CĂTRE CRIN ANTONESCU ŞI TOŢI DECIDENŢII: OPRIŢI MASACRAREA CĂŢEILOR, REVOCAŢI LEGEA ABOMINABILĂ, ROMÂNIA ARE CHIPUL BARBARIEI! PENTRU NUMELE LUI DUMNEZEU, ASCULTAŢI ATENT VOCEA ALEGĂTORILOR DEZINTERESAŢI!

killers2

Foto:http://xnici.wordpress.com/2013/10/05/they-are-the-beasts-who-started-the-massacre-of-stray-dogs-in-romania/

Băsiştii şi-au promovat legea criminală cu mâna USL. LEGEA CRUZIMII ASUPRA ANIMALELOR. S-a şi uitat că proiectul a aparţinut PD-L. USL decontează. Mai precis, Crin Antonescu. Se vede şi din montajul foto de mai sus, al unei persoane de bună credinţă, reprezentativă pentru cei care au făcut campanie neobosită pentru USL, printre altele, pentru că USL s-a opus proiectului PD-L de decimare a căţeilor străzii.

Era previzibil şi am avertizat că nelegiuirea de lege a exterminării căţeilor va accentua periculos valul nihilist şi anarhic care străbate (şi) România, ca reacţie de respingere integrală a clasei politice. Din neîncredere şi scârbă cronică faţă de ea. Am mai avertizat că iubitorii de animale sunt o categorie puternică, dinamică, extrem de motivată şi numeroasă. Oana Pellea spunea când cu masacrarea căluţilor de la Letea că dacă nu din convingere, măcar din interes electoral ar trebui ca politicienii să facă în aşa fel încât să-şi atragă iubitorii de animăluţe. Aş adăuga: sau măcar să nu şi-i ostilizeze. Sunt importanţi la alegeri şi dacă îţi atragi adversitatea lor, dezastru electoral scrie pe fruntea ta.

USL a dovedit o prostie colosală, cu consecinţe electorale drastice, în momentul în care deputaţii PSD şi nu puţini ai PNL au votat masacrarea căţeilor cot la cot cu PD-L. Am scris la vremea aceea că votanţii nelegiuirii din USL şi-au negat poziţia anterioară, prin care s-au opus iniţiavei băsiste criminale în fruntea căreia s-a situat Udrea, dovadă că atunci „ai noştri” au făcut-o doar electoral, ca să ne păcălească, iar ulterior să ne batjocorească transpartinic. Ponoasele le trage USL, fiindcă USL e la guvernare. Nu şi la putere, dar asta, din prostie. Prostia doare, totuşi, adică, se plăteşte electoral.

Cea mai mare prostie a făcut-o Crin Antonescu, atunci când s-a pronunţat aberant, împotriva propriilor convingeri şi interese, afirmând că „soluţia lui Băsescu e mai logică”. Soluţia finală!😯 Nu mi-a venit să cred că a zis-o Crin Antonescu, tătic şi de animale, care a ratat o ocazie colosală de a tăcea, mai ales că s-a întâmplat chiar în preziua trezirii lui din pumni. El a teoretizat stupid, într-o problemă în care e(ra) vorba de viaţă şi de moarte. De parcă ar fi interesat pe cineva peroraţiile pe teme de logică abstractă, un obicei prost pe care îl are liderul liberal în perioadele lui neinspirate, ca să nu le zic, de absenţă din peisajul realităţii concrete. La foarte scurt timp după acea afirmaţie neavenită, Crin Antonescu a ieşit din perioada de letargie care putea deveni sinucigaşă. S-a pronunţat pentru salvarea Roşiei Montane. Numai că neîncrederea în el a fost indusă şi riscă să se cronicizeze, dacă nu face un act decisiv, salvator pentru căţei. Dacă opreşte masacrul, aşa va fi ţinut minte. În caz contrar, alegătorii îşi vor aminti că a fost complice la crimă, chiar dacă nu a votat-o. N-a respins-o. Dacă o respingea, legea nu se vota, aşa cum nu se va vota nici masacrarea Roşiei Montane. Să salvăm ce se mai poate salva!

Fac apel la Crin Antonescu să oprească masacrarea căţeilor, să-şi repare eroarea cu consecinţe criminale, printr-un apel public şi printr-o iniţiativă legislativă de revocare a legii cruzimii împotriva animalelor. Pentru că asta este.

Priviţi şi vă îngroziţi! Priviţi şi dormiţi liniştiţi! Cei cu inima să aibă grijă, că riscă să li se oprească. Aici:

http://xnici.wordpress.com/2013/09/30/bleeding-romania-the-truth-about-stray-dogs-from-romania/

Blogul îi aparţine unei persoane care militează neobosit pentru viaţă, pentru viaţa şi protejarea celor neajutoraţi – animăluţe, copii, dizabilitaţi, abuzaţi, etc. Mergeţi şi vedeţi, neapărat citiţi şi comentariile postate din ţară şi de peste hotare! Neapărat politicienii trebuie să ia act de crunta realitate. Că se anunţă pentru ei la fel de cruntă electoral pe cât de atroce e suferinţa căţeilor, chinuiţi diabolic, torturaţi abominabil, ucişi inuman.👿😥

V-am dat link la imaginile atrocităţii, imagini ale torturii asupra căţeilor, tortură care era previzibilă. Am avertizat că legea serveşte mafia hingherească, fiindcă doar sterilizarea sistematică rezolvă problema căţeilor străzii, pe când uciderea lor nu face decât să favorizeze perpetuarea problemei, în beneficiul crematoriilor, achiziţiilor fictive de substanţe pentru eutanasiere, etc. Am avertizat că medicii veterinari vor refuza să participe la masacru. Legea, de altfel, prevede „eutanasierea” în chinuri. Am avertizat că vor fi prinşi doar cei blânzi, cei creduli. Aşa se întâmplă. Ştiţi că unii sunt jupuiţi de vii? Alţii, spânzuraţi, dezmembraţi, torturaţi ca Iisus pe cruce? Şi pe Drumul Crucii. Nu-i absolut nici o blasfemie şi Părintele Patriarh ar fi trebuit să ştie că animalele sunt mai vechi decât oamenii şi că era o lume perfectă, care nu i-a greşit lui Dumnezeu. Şi că în Rai lupii şi mieii sunt din nou ca-n Ziua Creaţiei. Putea măcar să tacă, fiindcă prin vorba prea nefericită a Preafericirii Sale a aruncat blamul asupra întregii Biserici Ortodoxe, în mod nedrept, pentru că imensa majoritate a credincioşilor şi cei mai mulţi preoţi sunt pentru viaţă, sunt împotriva torturii, privesc lumea prin prisma creaţiei divine. Masacrarea căţeilor e o lucrare a diavolului, un afront adus Creatorului.

Opriţi masacrul! Revocaţi legea! Gândiţi o lege bună, că de-aia aţi fost aleşi!

Vă implor ca om şi vă somez ca alegător: OPRIŢI CRUZIMEA ASUPRA ANIMALELOR!

P.S. În continuare, redau comentariul meu de la postarea cu „panoul criminalilor” de pe blogul „xnici”:

Exagerezi cu privire la Crin Antonescu (care-i alternativa?). NU Senatul a votat legea, ci Camera Deputaţilor! În locul lui Antonescu era potrivită faţa lui Dan Voiculescu, care a ordonat campania criminală a Antenei 3 pentru exterminarea căţeilor (o campanie mai veche şi intensificată paroxistic până la adoptarea legii abonimabile), iar Gâdea şi-a ilustrat numele, cu o perseverenţă diabolică. :evil: Gâdea le-a făcut publicitate părinţilor băieţelului, bipezi incalificabili. Şi a instigat la crimă organizată.

Îţi înţeleg din tot sufletul revolta şi durerea, am coşmaruri la gândul masacrului, îmi vine să urlu când mă gândesc la suferinţa atroce a căţeilor, vietăţi nevinovate, dragi şi unice pe pământ – fiindcă nicăieri în lume nu există căţei atât de diverşi ca ai noştri. :cry: Raiul lui Dumnezeu se populează cu frumuseţe românească masacrată. Dar oricum ar fi, sunt vietăţi şi le doare! :cry:

Sunt cu totul alături de tine şi îţi admir dedicaţia. Dar cred că trebuie atenţie la mijloace, fiindcă din moment ce excluzi orice reper, şansele de a determina încetarea masacrului riscă să fie nule. O campanie nihilistă nu ne atrage aliaţi cu putere de decizie, dimpotrivă.

Nu mi se pare corect şi oportun modul în care generalizezi prostia şi cruzimea ca apanaj al românilor (ai scris anterior că românii au cel mai scăzut IQ din Europa), oferi o imagine sinistră a României. Sigur că exterminarea sadică e sinistră, dar biata ţara nu e de vină, decât că pământul ei îi rabdă pe monştrii diabolici. Din cauza unor asasini, nu-i corect să-i acuzi pe toţi. Eu cred că sunt(em) mai mulţi cei care iubesc animăluţele. Şi cred că ar fi extraordinar dacă s-ar organiza la Bucureşti un protest cu participarea unor personalităţi interne şi internaţionale iubitoare de animale. Un protest mut, un marş al tăcerii care să are Capitala, prin faţa tuturor instituţiilor statului. Iar liniştea să fie spartă, periodic, doar de înregistrări cu urlete de durere ale căţeilor şi plâns copii. Şi la fel să se întâmple în toată ţara. Cei care manifestă pentru salvarea Roşiei Montane sunt în imensa lor majoritate iubitori de animale, se poate demonstra simultan şi pentru viaţa căţeilor. Eu nici nu pot să văd imaginile şi filmele pe care le-ai postat tu, doar din greşeală am văzut două şi mi-a venit să mor, mi-am zis că oamenii sunt animale şi animalele sunt oameni. :cry: Dar asasinii ar merita să le vadă obsesiv, de aşa natură încât să li se imprime pe retină şi să-i tortureze gândul torturilor pe care le patronează, sub pretenţia de oameni. :evil:

Îţi dai seama că toate astea ţi le-am transmis fiindcă vreau din toată inima să înceteze masacrul. Eu am început să postez link-uri la articolele tale, mai ales la cel cu imaginile atrocităţilor inimaginabile, pe blogurile şi site-urile cât mai multora, inclusiv ale personalităţilor vieţii publice şi mai ales, ale celor cu putere de decizie. Totodată, le mulţumesc personal parlamentarilor care s-au opus morţii.Trebuie remarcaţi oamenii, oamenii credibili pe care să-i recomandăm pentru constituirea clasei politice pe care ne-o dorim. Că fără asta nu rămâne decât anarhia, pretext perfect pentru dictatură.

