TREI ANI FĂRĂ MAMA

9 răspunsuri to “TREI ANI FĂRĂ MAMA”

  1. TREI ANI FĂRĂ MAMA » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  2. Mihai Hristea Says:

    Of, Doamne… 😦

  3. virgilvirgil Says:

    Dumnezeu sa o odihneasca !

  4. stejarul Says:

    Roxana, mama ta nu ar fi vrut sa fi trista azi.

  5. Gabi Mihalcea Says:

    As dori sa-ti spun ca la anul va fi mai bine. Dar ar fi o minciuna. Au trecut pentru mine 7 ani fara tata si sint zile doar mai putin rele. In anul cind a murit 2006 ne-a trimis 3 felicitari: una de 1 martie, si doua de Paste (una pentru mine si una pentru sufletul lui, fata mea). Le am pe semineu. In fiecare dimineata, inainte sa plec trec cu degetul peste semnatura „tata”! Asta imi da putere sa infrunt o noua zi!
    Iti doresc putere.

  6. Un simpatizant poate neautentic Says:

    Dumnezeu sa o odihneasca! Maine implinesc si eu doua luni fara tata.

    Cat de DOR imi este de el, cate amintiri ne leaga, cata dragoste am primit de la el, cate sacrificii a facut mereu pentru mine…Parca mai ieri eram copil si mergeam cu tata la pescuit, ma plimba pe bicicleta pe drumuri de tara, ma lua in excursii pe munti si ma invata sa cunosc diversele plante si animale,pe la mare facand castele de nisip sau plimbandu-ne seara pe malul marii, etc.

    O avalansa de amintiri legate de un om bun, pe care niciodata si nimic nu il va putea inlocui in sufletul meu !

  7. Roxana Iordache Says:

    Vă mulţumesc din suflet! Şi la rândul meu, sunt alături de voi.

    Ei sunt cu noi, negreşit.

    Şi dacă viaţa asta, cu toate neajunsurile ei, poate fi atât de frumoasă, vă daţi seama ce splendoare e Viaţa? Acolo unde sunt ei.

    Şi cred că sensul vieţii e să o trăim atât de frumos încât să merităm reîntregirea cu Dumnezeirea.

    Sunt onorată de prietenia voastră.

  8. Radu Humor Says:

    Ce frumos !
    Şi tristeţea poate fi de înaltă ţinută :
    Dumnezeu să-i odihnească pe toţi cei pomeniţi ( şi pe ceilalţi nepomeniţi aici !) iar vouă să vă dea puterea s-o faceţi !
    Tot atât de curat, frumos şi creştineşte .

  9. Savescu Maria Says:

    Dumnezeu sa o odihneasca !
    Ave Maria !

Lasă un răspuns

