DIN PARTEA MEA, FENECHIU, DEMISIA!

Şi să şi-o ia şi pe Gătej cu el. Mă refer la titlu. Zice că el crede în ea. A zis-o la Ciutacu, la „Vorbe grele”.

Nu vă mai săturaţi de bani! Bolnavilor după avere! 🙂

Poate unii cred că Crin a dat-o-n bară cu Fenechiu. Dar dacă l-a aruncat în funcţie, de-aia:? 🙂 Să-şi arate competenţa, ce credeaţi? 😆

Deci, Băsescule, ordonă, bre, slugilor din Justiţie, să-l condamne! Dar nu pentru cretinismul a la condamnarea lui Năstase, adică, pentru „abuz în serviciu”. Ci pt altele, pe care nici n-ai interesul să le devoalezi, că sunteţi transpartinici. Deci, aiurea! Justiţia lui Băsescu n-o s-o facă niciodată, fiindcă asta-i doar mascaradă. Între transpartinici obsedaţi de bani.

P.S. Ca să crezi că un recent consilier prezidenţial la Băsescu e bun de promovat în guvernarea USL sau mai rău, ca să crezi că trebuie să-l promovezi că e bun profesional – de data asta sexul folosit fiind cel feminin, Gătej – înseamnă ori să fii cretin manipulabil, ori să prestezi ca să dai impresia contrară. 😛

Nu-i de râs. OK, Fenechiu ar trebui să-mi trimită flori, Ponta nu-l va debarca, tocmai fiindcă l-am pozat în partea dorsală goală, deci Tonta îl va proteja şi îl va păstra, la ordinul stăpânului care-l dirijează de la Cotroceni. 😳 😆

13 răspunsuri to “DIN PARTEA MEA, FENECHIU, DEMISIA!”

  1. DIN PARTEA MEA, FENECHIU, DEMISIA! » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  2. Roxana Iordache Says:

    Bre, care vreţi fotbal, vedeţi postarea anterioară!

  3. Sandi Says:

    Relu a cam dat in gropi in seara asta la emisiunea aia cu mormaitul de Ciutacu ! Si … hop ! Belzebut a profitat de ocazie si la pus pe Oprea lui sa sune si sa-i zica , indirect, ca-i cam prost. La mijloc fiind vorba de explicatiile nu tocami corecte pe care le debita Relu despre aeronava aia prezidentiala !

  4. Gabi Mihalcea Says:

    Nu am vazut emisiune. Dar am citit si eu si m-a crucit cum Un om al casei bsciene este promovat de un ‘dusman” bascian? (dar am citit articolul lui Razvan Dumitrescu „De ce a numit Fenechiu un om al lui Băsescu la CFR Călători” din DCNews: http://www.dcnews.ro/2013/03/de-ce-a-numit-fenechiu-un-om-al-lui-basescu-la-cfr-calatori/
    si cred ca mi-am creat clear picture!)
    Dar citind ce scri tu ma crucesc cu DOUA MIINI: om impins in guvern de Antonescu il face vinovat pe Ponta! (el a spus clar: il da judecatoria vinovat este out) Tu de fapt ce ai vrea? Sa-l dea afara Ponta fara avizul lui Antonescu?
    Iarta-ma dar ipocrizia si subiectivismul este mai rau ca la mama acasa!
    Sincer, onest, si fara ironie, i-a o saptamina doua vacanta, fara politica fara patimi. Si revin-o cu obiectivitatea sanatoasa. Ai intrat intr-un cerc extrem de vicios si nesanatos.

  5. Roxana Iordache Says:

    Gabi dragă, tu te-ai citit ce scrii? Dai impresia că nu (mai) înţelegi româneşte. Ce scriu eu sigur nu înţelegi. Dar mai trist e că nu înţelegi nici ce scrii tu. 🙂

  6. virgilvirgil Says:

    He-he-he !
    Nu va ambalati , nu e vorba de tradare si nici de coabitare . Chestiunea e foarte simpla …
    Atit domnul Basescu , cit si domnul Fenechiu AU ACELASI STAPIN .
    De aici numirea doamnei Gatej la chefere , iar chefereu asta , tre sa ajunga ca si cadou la acest stapin . Stapin aflat pe undeva pe la Tel Aviv …
    Altminteri doamna este perfect calificata pentru chefereu … CV-ul domniei sale o arata ca absolventa a Facultatii de Cibernetica din cadrul Academiei de Stiinte Economice, apoi, pe rind, economist la Fabrica de Pielarie din Tirgu Mures si director de export la Fabrica de Pielarie din Sebes .
    Poti sa zici ca nu e pus cineva competent sa ia pielea de pe noi ?!…
    Ii mai leaga pe toti trei o anumita activitate in slujba Securitatii zice CNSAS-ul …
    Toti Doamne si toti trei .

  7. Roxana Iordache Says:

    Virgile, când ai dreptate, ai dreptate. 🙂

  8. virgilvirgil Says:

    Mai mereu am dreptate …
    Din pacate pe tine de multe ori te orbeste pasiunea pe care o adaugi fiecarui subiect aflat in dezbatere .

  9. ALM Says:

    Băsescu a făcut astăzi o baie de mulţime! Cam cum făceam noi baie prin anii 88′-89′. Cu un ibric de apă caldă ne spălam din cap până la piciore. O tempora, o mores! Unde sunt miile de hăulitori de altădată?

  10. Sandi Says:

    Nimic despre conventia pedeleprelor ??

  11. virgilvirgil Says:

    Leantza are sanse …
    Eu am crezut pina in urma cu fro doua saptamini de zile ca Lenuta este iepure si Baselu va lansa un alt candidat , dar vad ca m-am inselat , o sustine pina in pinzele albe pe neispravita .
    Te pomeni ca o vrea sa o lanseze si la presedintie !!!…

  12. Roxana Iordache Says:

    Postare nouă! 😆

  13. Roxana Iordache Says:

    Virgile, apreciez că te frământă grija. 🙂

Lasă un răspuns