Succes pentru bine, pentru salvarea căţeilor! Şi încearcă să nu mai blestemi, fiindcă e rău pentru tine. Rugăciunea îţi aduce lumină şi încredere în puterea binelui. Pentru că binele e de la Dumnezeu.

Numai bine îţi doresc!

CITIŢI CU ATENŢIE RĂSPUNSURILE LUI NICO, DEŢINĂTOAREA BLOGULUI, la mesajul meu, ciţi şi luaţi aminte! Le-a scris în timp ce eu scriam postarea actuală. Nici nu ştiu cum să-i mulţumesc pentru asemenea dar de sinceritate şi disperare! E o militantă neobosită, o apărătoare fragilă a darului vieţii, îmi e foarte dragă, aş vota-o. E absolut, absolut dezarmant ceea ce scrie! Şi atât de reprezentativ pentru alegătorii dezinteresaţi. De altceva decât binele public. Adică, normalitatea cotidiană în ţara noastră dragă, în care să nu ne mai simţim străini terorizaţi, ci compatrioţi reprezentaţi decent. Atât! E chiar atât de mult?!

Posted by xnici on 08/10/2013 at 12:40

Buna, Stii ca te apreciez, dar in ceea ce-l priveste pe Antonescu imi mentin parerea. Ia uite aici: http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/antonescu-suntem-siliti-sa-recurgem-la-eutanasierea-cainilor-copilul-a-murit-din-cauza-oamenilor.html. Stii bine ca eu am facut lobby puternic pentru USL pentru a veni la putere tocmai datorita acestei promisiuni, pe care au incalcat-o. Si stii ce este mai interesant? Au picat toti in plasa lui Basescu.
Eu sunt sigura ca suntem multi oameni cu mintea intreaga si normali la suflet, dar studitul privind IQ-ul nu este al meu, ci al specialistilor si apoi, la ce bun ca suntem multi, atata timp cat avem o voce care este la fel de neauzita precum a necuvantatorilor? La ce bun am venit cu studii stiintifice si solutii umane, daca au fost ignorate? Daca USL-ul, PNL-ul sau PSD-ul aveau presedinti cu capul pe umeri, nu reactionau asa cum s-a dorit de catre cei care au manipulat aceasta situatie, ci reactionau echilibrat aducand argumentele stiintifice pe care noi le-am pus la dispozitie. Cum sa ai incredere intr-o conducere care este atat de incapabila sa rezolve in mod civilizat o problema atat de simpla?
Si civilizatia nu implica crima.
Daca sunt deranjati domnii de imaginea negativa pe care ei au promovat-o in lume, atunci ar fi trebuit sa se gandeasca sa aplice masurile eficiente si umane, nu crima. Un popor care are o problema reactioneaza initiind un macel, ce se poate spune despre acel popor? Oamenii sunt socati inca, copiii lor plang tot timpul. Este normal? S-a gandit cineva la acesti copiii buni? Un copil a fost gasit mort (inca nu se cunosc cauzele si probele au fost distruse) si o tara intreaga macelareste cainii? Dar celelalte milioane de copii care se joaca cu cainii fara probleme nu conteaza? Conteaza numai copiii macelarilor? Conteaza numai lipsa de educatie?
Crede-ma regret din tot sufletul ca anul trecut am cerut schimbarea. Veneam de la deszapezire inghetati bocna si stateam cat puteam in Piata Universitatii. Ne imbolnaveam, ne vindecam si o luam de la capat. Intrau jandarmii peste noi, ne alergau si a doua zi noi eram acolo. Il salut pe domnul care ne-a filmat cu camera ascunsa. Noi eram aia cu steagul cu labuta rosie. Oamenii ne multumeau si erau plini de speranta ca se va schimba ceva in BINE! Eu am crezut asta din tot sufletul. Si pentru ce? Cand au ridicat armele spre noi jandarmii pentru ca alergam, ne opream si urlam la ei, eram gata sa ne dam viata. Si pentru ce???? Pentru ce??? Pentru ca acest macel sa fie legalizat? Pentru ca aceasta oroare ROSIE sa puna stapanire pe noi? Mi s-a spus anul trecut ca va veni un comunism atroce si iata-l. Asa arata. Asta este inceputul. PDL a dat tonul si ei au continuat. Nu exista cuvinte sa descriu ura pe care o simt. Antonescu este un om slab, cu greu il pot numi om. Ponta este sclavul lui Basescu, iar toti ceilalti parlamentari fac ceea ce li se dicteaza de catre liderii lor de grup. Voteaza ca dobitocii fara sa stie macar ce scrie in legi. Daca nu vedeam cu ochii mei cum voteaza ca prostii si la doua maini, credeam ca se minte. I-am vazut, am strigat la ei si ne-au batjocorit. Ei sunt cei care apar in mass-media si ne dau in cap in mod constant. Nu le este rusine sa iasa si sa spuna ca nu adoptam caini? Nu le este rusine sa ne discrediteze? Au fost oameni batuti la Mihailesti pentru ca au vrut sa adopte caini.
Nu numai ca doresc sa nu aiba nicio sansa la alegeri, dar le doresc moartea in chinuri, moartea maidanezilor. Si apropos, sa nu mai fie nimeni socat ca sunt agresiva si plina de ura. ASTA M-A INVATAT SOCIETATEA! Asta am invatat anul acesta. Am invatat ca moartea, razbunarea si ura aduc bucurie si speranta. Am invatat ca daca cineva te supara, este in regula sa ii doresti moartea. Dinte pentru dinte!
Stiu ca blestemul imi face rau si mie, dar imi asum acest risc. Multumesc, totusi pentru sfaturi. Sper sa-i intalnesc in iad pe toti cei din poza. Promit ca ii voi tortura asa cum au facut-o si ei. Dar, ce vorbesc eu. Iadul e aici!

Posted by xnici on 08/10/2013 at 12:43

Stii care e alternativa? Trebuie sa incetam sa mai alegem intre un rau mic si unul mare. Trebuie sa nu mai alegem mereu tot raul, indiferent de dimensiunea lui. Pentru prima oara nu voi vota anul acesta, ci voi scrie pe buletinul de vot: UCIGASILOR! Consider ca nimeni nu merita votul meu in acest moment, dar imi voi exercita dreptul de a merge la urna, drept pentru care au murit stramosii mei. Cineva zicea ca datorita acestei crime, mai bine alege un PDL-ist. Macar aia au fost psihopati de la inceput pana la sfarsit. Nu prefacuti ordinari precum cei de la USL. Ponta=Antonescu=Basescu. Pentru mine sunt niste gunoaie. Iar eu cu PDL-ul in niciun caz nu votez, nici cu ICCD sau Miscarea Pulii.

Posted by xnici on 08/10/2013 at 12:44

Pe asta sa-l votez: “Antonescu: E mai logic ce a propus Basescu privind cainii; macar o luam pe o cale”?????? Asta care l-a pupat in cur pe Basescu? Chiar trebuie sa fiu nebuna. Pe bune.

Posted by xnici on 08/10/2013 at 12:45

Si iti multumesc ca esti OM, dar e bine sa ai toate informatiile inainte de a inclina balanta spre un alt psihopat. Eu una nu-i mai vreau la conducere.

Si sa stii ca de fiecare data cand cineva comenta de rau USL-ul, pe Antonescu, Ponta etc, veneam cu tone de argumente si nu ma lasam pana nu-i puneam la punct. O faceam GRATIS! Singura mea plata era incetarea macelului. Atat. Nu mi-am dorit bani, averi, nu mi-am dorit case si masini. Am dorit doar ca cei care maltrateaza animale sa fie pedepsiti, sa fie sterilzati toti cainii cu stapan si sa nu fie ucisi cainii de pe strada. Observ ca mi-am primit “rasplata”. Cu placere, dlor! Sa va stea in gat! Si fiecare ban pe care il scot din pielea cainilor, sa fie dati pe medici pentru ei si neamurile lor! Sa-i loveasca boala cea mai cumplita, sa le cada pielea de pe oase! Nu, promit ca nu mai blestem de la anul, dupa ce vad primele rezultate ale blestemelor de anul acesta. Au initiat nu numai un macel, au initiat un razboi. Ori noi am luptat ani de zile sa civilizam si sa educam oamenii, iar ei au distrun intr-o luna toti acesti ani de lupta. Moartea ar fi prea blanda pentru ei, dar daca nu se poate altfel, le-o doresc din tot sufletul! Am ajuns sa ne fie frica sa mangaiem un caine? O vecina de 70 de ani a iesit cu cainele la plimbare, maidanez rasa pura, dar al ei si a fost batuta si data cu capul de copac de un dement? Doar pentru ca a trecut pe langa masina lui? I-a fost frica femeii sa mearga si la politie. Acesta este respectul pentru bunicii nostri?

53 Răspunsuri to “CĂTRE CRIN ANTONESCU ŞI TOŢI DECIDENŢII: OPRIŢI MASACRAREA CĂŢEILOR, REVOCAŢI LEGEA ABOMINABILĂ, ROMÂNIA ARE CHIPUL BARBARIEI! PENTRU NUMELE LUI DUMNEZEU, ASCULTAŢI ATENT VOCEA ALEGĂTORILOR DEZINTERESAŢI!”

  1. Cocobinozaurul Biguminizat Says:

    Ia sa-mi tin eu gura, ca poate scap de o noua banare…😎 .

  2. blogideologic Says:

    “Câinii sunt persoane, deasemenea”
    GREGORY BERNS (profesor de neuroeconomie la Universitatea Emory) : “Câinii sunt persoane, deasemenea” http://www.nytimes.com/2013/10/06/opinion/sunday/dogs-are-people-too.html?hp&_r=0 O demonstrează studiile M.R.I. (Imageria pe bază de Rezonanţă Magnetică) făcute pe creierul lor.
    Titus Filipas

  3. CĂTRE CRIN ANTONESCU ŞI TOŢI DECIDENŢII: OPRIŢI MASACRAREA CĂŢEILOR, REVOCAŢI LEGEA ABOMINABILĂ, ROMÂNIA ARE CHIPUL BARBARIEI! PENTRU NUMELE LUI DUMNEZEU, ASCULTAŢI ATENT VOCEA ALEGĂTORILOR DEZINTERESAŢI! » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  4. Cocobinozaurul Biguminizat Says:

    “Câinii sunt persoane, deasemenea”

    @Blogideologic

    M-ar bucura sa il cunosc pe acest mare savant!

