UN LEU PENTRU LUMINA OCHILOR UNUI COPIL!

Vă rog să donaţi un leu pentru ca un copil nevăzător să-şi vadă mama! Să vadă frumuseţile lumii! Să trăiască bucuria de a vedea lumina! Şi gândiţi-vă că faceţi donaţia ca pe o minune, ca pe o posibilă imitare a lui Hristos, aici şi acum, în „operaţiile” lui de dezorbire! Ştiţi ce-a zis Iisus, că El e în cei mici, în toţi cei nevoiaşi, în toţi cei care au nevoie de noi, iar noi nu-L vedem pe Hristos în ei, nu-i vedem nici pe ei! Noi suntem orbii!

Hai să ajutăm un copil să vadă! Stă în puterea noastră! Avem puterea de a vindeca împreună, celebrând astfel puterea Mântuitorului, puterea vindecătoare a iubirii!

Putem să facem fapta asta împreună! Numai să vrem. Fie online, fie aşa:

Titular cont Tilica Mariana mama copilului

RO68RNCB0579040596800001 -cont Lei

RO41RNCB0579040596800002cont in EURO

Cod SWIFT RNCB ROBU
BCR Sucursala Stefan Luchian Botoșani

0231.549.150-Tilica Mariana

0726.453.127-mama Tilica Mariana

Dorinel 2

Cazul e real, nu-i nici o fraudă, vă dau link la blogul care a semnalat campania mamei lui Dorinel – au spus şi la Antena 1 despre el, dacă preia Antena 3 sunt sigură că se pot strânge banii chiar până mâine dimineaţă: http://dorintilica.blogspot.ro/

Suma necesară e de 35ooo de euro şi – la ora redactării acestui apel – se strânseseră 12910 euro.

Ca să acoperim suma, ar fi suficient ca 150500 dintre noi să doneze câte un leu. Iar online s-ar strânge rapid – sigur, cine are posibilitatea să doneze online poate are posibilităţi să doneze mai mult.

Oricum, vă rog să donăm, fie şi câte un leu! Pentru ca un copil să capete vedere. Ce poate fi mai minunat decât să ştii că poţi face o minune, posibilă împreună cu semenii tăi, pentru aproapele tău? Mai minunat nu poate fi decât să faci minunea în consecinţă. Atât de la îndemână. Acum, pentru un pui de om!

Iadul este suma faptelor bune rămase în intenţie. Iadul este suma faptelor bune pe care am fi putut şi n-am vrut să le facem. Din lene, nepăsare, pasare a înfăptuirii asupra celuilalt, indolenţă, indiferenţă sau lipsă de voinţă pentru bine.

Nu Dumnezeu pedepseşte. Ci lipsa noastră de iubire.

E Postul Adormirii Maicii Domnului şi o rog pe Măicuţa Sfântă să-l ajute pe Dorinel! Şi pe toţi copiii ca el. Şi pentru toţi copii. Şi pe toţi, în general. Şi mai ales, în particular. Să ne ajute să vedem că suntem mereu ajutaţi. Să-l descoperim pe Dumnezeu în noi. Şi aşa să ne vindecăm. Şi să fim vindecaţi.

Vă mulţumesc, fiţi binecuvântaţi!

9 Răspunsuri to “UN LEU PENTRU LUMINA OCHILOR UNUI COPIL!”

  1. Roxana Iordache Says:

    Vă rog mult de tot şi vă promit că postez şi chestii politice! Vă rog mult să fiţi dumnezei pentru un copil! N-am hulit, aşa ne zice Mântuitorul, textual, să fim dumnezei! Pentru că Dumnezeu e iubire.

    Iubirea e dăruire.

  2. UN LEU PENTRU LUMINA OCHILOR UNUI COPIL! » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  3. ioprotestatarul Says:

    http://romani-in-lanturi.blogspot.ro/2013/08/articolul-471-din-constitutia-romaniei.html

  4. ALM Says:

    S-a marcat!

  5. Roxana Iordache Says:

    Mulţumesc!

  6. Radu Humor Says:

    „Generatia noastra a plecat din neolitic, de la carul cu boi, la care se injuga surul de stepa, un animal alb, mare cat un munte, prin 1960 am vazut primul tractor (tractoristul si soferul erau niste chestii de elita), am trecut de la lampa la bec, am vazut primul televizor prin 1967, prin 1976 mi-am luat primul magnetofon, dupa aceea a inceput sa se discute de un fel de magnetofon portabil (casetofonul), prin 1983 a aparut video-ul, am vazut primele filme video la Teatrul National prin 1984, prin 1986 se auzea ca francezii au niste telefoane la care poti vorbi si din padure, astea erau telefoanele celulare. prin 1994 au aparut primele calculatoare personale. Pana atunci se foloseau, de catre institutii (centre de calcul) niste calculatoare cu cartela perforata, cat casa de mari. Prin anul 2000 am avut un calculator 486, cu memorie de 200 de megabaiti. Asa a fost viata noastra, am sarit din neolitic in era cosmica.. Ar mai trebui adaugata colectivizarea, industrializarea, plata datoriei de razboi, care a durat pana prin 1962, dezghetul cultural din 1968. Prin anii `50 am apucat si perioada aceea traumatizanta, cand volga neagra ii cauta pe fascisti;
    Şi comunistii anilor `50 au fost foarte eficienti in problema aceasta. In vremea aia nu trebuia sa vorbesti de Germania, America sau Iugoslavia. Tito era calaul. Prin 1960 s-a schimbat atmosfera, citeam prin ziare ca studentii americani sunt niste baieti buni iar in vacanta se duceau sa munceasca pentru a castiga un ban, ca Germania este o tara cu care avem relatii bune, ca sarbii sunt fratii nostri si vom construi impreuna 2 hidrocentrale, un avion de lupta si mai multe combinate. Si peste toate astea multa, multa munca pentru a sari cu Romania din neolitic in epoca moderna. Asa au fost sacrificiile unei generatii !”

