PORTRETUL SECURISTULUI LA TINEREŢE. SAU DIN TAINELE MARILOR SUCCESURI COABITACE ALE USL

Ghita reportervirtual.ro

Unui jucător advers i-am făcut un gest nesportiv, când nu se uita nimeni. Când s-a uitat arbitrul, el m-a lovit şi a fost eliminat”.

E autoportretul lui Sebi Ghiţă, care sintetizează cu cinism teribilist modul în care l-a trimis pe Vântu la închisoare. Ca norocu’, s-a nimerit să fie tocmai după ce-l făcuse Băsea puşcăriabil pe SOV, aviz amatorilor de servicii spa, că ele nu rămân nepedepsite.

Ghita evazionist reportervirtual

Foto: reportervirtual.ro

Tânăr sutar-milionar în euro, Sebastian Ghiţă, zis Cocină, privilegiat al afacerilor transpartinice cu statul, softac al europarlamentarelor care au trimis-o pe EBA la Strasbourg, patron de oficină tv băsistă, el însuşi lăudac băsist, baschetbalist cu Codruţa, petrolit cu Borfeta şi famiglia din Prahova, sponsor al PD-L, sponsor al vacanţelor luxuriante împreună cu Ponta, amic pontac la cataramă şi portjartier coabitac.

Ah! Şi – cum de-am uitat?! Deputat USL.

Ceea ce spune cam totul despre schimbare.

14 Răspunsuri to “PORTRETUL SECURISTULUI LA TINEREŢE. SAU DIN TAINELE MARILOR SUCCESURI COABITACE ALE USL”

  1. tiberiu2009 Says:

    „”Ah! Şi – cum de-am uitat?! Deputat USL.

    Ceea ce spune cam totul despre schimbare.””

    Antonescu? Co-presedinte si fondator si senator USL. Ceea ce spune cam totul despre schimbare.

    Si totusi il pupati si pe fata si in dos doar in ideea ca poate ar incerca restaurarea monarhiei. De parca ar vrea sau ar putea materializa treaba asta cu restaurarea monarhiei.

  2. Roxana Iordache Says:

    Tibi, tu eşti mândru de tine? Coabitezi cu a ta conştiinţă? Sau nu ştii ce-i aia?

  3. tiberiu2009 Says:

    Penibilitate mai mare decat USL nu exista:
    http://www.informatia-zilei.ro/sm/actualitatea/primaria-satu-mare-a-inaugurat-10-cosuri-de-gunoi/

    Toata conducerea Primariei a inaugurat 10 cosuri de gunoi:

    „”În prima zi a săptămânii în curs, Primăria municipiului Satu Mare, reprezentată de primarul Dorel Coica, viceprimarul Marcela Papici, city managerul Dan Băbuţ Domuţa a invitat presa în parcul de la intrarea în Cartierul Micro 17 pentru a prezenta cele zece coşuri de gunoi metalice recent amplasate în zonă.
    Este vorba de coşuri de gunoi personalizate puse de Primăria municipiului Satu Mare care costă până în 300 de lei bucata cu tot cu TVA, potrivit viceprimarului Marcela Papici.”

  4. tiberiu2009 Says:

    „”Tibi, tu eşti mândru de tine?””

    Eu cred ca Antonescu este penibil dar mai penibili sunt sustinatorii lui.

  5. Roxana Iordache Says:

    Nu mi-ai răspuns la întrebare.

  6. tiberiu2009 Says:

    „”Nu mi-ai răspuns la întrebare.””

    Care intrebare e mai importanta? Ca erau trei.
    In fine. Sa incerc sa raspund la toate.Constiinta mea imi spune ca nu sunt multumit de mine (mandru ar fi exagerat ) pentru ca suport penibilitatea de a fi traitor intr-o tara care a fost in stare sa voteze cu aproape 70% USL-ul (recte PSD-ul).

  7. PORTRETUL SECURISTULUI LA TINEREŢE. SAU DIN TAINELE MARILOR SUCCESURI COABITACE ALE USL » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  8. Roxana Iordache Says:

    @Gabi Mihalcea. Ţi-am răspuns la Big Brother. https://roxanaiordache.wordpress.com/2013/08/10/obama-promit-ca-va-urmarim-transparent/#comment-129239

    @tiberiu2009. Nu mi-ai răspuns la întrebare. Şi nici nu ai vreo obligaţie. Important e să ai confort interior. Ceea ce nu-mi faci impresia.🙂

  9. tiberiu2009 Says:

    „”Nu mi-ai răspuns la întrebare. Şi nici nu ai vreo obligaţie. Important e să ai confort interior. Ceea ce nu-mi faci impresia.””

    Eu consider ca am raspuns la intrebare. Dar recunosc ca atunci cand cineva pune o intrebare si raspunsul nu este inteles de vina este cel care a raspuns ( pentru ca nu gaseste exprimarea care sa fie adaptata nivelului de intelegere al celui care pune intrebari).
    Nemultumirile mele privind confortul meu interior am incercat sa le explic in postarea mea anterioara.

  10. Sibilla Says:

    tare aș vrea să te pot contrazice, Roxana, dar….. dacă ista-i modelul de social-democrație, promovat, ce să mai spun, pun capu-n pământ de rușine eu, alții ca mine, că cine ar trebuii… ăia concurează într-ale tupeului cu Nutzi Udrea…. Vorba ta, să ne fie de cap Schimbarea !
    Recunosc că pentru mine tiri bă-SECU&co, tiri Sebi Ghiță și alții aidoma, tiri frunzăverde = același soi toxic.

  11. Jan Pantelimon Says:

    Cu un catel legat in lant nu te poti intelege . Pentru ca a fost dresat gresit si colac peste pupaza are lantul inoxidabil . Vacanta placuta !

  12. plano Says:

    tiberiu
    De ce nu vrei sa spui că esti catranit pentru cele 80% voturi impotriva basalaului?
    Ce să va facem daca voi la Satu Mare ascultati de indemnurile lui Victor Orban.

  13. Roxana Iordache Says:

    @tiberiu2009. Bine!🙂

    @Sibilla. Nici nu ştii cât mă bucură mesajul tău. Chiar dacă m-ai fi contrazis, tot m-ar fi bucurat. Fiindcă importantă e prietenia.🙂

    @Jan Pantelimon. Protestez vehement! Jigneşti căţelul.😳

    @ plano. Ei, alea 10 procente în plus denotă înclinaţia ta spre propagandă.🙂

  14. olimpiu65 Says:

    prietenii lui Ponta unul si unul! sa amintim doar cateva nume: Sova, Negoita, Banicioiu si cel din poza mandria social-democratiei romane!!

Lasă un răspuns