    Evident „dogs are people too”, doar ca sunt si mici diferente. Adica au patru picioare in loc de doua, au colti in loc de dinti, blana pe tot corpul, bot in loc de fata si latra in loc sa vorbeasca. Ma rog, chestii nesemnificative…

    Sunt insa si multe argumente in sensul celor spuse de profesor , asemanarile intre caini si oameni fiind uluitoare si depasind orice imaginatie : ambele specii beau apa, mananca, se caca si respira aer. Nici vaca nu are asa de multe asemanari cu omu’, iar porcu’ si mai putin!

    Putem spune ca legea aceasta care permite eutanasierea duce la distrugerea a numerosi SEMENI de-ai nostri ! Nu doar distrugere in sens pecuniar🙂 cum este cazul unor ONGuri, ci pur si simplu crime fata de umanitate cum fac americanii, englezii, spaniolii, francezii sau alte neamuri care unor semeni de-ai nostri cu blana, le interzic pur si simplu dreptul la existenta in spatii publice !

  5. blogideologic Says:

    O dispută vie în NYT privitoare la originea colacilor http://www.nytimes.com/2013/10/09/dining/the-kolache-czech-texan-or-all-american-all-three.html?hpw&_r=0 Aici https://en.wikipedia.org/wiki/Moravian_Wallachia se spune limpede că termenul “colaci” este de origine română. În concluzie, internaţionaliştii ne-au furat chiar şi colacii !

  6. Ghita Bizonu' Says:

    blogideologic
    daca cainii sun persoane atunci li se aplica declaratia drepturilor omului?
    Au drept de vot ? De ce nu?!
    Au drept al proprietate? samd ….
    Si daca sunt personae cum s permite cumpararea si vanzarea lor? Ca asta e sclavie. Asisderea daca cainii sunt persoane nu trebuie tinuti in lesa … cu botnita, sa fie castrati ci lasati sa se imperecheze liberi. Ciobanesti cu pechinezi, steri cu buldogi , dobermani cu pitbului samd. Idem abroigate legile care rstrictioneza rasele agresive – ca sunt dicriminatorii pe baza de rasa!!!

  7. Roxana Iordache Says:

    Cocopenibilule, dacă pe fii-ta ar jupui-o de vie, ţi-ar conveni? Sau crezi că un căţel simte mai puţin durerea? Sau îţi convine să fie chinuite nişte vietăţi fără altă vină decât faptul că există oameni imbecili? În ţările pe care le-ai invocat dacă cineva ar face măcar a milioana cruzime faţă de animale din câte se comit la noi ar înfunda puşcăria. Sincer, cred că un câine merită să trăiască mai mult decât bipezi ca tine.

    Bizoane, sofisme cretine! Rasele „periculoase” sunt produse artificiale, intervenţii ale omului în creaţia lui Dumnezeu. Oamenii criminali au produs asemenea exemplare ca să se ucidă pentru plăcerea lor sadică şi lucrativă. Pe de altă parte, chiar şi rasele-astea sunt inofensive, depinde cum îi creşti. Ca şi cu copiii Se presupune că omul e capabil să aibă grijă de animale şi de tot restul. A avut până le-a distrus, aşa e de capabil.

  8. ALM Says:

    @blogideologic
    Ha! Ne-au furat şi colacii? Mama lor de bandiţi! O să rămână patiseriile goale …

    @Ghita Bizonu’
    Parafrazând o replică celebră a lui Toma Caragiu, îmi permit două versuri:
    – Foaie verde drum … cărare, mi te paşte o ba … ba …
    – … lenă!
    – Ha, ha! Nu, nu, nu o balenă – o banare!

  9. Cocobinozaurul Biguminizat Says:

    „Cocopenibilule, dacă pe fii-ta ar jupui-o de vie, ţi-ar conveni? Sau crezi că un căţel simte mai puţin durerea? Sau îţi convine să fie chinuite nişte vietăţi fără altă vină decât faptul că există oameni imbecili? În ţările pe care le-ai invocat dacă cineva ar face măcar a milioana cruzime faţă de animale din câte se comit la noi ar înfunda puşcăria. Sincer, cred că un câine merită să trăiască mai mult decât bipezi ca tine.”

    @Roxana

    Am spus eu undeva ca sunt de acord cu cruzimea fata de animale ?! Nu, nu sunt deloc de acord cu asa ceva si consider ca este o barbarie care trebuie sanctionata prin lege. Am maidanez luat acasa Roxana si il iubesc ! De altfel exista o astfel de lege care sanctioneaza cruzimea fata de animale, asa ca nu inteleg de ce naiba amesteci merele cu perele. Cred ca exista dementi care comit atrocitati cu cainii, insa aia trebuie sa fie pedepsiti si gata ! Mie personal imi este scarba fata de astfel de …oameni, daca ii putem numi oameni.

    In toate tarile enumerate de mine se practica eutanasierea exact in conditiile care sunt prevazute si in legea noastra, respectiv intr-un termen oarecare in care daca nu adopta nimeni cainele respectiv si in conditiile in care adaposturile nu mai au locuri, este eutanasiat. Scurt si clar! Verifica si tu!

    Cam ce alta solutie ai vedea tu in conditiile in care vrei sa nu ai caini pe strada ,asa cum nu vezi intr-o tara civilizata, dar nu ai nici fonduri sau spatii ca sa ii cazezi undeva si sa le asiguri ingrijirea si mancarea? Ce propui sa facem ca sa nu mai avem caini in spatiu public, dar sa nici nu fie eutanasiati ? Astept cu bucurie propunerea ta deoarece nici eu nu doresc eutanasierea in sine, ci doar doresc doar sa nu mai am maidanezi care sa muste oameni pe strada. Sa muste sau chiar … SA OMOARE! Vreau sa fie facute hoteluri pentru caini, sa le dea si sauna din partea mea, insa nu din fondurile statului sau din cele locale, deoarece le vreau pe alea pentru oameni ! Au deci toate ONGurile si toti iubitorii de caini IN SPATII PUBLICE ocazia sa isi probeze dragostea in mod absolut concret ! Sa dea SI NU DOAR SA IA BANI, si sa faca rost de terenuri in care sa isi creasca cainii RASPUNZAND DE EI ! Sa fie activi nu doar isteric-vocal ca pana acum, ci sa faca si ei dracului ceva concret pentru cainii comunitari pe care ii iubesc asa de mult.

    Nici unii batranii bolnavi sau handicapati, draga mea sensibila la caini pe spatiul public si profund crestina, nu au fonduri suficiente sa traiasca si nu ii ingrijeste nimeni din bani publici ! Asta sunt drame reale, nu ca cele inventate de tine pentru cainii comunitari ! Nici cei muscati de prietenii tai canini lasati liberi, nu merita suferinta si crestineste ar trebui sa intelegi asta ! Unii sunt batrani, altii sunt copii desfigurati, altii sunt femei gravide, oameni bolnavi sau cu grijile lor, etc. Nici pe cei morti nu ii poti invia tu crestina iubitoare de caini in spatii publice, asa ca scuteste-ma de ipocrizia si tupeul tau, in care iti bati joc de oameni in favoarea cainilor ! Pe bune, chiar imi este scarba de astfel de lacrimi idioate pentru caini si lipsa de sensibilitate pentru oameni !

    Baneaza-ma, daca nu intelegi problema asta a cainilor in spatiul public si ai reveniri obsesive si ciudate catre ea, chiar nu imi pasa de banarea ta !

  10. xnici Says:

    Stii ce este dureros? Noi am invadat mediul animalelor, le-am imblanzit pentru a ne folosi de ele si apoi le distrugem cand ne mutam la bloc si avem cartele de acces. Nu mai suportam sa latre cainele ca ne deranjeaza somnul. Crede-ma cand iti spun ca toti cei care sustin uciderea cainilor au cel putin o ruda la tara ca impuiaza si abandoneaza puii sau mamele cu pui cu tot. Am avut in casa o mamica cu 10 pui. A facut prolaps uterin de la atatea fatari. A fost abandonata cu tot cu pui. Cand au fost gasiti puii aveau 3 zile, iar uterul ei iesit afara intrase in putrefactie. Odios? Nu! Nu exista cuvinte pentru a descrie asa ceva. Stii ce s-a declansat acum? Exact ceea ce s-a declansat cand au fost legalizate etnobotanicele. Un bulgare de zapada care este in crestere si va inghiti toata tara. Asa cum (nu) mai exista etnobotanice, exact asa (nu) vor exista nici cruzimi fata de animale si fata de oameni. Un PNL-ist mi-a furat replica anul trecut cand ceream DREPTUL LA NORMALITATE. A castigat alegerile si am fost fericita ca a castigat. Nu stiam ca ne-am semnat condamnarea la macel, la un lagar al mortii. Granitele noastre acum sunt insangerate. Nu, nu mai suntem parte din UE, orice ar spune ei despre eutanasie, suntem parte a iadului. Vrem sa fim tratati cu respect de tarile civilizate? Ce suntem noi in stare sa oferim tarilor civilizate, in afara de infractori si caini morti? Suntem pe locul 4 in Europa dupa numarul de crime. Tu iti dai seama ce fel de tara am ajuns? Conducatorii nostri isi dau seama? Eu cred ca da si tocmai asta si-au dorit. Daca cineva este tradator de tara, ar face bine sa se uite in oglinda sa-si vada chipul schimonisit.
    Multumesc pentru sustinerea ta. Stiu ca esti o voce importanta. Dar, vocile importante, vocile oamenilor buni, oamenilor normali, OAMENILOR, nu sunt auzite in Romania. Vorba lui Mandruta care instiga la cruzimi fata de animale: „pentru rating fac orice”. Pentru rating fac orice politicienii nostri. Mai ales mult circ.

