoaică teribilistă care pozează ca atare chiar în clasă, fără să fie deranjată, cu gura până la urechi şi arătătorul întins. La vârsta ei e normal teribilismul, cum normală e şi dorinţa de vedetism. Aici cuvântul trebuie să şi-l spună educaţia. Partea proastă e că se pretează şi maică-sa, ceea ce înseamnă că au în spate păpuşari.

    Eu v-am atras atenţia cât de stupid de periculos e să nu gândeşti şi să faci jocul intereselor străine, din naţionalism visceral. Naţionalismul dacă nu e luminat, e tot ce poate fi mai antinaţional. Fie şi involuntar.

    Îţi dai seama că nu m-am referit la tine personal, era o exprimare generică.

  4. UNGURUL AGENT AL ROMÂNIEI :))) » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  5. Roxana Iordache Says:

    Şi eu la 15 ani eram teribilistă, probabil că a fost anul teribilismului meu, eram lider de nebunii. Aveam un tupeu maximal, nimic nu mă oprea. 😳

  6. johnson1312 Says:

    Atat de mult au apasat pedala pe Cazul Bentita incat au aparut reactiile celor care nu mai suporta subiectul.Multe ! Are si propaganda asta termenul ei de valabilitate !

  7. Roxana Iordache Says:

    Păi Rareş Bogdan nu se lasă, diseară e invitată fata cu maică-sa, la iRealitatea. Ce te faci că toată lumea vede meciul. 🙂

  8. johnson1312 Says:

    @Roxana …Mergeai pe Steaua cu 41 !!! Tramvaiul horror impartit de stelisti si rapidisti !!! 😆

  9. Mihai Hristea Says:

    HAI ROMANIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    http://hristea.wordpress.com/2013/03/22/m-am-vopsit-cu-tricolor/

  10. ciuhuhu Says:

    Deci Roxana, numesti Romania tiganie, zici : tembelii care au dat foc zdrentei, drapelului Umgariei in Tiganie…

    Se vede ca ti-au placut sulele ungurilor de o mie de ori mai mult decit ale romanilor. Sint unse cu miere?

    Ungurii promit ca-i vor decapita pe romani, la acest meci, romanii nu-s barbarii, singerosii violentii unguri, doar promit ca VOR DEPORTA TOTI UNGURII DIN ROMANIA, in Ungaria! PTIUUU!

  11. Ghita Bizonu' Says:

    In cazul asta esti singira persoana de pe meapamond care sustine ca Magyar Gárda ar fi proromana.. te pomenesti ca si Horthy era filoroman.

    UIn rest ce sa zic .. toti microbistii sunt cam tampiti!!

    Cat despre una dinposibilele surse ale lui Humor :
    http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/dezbatere-rl-o-eleva-din-covasna-a-fost-amenintata-cu-moartea-pentru-ca-a-purtat-o-bentita-tricolora-de-ziua-maghiarilor-de-pretutindeni-cum-comentati-296784.html

  12. ciuhuhu Says:

    GRESIT TITLUL POSTARII, UNGURUL AGENT AL ROMANIEI!
    Corect e: Roxana-i agenta a Ungariei pentru ca-i plac ENORM sulele ungurilor, sa-i fie de bine!

  13. virgilvirgil Says:

    Gica , nu fi magar .

  14. ciuhuhu Says:

    Scuza-ma Gilica, te respect mult, dar imi place sa mult sa rid, sa ma distrez….nu doar sa oftez, sa ma pling…

  15. Radu Humor Says:

    Băi, prăpăditule, dacă aşa te distrezi tu, fă-o la tine-n baie, că nu-i nimeni obligat să te suporte aici !
    Fă şi paşi, nesimţitule ! :mrgreen:
    Nu numai labă 😳

  16. Donkeypapuas Says:

    @Roxana

    Întrebarea este dacă-i ilegal să afişez tricolorul în propria mea ţară sau nu? Indiferent unde: ca brasardă, bentiţă, fundiţă. După câte ştiu eu prin alte părţi există şi pictoriale sexy cu diverse vedete purtând steagul ţării lor: Pamela Anderson, Sabrina salerno, Ana Obregon.
    Şi revin la o remarcă anterioară: există vreo minoritate în Statele alea ale Americii la care ne tot referim în care o minoritate să arboreze doar drapelul propriei naţiuni fără să se mândrească şi cu cel federal?
    Apropo, individul care afirma că i se umezeau ochii la înălţarea steagului pe vaoparele pe care cică le comanda tace chitic, chitic când e vorba de iubiţii lui minoritari. KGB ştie de ce.

