SOLIDARITATE CU DANA DEAC. LEAPŞA TUTUROR!

În urma relatărilor Corinei Creţu, Petrişor a publicat pe blogul lui acest apel, pe care vă rog să-l preluaţi şi voi, toţi vizitatorii cu blog.

„Dana Deac, unul dintre cei mai profesionisti oameni de televiziune , trece printr-o perioada foarte grea, sufera de cancer  si are nevoie de ajutorul nostru. In Jurnalul National a fost publicat un articol cu un cont in care pot fi virati bani in ajutorul acesteia: Acesta este: RO60BACX0000000031173000, deschis la Banca Unicredit Ţiriac, sucursala Charles de Gaulle.
Mai multe cuvinte nu-si au rostul,

Va multumesc!”

La rândul meu, fac apel la specialiştii IT să facă un site DANA DEAC, unde oamenii să-i poată transmite solidaritatea lor şi prin intermediul căruia să se poată face donaţii.

TARE, DANA! DUMNEZEU TE IUBEŞTE!

13 răspunsuri to “SOLIDARITATE CU DANA DEAC. LEAPŞA TUTUROR!”

  1. corinacretu Says:

    Multumesc, Roxana, pentru solidaritate. Esti un om deosebit.
    Am pus pozele, sper sa iti placa. O seara frumoasa!

  2. Karina Says:

    Multumim Roxana, am preluat si eu. 🙂

  3. roxanaiordache Says:

    Fetelor, voi sunteţi deosebite! Corina, acum intru să văd pozele. Karina, la sensibilitatea ta, nici nu mă aştepam la altceva.

  4. Marius Mina Says:

    Dana Deac este o persoana foarte puternica si sunt sigur ca va reveni curand in arena mai tare ca niciodata.
    Totul va fi OK !

  5. roxanaiordache Says:

    Doamne-ajută!

  6. barlogulpntcd Says:

    Si Barlogul.

  7. roxanaiordache Says:

    Bărlogul ştie că îl iubeşte Roxania.

  8. Solidaritate cu Dana Deac. Leapşa tuturor! « Barlogul Pntcd Says:

    […] https://roxanaiordache.wordpress.com/2008/05/19/solidaritate-cu-dana-deac-leapsa-tuturor/#comments Tagged with: Dana Deac « Sora lui Corneliu Coposu: Fratele meu ar fi trebuit să se nască 20 de ani mai târziu pentru a fi înţeles […]

  9. corinacretu Says:

    Si eu le multumesc tuturor care au venit la tine pe blog si au preluat apelul pentru Dana. Inclusiv celor din Barlog, pe care l-am si descoperit cu ocazia asta. Nu stiam de el.. Sorry. 🙂

  10. roxanaiordache Says:

    Corina, tu ne-ai alertat! Noi nu ştiam, credeam că totul s-a rezolvat. Bârlogul chiar merită. Tu, cu sensibilitatea ta, îţi dai seama.

  11. barlogulpntcd Says:

    Si nenea Petria, ziaristul

    http://realiatealuipetria.blogspot.com/2008/05/ajutor-pentru-dana-deac.html

  12. Jamilla Says:

    am preluat si eu de ceva vreme linkul, de la o prietena comuna nou in lumea virtuala. imi doresc ca dana sa reuseasca. te pup roxana, sa ai o seara frumoasa! meriti.

  13. roxanaiordache Says:

    Bun venit, Jamilla, beauty! Şi eu te pup, ce surpriză plăcută – o să zică băieţii-ăştia, pe care noi îi iubim – cine ştie ce:) Doamne-ajută să reuşească DANA!

Lasă un comentariu