  11. xnici Says:

    NU, in tarile civilizate eutanasia se practica numai pentru animalele grav bolnave. Stiu direct de la sursa. in Luxemburg nici asa nu se eutanasiaza animalele decat la suferinta extrema. Apropos stii ca in SUA sunt ucisi 12.000.000 caini anual? Anual sunt abandonati acesti caini, dar stii ce este fascinant? Au cea mai mare rata a infractionalitatii si cei mai multi morti din cauza muscaturilor. Si mai stii ce este interesant? State din SUA au inceput sa respinga eutanasia si sa introduca sterilizarea obligatorie la cainii cu stapan. Exista state, mai ales in sud in care eutanasia prin orice mijloace e litera de lege. Incep si ei sa se civilizeze. Si apropos stiti ca legea aceasta a uciderii are doua „scapari”? Una: daca nu exista bani, cainii pot fi ucisi pe loc. Doi: eutanasia se poate face prin electrocutare, gazare, impuscare si inca ceva: NIMENI NU ARE DREPTUL SA ASISTE LA EUTANASIE. Iata de ce; http://xnici.wordpress.com/2011/05/11/220-dogs-were-massacred-last-night-in-botosani-romania-at-the-order-of-the-mayor/

  12. Roxana Iordache Says:

    @ALM. Care găleată?

  13. xnici Says:

    uciderea unei fiinte sanatoase este crima. punct. si mai am o intrebare: daca eutanasia este atat de buna, de ce mai sunt caini pe strada, din moment ce ea se practica de 20 de ani. doar voi spuneti ca legea uciderii era in vigoare. si stupoare, dupa ce am cercetat atent, legea uciderii cainilor a fost in vigoare in tot acest timp, motiv pentru care au si fost exterminati atat de multi caini. si apropos de ce nu s-a aplicat programul Oradea? Oradea nu a ucis absolut niciun caine, in schimb cu ajutorul primarului (culmea un PDL-ist) au sterilizat toti cainii cu si fara stapan. au ajuns ca in 5 ani sa nu mai aiba decat 300 de caini, controlati in adaposturi. in timp ce in Bucuresti s-au ucis numai in perioada 2001-2007 144000 de caini. si tot erau pe strada si asta stiu pentru ca eu am fost inconjurata atunci de o haita de peste 10 caini in calduri. nu am patit nimic bineinteles. ne-am despartit prieteni.
    de ce este mai usor sa ucizi in loc sa iei masuri cu adevarat eficiente? iti spun eu de ce: cu un buget al ASPA de 3500000 euro ce puteau sa faca? cum sa palmeze atatia bani? au schimbat crotali, au „microcipat” si aici eu confirm ca un caine luat de la ei cu microcip s-a dovedit fara si desi au o HCGMB in care se spune clar ca toti bucurestenii sunt obligati sa-si sterilizeze cainii cu stapan, presupun ca nu ati primit nicio scrisoare de la ei prin care sa fiti anuntati despre asa ceva. de altfel si legea actuala prevede asta, dar toti o dau cu ucisul, nu cu sterilizarea obligatorie. de altfel cum sa o dea cu asa ceva, cand nu exista pedepse. sunteti atat de manipulabili si manipulati, incat nici nu observati ca vi s-a dat o lege care deja exista, care deja se aplica si care deja a dovedit ca nu are rezultate si astea toate cu sustinerea prostilor. penibil!

  14. Cocobinozaurul Biguminizat Says:

    @Xnici,

    Draga Nico, esti o persoana deosebita.🙂 Deosebita fata de tot ce numesc eu OM, deoarece empatia ta este pur canina si deloc umana!

    Faci totul o varza lacrimogena in care lagarele mortii trec de la oameni la caini, iadul ajunge pe pamant doar din cauza ca vrem sa nu mai fim muscati pe strada, granitele sunt insangerate de ciudata ce esti tu, iar noi suntem canalii tot poporul, deoarece nu iti intelegem mofturile tale absurde.

    Spun asta nu pentru tine, deoarece nu m-as obosi niciodata sa incerc sa comunic cu una ca tine,(SERIOS!) ci doar ca sa ii usurez gazdei noastre misiunea de a ma bana pentru agresivitate, comportament indecent sau ce altceva va spune dansa ca am facut.

  15. Cocobinozaurul Biguminizat Says:

    „NU, in tarile civilizate eutanasia se practica numai pentru animalele grav bolnave. Stiu direct de la sursa.”

    @Nico,

    Vorbesti aiurea draga Nico! Aiurea, dar sigura pe tine si agresiva in a condamna pe cine nu accepta prostioarele tale . Comportament probabil copiat de la unii maidanezii agresivi🙂

    http://www.gandul.info/stiri/cum-au-rezolvat-europa-si-sua-problema-cainilor-maidanezi-vestul-a-optat-pentru-eutanasiere-estul-mizeaza-pe-sterilizare-si-adaposturi-11296246

    Sa stii ca este pe bune informatia si iti mai pot da si alte linkuri utile pentru „cultura” ta generala, daca te intereseaza adevarul si nu doar fabulatiile tale. Nu este un complot international in care doar tu stii adevarul, iar ceilalti mint toti ca se te supere pe tine,chiar asa stau lucrurile pe afara.

    Tu insa iti poti continua telenovela. Hai sa-i dam dracu pe cei muscati si sa ne fie mila de caini, hai sa nu ne pese de altceva decat de caini si sa-i punem pe ei in prim plan ! Deh, sufletul de caine este suflet de caine si isi apara neconditionat , fara logica sau simtire, specia…

  16. ALM Says:

    @Roxana
    Care găleată? Aia din poiată! La Vinţu de Sus!

    Să vă spun şi eu o poveste, ca să-mi iau porţia de seară:
    Vecinii de sub apartamentul meu şi-au luat căţel. Bravo lor, suflete simţitoare! Numa’ că vecinii pleacă la serviciu pe la ora 7 şi se întorc pe la ora 16. În tot timpul ăsta bietul căţel schiaună de ţi se rupe sufletu’. Mă întreb şi eu, ca omu’ care nu încurcă apartamentul cu coteţul, la ce şi-a luat căţel dacă-l chinuie 9 ore pe zi?

  17. Roxana Iordache Says:

    Cocotizantule neautentic, cum spuneam, transferi obsesiile tale asupra altora. Poate n-ai treabă şi te reţin. Vrei să-mi pierd timpul ca să repet a mia oară că numai imbecilii şi sadicii vor căţei pe străzi. Nici căţeii nu vor pe străzi, e un chin. Dar îţi răspund degeaba, fiindcă ai să revii cu placa asta, e clişeul vostru. Ca şi ăla cu oamenii muşcaţi, când de fapt, muşcătorii sunt mai mult căţei cu stăpân. În rest, nu-mi da tu mie lecţii de filantropie, că NUMAi cine iubeşte animalele face milostenie şi cu oamenii în nevoie. Cine nu iubeşte animalele n-are cum să iubească oamenii. Cine-ţi dă dreptul de viaţă şi de moarte? Ai creat tu lumea? Alt clişeu al urâtorilor de căţei – şi ai recunoscut că nu-i suporţi – e falsa contrapunere a oamenilor cu animalele, un sofism greţos. Cei mai bine crescuţi copii sunt cei care cresc cu animăluţe – în plus, au şi sistem imunitar mai dezvoltat decât al copiilor izolaţi de vietăţi fiindcă au părinţi cu probleme.

    De fapt, ţie nu-ţi pasă ce se întâmplă cu căţeii, doar că ar fi confortabil să nu ştii. Să te faci că nu se întâmplă. Teoretic nu eşti de acord cu cruzimea. Practic, nu-ţi pasă. Că SE ÎNTÂMPLĂ. Cotidian, sistematic, în toată ţara. Ai merita coşmaruri cu urletele lor de durere. Poate îţi aminteşti ce înseamnă să fii om.

    Apropo, ce fel de oameni crezi că sunt ăia care omoară câini?

    P.S. Dacă nu ţi-ar păsa de banare, n-ai fi insistat atât de mult să fii dezbanat.

    @xnixi. Aia nu-i eutanasiere, e crimă abominabilă. Eutanasierea înseamnă adormire, moarte fără durere, indusă şi asistată de medic.

    N-ai pt ce să-mi mulţumeşti, eu îţi mulţumesc. Dreptul la normalitate a fost şi revendicarea mea. Şi încă este. Există, totuşi, oameni. Chiar şi în politică. Nici acum nu înţeleg ce-a fost cu Crin de a făcut declaraţia-aia. Chiar nu-l caracterizează.😯

  18. Roxana Iordache Says:

    @ALM. Ne întrebăm împreună, deşi ştim răspunsul.

    Vedeţi, diferenţa e că nişte câini când îşi iau oameni nici nu-i chinuie, nici nu-i neglijează, nici nu-i abandonează.

    @blogideologic. Mulţumesc, Titus. Dan Barbilian spunea că nu e om cine n-are dimensiunea câinelui.

  19. Roxana Iordache Says:

    @Cocobinozaurul Biguminizat. Faptul că te bagi în seamă atât de mârlăneşte cu acea doamnă e o nouă dovadă că ai serioase probleme psihice.

  20. xnici Says:

    cred ca mesajul tau a fost inteles exact pe dos. dar nu ma mai mira

    http://xnici.wordpress.com/2013/10/08/eugen-nicolaescu-and-his-huge-lieeugen-nicolaescu-si-imensa-sa-minciuna/

  21. xnici Says:

    @Roxana, ba il caracterizeaza. Acum s-a vazut cine este OM. pune un om in situatie de criza, chiar si indusa si vei vedea adevarata lui natura

  22. Roxana Iordache Says:

    Nico, e părerea ta şi e foarte bine că ţi-o exprimi, ca să vadă şi ei cum sunt percepuţi.

  23. Radu Humor Says:

    SA SPERAM CA LA NOI , EUROPENI ADEVARATI , NU SE VA AJUNGE CHIAR IN HALUL ASTA , CA-N KIRKIZTAN ……. !

    Guvernator kirkiz, luat ostatic pentru ca vinde aurul pe „nimic”

    2013-10-07 · 19:34:35 | Autor: Adina Mutar

    Un grup de protestatari kirkizi l-au luat ostatic pe guvernatorul regiunii Issyk-Kul, Emil Bek Kaptagaev, din cauza unui contract minier cu o companie canadiana.

