REGIMUL BĂSESCU

Video 1,2,4,5 de: http://www.youtube.com/user/blowmeudrea

Video de: http://www.youtube.com/user/politicieniridicoli

Video de: http://www.youtube.com/user/fiimaibun

Video de: http://www.youtube.com/user/raffaell2000

Video de: http://www.youtube.com/user/ii254

Video de: http://www.youtube.com/user/Ventrilocul

Video de: http://www.youtube.com/user/jucatorul1

Video de: http://www.youtube.com/user/ciucuda

Video de: http://www.youtube.com/user/Alexdahorea

Video de: http://www.youtube.com/user/monsiboli

21 răspunsuri to “REGIMUL BĂSESCU”

  1. adriana popa Says:

    Felicitari Roxana.
    Galeria ta de MAIMUTE este aproape completa.
    Toti BOLNAVII care ne conduc.
    Lipseste STUPIDA BARBU SI UDREA.
    A zis perfect Gusa .. UN OSPICIU NUMIT ROMANIA

  2. mariusnyc Says:

    Oprescu joaca blat cu Udrea, isi doreste un buget comasat si un Bucuresti compact.. 😉

    http://www.realitatea.net/oprescu-intr-o-saptamana-sau-doua-vom-sti-daca-facem-referendum-pentru-desfiintarea-sectoarelor_793787.html

  3. REGIMUL BĂSESCU » Bloogle Says:

    […] Original Blog » 20 January 2011 – Blog « Romania a inregistrat in noiembrie cea mai accentuata scadere lunara din UE a activitatii din constructii […]

  4. Maria S.(Timisoara) Says:

    taaare ideea, Roxana, acum trebuie sa ma opresc, am ceva de facut.
    La primii doi nu am reusit sa suport, decat pana la treizeci de secunde, „Omul” (mai degraba pitecantropul, cu riscul de a-l jigni pe cel din urma) de stiinta fara studii echivalate, va fi studiat, pe ceilalti nu i-am studuluit, urmeaza.
    Voi studia fiecare clip pana la tampitizare.
    Exceptie boarfa, super chestia cu Moghioros.
    N-am prea inteles ce era cu Celibidache ?
    Mormaia nu vorbea call-girls-a.
    Lamuriti-ma voi.
    Me gusta, me gusta, ideea ta Roxana.

  5. Maria S.(Timisoara) Says:

    Am postat blogul tau, o fac cat de des, pe facebook.
    Nu stiu cum sa fac sa te citeasca, cat mai multi.
    Treziti-va romani !

  6. Katrina Says:

    Va amintiti de mine?
    Sunt Molusca Amerloca cea Vestita de pe Ping-Pongul de la Evenimentul ZileiAtunci inotam in ape tulburi, acum doar in cacat

    Ah, de-as avea gene de scriitor in mine, v-as arata eu ce pot!

    Dar n-am in sange decat gene de limbric si inot cu sukces in KK.
    Credeti ca glumesc?

    Nicidecum, veniti pe la situl meu si-al celorlalti limbrici sa preaslaviti iubirea mea pentru Terfeley din Sinaia!
    N-as face caz dar madam Moluz din Pietsti e geleoasa. Nu pot s-o iubesc si pe ea, inima mea e data lui Loreley aka Terfeley.

    Doamna Julia,
    Salutari familiei marite, fetitei si ginerelui dumneavoastra!

    http://s4.invisionfree.com/JN_Reloaded/ar/t1711.htm

  7. J o h n s o n Says:

    Regimul Basescu frate geaman cu regimul Comunist al lui Ceausescu.

  8. J o h n s o n Says:

    Si eu as posta Blogul Roxaniei pe FB dar nu i-am cerut acceptul…Cel mai bine ar fi sa-si faca chiar ea un cont acolo.

