PONTA: „AŞ VREA SĂ-MI PLĂTIŢI TAXE”!!!

Antena 3 e trimisă în judecată, de DNA condusă de Kovesi, propusă de Ponta şi numită de Băsescu. Realitatea TV aşteaptă să fie lichidată. Printr-o ordonanţă de urgenţă a lui Ponta. Care a zis, din mers: „Ştiu că aş vrea să-MI PLĂTIŢI taxe”!

Realitatea e că amicul Sebi Ghiţă a băgat Realitatea TV în insolvenţă, iar acum Ponta se pregăteşte s-o închidă în consecinţă.

Tonta se crede Rege Soare. Ca şi Băsea. Amândoi obsedaţi de imagine, amândoi, într-o continuă campanie electorală, amândoi, produse PR gonflate.

Iar jocul coabitacilor de-a „denunţatul” coabitarea şi de-a ameninţarea cu suspendarea e o mascaradă atât de patetică încât nici n-ar merita băgată în seamă.

Doar că mascarada face ştirea zilei.

Şi cine va regreta că moare Realitatea TV, din moment ce are avocaţi din defunctul PD-L şi acţionariat de tip securistic?

Decesul presei e posibil din cauza lipsei de solidaritate, din cauza unei false concurenţe, de fapt, o competiţie a intereselor extra-jurnalistice. Ca să nu le zic mafiote.

Băsescu şi Ponta l-au folosit pe Ghiţă ca să distrugă Realitatea TV şi să-l bage pe Vântu la pârnaie de avertisment, şi au folosit patronatul RCS-RDS ca să distrugă Antena 3 şi să-l bage pe Voiculescu la (idei de frică de) pârnaie, prin farse judiciare posibile doar în state tribale.

RTV, oficina lui Ghiţă, a atacat în mod infam ambele televiziuni. Care televiziuni nu s-au dovedit solidare pentru apărarea profesiei, ci s-au bucurat una de răul celeilalte.

Bunică-mea avea o vorbă: râde om de om şi diavolul, de toţi.

P.S. Băsescu forţează suspendarea. Dar despre asta, într-o altă postare.

7 Răspunsuri to “PONTA: „AŞ VREA SĂ-MI PLĂTIŢI TAXE”!!!”

  1. PONTA: “AŞ VREA SĂ-MI PLĂTIŢI TAXE”!!! » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  2. Gabi Mihalcea Says:

    „Iar jocul coabitacilor de-a “denunţatul” coabitarea şi de-a ameninţarea cu suspendarea e o mascaradă atât de patetică încât nici n-ar merita băgată în seamă.”
    Pardon, dar suspendarea a fost lansata (AGAIN) de Voiculescu! Asa ca fraza ta trebuie tradusa „hirjoana base-voiculescu”.
    O fi Ponta in camapanie de imagine, dar tu (si comentatorii tai fideli, pe care cu mamoasa grija ii dojenesti ca indraznesc sa se insulte :)) ce campanie duci? Fac eforturi sa inteleg ce vrei si in ce directie mergi, dar in prostia mea nu vad nici o diferenta intre ce spui tu si ce vad ca spun cei de la B1. Te-ai suparat cind am spus ca romania este guvernata de ura si jigodism. Asa se vede (indiferent de ce parte a bacaricadei te afli din nefericire); la tine am vazut ura (si sincer nu te inteleg de ce), la citiva dintre „fidelii” tai insa vad si cel putin umbre de jigodism. Jigodismul rasat (pur singe) il vad zilnic la RTV, B1, EVZ… lista este lunga.
    in 2004, in weekendul dupa lacrimile basiste (nu am sa uit momentu cit am sa traiesc!!!), eram in masina mergeam la cumparaturi cu al meu sot. I-am spus ca sint speriata de intorsatura „Ca Stolojan presedinte nu parea o drama daca il batea pe Nastase”, dar ideea ca basescu ar putea ajunge presedinte ma ingrozeste!!! Sotul meu a incercat sa ma „calmeze”, „nu mai sintem in Romania anilor ’90, acum sint legi, exista o constitutie, oamenii s-au stilat, respecta…bla..bla.. bla” am raspuns, „daca se intimpla jumatate din ce ma inspaiminta va fi vai de Romania!”! A fost de zeci de ori mai rau decit ce mi-am imaginat!!!!!!!!!!!! Un exemplu: cei buni si corecti din vari motive pun umarul la distrugerea unei umbre (chiar si minimala!) de speranta de mai bine. Basescu a distrus pina si prezumptia de inocenta!

  3. acuvio Says:

    Poteră pentru ultimul mogul🙂

  4. olimpiu65 Says:

    http://www.pesurse.ro/2013/10/04/chevron-a-obinut-autorizaie-de-construire-pentru-p/

  5. Roxana Iordache Says:

    Gabi, din păcate, îmi dai dreptate, recunoşti că nu înţelegi.

  6. Roxana Iordache Says:

    Gabi, România se scrie cu majusculă. Asta cred că poţi să înţelegi.🙂

  7. olimpiu65 Says:

    Crin le-a spart figurile celor doi coabitaci cacanii!!

Lasă un răspuns