    Protestatarii au blocat masina guvernatorului si l-au rapit

    Protestatrii au cerut guvernatorului sa reconsidere contractul cu compania canadiana Centera Gold Inc. in ceea ce priveste exploatarea minei de aur Kumtor, din Issyk-Kul. In urma cu cateva zile, reprezentantii companiei si ai Guvernului kirkiz au semnat un memo prin care se imparte profitul in jumatate. Insa protestatrii considera ca in interesul republicii este ca aceasta sa ia 70% din profit.

    Drept urmare, protestatarii au blocat masina guvernatorului si l-au luat ostatic. Autoritatile n-au reusit sa-l elibereze. Contractul anterior, semnat in urma cu patru ani, era mult mai pagubos decat cel semnat recent, de aceea a si fost blocat. Poporul kirkiz considera ca aurul este un tezaur national pe care nu vor sa-l imparta „la jumatate”.

  24. Radu Humor Says:

    „Vedeţi, diferenţa e că nişte câini când îşi iau oameni nici nu-i chinuie, nici nu-i neglijează, nici nu-i abandonează.”
    Eu cunosc pe cineva, şi încă foarte bine😆 ,care-şi scosese la plimbare ciobănescul german ( atenţie ultradresat !) şi în timp ce se uita admirativ la ceva începând cu picioarele unei superbe fiinţe de pe trotuarul opus, domnul Dante asmuţit/provocat de o vietate din spatele unei curţi, s-a smucit deodată din lesă, eu care mergeam lejer ( dar priveam mizer, nu ? priveliştea de vis (a -vis😉 ) de pe partea cealaltă, m-am impiedicat de un capac de la reţeaua de gaz ieşit cam mult în afară, venind cu pieptul de o altă mică ridicătură din trotuar ( o rădăcină de arbore ce vroia să străpungă asfaltul).
    Pe moment n-am prea simţit şocul, ci mai mult compasiunea din ochii celei ce se simţea mai mult decât vinovată (şi pe bună dreptate😉 ) de cele întâmplate, dar vreo două săptămâni am resimţit durerea, care după cum se ştie, e mult mai lungă decât plăcerea🙄
    Adică invers 😆

  25. xnici Says:

    am adaugat o noua fotografie proaspata dintr-un adapost de stat. un caine schelet iti rupe sufletul, pentru asta autoritatile spun ca dau 400 lei/luna/caine. sa te uiti pe pagina Bleeding Romania. daca asa au ei grija de caini in adaposturi, va dati seama cum se face eutanasia? dar, oare mai avem nevoie de alte dovezi cand avem atatea din trecutul apropiat? sa nu uitam cazul Botosani, 2011

  26. xnici Says:

    Roxana, ei habar nu au cum sunt perceputi pentru ca de pe piedestalul lor. Pana si ei ajung sa-si creada sondajele mincinoase comandate politic. Trist, foarte, foarte trist

  27. Mihai Hristea Says:

    Cand traia Cali a mea, o superba ciobanita din rasa caucaziana, imensa, poate primul exemplar din Romania, nu rareori aveam conflicte cu diversi indivizi care tineau prin curti maidanezi „domesticiti”. Pun ghilimele tocmai pentru ca, cel mai adesea, acele javre (dez)umanizate ne creau probleme, spre deosebire de maidanezii autentici, cu care chiar ne intelegeam foarte bine.
    Dupa ce catelusa mi s-a dus la cele vesnice ale cateilor, n-am avut absolut nicio problema pe oriunde mergeam si intalneam haite „periculoase”. De cei de rasa, cu stapan, nici nu se punea problema, oricum. Toata lumea din anturaj se dadea dupa mine cand apareau anumite „situatii-limita” legate de caini. Eu ma aplecam, ii chemam la mine, si le vorbeam de-a dreptul omeneste ca-s cu niste prieteni care nu le vor raul. Veneau cate 4-5 si se gudurau, dadeau din codite si apoi plecau linistiti.
    Lumea spunea ca as avea vreun soi de aura, un spirit de-al catelusei mele duse care nu poate fi perceput decat la nivel de canide, sau macar vreun miros care persista… Dar si dupa 10 ani?
    In acelasi timp, cu maidanezii „domesticiti”, aia care ies de prin curtile unor indivizi iresponsabili (si rai prin definitie, cu siguranta!) nu reusesc sa ma-nteleg nici acum.
    Concluzie: oare nu cumva omul e problema si nu cainele?
    Think about it!😉

  28. Cocobinozaurul Biguminizat Says:

    „Si sa stii ca de fiecare data cand cineva comenta de rau USL-ul, pe Antonescu, Ponta etc, veneam cu tone de argumente si nu ma lasam pana nu-i puneam la punct. O faceam GRATIS! Singura mea plata era incetarea macelului.”

    @Nico

    N-am inteles draga Nico, pana la urma o faceai gratis sau asteptai o plata ?…

  29. Cocobinozaurul Biguminizat Says:

    „Dacă nu ţi-ar păsa de banare, n-ai fi insistat atât de mult să fii dezbanat.”

    @Roxana

    Ai putea sa-mi explici cum anume am insistat sa fiu debanat, in conditiile in care eu eram banat iar noi doi nu am discutat niciodata in privat ?

  30. Cocobinozaurul Biguminizat Says:

    „Teoretic nu eşti de acord cu cruzimea. Practic, nu-ţi pasă. Că SE ÎNTÂMPLĂ. Cotidian, sistematic, în toată ţara. Ai merita coşmaruri cu urletele lor de durere. Poate îţi aminteşti ce înseamnă să fii om.

    Apropo, ce fel de oameni crezi că sunt ăia care omoară câini?”

    @Roxana

    Nici teoretic si nici practic nu sunt de acord si n-as accepta cruzimea fata de animale si mereu cand am avut ocazia m-am bagat si am incercat sa actionez impotriva cruzimii. Pot da exemple insa n-are sens sa lungim discutia.

    Daca insa tu vrei sa ma diabolizezi si sa arati aiurea ce ingrozitor si sadic sunt eu, n-ai decat sa o faci….Este o chestie comoda in fond si iti arata tie ce minunata esti tu, comparativ cu aia rai care te contrazic.

  31. Cocobinozaurul Biguminizat Says:

    „Vrei să-mi pierd timpul ca să repet a mia oară că numai imbecilii şi sadicii vor căţei pe străzi. Nici căţeii nu vor pe străzi, e un chin. Dar îţi răspund degeaba, fiindcă ai să revii cu placa asta, e clişeul vostru. ”

    @Roxana

    Tu ai citit blogul lui Nico ?!…

    http://xnici.wordpress.com/2012/05/25/singura-masura-eficienta-civilizata-si-umana-de-management-al-populatiei-canine-sterilizarea-cainilor-cu-si-fara-stapan/

    La punctul 1 spune si ea ca si tine ca nu doreste caini in spatiul public, iar la punctul 11 spune cu seninatate ca trebuiesc adusi in tarcuri in jurul blocurilor cainii sterilizati. Adica nu vrem caini pe spatiile publice, da’ sa fie pe spatiile publice…

    In primul rand nu toate asociatiile de locatari accepta un tarc de caini pe spatiul de langa bloc. Crede-ma, nu toata lumea ar accepta ca tarcul sa fie pus sub geamul lui si sa-i latre cainele toata noaptea doar acolo, nu toata lumea ar accepta sobolanii care ar veni sa manance si ei acolo, etc.

    In al doilea rand va rog eu mult sa imi spuneti in ce oras european sau american ati vazut voi tarcuri de animale in jurul blocurilor? Ia inchide ochii si imagineaza-ti tarcurile de caini pe langa blocurile din Paris, Londra,Roma sau pur si simplu in cartierul tau. Combinatia blocuri comuniste si tarcuri de caini cred ca ar oferi o imagine arhitectonica unica in lume…

    Deci problema principala a ta si a altor oameni care se opun eutanasierii , este faptul ca NU PUTETI OFERI DE FAPT O ALTERNATIVA LOGICA SI COERENTA LA ACEASTA EUTANASIERE! Tipati si va vaitati, insa nu puteti oferi o solutie rationala de rezolvare a problemei !

    Nico nu este de acord nici sa fie tinuti cainii in adaposturi de stat deoarece cica alea sunt lagare de exterminare( si o avea dreptate cu unele adaposturi, nu stiu ) , nici nu vrea cica sa ii tina pe strada, dar nici nu explica ce se intampla cu cainii care nu sunt adoptati, nu ajung la un adapost privat, si nu mai au locuri nicaieri intr-un alt spatiu privat ! Chestia cu tarcurile stim ca este o aiureala si nu stiu in afara de voi cine naiba o poate lua in calcul ca solutie generala. Hai ca se fac doua -trei tarcuri in blocurile in care toti locatarii cad de acord, insa este limpede ca asta nu este o solutie, ci doar o simpla fantezie care de fapt nu rezolva nimic.

    Ce se intampla deci cu cainii care nu mai au loc in adaposturi (sa zicem inclusiv in tarcuri) si nici nu sunt adoptati ? Asta este singura problema in fond, iar in afara de eutanasiere nimeni din pacate nu a mai oferit o varianta de rezolvare…

  32. tiberiu2009 Says:

    Fractura de logica.
    Ati criticat referendumul lui Oprescu (banuiesc ca in ideea ca poporul e prost si nu stie ce voteaza).
    Dar ii amenintati pe politicieni ca poporul ala prost ii va sanctiona.
    Nu mai pun la socoteala ca alti votanti ii vor sanctiona pe politicieni la fiecare caz de muscaturi de caini.

    Cum e poporul? Este corect si voteaza in cunostiinta de cauza?
    Sau e cand cum ne convine?

  33. Cocobinozaurul Biguminizat Says:

    „Cocopenibilule”

    @Roxana
    🙂

    Poti sa-mi spui simplu doar Coco! Pentru prieteni accept acest lucru, ca sa nu mai fie nevoie sa se oboseasca tastand prea mult sau dand copy-paste 🙂

  34. Cocobinozaurul Biguminizat Says:

    „Cocobinozaurul Biguminizat. Faptul că te bagi în seamă atât de mârlăneşte cu acea doamnă e o nouă dovadă că ai serioase probleme psihice.”

