WAKE ME UP WHEN SEPTEMBER ENDS. CELOR RĂMAŞI FĂRĂ PĂRINŢI. INDIFERENT DE ANOTIMP

Video de BunnyTheMean

5 Răspunsuri to “WAKE ME UP WHEN SEPTEMBER ENDS. CELOR RĂMAŞI FĂRĂ PĂRINŢI. INDIFERENT DE ANOTIMP”

  1. GIP Says:

    :((

  2. WAKE ME UP WHEN SEPTEMBER ENDS. CELOR RĂMAŞI FĂRĂ PĂRINŢI. INDIFERENT DE ANOTIMP » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  3. raduprajan Says:

    „D’ARTAGNAN” SI „ARAMIS” : O PARALELA: http://ascutirealupteideclasa.wordpress.com/2013/09/30/dartagnan-si-aramis-o-paralela/.

  4. Ghita Bizonu' Says:

    Azi dimineata am auzit o discutie pe holul unui spital… Un medic (chirug!) a a venit sa isi ceara unui coleg scuze ca s-a rupt o pensa … Si pana la urma dupa vreo 3 minute cei doi au intrebat pe alt chirug daca se “baga” ca sa cumpere toti 3 .. o pensa si un “meriland” (ce o mai fi si asta)

  5. Roxana Iordache Says:

    Simpaticule, nu trebuia să-mi dai like, de fapt, ai dat like cântecului şi asta înţeleg, m-am gândit şi la tine când am postat.

    E păcat, oricum nu te dezbanez până când nu-ţi asumi identitatea.

    Am şters toate comentariile tale, că nici pe departe nu sunt ale unui labrador vesel, ci ale unui om cu probleme pe care nu şi le recunoaşte, ci le pasează asupra altora.😐

    Ghiţă, ai grijă de inima-aia! Dialoguri din astea am auzit multe.👿

Lasă un răspuns