  17. Donkeypapuas Says:

  18. ciuhuhu Says:

    BA SLUGA prapadita R. Humor DA-TEN lindicul stapinei tale Roxista!

  19. ciuhuhu Says:

    Sluga infecta Radu Humor, a Roxanei, fereste-te sa mi te adresezi, TE FAC TROACA DE PORC, DACA NU MA LASI IN PACE!

    Doar criticile Roxanei, si ale lui Virgil le accept!

  20. ciuhuhu Says:

    R. Humor slugoiule, ultima postare cu nickul tau e scrisa de Roxana!

  21. Roxana Iordache Says:

    @Johnson. Mergeam cu 41, dar nu totdeauna. Oricum, nu atunci când se întorceau învinşii în Ţigănie. 😆

    @Radu Humor. Îmi pare rău că trebuie să suporţi aşa ceva. Mulţumesc mai ales pentru luciditate, nu doar pentru cavalerism.

    @Virgile, nu jigni măgarul! 😛

    @Ciuciule. Dumnezeu să te lumineze, mai înainte de a te ierta! 🙂

    @Donkeypapuas. Ţie îţi place ca românul să fie echivalat cu cretinul, prostul manipulabil la orice oră?

    Puştoaica e mică, mă-sa e idioată. La fel de idioată ca şi dezaxaţii maghiari. Asta e realitatea. Restul e manipulare.

  22. Ghita Bizonu' Says:

    Ca sa inchei – ei da pustoaica la 15 ani poa este teribilista.
    Insa in ce a cosnta terobilismu ei? A facut setreptease pe catedra? Sex in scoala? S=a imbatat?! Nu ! A purtat culoriule romanesti!
    A purta culorile tarii tale pe teritoriul tarii tale intr-I ubutate de inavatamant a tarii tale este . ce? Provocare care meeita sa fie pedespsita cu scaderea notei la purtare?! Atunci ce facem cu aia care poarta cocarfa ungireasca su serbeaza 15 martie? Este normal?
    Unu – cel mai nesimtit din curtea scolii v http://mako.casajurnalistului.ro/cel-mai-prost-din-curtea-scolii/ – zice ca purtarea culorilor nationale romanesti at fi o incalecare a legii :
    (LEN:Art. 7. — (1) În unitățile, în instituțiile de învățământ și în toate spațiile destinate educației și formării profesionale sunt interzise activitățile care încalcă normele de moralitate și orice activități care pot pune în pericol sănătatea și integritatea fizică sau psihică a copiilor și a tinerilor, respectiv a personalului didactic, didactic auxiliar și nedidactic, precum și activitățile de natură politică și prozelitismul religios.)
    Daca este asa atunci si pirtarea cocardei ungiresti TREBUIESTE pedepsita! Iar purtarea tricourilor cu harta Ungariei Mari este deja o declaratie politica!! Contrara constitutiei :
    ARTICOLUL 1
    (1) România este stat naţional, suveran şi independent, unitar şi indivizibil

    ARTICOLUL 3
    (1) Teritoriul României este inalienabil.

    Si de aici se mere direct la Codul Penal
    ART. 155
    Trădarea
    Fapta cetăţeanului român sau a persoanei fără cetăţenie, domiciliată pe teritoriul statului român, de a intra în legătură cu o putere sau cu o organizaţie străină ori cu agenţi ai acestora, în scopul de a suprima sau ştirbi unitatea şi indivizibilitatea, suveranitatea sau independenţa statului, prin acţiuni de provocare de război contra ţării sau de înlesnire a ocupaţiei militare străine, ori de subminare economică sau politică a statului, ori de aservire faţă de o putere străină, sau de ajutare a unei puteri străine pentru desfăşurarea unei activităţi duşmănoase împotriva siguranţei statului, se pedepseşte cu detenţiune pe viaţă sau cu închisoare de la 15 la 25 de ani şi interzicerea unor drepturi.