    @Roxana,

    Esti mereu o draguta cu mine si stiu asta ! Faptul ca ma acuzi doar de probleme psihice arata o ingaduinta la care nici nu speram, ma asteptam la o reactie mult mai dura, tinand cont de natura subiectului abordat de tine…🙂

    In alta ordine de idei tin sa iti spun ca esti in totala eroare. Nu am vorbit decat cu o singura doamna pe acest blog, respectiv cu tine! Am mai vorbit insa cu o cucoana, o duduie, o …tanti care are unul din cele mai anti-romanesti bloguri pe care le-am vazut in viata mea! Daca era un blog scos de un ungur revizionist, de un dusman de moarte al romanilor si al Romaniei, intelegeam. Cucoana asta in schimb cica este romanca…

    Sincer nu te inteleg ! Pe mine ma acuzi de probleme psihice doar ca asa iti place tie sa spui, in schimb tonele de blesteme si de porcarii pline de ura si strigate anti-romanesti puse pe un blog paradoxal numit VOLUNTAR PENTRU IUBIRE🙂 , iti par ceva minunat !

    Hai sa iti dau cateva exemple pe scurt ca sa vedem ce inseamna iubirea la duduia asta . Iti voi da si linkurile daca vrei, daca nu poti face efortul sa cauti si tu singura.

    1) „Ionut, un inger al mortii si al razbunarii

    Daca exista o biserica ce ar putea sa-l canonizeze pe acest inger al mortii si razbunarii aceea este biserica satanica. In numele acelor ingeri, oamenii maltrateaza, schingiuie si ucid. In numele ingerilor mortii, oamenii aduc sacrificii animale si umane. Socant este ca biserica ortodoxa se inchina si ea la acest inger al mortii, asa cum mama lui l-a dorit si oferit lumii. ”

    2)”Petitie: Bunica la puscarie! (Semnati si difuzati!)”

    3)”Ce pretentii sa ai de la o tara care are o populatie cu cel mai scazut IQ? Normal ca i-au dus pe toti de nas.
    O recomandare pentru madama: ti-ai vazut visul cu ochii, copilul tau este promotorul groazei in Romania, ati insangerat o tara intreaga, mai bine va retrageti ca va faceti de ras. Scoateti bani de pe urma mortii copilului, ca doar asta e scopul, pentru ca de macel se ocupa altii acum. Fericiti cei saraci cu duhul.”

    Roxana, daca asta este IUBIRE, atunci nu vreau sa am de-a face cu iubirea voastra ! Mie imi este jena ca exista oameni ca tanti asta, care nu stiu decat sa tipe isteric si acuzator impotriva propriului popor si sa isi reverse ura cu bale cleioase de „voluntar al iubirii” …Tu n-ai decat sa o lauzi cat vrei si sa-i faci nebuni pe toti cei care sunt scarbiti de lamentarile fara solutii si de vaicarelile penibile! Oricine citeste insa acel blog, intelege si „dragostea” pe care aceasta cucoana numita Nico o revarsa in jur, si gradul ei de „normalitate” psihica…

  35. Cocobinozaurul Biguminizat Says:

    Cica…”VOLUNTAR PENTRU IUBIRE”🙂

    „Sa va stea in gat! Si fiecare ban pe care il scot din pielea cainilor, sa fie dati pe medici pentru ei si neamurile lor! Sa-i loveasca boala cea mai cumplita, sa le cada pielea de pe oase! ”

    Mda, fara comentarii …

  36. Cocobinozaurul Biguminizat Says:

    @Roxana

    Trebuie sa iti marturisesc ca apreciez comportamentul tau fata de mine. O spun foarte sincer! Doar niste acuze de probleme psihice si un induiosator „Cocopenibilule” sunt chiar „parfum” !

    Hai insa sa te invat, de la Nico citire, cum trebuie procedat pe un blog serios si plin de dragoste…Citeste si invata🙂 din ce spune delicata si iubitoarea ta Nico:

    „Bai iubitorilor de oameni, ai dracului nenorociti, ia uitati ce ati facut! Noi va amenintam fir-ati ai dracului? UCIGASI DEMENTI CE SUNTETI! Sa mai prind eu picior de psihopat pe blogul meu. Or fi multumiti parintii lui Ionut acum sau baba aia nenorocita? SCARBELOR ce sunteti, “IUBITORILOR” de oameni! Jigodiilor imputite. V-am amenintat javrelor? Nu v-ar fi rusine nemernicilor, nu v-ar fi rusine! Iadul sa va manance cu tot cu patriarhul vostru imputit. Sa dea Domnul sa ardeti de vii ma, sa va inghita pamantul pe toti. Acum VOI aveti mainile patate de sange! VOI! Nu va mai satura Dumnezeu.”

    http://xnici.wordpress.com/2013/09/11/psihopatilor-sunteti-multumiti-acum/

  37. ALM Says:

    @Coco
    Wow! Aşa ceva n-am mai auzit (citit) de când Poliţia Locală a confiscat nişte flori de la o ţigancă. Or fi rude?

  38. Cocobinozaurul Biguminizat Says:

    „Wow! Aşa ceva n-am mai auzit (citit) de când Poliţia Locală a confiscat nişte flori de la o ţigancă. Or fi rude?”

    @ALM

    Nu stiu, in schimb imi dau seama ca nu am inteles cu adevarat iubirea despre care vorbeste Xnici, cand se autointituleaza „voluntar pentru iubire”. Se poate sa fie voluntar pentru iubire , insa involuntar este clar ca sunt pentru altceva…

    Eh, oricum,sa moara „dujmanii” lor „fara numar, fara numar, fara numar”, „sari-le-ar ochii sa le sara” din orbite, ca nu stie deloc sa iubeste !🙂 . Doamne ajuta sa arda „dujjmanii” (cu doi de „j”😉 ) in cazane, ca blestemu’ e din iubire de iubire !!!😀

  39. Ghita Bizonu' Says:

    Prin amabilitatea lui xnici am doua cazuri bune rau :
    http://www.ziare.com/stiri/omor/ucis-pentru-ca-a-incercat-sa-salveze-un-maidanez-1032783
    Un brasovean a fost omorat cu sange rece de un barbat care batea un caine maidanez, pentru ca a indraznit sa-i ia apararea animalului.
    Insa daca cutam numele martirului iata ce gasim :

    Scandalul dintre cei doi vecini a pornit de la un maidanez. Agresorul abia se întorsese de la muncă şi se plimba cu câinele lui prin cartierul Astra. La un moment dat, în încercarea de a-şi proteja animalul, Abrenuc a lovit cu piciorul un câine comunitar.

    Adrian Prişcu, vecinul care a văzut întreaga scenă, a strigat de la geamul locuinţei la Dumitru Abrenuc, moment în care, fiind provocat acesta din urmă, a coborât pentru a-i aplica o corecţie.

    Se pare că, după o ceartă de câteva secunde, Arbenuc l-ar fi lovit cu o sticlă în cap pe Adrian Prişcu, după care l-a înjunghiat cu un ciob. Decesul braşoveanului a survenit la câteva minute, în ciuda eforturilor făcute de medicii de la ambulanţă.

    „Când am văzut că loveşte câinele cu sălbăticie, eu şi soacra mea am încercat să-l oprim. Însă el ne-a înjurat, iar soţul meu a intervenit”, a povestit Teodora Cărpuş, soţia victimei. Poliţiştii şi procurorii au demarat o anchetă. „

    Agresorul a fost reţinut pentru omor deosebit de grav, pentru 29 de zile, urmând să fie judecat şi riscă să petreacă până la 25 de ani în închisoare. S-a reţinut ca circumstanţă atenuantă provocarea agresorului de către victimă, primul având nevoie de şapte zile de spitalizare”, a declarat Carmina Reit, purtător de cuvânt al Parchetului de pe lângă Tribunalul Braşov.

    adevarul.ro/news/eveniment/ucis–vrut-salveze-maidanez-1_50ae5ea57c42d5a6639c20e3/index.html

    Hm.. parca lucrurile stau altfle. O “discutie principiala” intre 2 iubitori de animale.
    Iubitorul agresiv isi plimba cainele sau (pesme4n categoria “de buzzunar” sau catel pan la moarte) cand “catelu” propriu si personal a fots atacatn de un “comunitar” care nu respecta dretu cateluluila plimbare si a atentata la dreptu de propretate a “agresorului” . Omu’ cu catelu’ a dat un sut comunitarului.. Drept5 ptr care “eroul intre eroii” Brasovului cuprimns de o sfanta manaie s-a dus sa ii explice lu’ omu’ cu catelu’ . O explicatie nergica plina de principialitate in riuma careia omu’ cu catelu’ avand nevoie de 7 zile de spitalizare. Asa ca omu’ cu catelu’ a pusm mana pe o sticla .. Eu nu as zice ca afots prvocare ci de-a dreptu legitima aparare ca daca continua discutia naiba stie cate zile de spitaloizare urma sa primeasca omu’ cu catelu’. As mai observa ca catelu’ zisului agresor nu a intervenit – adivca nu era nici lup, ciobanesc, mops samd . Pesmne ca o piticanie care chiar a fost pusa in pericol de comunitar !!!

    Deci daca iti aperi pechinezu de un comunitar esti o bestie.

    (As mai observa ceva in legatura cu procurorii. Au inceput ancheta zicand omor deosebit de grav si s-a terminat cu o condamnare ptr lovituri cauzatoare de moarte … Ma intreb la ce e bun un institut de magistratura daca ,,, )

    Sau la doilea caz : http://www.presaonline.com/stiri/socant/un-barbat-a-fost-ucis-pentru-ca-a-aparat-un-caine-2311138.html

    Un barbat din Barlad a fost ucis de un necunoscut doar pentru ca avea grija de un caine.
    Da cautand iata ce gasesc
    Iulian Avasilinei, seful serviciului coordonare si monitorizare a activitatii de inspectie fiscala din cadrul AFP Barlad, judetul Vaslui, a murit ieri dupa-amiaza pe masa de operatie, dupa ce a fost injunghiat de un necunoscut.
    Avasilinei, in varsta de 48 de ani, s-a certat cu un barbat din cauza cainelui de care avea grija, scrie vrn.ro.
    Barbatul a avut o cearta de la balconul apartamentului cu un individ care atata cainele pe care finantistul barladean il avea in fata blocului.
    Nervos pentru ca a fost injurat, omul a coborat sa discute cu individul, insa, la scurt timp, sotia sa l-a gasit cazut in fata scarii.

