NASOL SĂ FII ŞI ŢUŢER, ŞI DATOR :)

Felix Constantin

13 Răspunsuri to “NASOL SĂ FII ŞI ŢUŢER, ŞI DATOR :)”

  1. olimpiu65 Says:

    el si Gadea!!!

  2. NASOL SĂ FII ŞI ŢUŢER, ŞI DATOR :) » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  3. Cocobinozaurul Biguminizat Says:

    Eh, asta micu’ este un fel de Boc sau MRU, doar ca proprietarul lui se numeste Voiculescu, nu Basescu.

  4. tibi2009 Says:

    S-a dat liber la injurat Voiculescu,Constantin si PC?

  5. Roxana Iordache Says:

    Tibi, da, ţi-am dat liber.🙂

  6. Roxana Iordache Says:

    Cocozaur, mie îmi pare sincer rău pentru Daniel Constantin. A crescut foarte mult politic şi promitea. Din păcate, a făcut tâmpenia să se amaneteze.

    Olimpiu, la Gâdea e şi mai nasol, jurnalist fiind, director al televiziunii creditorului.

  7. tibi2009 Says:

    „”Tibi, da, ţi-am dat liber. :)””

    Multumesc,esti draguta. Dar eu mi-am luat liberul asta mai demult.

  8. magda (@1608_magda) Says:

    Bineinteles, citind stirile am constatat la sectiunea politica obisnuitul- iar s-au repezit pesedistii la Crin: Dragnea zice ca stie Crin cum e cu serviciile secrete, el si Ponta nu, la fel Dragnea cel cu pumni in cap inacasati cica de la liberali mai zice vreo 2-3 nasoale de Crin…nimic neobisnuit….🙂 dar pesedistul supus care citeste doar texte dictate de partid, ivan, fara sa zica (doamne fereste!) vreo vorba vreodata de la el, este de-a dreptul monumental: Crin e un om politic….fricos (!!) astia chiar nu au deloc simtul ridicolului? macar un pic?

  9. Cocobinozaurul Biguminizat Says:

    „Dar eu mi-am luat liberul asta mai demult.”

    @Tibi,

    Cine ar putea contesta libertatile tale, pe care le-ai castigat singur si cu truda?! Ai perfecta libertate de a fi prizonierul propagandei basiste.

    Rusii, comunistii, securistii (cum Basescu nu a fost dupa tine, chiar daca are dosar limpede si clar la CNSAS), razboiul rece in general,🙂 , oligarhii sau mogulii rai (ca stim de la Basescu ca sunt si buni🙂 ), PSDul cand nu este aliat cu PDLul (ca altfel este ok) , iesirea din NATO si UE, ajungerea ca Grecia care o duce oricum mai bine decat noi, justitia necorupta de Basescu, etc., sunt sau au fost toate primejdii groaznice, iar „libertatea” ta te face sa lupti de zor cu ele.🙂

    Ai parte de libertatea ta deplina Tibi,🙂 desi nu chiar la fel de mare ca cea a catelui pe care il plimb eu zilnic in lesa…

  10. Roxana Iordache Says:

    Cocozaure, e urât ce faci. Eşti urâtor de căţei şi crezi că poţi prosti iubitorii. Tu nu te apropii de un câine la mai puţin de 1 km.

  11. Cocobinozaurul Biguminizat Says:

    „Cocozaure, e urât ce faci. Eşti urâtor de căţei şi crezi că poţi prosti iubitorii. Tu nu te apropii de un câine la mai puţin de 1 km.”

    @Roxana

    Ha,ha,ha in Romania nu reuseste absolut nimeni sa pastreze o distanta de 1Km fata de un caine !!! :mrgreen:

    Nu doream Roxana caine in casa, recunosc, nu atat din cauza cainelui in sine ci datorita faptului ca am si treburi mai destepte de facut decat sa mangai, sa hranesc, sa plimb sau sa ma joc cu un caine. Mi-a adus insa fiica mea un Terrier Jack Russel abandonat de stapanul sau si mi-a spus ca asta este cainele nostru si va trebui sa-l iubim🙂 .Asa am si facut, este al nostru si il iubim.

    O doare undeva, ea va pleca pe la facultati si noi ne-am ales cu potaia…Il mai plimba si ea seara, se joaca cu el si moare potaia de incantare si de dragoste fata de zeita ei, in timp ce eu sunt doar baiatu’ ala care o hraneste ,care o plimba si care se lupta cu ea pentru locul de pe canapea…Huh, cum sa-ti fie dragi fiintele astea nerecunoscatoare, gen copii sau caini ?!🙂

  12. Cocobinozaurul Biguminizat Says:

    Si Roxana, cine naiba nu s-ar indragosti de un caine care stie sa aduca batul, care este capabil sa pandeasca plin de speranta o veverita timp de o ora si jumatate, sau care iti sapa atatea gropi in curte incat zici ca a trecut razboiul pe acolo ?…Este irezistibil🙂

  13. Roxana Iordache Says:

    Cocozaure, Q.E.D.

Lasă un răspuns

