LA MULŢI ANI, CRISTI!

Video de pray2U4ever

Sănătate şi bucurii luminate! În toate.

Cu mult drag! 🙂

P.S. Dacă nu v-aţi dat seama, Cristi e omu’ Alinei. De le-am urat zilele trecute pentru aniversarea cununiei. 😛

8 răspunsuri to “LA MULŢI ANI, CRISTI!”

  1. Un simpatizant poate neautentic Says:

    :))

  2. Un simpatizant poate neautentic Says:

    La multi ani 🙂

  3. Roxana Iordache Says:

    Simpaticule, n-am apucat să-ţi răspund la postarea aniversară a cununiei. Nu le-am mai urat şi pentru logodnă, doar fiindcă a fost chiar a doua zi după căsătoria civilă, acum şase ani încă se făceau slujbe de logodnă separate de cununie, acum nu mai e voie decât la pachet. 🙂

  4. Roxana Iordache Says:

    Simpa, asta da, telepatie! Am postat în acelaşi timp, să-ţi trăiască franţuzoaica! 😆

  5. Un simpatizant poate neautentic Says:

    Roxana, ii invidiez , au oamenii o permanenta sarbatoare :). Sa o tina asa toata viata ! 🙂

  6. Roxana Iordache Says:

    Simpa, să dea Dumnezeu! Dar vi se pare vouă, doar fiindcă sunt nişte date foarte apropiate, trei în trei săptămâni, plus ziua Alinei, care este ea balanţă, deci e distanţă până atunci. Ţi se pare mult, în 12 luni?

    Ştiu că ai glumit. 🙂

  7. Un simpatizant poate neautentic Says:

    Hm, ma tot bat unii la cap cu o chestie absolut inedita…Cica am castigat o excursie in Zanzibar dar mai trebuie… doar sa dau o suma modica, cam 1500 Euro/persoana :)) . Cred ca este un fel de taxa pentru efortul lor de a organiza un fel de tombola 😎 la care desi nu am vrut sa particip, ei draguti cum sunt, m-au bagat totusi 🙂 .

    Iti spun asta asa…daca vrei sa le dai si un cadou de zilele lor Alinei si lui Cristi 😉 . L-as da eu unor prieteni de-ai mei, dar mi-au spus ca au oroare de locurile exotice si prefera sa mearga la mare la bulgari 😎 🙂 😉

  8. Cui ii este frica de bloggerii politici? Trei bloggeri politici au descoperit ieri ca au conturile de Facebook dezactivate | Hai ca se poate! Says:

    […] au fost dezactivate fara nici un avertisment (ca asa este politica celor de la Facebook) in urma raportarilor facute de nu se stie […]

Lasă un răspuns