    Insa daca cautam iata ce gasim :
    Agresorul, Neculai Ifrim, susţine că, în dimineaţă în care a avut loc crima, se afla în faţa blocului în care locuia şeful Inspecţiei Fiscale Bârlad cu scopul de a tăia cu un cuţit verdeţuri pe care să le folosească la prepararea unei ciorbe. La un moment dat, un câine care se afla într-un spaţiu îngrădit din faţa blocului respectiv a început să latre, fapt ce l-a determinat pe Iulian Avasilinei să iasă pe balcon să vadă ce se întâmplă. Întrebat de ce taie acele verdeţuri, bărbatul de 75 de ani i-a arătat un semn obscen şefului Inspecţiei Fiscale, ceea ce l-a determinat pe acesta din urmă să coboare din casă pentru a-i aplica o corecţie. În momentul în care l-a văzut pe Iulian Avasilinei în stradă, bătrânul a început să fugă, fiind însă ajuns din urmă şi lovit cu pumnii. Pentru a scăpa, susţine Neculai Ifrim, a scos cuţitul din buzunar şi l-a înjunghiat în piept pe şeful Inspecţiei Fiscale Bârlad. Ulterior, bătrânul a fugit acasă, unde a povestit soţiei şi unei fiice ceea ce s-a întâmplat.
    http://www.mediafax.ro/social/barbat-de-75-de-ani-principalul-suspect-in-cazul-uciderii-sefului-inspectiei-fiscale-barlad-arestat-10952747

    Hm .. se pare ca nu cainele a fost motivul ci niste verdeturi nenorocite pentru o ciorba ! Niste stevie ce crestea salbatica sub bloc . Asta este intra-adevar un motiv serios ca sa iei la pumni un batran de 75 de ani! Mai ales ca cand esti ditai şeful Inspecţiei Fiscale .. pesmene plin de manie profesionala ca nenorcitu ala fenteaza TVA si accize (ca deh pe la Botosani nu se face nici un pic de evaziune .. numa sarantoicii astia care fura stevie de sub blocuri!!)
    Oricum bãtrânul “lãdar” (adica care cautã prin containere) cu antecedente penale de violentaq (bataie 3 ani) a avut bafta : 17 ani de puscarie! Timp in care I se va asigura mancarea cea de toate zilele!!!
    Un caz demn de pana lu Victor Hugo …
    Deci cam asa stam cu iubitorii nevinovati de anilale- gata oricand sa ia la bhataie si sa bage in spital pe cei mai slabi ca ei. In numele dragostei crstine fata de semeni lor cainii .. Si uneori ascunzandu-se in spatele “cateilor” pentru ca iau la baaie pe unu care taie niste ierburi pentru verdeata …
    Mondo cane …

  40. Roxana Iordache Says:

    @Bizoane, poţi mult mai mult.🙂 Partea proastă e că te cramponezi de fixaţii. Ştii bine că e o defecţiune de logică să generalizezi din excepţie. Un raţionament corect şi o evaluare onestă se axează pe date netrucate, necenzurate şi neselectate preferenţial, în aşa fel încât premisa falsă să-ţi servească la concluzia prefabricată. Viaţa e vie, complexă, nebună, plină de evenimente, ştiute şi neştiute. Se petrec tot felul de întâmplări, care nu-i corect să fie trase în procustianismele prejudecăţilor. Se întâmplă şi asemenea fapte. Dar asta nu înseamnă că poţi generaliza. De fapt, tu ai o problemă cu câinii şi e un factor subiectiv de înţeles. De-aia n-are rost ipocrizia. Îmi pare rău pentru tine, partea proastă e ostilitatea din tine, frica miroase urât. Şi ura. Nici nu ştii ce pierzi. Dacă ai privi un căţel în ochi poate ai începe să înţelegi. Dacă îi dai mâna la mirosit (nu deschisă, fiindcă e un semn de agresiune), ci făcută pumn dus uşor la năsucul lui, ai putea trece lejer mai departe, dacă n-ai simţi nevoie să-l şi mângâi. Eu bag mâna în gura celor mai agresivi căţei. Nu m-a muşcat decât un pui, o dată, din vina mea, că l-am speriat (l-am luat dintr-o căsuţă comunitară ca să-l iau acasă, împreună cu sora lui, până să vină cel care i-a adoptat). M-a mai compostat un ciobănesc german, a pus dinţii uşor – că dacă voia să mă muşte, rămâneam fără mâna dreaptă -, cuţu fabulos, cu stăpân, As îl chema, dragul de el, dar greşeala mea a fost că i-am dus mâna la botic tocmai când maică-sa şi taică-său ziceau: Iliescu!😆

    @Cocofecal, ai postat zeci de mesaje sub diverse nick-uri, pe care le-am şters fără să le citesc. Mi-a fost milă de tine, fiindcă ai insistat atât să revii pe blogul de pe care ai plecat sub nick-ul – corect – de simpatizant neautentic. Te-am dezbanat din milă, chiar n-aş fi vrut să te decompensezi din lipsă de permisiune de postare aici. Din păcate, previzibilul s-a produs, te-ai decompensat postând diareic, modul tău de defulare lipsită de curaj. Ca să nu-i zic laşă. După care mă faci pe mine laşă. Numele meu e un pseudonim, blogul meu, casă de toleranţă pentru clienţi ca tine. Nu? Aşa ai vrea. M-ai acuzat de laşitate fiindcă te-am banat din motivele pe care le ştii prea bine: nu sunt secţie de psihiatrie, nici armata salvării şi nici n-am timp atât cât mi-ar trebui pentru lucruri esenţiale. Nu să-l pierd cu nimicuri, cum ar fi să-ţi răspund ţie la mârlănii.

    Un simpatizant autentic şi toţi cei care mă cunosc ştiu că sub nici o formă nu mă consider aşa cum îmi atribuiţi tu şi alţii care n-au altă treabă sau sfântă misie decât să-mi facă o falsă imagine, una cât de caricaturală şi în consecinţă, să mă facă să-mi pierd timpul cu răspunsuri pe care le-ar vrea defensive, numai că eu nu obişnuiesc.:mrgreen:

    Problema ta şi a altora ca tine – că nu eşti decât un caz din atâtea altele netratate – este că dezvolţi psihoze mitomaniace şi maniaco-obsesive. Ai făcut câteva fixaţii, printre care acest blog şi ura ta faţă de câini.

    Îmi atribui cenzura fiindcă nu eşti în stare să-ţi cenzurezi impulsurile primare de a ataca sub adăpostul pseudonimului, la persoană, comentatorii de pe blogul meu – rareori când a scăpat cineva nespurcat.

    Nu eşţi în stare de dialog civilizat. Ai impulsuri şi reacţii de-o mârlănie jenantă, geamăna schizoidă a unei sensibilităţi pe care ţi-o reprimi:nu ştiu ce-ai păţit în copilărie şi nici nu-i treaba mea, doar că efectele cauzei pe care nu o izolezi îi afectează pe alţii, care nu sunt sub nici o formă obligaţi să-ţi suporte ieşirile.

    Uneori înjurătura e o formă de simpatie sau o formă sinceră de jignire – a doua, n-are ce căuta pe blogul meu. Dar e superioară mârlăniei de genul celei pe care o practică indivizii ca tine, sub aparenţa unui limbaj „spălat”. De fapt, eşti un derbedeu cu guler alb.

    Puteai să-i spui lui Nico, fă, te urăsc fiindcă iubeşti căţeii! Era o formă de sinceritate.Ţi-aş fi făcut observaţie, te-aş fi invitat să te controlezi. Dacă aş fi avut cu cine. Dar nu! Tu vii aici ca să-mi ridiculizezi comentatorii şi mai ales, prietenii. Ţi-ai permis tu să-l ataci securistic pe Ion Olteanu, protestatarul de la Drobeta, deşi stai în fundul patului, pe când el se expune inclusiv pentru confortul fundului tău. De altfel, după aceea te-ai şi cărat, cu o declaraţie teribilistă, printre care că nu vei reveni niciodată, nici sub vechiul nick, nici sub altele. Ştiam sigur că nu vei rezista mult şi ai să te întorci. Chiar mă bucuram, la gândul că poate între timp ai învăţat să te porţi. Cam greu spre imposibil, după o anumită vârstă.

    Mai aveai opţiunea de a polemiza civilizat, cu Nico şi cu oricine vrei, începând cu mine. Dar nu, n-ar avea sens pentru tine. Pentru tine să postezi comentarii pe blog înseamnă onanism narcisistic. Tu eşti centrul universului, deţinătorul adevărului absolut, restul sunt doar o masă de personaje care trebuie să fie de acord cu tine, să mulţumească pentru mârlănie şi să-şi ceară scuze pentru opiniile lor. Este exact ceea ce proiectezi, fariseic, în ceilalţi, ca răzbunare că îşi permit să creadă altceva şi altfel. Le atribui – mie, în principal – chiar tendinţele de cenzură care te guvernează. Probabil că în viaţa reală nu le poţi exercita. Şi atunci, o faci în viaţa virtuală.

    Fă-o, cocoloşel, unde vrei. Dar nu pe blogul meu. Vii doar ca să faci scandal, ai greşit adresa.

    Fă-ţi blog şi exhibă-ţi acolo, mitomaniile, frustrările şi tot ce vrei. Îţi acord dreptul la replică. Ultima. Deşi e previzibil ce-ai să replici, vechile clişee, că nu sunt de acord decât cu cei care sunt de acord cu mine, etc. Ceea ce e o prostie monumentală. Sunt de acord cu toţi cei care sunt de acord că uneori nu putem fi de acord sau chiar niciodată, dar asta nu înseamnă să ne atacăm la persoană, deci, să ne pierdem timpul absurd şi dizgraţios.

    Ceea ce-ai făcut privind-o pe Nico e abject şi impardonabil – deşi ea te-a iertat anticipat, de fapt, te scoate din minţi faptul că nici nu te-a băgat în seamă. Ai scos din context nişte comentarii ale ei, în care era prea gentilă faţă de ameninţările cu moartea şi tonele de mizerii care i se comunicau din partea unor smintiţi pe care i-a banat şi pentru care a postat acele replici. Scosul din context e modul cel mai comod şi cel mai laş de a comite un sofism, adică, un viol asupra logicii sub aparenţa unei glumiţe.

