BĂSEA, DECONTUL! ŞI TONTA, PONTUL

S-a scălămbăit peste tot, de la munte, la mare şi înapoi, de la sâmbra oilor, la cheful cu colegii de la Marină, în vila de protocol de la Neptun. Mai nou, pângăreşte biserica, se maimuţăreşte pupând icoana împărătească la mănăstiri. Dumnezeu să-l ierte! E datoria noastră să ne rugăm pentru el. Dar sufleţelul lui cu amor smolit e una şi alta e banul public pe seama căruia huzureşte ostentativ.

N-am auzit nici un coabitac să-i ceară decontul. Doar constată că se plimbă pe banii oamenilor.

N-au decât să facă chetă liderii USL şi să-i sponsorizeze băutele, turneele electorale pentru Divorţaţă şi toate ieşirile în peisaj.

Că toată distracţia impostorului de la Cotroceni e pe banii populaţiei, ocazie cu care face din nou kur-papir din Constituţie.

Iar Tonta zice că mai are 68 de săptămâni pentru asta. Şi că el e optimist, adică, ar trebui să ne consolăm cu gândul că ce-a fost mai mult din cei 10 ani de distrugere a trecut. Băiatu-ăsta e în toate cele?!

L-am auzit câteva minute astă-seară aseară la Răzvan Dumitrescu, fiindcă n-am putut folosi imediat telecomanda, tocmai duceam tişul pisicii. După care Puşi a făcut şi treaba mare, aşa că a trebuit să suport tonteriile lui Ponta până ce am tras apa.

Oricum, rămâne cum am stabilit: nu e alt propagandist mai tenace pentru Băsescu decât Antena 3. E plin ecranul lui Felix cu el şi cu ea.

6 Răspunsuri to “BĂSEA, DECONTUL! ŞI TONTA, PONTUL”

  1. Roxana Iordache Says:

    Stejare, ţi-am răspuns.😛 https://roxanaiordache.wordpress.com/2013/08/17/de-ce-s-a-maimutarit-udrea-tocmai-la-rohia/#comment-129426

  2. BĂSEA, DECONTUL! ŞI TONTA, PONTUL » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  3. johnson1312 Says:

    FOARTE FOARTE Corect…Renunti sa te uiti la ei fara sa-ti dai seama la inceput din ce cauza…Ti-l baga subtil pe Basescu fara sa te previna.Nu…multumesc,nu mai sunt un pufan care sa descopar acum ca Basescu e blestemul pe pamant,sunt intoxicat cu virusul asta de vreo 9 ani asa ca nu mai imi suport nici mie comentariile pe acest subiect,ce sa mai vad reluari peste reluari la A3 cu „ce-a mai declarat si ce-a mai facut Basescu ” ….NUUUU ! EJECT !

    Din punctul asta de vedere A3 a ajuns cel mai sinistru post !

  4. Roxana Iordache Says:

    Îţi dai seama că dacă l-ar ignora, i-am face parastase.:mrgreen:

  5. johnson1312 Says:

    Sa-l ignore dar sa puna in loc ceva inteligent si nu ciclul ala ibmecil de turnee prin orasele tarii gen Cantarea Romaniei 😡

    Gadea…MAAAAARȘȘ !!!

  6. johnson1312 Says:

    Sa-mi bag picioarele in ea de tastatura imi inverseaza literele ! Mai ales cand vb urat despre Gadea🙄

Lasă un răspuns