  9. Maria S.(Timisoara) Says:

    Asa ar fi mai bine Johnson.
    Am postat blogul pentru ca a facut-o si Marius.
    Si nu numai de aceea, din pacate numai prietenii mei au acces la pagina mea.
    Si nu toti sunt interesat sa citeasca. Si acesta este un pacat.
    Dar ar fi atat de mult de citit incat ar trebui sa avem puteri supreaomenesti pentru a accede la cat mai multa informatie.
    Am revenit si pentru a posta scrisoarea de mai jos:
    http://surupaceanu.ro/2011/01/scrisoare-deschisa-catre-secretarul-general-al-nato-domnul-a-f-rasmussen/

  10. Axyy Says:

    Deranjez in legatura cu un parteneriat cu siteul :
    http://www.axyy-filme.com [ 7000 vizite ]
    http://www.onlinemoca.com [ 2000 vizite ]
    Daca esti interesat pot fi gasit la adresa de email

  11. Că tot sunt reduceri... | Blogul lui Nea Costache Says:

    […] Dr. Dorin Octavian Picioruș, Primadona, Pucca , Qadratus , Ramania lui Ionel – Tzuky, Raulito, Roxana Iordache, Sibilla,Simion Cristian, Simona Ionescu,Stefy, Stropii de suflet ai Aurei Georgescu , Strumfita […]

  12. olimpiu Says:

    super colajul! asa trebuie aratat nu cum fac televiziunile fetelor cu ,,ochii cat cepele”
    prosti dar multi in tara asta!

  13. Maria S.(Timisoara) Says:

  14. rizoaicad.arges Says:

    Astazi 20-01-2011, am transmis acest material impreuna cu alte doua celor 3 partide de opozitie, cu nr-le: PSD-26; PNL-21; PC-64.

    1. Daca mamelucii din opozitie nu vor pune “botul” la SOLUTIA de mai jos, pe care le-o voi transmite cu Nr. de inregistrare in urmatoarele zile, iar diabolicul Basescu, din instinc propriu, sau indemnat de pupinii sai, va deveni portdrapelul acestei SOLUTII, impreuna cu partidul pe care il pastoreste, sa nu se mire nimeni ca vor “bate” tot ce li se impotriveste!
    2. Daca detestatul de azi, Basescu, va avea inspiratia sa sustina SOLUTIA de mai jos, acest lucru il va face din nou invingatoar, caci poporul doreste cinste si responsabilitate in politica!

    “MAMA VOASTRA LA VOI TOTI/ TARA DE TAMPITI SI HOTI!”
    Titlul este dat de un distih din piesa ”Viitorul e maculatura”, de Vlad Zograffi, care are urmatorul text: “Mama noastra la noi toti/ Tara de tampiti si hoti!” Am inlocuit, in titlu, “noastra” si “noi”, cu “voastra” si “voi”, pentru ca eu nu fac parte nici dintre “tampiti” si nici dintre “hoti”. Nici voi, dragi compatrioti, care cunoscand si verificand pe proria voastra persoana si familie SOLUTIA ce se gaseste la adresa, http://dumitrurizoaica.blogspot.com/, si care veti adopta un punct de vedere rational si transant fata de aceasta SOLUTIE, NU VETI FACE PARTE dintre “tampiti” si “hoti”! Dar pentru asta, trebuie ORI sa acceptati sa va aflati sub incidenta acestei SOLUTII, fiind si promotorii ei, ORI sa afirmati, fara echivoc, ca pe voi, aceasta SOLUTIE, sub a carei incidenta v-ati afla – in cazul cand ati indeplini o functie publica, intre cea de Presedinte si de ultim functionar – nu v-ar putea opri sa va incalcati atributiile asumate prin juramant! De ce “tampiti” sau “hoti”? Pentru ca numai “tampitii” nu sunt capabili, sa se pronunte, fara echivoc asupra unei SOLUTII, si doar “hotii” nu sunt interesati sa le fie afectata “activitatea”! Sunt MIZERABILE comentariile “microbistilor” unor personaje politice detestabile! Caci toate aceste personaje, Ponta, Crin, Voiculescu, Basescu, Macovei, Preda, Udrea, etc., sunt la fel de abjecte, daca nu le intereseaza promovarea Binelui in societate! Iar TESTUL EDIFICATOR, in acest sens, este ATITUDINEA lor fata de SOLUTIA indicata mai sus. Voi, compatrioti , care aveti inteligenta peste medie, prezentati “idolilor” vostri, de la Putere sau din Opozitie, SOLUTIA indicata mai sus, si cereti-le punctul de vedere, fara echivoc, fata de aceasta, pentru a vedea DACA SUNT, sau NU, interesati de promovarea Binelui in societate! Daca veti face aceasta experienta, veti vedea ca “idolii” vostri fug, ca dracul de tamaie, de o SOLUTIE care poate lichida minciuna, lacomia, hotia, nesimtirea si iresponsabilitatea sociala si nationala la politicieni! De aici veti intelege, de ce majoritatea dintre noi ii detestam pe cei de la Putere, care si-au “facut plinul”, si ajutam opozitia sa-i inlature, dupa care ciclul (cu tot circul) se repeta, de 21 de ani! Am ajuns atat de IRATIONALI incat am intrat in “pielea” microbistilor de stadioane? Daca suntem atasati Romaniei, sa spunem NU, atasamentelor “microbiste”, fata de persoane sau partide, iar pe politicieni sa-i impartim in CINSTITI si TICALOSI, dupa cum ACCEPTA, sau NU, sa se afle sub incidenta SOLUTIEI, care ii trece prin filtrul ei exorcizator, si nu de trecutul lor de dincolo de exorcizare ! APELEZ LA TOTI CEI INTELIGENTI, SA RENUNTE LA POSTARI DE FELUL: “ba pe-a ….”, si sa cautam solutii care sa ne scoata din infernul in care ne-am impotmolit! D.Rizoaica. Tel.0723966732.

