UN FILM EXTRAORDINAR DE CRETIN

Am văzut că urmează să fie pe TVR2 un film românesc, „Semnul şarpelui”, cu o distribuţie colosală, printre care şi mari dispăruţi, Poldi Bălănuţă şi Ovidiu Iuliu Moldovan.

Am zis că trebuie să-l văd, mă bucuram.

Şi am stat până la capăt, ca să văd până unde poate merge imbecilitatea.

E unul dintre cele mai cretine filme pe care le-am văzut, s-ar putea să fie chiar cel mai cretin.

Absolut imbecil.

Îmi pare extraordinar de rău, regizor a fost Mircea Veroiu, Dumnezeu să-l ierte! Nu mă miră că scenariul i-a aparţinut lui Mircea Micu, Dumnezeu să-l ierte!

Adică, filmu-ăsta n-a avut absolut nici o legătură nici cu arta, nici cu istoria. O fraudă cap-coadă, deci, în felul lui, o performanţă.😯

10 Răspunsuri to “UN FILM EXTRAORDINAR DE CRETIN”

  1. UN FILM EXTRAORDINAR DE CRETIN » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  2. pozedecat Says:

    Dar ce m-am enervat eu acum, la un articol „freshly pressed” pe wordpress cu „Gipsies, tramps ..” si num ai stiu cum! Am dat-o pe engleza de balta asa de repede m-a luat tastatura pe dinainte …

  3. Radu Humor Says:

    Păi, dacă-i aşa prost, cu siguranţă se vor găsi unii pe măsura lui, ca să-i dea vreun premiu:mrgreen:
    Mai ales dacă-şi bate joc de români, dar mai ales de credinţa lor ortodoxă şi dacă măsluieşte Istoria , nu poate rămâne nepremiat🙄

  4. ALM Says:

    N-am văzut, n-am auzit, dar m-aţi făcut curios. Ce mai puteam să fac? Am găsit o critică (Marian Rădulescu) şi am citit: nî, nî, nî, „demitizarea exhaustivă şi relaţional caducă … Incongruența fenomenologică și introspectiv cromatică”! Nu, asta-i din alt film, unul bun! Ardeal, război, intrigi, răzvrătire religioasă, haiduci moderni, cai, adulter, Pobede şi badea care se întoarce din Siberia … Chiar aveţi nervii tari!

  5. Ghita Bizonu' Says:

    Pai cine te-a pus?
    Eu m-am abitnut si de la asta, si de faleze de nisp, si de intoarcerea lu magelan ba si de la duminica la ora 6 si ATUNCI si acum!!
    Culmea sa te uiti la asa ceva acum !!! Cand gasesti niste tampenii mai accepatbile .. sau mmacar poti sa mergi pe un canal de desene animate! Ca mia bine niste desene animate ptr copii tampiti decat unele filme de dinainte de 89 ..

  6. Mihai Hristea Says:

    Rox, ai grija, ca tu nu vorbesti despre un film in totalitatea lui, nici macar despre calitatea scenariului nu vorbesti, ci despre anumite elemente de tip idee/mesaj pe care le transmite.😉

    PS
    Imaginea lui Calin Ghibu e senzationala!🙂

  7. Roxana Iordache Says:

    Filmul e cretin, montajul, de balamuc. Regia – pentru asta cred că un student ar fi picat – chiar un candidat de student. Scenariul – am spus că nu mă surprinde idioţenia lui, din moment ce e scris de Mircea Micu. În rest, unde vorbesc eu despre ce spui tu că vorbesc?🙄

  8. Mihai Hristea Says:

    Faza e ca te-ai apucat sa faci critica de scenariu, iar asta in cazul unui film si-al unui regizor chiar OK. Regia e in regula, jocul actorilor bun, montajul la fel, iar imaginea am mai spus ca e demna de tot respectul. Scenariul banuiesc ca-i si el binisor construit – spun ca banuiesc deoarece nu l-am citit – insa deranjeaza tocmai ideea pe care o transmite. De-aici si pana la a face tot filmul cretin e cale lunga…😉

    PS
    In alta ordine de idei, ai vazut „La voz dormida”? Uite un link: http://www.lavozdormida.es/
    Daca spaniolii tot fac filme despre perioada Franco, poate c-ar trebui sa aratam si noi ca lumea, fara parabole, ce s-a intamplat prin puscariile comuniste, zic…😉

  9. Roxana Iordache Says:

    Mihai, e părerea mea şi mi-o menţin, nu-i corect să încerci să-mi impui percepţia ta. E un film cretinissim. Şi asta se vede din simplul fapt că tu îi faci disecţia, nu fiziologia.

    P.S. Dacă e o porcărie despre Franco, nu-mi pierd timpul. Nu doar Spania, ci întreaga Europă occidentală ar trebui să-i fie recunoscătoare.

  10. Mihai Hristea Says:

    Nu am dreptul sa-ti dau eu voie sa ai opinie, n-are nimeni dreptul asta, de fapt!😉

    Filmul nu e despre Franco, ci despre ce-au patit niste femei in epoca respectiva c-aveau opinii.😉

Lasă un răspuns

