LAVINIA ŞANDRU: CENTURA E SFÂNTĂ ÎN POLITICĂ

M-am împăcat cu Traian Băsescu. Ne-am întâlnit pe un coridor. Traian Băsescu traversa coridorul, eu ieşeam cu colegii. S-a întors spre mine preşedintele, m-am uitat la el, mi-a zâmbit, ne-am îmbrăţişat. A fost aşa un sentiment… Pentru el a fost un sentiment că m-am întors de undeva de unde plecasem. Pentru mine a fost aşa un sentiment că m-am revăzut cu un om, la care, credeţi-mă, am ţinut enorm şi sunt convinsă că la un moment dat vom sta amândoi şi vom râde de perioada de care vă amintiţi şi dumneavoastră

Dacă este să judecăm pragmatic, acum, pe mine, ca om politic, m-a ajutat foarte mult lovitura aia pe care am primit-o, pe care o primeşti de la un om drag, un om în care crezi. Pe mine m-a ajutat, pentru că am fost obligată să fac politică într-o zonă de haiducie, cam cum faceţi voi presă în fiecare zi. Am făcut o politică în zona de haiducie, în zona de centură politică, nu mi-e ruşine, e brand-ul meu, centura politicii, nu-l las la nimeni. Să fie clar, de pe centură lucrurile se văd mai bine decât de la putere şi de la opoziţie. Centura e o zonă extrem de sfântă în politică

11 răspunsuri to “LAVINIA ŞANDRU: CENTURA E SFÂNTĂ ÎN POLITICĂ”

  1. Virgil Ilie Says:

    Curva , curva moare fie si pe linia centurii politice !

  2. Roxana Iordache Says:

    Ştii ce e prost în toate astea? Cum va privi mai târziu fetiţa brandul maică-sii. 😐

  3. Virgil Ilie Says:

    Roxi , nu critic pozitia ta fata de USL , poti face cum doresti si ce poftesti . E dreptu tau …
    EU CRITIC FAPTELE USL SI ASTA NU INSEAMNA CA SUNT DE PARTEA LUI BASESCU .
    Este dreptul meu .
    Singurul lucru care ma deranjeaza este ca tu , dar nu numai tu , nu poti intelege CA NU E MUSAI DACA CRITICI USL SA FII DE PARTEA LUI BASESCU :

    NU POT ACCEPTA USL CEEA CE AM CRITICAT LA BASESCU SI AI LUI .

  4. adriana popa Says:

    Mi-e teama ca o sa semene cu mamica ei.
    Stii vorba aia ca Ce naste din pisica soareci mananca ???

    O femeie Normala – NU face ce face circareasa asta.

    Ne face pe toate de rusine…. Sau are Sindromul Stocholm ???

    E si ea din Opsiciul numit Romania – parca nasul ei ??

  5. Virgil Ilie Says:

    Ce se naste din pisica soareci maninca . Ar fi de mirare , chit ca e posibil , ca fica-sa sa fie mai de isprava decit ma-sa .

  6. Donkeypapuas Says:

    Leac pentru memorie: http://www.hotnews.ro/stiri-arhiva-1607007-conducerea-decis-tripleta-otravita-gusa-sandru-pavelescu-fie-eliminata-definitiv-din-partid.htm
    Cu materialul clientului, deh.

  7. Colonel Doctor Idomir Adam Vasile Says:

    Cand mergea boc pe centura sa inaugureze… pe asta o cauta. Il trimisese javra sa medieze o impacare. Totul e bine cand se termina cu bine

  8. LAVINIA ŞANDRU: CENTURA E SFÂNTĂ ÎN POLITICĂ » Bloogle Says:

    […] Original Blog » 06 July 2012 – Blog « Proiecte care n-au ramas doar “pe hartie”: Cele mai mari dezvoltari incepute in 2012 […]

  9. Argusdre Says:

    Din cauza unor astfel de toante, care au fost pacalie cat ai zice peste, a suferit atatea saraca natiune romana….Si cand te gandesti ca Bsescu nu-si da nici macar mucii pe una ca asta, dar ea, n-ai treaba, crede si iar crede….ha.ha.ha.ha. Si totusi „este trist in lume”….Floare proasta. floare proasta…

  10. Florin Matei Says:

    …Un organism viu care produce în continuare…

  11. Radu Humor Says:

    Abuzatele astea gen Lavinia, Andreele, Eba (asta-i cea mai buzată dintre toate ;)), Monicile ș.a. au intrat în politică de pe centură și este firesc să se întoarcă acolo !
    Măcar Lavinia o face pentru a-și salva soțul de pușcărie, soț care se dovedește nepăsător la toate escapadele politice și nu numai 😉 , ale soției, care vorba unuia :
    S-a culcat ba cu unul , ba cu altul ( e vorba de gânduri!) și s-a trezit ba în al 9-lea cer politic, ba pe centură !
    Păcat că una ca asta a reușit să mai păcălească și pe alții în afară de cel cu acte în regulă, ajungând să facă circ la cel mai înalt nivel 🙄
    Bineînțeles cu plasa de siguranță formată din cei cu care s-a culcat în gând visând la mărire 😉

Lasă un comentariu