L-AM SIMŢIT. CUTREMURUL

M-am trezit subit, mă legăna scurt-scurt şi rapid-rapid, cu pat cu tot, dormeam pe spate. Câteva secunde. Motanul şi pisica săriseră din somn, pe fundu-le.

După care am adormit liniştită şi m-am trezit când a sunat programarea.

Până la cutremur, mă trezisem de câteva ori dintr-un şi cu o senzaţie de coşmar difuz, nedefinit, ca un rău de gravitaţie. Şi de fiecare dată când m-am trezit  – ceea ce mi se întâmplă foarte rar – aveam spaima dureroasă a gândului la căţeii chinuiţi atroce şi ucişi abominabil.

E duminică, merg la biserică.

3 Răspunsuri to “L-AM SIMŢIT. CUTREMURUL”

  1. L-AM SIMŢIT. CUTREMURUL » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  2. olimpiu65 Says:

    eu m-am trezit, eram deja intr-o stare de semitrezie pt ca eu ma trezesc,,odata cu gainile”…. papagalii se agitau puternic in colivie si cand am simtit ca a trecut i-am linistit pe ei, pisica mea era nedumerita sotia nu intelegea ce s-a intamplat doar fetitza mea era in alerta cam asta a fost. eu am mai prins in 1986 cand eram student si in 1990 (parca) tot student cutremure mai serioase

  3. Roxana Iordache Says:

    Olimpiu, să-ţi trăiască trupa!🙂 Şi eu mă trezesc devreme, dar îmi programasem, totuşi, 6.😛

    Cutremure au mai fost câteva, chiar tari, în 2004, pe urmă, în 2009. Tăricele.

    Specialiştii zic că e bine că au fost, fiindcă altfel se acumula prea multă energie şi izbucnea devastator. Doamne fereşte!

Lasă un răspuns