  15. julia Says:

    Roxana, Octav Nour/neveu/hai-hui/Baiala/Hingherul/etc…etc….etc sute de pseudonime a revenit la tine pe blog si se semneaza Katrina. Este gonit pe tot internetul de catre orice om cu un minimum de decenta, cu exceptia renatei, care e la fel cu el si il accepta la ea pe blog. daca ai timp si chef, baneaza-l. Este un balast fara de care blogul tau are numai de cistigat. Daca tot stergi lighioana, poti sa-l stergi si pe asta.

    Nu as fi crezut acum citva timp ca eu, Julia, voi fi promotoarea oricarei modalitati de cenzura, mai ales in virtual. Dar acum mi-am schimbat parerea, deci am evoluat. 🙂

    Cind vezi lighioana sau pe Octav Nour sau pe ovidiu, parca vrei sa ii cenzurezi la singe. Desi in viata de toate zilele continui sa fiu o sustinatoare infocata (!) a libertatii de exprimare, parca in virtual, pe bloguri personale, as zice banati fratilor leprele! E un paradox? Nu cred…..se numeste curatenie! 🙂

  16. Plano10 Says:

    Tunisizarea ca fenomen de criza.

  17. dariusfilip Says:

    M-am speriat ca am lipsit 6 luni si intre timp ai vandut totul la astia de la youtube. Pana una alta La multi ani.

  18. Sibilla Says:

    Cu ce se mai făleşte Caraş-Severino…

    Cu ce se mai făleşte Caraş-Severino…

  19. virusverbalis Says:

    Cat de curand , o sa dorm reacu si io linistit.Cu inarmarea asta globala, am noaptea numa’ extrasistole la creier.Noroc cu expertii care ne reprezinta in Parlamentu’ European si ne apara cu scutu’ si trei baterii…Sa intram odata si noi in cordonanta cu lumea alalta…

  20. Costi Says:

    OFF TOPIC

    Te-am nominalizat ! 🙂
    Aici: http://constantin-brincus.blogspot.com/2011/01/blog-de-blog-cele-mai-bune-bloguri-din.html

    MULT SUCCES!

  21. Huhu Says:

    Vesnica muie la toti portocalii si portocaliile cei mai mari escroci
    si escroace din istoria Romaniei!

Lasă un comentariu