AM MAI FURAT O ZI DE VARĂ

Video de doktorul

Din nou în tricou. Cu mânecă scurtă.

Încă o zi de vară furată, în toamnă. După atâtea zile prea reci, atipice pentru septembrie şi octombrie româneşti, tradiţional, atât de calde.

Toamna în România era un supliment de vară.

Blaga, de altfel, are un volum de poezie superbă, „Vară de noiembrie”.

Sper să-l actualizăm.

P.S. Am trecut şi pe la cimitir, era prea frumoasă ziua. La plecare, ceva mic, o umbră de şopârlă, pui sau miniatură, cenuşie, bijuterie vie. A trecut peste un mormânt, s-a oprit un pic, a ridicat căpşorul, după care a făcut un salt în frunziş, etalându-şi coada. Sigur că am vorbit cu ea. Cu vietatea. Evident că sunt nebună.🙂

6 Răspunsuri to “AM MAI FURAT O ZI DE VARĂ”

  1. AM MAI FURAT O ZI DE VARĂ » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  2. blogideologic Says:

    Şi până la urmă asta contează !

  3. ioprotestatarul Says:

    „AM MAI FURAT O ZI DE VARĂ”… pare OK, dar cand te gandesti ca astia din HAZNAUA POLITICA au furat tara si viitorul celor ce inca nu s-au nascut, atunci e „NASOL, FOARTE NASOL”.

  4. pozedecat Says:

    Eu cred ca „decat” am imprumutat o zi de vara si vedem noi cu dobanda cum o sa fie in curand. Sau chiar daca am furat-o, lasa ca platim noi pana la urma🙂

  5. ioprotestatarul Says:

    Tradatorul si-a luat portia si in America… Urmeaza DEMISIAAA!

    http://www.antena3.ro/romania/protest-in-fata-casei-albe-unde-este-ponta-fata-de-rosia-montana-si-gazele-de-sist-ponta-este-foarte-normal-si-democratic-232162.html

  6. Cocobinozaurul Biguminizat Says:

    „Lăcaşuri sfinte
    ne sunt cuvintele.
    Ca-ntr-o biserică
    intru-n cuvânt.
    De-aici, ajung cu sufletul
    până la Tatăl nostru
    carele este în ceruri,
    până la tatăl meu
    care este-n pământ…”

Lasă un răspuns