    Fata-asta, spre deosebire de tine, chiar trăieşte şi acţionează pentru viaţă, din iubire – ceea ce tu nici nu ştii ce este. Tu stai în vârful patului şi faci mişto la modul patologic, în timp ce ea şi rarii oameni ca ea se zbat deopotrivă pentru oameni şi animale. Concret, zi de zi. Şi discret. Oameni ŞI animale. Animale ŞI oameni. Conjucţia pe care tu nu vrei să o înţelegi e totul. E cordonul ombilical cu Dumnezeu. N-a făcut lumea şi vieţuitoarele ca să-şi bată joc omul de ele.

    Să fii sănătos, chiar îmi pare rău pentru tine! Sincer şi afectuos.

    Polemica e la idee, nu la persoană. E dreptul fiecăruia la opinie, la blog, la dialog. Partea proastă din partea celor ca tine e că vin să cenzureze libera opinie la ea acasă, după care se plâng de cenzură. Forma cea mai laşă de fariseism.

    @Radu Humor. E clar cuţu nevesti-tii.😆 În mod sigur doamna are umor.😆

  41. Roxana Iordache Says:

    Cocofrustrat, uitasem: dacă n-ai repeta la infinit clişee şi acuzaţii penibile, ai pricepe că e vorba de o afacere mafiotă care MENŢINE căţeii pe străzi. DOAR STERILIZAREA sistematică rezolvă problema.

    Nico nu e selectivă ca sofiştii, ea a semnalat inclusiv cazuri de ONG-uri frauduloase.

    De fapt, eşti sadic şi fericit să moară căţeii în chinuri. Tendinţa-asta te torturează interior, se luptă cu tine şi în loc s-o elimini din sistem – fiindcă, repet, ai sensibilitate reprimată – o cultivi satanic.

  42. Cocobinozaurul Biguminizat Says:

    „Îţi acord dreptul la replică. Ultima. Deşi e previzibil ce-ai să replici, vechile clişee, că nu sunt de acord decât cu cei care sunt de acord cu mine, etc. ”

    @Roxana

    Aaaaaa…nu, nu iti mai dau „vechi clisee” , nici n-ar avea rost sa-mi lungesc aiurea ultima replica ! Intuiam cumva ce se va intampla, mai ales ca si data trecuta tot de la problema cainilor a provenit banarea mea iar motivatia a fost tot ….comportamentul meu abject (parte generat de gravele mele probleme psihice). 🙂

    Deci ce sa-ti spun draga noastra Roxana?…Pai : multa sanatate tie si celor dragi, bucurie in viata, tine blogul inainte deoarece in marea parte a timpului este extrem de agreabil , rezistenta maxima in fata prostilor sau necioplitilor care te vor deranja inevitabil , obiectivitate in analize cum in general ai , pe scurt TOATE CELE BUNE 🙂 . Deci, cu drag am venit,. cu parere de rau plec, dar asta-i viata ! Mi-a facut placere sa te cunosc si sa scriu pe blogul tau, chiar daca placerea asta din pacate nu a fost reciproca !🙂

    PA -PARIUS si SA AUZIM NUMAI DE BINE!🙂

  43. Roxana Iordache Says:

    Sigur, fii fericit! Şi ceva mai bărbat, în sensul că ai ratat ocazia de a recunoaşte că eşti cine toate lumea şi-a dat seama: @Un simpatizant poate neautentic. Care era problema?

  44. xnici Says:

    alt adevar despre Romania si cainii sai. mai vreti? mai aducem, fara probleme. acest mod barbar de a ucide cainii este cunoscut in strainatate.

    http://mediacenter.dw.de/english/video/item/933957/Romania_The_dog_mafia/

  45. Ghita Bizonu' Says:

    Roxana

    Ma rog sa zicem ca asa sunt eu “marginit”.
    Ins amai usor cu ura .. oare cine a scris azi aici : dacă pe fii-ta ar jupui-o de vie, ţi-ar conveni? asta dupa ce a mai scris “ sa ii tocam si sa ii dam la catei” ?! Da dom’e multa iubire crestineasca !!!!

    Si daca e vorba despre fixatii – cele 2 adrese sunt pentru a ilustra asertiunea cica cu cum :During 2010-2013, since the campaign of killing dogs has resumed, three people have been killed when trying to protect abused dogs. Comments on the press articles were horrifying. Most congratulated those who had killed people trying to protect those “bitches”. Insa cum constatma cei trei martiri is 2 si nu au murit fiindca incercau sa protejezxe cainii de haorde de ucigasi inebuniti de ssete ci pentru ca au luat la bataie niste opameni ptr niste stevie de o ciorba (spendid !! curat crestrinestc si uman !!!) si altu ca a luta la bataie pe unu care isi apara cainele (pesmene din ala de jucarie) …Eu as zice minciuna nerusinata aia cu three people have been killed when trying to protect abused dogs . Sa nu mai vorbim despre fixatii .. Si mnu mai amintesc decat de Noi am invadat mediul animalelor Asta e extremism ecologist gen “sa;vati planeta! Sinucideti-va!!”
    In rest nici eu nu sunt de acord cu cruzimea de care dau dovada unii. Este degradanta ptr calitatea de om (daca trebe sa ucizi fa-o repede si “curat”. In cazu de fata un Geko si cate un 22 short in spatele urechii .. ) Dar asta nu justifica minciuna .. A da minciunica – cestia cu ju8puit cainii de vii .. Jupuitu de viu era o practica de pedeapsa orientala .. p-alicata oamenilor. Insa animalele se jupoaie moarte – sunt mai usor de manipulat.. A se vedea si viteza cu care se jupoaie mieii … Povestea cu masina de jupuit e veche veche da buna ptr copii (auzita in curtea scolii primare. Impreuna cu ale prostii).
    Insa traim intr-o societate cam tembela si asta imi aduce aminte de cazul Iovan Agresorul Romanitei, primul hot impuscat legal ?!?! Titlu de presa (crez ca si xnici tot ziarista.. asa ca tine!!). Sau a mai fots un caz – un …?!? care comncesionase o balta a impuscat im cap un tanar care incercase sa se scalde in balta “aluia”. Si tanarul, supunandu=se la somatia concesionarului , tocmai se pregatea sa plece ..Asta in numele sfintei propretati si mai ales a prowstiei msi marginirii . Ori intre=o astfel de societate unii o sa se ia dupa caini. Mai rau daca nu se face nimic imi este frica ca foarte multi se vor “ocupa” ei de rezolvarea problemei – otrava!!! O moarte lunga si dureroasa ..
    Si nu ma lua ca pe tine nu te-a muscat nici un caine ..altii au fots mucati. Ca asa pot sa aic si eu ca nu exsiata femei violate ci daor mincinoase (insa sunt sigur ca exisat violuri). Si nu ma lua cu ce s afdacem cu unele javre bipede .. io aici dovedesc un oaresce fixism – glontu numa ca as zice un 7,62 Tokarev (ca 7,63 Mauser nu se mai produce) .Asta e nu-mi plac javrele indiferent ca-s bipede sau patrupede.

  46. Roxana Iordache Says:

    Bizoane, cum spuneam, poţi mai mult. Te-aş putea executa dintr-o mişcare, pentru ambele fraude la adresa logicii, a realităţii. Numai că eu chiar nu ştiu ce-i ura.

    În rest, ca să vorbesc pe înţelesul tău, idiotule, le-au violat câinii?

  47. Roxana Iordache Says:

    Asta cu „idiotule” e a să ai de ce să te agăţi. A trebuit să-ţi fac schema.😉

  48. Ghita Bizonu' Says:

    Bine draga m-ai convins. Violul nu exista findca cainii nu violeaza!!!!!
    Si te rog ca care sunt gr4eselile mele de logica?!

  49. Roxana Iordache Says:

    Bizoane, nu-i suficient, mai roagă-mă!🙂

  50. xnici Says:

    ia priviti ce coaie mai linge acum Daciana Sarbu. Presupunem prin extrapolare ca si sotul ei procedeaza la fel. si extrapoland si mai mult, pentru ca PSD+PNL=LOVE si in urma declaratiilor lui Antonescu evidente, toti i se inchina lui Basescu. si atunci, draga mea Roxana, cum sa-i mai votez eu pe acestia? mai ales ca spun clar ca aceasta lege nu va fi schimbata! evident merita impuscati precu Ceausescu, nu votati si daca sinucigasii astia nu ar mai fi dracului atat de egoisti i-ar lua cu ei.

  51. plano Says:

    Iubitorii de oameni ar face un apel la adoptia copiilor abandonati in orfelinate.
    De unde atata iubire la la cei cu inima de caine!:mrgreen:

  52. Roxana Iordache Says:

    @plano. Mă şi miram că n-ai venit şi tu cu acelaşi clişeu sofistic imbecil. Adversitatea sofistică între oameni şi animale. Inima de câine, blocatule în împietrire, e mai plină de iubire decât iasca ta. Mai bine pune mâna şi citeşte legea adopţiilor, să vezi ce aberaţie este, care favorizează mafia, nu adopţia – mai rămâne doar să eutanasieze copiii abandonaţi!👿

    Postezi clişee, fără să citeşti argumente vii. Repet pentru o babă surdă ca tine: adversitatea între oameni şi animale, mai ales, între copii şi animăluţe – care tot copii sunt, la orice vârstă – e falsă şi cine nu iubeşte animalele, n-are dimensiunea iubirii, deci, n-are cum să iubească oamenii – e vorba de alteritate. Ce să-ţi spun, te găsişi mare filantrop! De când n-ai mai dat ceva unui cerşetor? Sau ai dat vreodată ceva? Că dacă nu-ţi e milă de un biet căţel, cum ţi-ar putea fi milă de un biet om, care se presupune că e, totuşi, ceva mai ajutorat?😦

  53. xnici Says:

    Nicio ordonanta de urgenta? Nicio lege speciala? Nimic? Pedofilii si ucigasii de copii sunt superiori cainilor, asa cum spunea Simona Tache, nu? Sa va traiasca si sa treaca si pe la ucigasii de caini pe acasa! Ca si ei sunt „iubitori” de copii

    http://xnici.wordpress.com/2013/10/13/ipocrizia-ucigasilor-de-caini/

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: