ANTENA 3 S-A DAT ÎN SPECTACOL

Spectacol penibil la Craiova, era să zic, în memoria Antenei 3. S-au sărbătorit de 8 ani într-o atmosferă chicioasă, de-un grotesc jenant. Atât se scremeau vedetele tv să mobilizeze adunătura şi atât mimau cu toţii orgasmul încât impulsul natural era să foloseşti telecomanda. Ceea ce am şi făcut. Totuşi, am revenit de câteva ori, ca să văd până unde poate merge mascarada.

Guriştii mai bine foloseau playback, că atâtea falsete pe minut nu cred să fi mai auzit în vreun spectacol.

Dare în spectacol.

Sigur – excepţie, CRBL. El e adevărat. Nu-şi bate joc. Nici de el, nici de oameni. A mai mişcat ceva şi Puia – s-ar putea să-l ia DNA, pentru chestia-aia cu împuşcatul lui Ceauşescu, păcat că n-am făcut-o şi cu restul. 😛

În rest, o manifestare de subcultură agresivă. Probabil, atât au putut să obţină. Din moment ce n-au convins nici o personalitate autentică din Oltenia să participe (cel puţin până la ora 23, când am dat pe Euforia, tot a lui Felix, pentru Dr. House). Un participant serios s-ar fi degradat, în asemenea companie. Şi în asemenea mare fake. Ca să nu-i zic: fâs.

Gâdea a fost la apogeul penibilului. Badea se vedea că se jenează, dar n-are ce face, trebuie să presteze. A făcut şi sfoara, pe chestia-asta. S-a referit şi la Băsescu, salutând zecile de mii de participanţi în aer liber la paranghelia Antenei 3, cu trimitere la 7,4 milioane. Mai bine tăcea.

Era clar că Antena 3 poate aduna zeci, chiar sute de mii de oameni în stradă. Dacă-şi făcea de 7 ani, anul trecut, după referendum, nici mama UE, nici tata gitensteinilor nu mai îndrăzneau să schimbe rezultatul.

De fapt, Antena 3 şi Băsescu s-au potenţat reciproc. Mereu.

Şi mereu Felix a prestat regulamentar. De exemplu, când a declarat că el îl susţine pe Geoană la prezidenţiale. Adică pe Băsescu. La fel face acum, cu Ponta.

Doar nu credeaţi că „referendumul” pentru oraşul aniversar putea avea alt rezultat? Sibiul lui Johannis? Braşovul lui Scripcaru? Nici măcar Iaşiul, că primarul pesedist Nechita e cam monarhist. :mrgreen:

Olguţa e pontoasă. Numa’ bună. N-are importanţă că a porcăit-o pe Christiana Anghel, senator PC, deoarece femeia n-a uitat de unde a plecat. Spre deosebire de primăriţa de la Craiova sau de Gabi Firea care şi ea a cerut ca senatoarea Anghel să fie dată afară din PC. Felix a înghiţit, s-a făcut că n-a auzit. Şi cu cât e mai târât pe la parchete sau prin instanţe – la fel, colaboratorii şi familia – cu atât mai pontac devine. Chiar pontănac.

Sistem jegos, care nu poate fi dat jos din cauză că a acaparat toată puterea, peste tot. Folosindu-se de nulităţi carieriste. Şi de clientela şantajabilă. La orice oră.

P.S. În timp ce Antena 3 se dădea în spectacol la Craiova, Gică Popescu îşi expunea, la „Realitatea”, în emisiunea lui Rareş Bogdan, proiectul incredibil pentru România de relansare din temelii a fotbalului românesc. Cu o echipă de aur în structurile FRF. Vizate a fi schimbate. Radical.

Apropo, am susţinut-o sincer pe Olguţa la primărie, am jubilat la victoria ei – şi aş repeta jubilaţia, date fiind circumstanţele. Dar dacă tot a câştigat în tricoul Universităţii Craiova, promiţând să readucă Ştiinţa, era să zic, în A, ea n-a auzit de Gică Popescu?

Oricum, Antena 3 se comportă de parcă audienţa ar fi garantată din oficiu. Îşi fac chip cioplit. Şi iluzii în consecinţă. Oamenii au urmărit Antena 3 nu pentru Antena 3, ci pentru ei. Atunci era televiziune. De la o vreme, e o oficină festivistă. Sigur, cu vedetele din vitrină, care sunt lăsate să dea impresia de libertate. În rest, impuse.

UPDATE. Lori, după 12 noaptea. Distanţă astronomică faţă de tot restul. E bună şi fără să se întrebuinţeze – nici n-ar fi avut de ce, prin contrast. De fapt, pentru ea s-a strâns lumea. Şi a aşteptat. Antena 3 a oferit doar recitalul gratis.

13 răspunsuri to “ANTENA 3 S-A DAT ÎN SPECTACOL”

  1. ioprotestatarul Says:

    @Roxana
    Multumesc pentru comentariu.
    Mie nu mi se intampla nimic. Eu doar lupt pentru o cauza mare si dreapta si sunt oricand pregatit sa platesc pretul. Cel impotriva caruia se intampla „o mare mizerie” este poporul roman, din care fac si eu parte…

    http://romani-in-lanturi.blogspot.ro/2013/07/haznaua-politica_11.html

  2. Roxana Iordache Says:

    Poporul pierde o voce. Rareori am auzit pe cineva să exprime atât de str8 situaţia.

  3. ANTENA 3 S-A DAT ÎN SPECTACOL » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  4. mariusnyc Says:

    Bun de tipar 😉 Cu o singura interventie din partea casei de licitatii M& M , Madame Anghel si-a meritat cafteaua , a comis-o. Mie mi-a sunat mereu a FAKE cumatra prefesoara. Nu ca as valida-o pe Gabi Firea , febletea lui Isarescu fara de care rupea bilete la poarta stadionului Bacauan …

  5. johnson1312 Says:

    A3 a izbutit cam de una singură rasturnarea la urne a regimului bahico-securist ! Ca sa ce,pană la urmă ? Ca sa vina Pontacu la 3 zile de la alegeri cu Basescu de mană sa ni-l prezinte ca pe-un băiat de-al nostru din batatură din dusmanul de moarte care era pana atunci ? După care antenistii sa constate ca au devenit ținta favorita a fortelor coabitante infrațite ? Oricine s-ar clatina la o asemenea manevra securisto-fesenista ! Asta nu-i scuza lui Gadea manelismul / meltenismul de fiecare seara (fara exceptie) dar cine ne pune pana la urma sa nu-i dam cu flit ?

  6. ALM Says:

    @Roxana
    Ţin să vă felicit pentru puterea de a urmări paranghelia craioveană, chiar şi cu întreruperi. Trebuie şi să vă mulţumesc! Aşa am aflat şi eu ce s-a întâmplat …

  7. stejarul Says:

    Superb scris! Excelent, Roxana! Am vazut cateva clipe din „spectacol” si mi-am spus cu tristete : asta e azi Romania?

    Ce face Voiculescu? Nu il mai inteleg. Atacul la fata lui ma dezgusta profund… ma face sa am simpatie pentru el… dar nu inteleg de ce a lasat balta lupta? E atat de naiv sa creada ca la criminalii astia merge „capul plecat sabia nu-l taie”?

    La jafurile astea merge: Capul plecat, moare in anonimat!

  8. ioprotestatarul Says:

    La fel de „str8” precum ai prezentat „spectacolul” si situatia in care se complac de ceva vreme cei de la Antena3.
    Nu cred in minuni, dar unica solutie pentru a scapa tara de acesti impostori este Monarhia Constitutionala! TRAIASCA REGELE!

  9. Radu Humor Says:

    Chiar am ajuns să-ţi aştept comentariile prilejuite de diferite evenimente !
    Mi-era teamă ca numai mie să mi se fi părut jenantă această coborâre calitativă a postului considerat fanion al României antibăsiste !
    Chiar sunt curios care o fii părerea lui Dan Voiculescu despre acest spectacol 🙄
    Primul lucru care m-a bucurat a fost numărul mare al oamenilor veniţi în piaţa centrală, dar din păcate până la finalul Loredanei, cu adevărat special, n-am mai avut motive să mă bucur.
    Dimpotrivă, am asistat la o stare de o penibilitate continuă a prezentatorilor, superficiali şi falşi până peste poate, în încercarea lor de a deveni oameni-spectacol !
    Penibil !
    Dacă scuza va fi ca de obicei, că asta se cere pe piaţa sowbizului românesc în general, şi oltenesc în special, nici nu mai avem ce discuta.
    Din păcate, sau din fericire nici eu n-am văzut tot concertul aniversar ( pe CRbani l-am văzut doar la început, iar pe Puia deloc), deoarece am urmărit la Rareş Bogdan (un excelent relizator de emisiuni) , un interesant dialog cu Gică Popescu, care a adus o veste foarte interesantă:
    Că Puiu Iordănescu nu va mai candida la şefia FRF făcând echipă cu Gică 🙄
    În rest, pentru că oricum, pentru ce a făcut până acum A 3 merită tot respectul meu le doresc încă mulţi ani de activitate, preferabil de calitatea celei de până acum 😉

    P.S. Mizerabili, ca de obicei Băsescu cu ai lui ciraci, care au ordonat începerea anchetelor la Voiculescu chiar la acest moment aniversar !
    Mai jos de atât nu puteau coborî :mrgreen:

  10. Sandi Says:

    Aseara Gadea s-a cacat pe el !!!! Era ca si cand Capatos ar fi prezentat ” Sinteza zilei ” !

  11. Sandi Says:

    Biografia secretă a sionistului Mihai Răzvan Ungureanu

    Un tip scarbos despre care se zice ca ar fi si nitel… faggot !!!!

  12. Roxana Iordache Says:

    Sandi, adică are urme fine? 😳

  13. Roxana Iordache Says:

    Ioane, eu cred în minuni. Numai o minune poate duce la restaurarea monarhiei în România.

Lasă un răspuns