    Sei nu m-as mira ca la sarbatorirea aia sa nu fi participat si careva de la FIDESZ …
    Adica daca nu este legal sa porti culorile nateionale nu ar trebui sa fie legal nici sa porti culorile Ungariei. Si nici etichete cu steagu SUA ca si asta este o declaratie politica!!
    Sau consideri cumva ca drapelul national roman – acelasi si in timpu lui Carol I si azi- trebuie interzis?!
    Si intorcandu-ma la cel mai nesimtit – oare cum se zice despre un barbat matur- tanar darla 25 de ani matur! – care face pulice discutii private cu o pustoaica de 15 ani? Pustoaica fiind minora ..
    Prost asa.
    Ma rog gestul poa sa fie considerat “teribilism”. Insa el nu aduce atingere regulamentului scolar – nu a s-a dezbracat, regulat pe catedra, imbata in calsa, aruncat petarde in timpu orei samd samd. Nimic mai mult decat machiajul ..Atunci de ce sa vorbeasca despre .. exmatriculare? Findca directorul scolii, profesorimea, inspectoaratul scolar nu au scuza ca au 15 ani!! Sunt maturi lua-I-ar dracii !!
    Si atunci putem si noi sa citam din antici Quo usque tandem abutere patientia nostra?
    Ca nu deja nu mai suntem toleranti – suntem dobitoci si tradatori daca accepteam asa ceva!!
    Eti ce scuza ai ? 15 ani ?! Sau faptu ca ma batin sa zic cine a semnat si-a sumat niste obligatii prin apobarera declaratiei de la Budapesta ?! Cloul fiind :
    Transilvania a fost şi este un spaţiu de complementaritate şi trebuie să devină un model de pluralism cultural şi religios. Este în folosul popoarelor noastre ca diversitatea culturală, religioasă şi de tradiţii care a făcut specificul Transilvaniei să fie prezervată.
    Dreptul la o reprezentare politică autonomă şi la autonomie culturală a fiecărei naţiuni trebuie garantat. Realizarea sa implică, printre altele, asigurarea unei şcolarităţi de toate gradele în limba maghiară, inclusiv reînfiinţarea universităţii maghiare din Cluj. (http://mariusmioc.wordpress.com/2012/01/03/declaratia-de-la-budapesta-din-1989-si-aberatiile-care-se-spun-in-legatura-cu-ea/)
    Hm .. deci Transilvania spatiu de complementaritate .. adica ba valahilor mai la locu vostru! (iobagesc!) Transilvania multinationala – excat cum sustinea si Kominternul!!
    Ma rog fraierii de olahi au crezut nu stiu ce … Acum insa vi s-a explicat ca ati fost doar “utili” in viziunea lu’ Stalin. Fiindca declaratia de la Budapeste a fost semnata de 4 unguri care au ajuns politicieni importanti so de catere reprezentanti ai FIDESZ … Sau mai precis pe baza eie au deevnit unii mari politicieni unguri iar …… utili din Romania continua sa ii serveasca!
    Cestia de la Covasna inseamna ca toleranta noastra hraneste intoleranta lor!
    Asa ca inainte sa acuzam copila aia mai bine ne-ma intreba ce dracu facem noi ? Nu de lata dar ia sa vedem astea :
    http://ziar.jurnal.md/2013/03/12/opriti-cazacii/
    http://www.romanialibera.ro/actualitate/europa/cazacii-armata-lui-putin-care-ameninta-moldova-296728.html
    Altii care sunt nelinistiti de “nationalismul” roman si doresc “regionalizari” si “autonomii” si sunt gata sa lupte cu romanii ca si presupusul “agent”
    Oare cine este manipulat de cine ?!

  23. Mihai Hristea Says:

    HAI ROMANIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  24. Roxana Iordache Says:

    Bizoane, mulţumesc, n-am să-mi mai pierd timpul cu tine, într-adevăr, atâta poţi. 🙂

    Mihai, ne bat de proşti ce suntem. Ne bat fără spectatori. Şi hai să fim serioşi, fotbalul e un sport.

  25. Mihai Hristea Says:

    Ii batem!!!

  26. Roxana Iordache Says:

    Mi-aş dori, Mihai, dar realitatea e că România joacă prost. Trebuie să fii cretin ca după ce ai egalat din penalty, să-ţi faultezi adversarul în careu după două minute.

    Dacă greşesc, demonstraţi-mi. Logic.

  27. Roxana Iordache Says:

    Fotbalul e un sport, cum spuneam, dar dacă eram pe teren muream ca să-i bat. Muream sportiv, evident. Dar umflaţii noştri n-au făcut nimic, evident.

  28. Roxana Iordache Says:

    Noroc cu dudu. Cu Chipciu. HAI STEAUA! În rest, să ne pupaţi! 😆

  29. Mihai Hristea Says:

    Cum spuneam si pe Twitter – am trezit toti vecinii! :))))))

  30. johnson1312 Says:

    Hai ca au jucat de kk ! Motanul si-a facut implant de par acu-i cade-n ochi nu mai vede nici poarta.

  31. johnson1312 Says:

    Roxana,pe vremea aia nu ma prea intersectam in 41 cu „pretenii” rapidisti din cartier pentru ca jucau doar la matineu,aveau ei marota asta,vroiau sa fie cumva originali 😆

  32. Roxana Iordache Says:

    😆

Lasă un răspuns