    Şi ceva din cele ale actualei :

  7. Roxana Iordache Says:

    Radule, din cine e citatul, dacă nu sunt indiscretă?:mrgreen:

  8. Radu Humor Says:

    „Scrisoare emoţionantă a lui Şerban Huidu la moartea mamei sale
    Publicat pe 6 august 2013
    huidu
    Şerban Huidu a scris pe blog, la două zile după decesul mamei sale, un elogiu al generaţiei din care aceasta a făcut parte, relatează rtv.net. “Va aduc in discutie o generatie care prin munca si sacrificiul ei ne-a facut pe noi ce suntem azi! Generatia care a facut canalul, care a construit, cand inca se mai construia ceva fara deja celebrele fonduri europene, care a suportat industrializarea fortata cu pretul sanatatii si al vietii, care a dat tarii cat mai multi decretei facand avorturi cu andreaua sau sarind de pe dulap,care a suportat cu stoicism toate ororile unui sistem bolnav, care s-a saturat pana peste cap de “bunastare” minciuna si hainele gri si a dat peste turcisme, manele, cocalari si alte jeguri!”, scrie Huidu pe blogul său. Acesta crede că generaţia ce a urmat generaţiei mamei sale nu s-a dovedit în stare să le ofere părinţilor România la care aceştia visau. “Le dam in schimb la batranete un stat de toata jena si replici de genul: “generatie de bosorogi cat o sa va mai tinem in spate”? Cei ce spun asta uita ca oameni ca ei au ajuns cum au ajuns independent de vointa lor si cand s-au ridicat, cu aceea farama de demnitate, au rasturnat munti si au facut ca vocea Romaniei sa fie auzita de tot globul!”, scrie Şerban Huidu. Totodată, Huidu relatează lucururile pentru care îi va rămân îndatorat mamei sale. “Mi-am luat ramas bun zilele trecute de la cea care mi-a dat viata, cea care m-a invatat ceea ce sunt azi! Cea care m-a facut sa sper ca se poate mai bine. Cea care m-a indrumat sa fiu om! Cea care, mare cercetator, avea frigiderul gol acasa si un frig de crapau geamurile! Cea cu care faceam temele la lumina lumanarii si cea cu care orice disputa se termina la Larousse-dictionarul care pentru acele vremuri era echivalentul cult al wikipediei de azi! Iti multumesc pentru ce am ajuns azi cu bunele si relele mele si nu voi uita niciodata de unde am plecat si ce m-ai invatat. Am sa ma straduiesc sa fiu un parinte la fel de bun ca tine! Mergi cu bine Mama!”, mai scrie Şerban Huidu. Mama fostului realizator TV a murit la sfârşitul săptămânii trecute dupa o lungă luptă cu boala. Sabina Daniela Ghencea a murit duminică, într-un spital din Viena. Mama lui Şerban Huidu fusese diagnosticată în urma cu cinci ani cu cancer. A urmat un tratament îndelungat, inclusiv la o clinică din Viena. La sfârşitul anului trecut medicii au anunţat-o că evoluţia bolii a fost stopată, tratamentul dând rezultatele sperate. Mama lui Huidu s-a întors în ţară, dar în urmă a primit vestea cea rea: boala a recidivat. A urmat un nou tratament la Viena, dar duminică mama lui Şerban Huidu, Sabina Daniela Ghencea, în vârstă de 58 de ani, a murit. Trupul îi va fi adus în ţară marţi seara şi va fi depus la biserica Elefterie din Capitală.
    Roxana Dobre, A.M.PRESS”

    Am primit prin email acest articol, iar când am văzut că este semnat de cineva cu un nume drag mie, l-am citit tot.
    ( mă aşteptam ca Şerban să folosească tristul prilej şi pentru a-şi cere iertare în vreun fel, pentru groaznicul accident…)
    Comentariul de mai sus, primul, era al unui domn Cârstea Petre – licenţiat în Drept şi mi-a trezit interesul , cele relatate ne fiind cunoscute de mulţi (din păcate!) şi mi-am permis să-l aduc şi aici la tine .
    Dacă am deranjat, scuze !

  9. Doar 1 leu! | O zeama de cuvinte Says:

    […] la Roxana Iordache am aflat despre acest caz si tot ea va arata cum puteti darui fericire unui copil doar cu 1leu. […]

Lasă un răspuns

