EVENIMENT FĂRĂ PRECEDENT LA ANTENA 3:)))

Nu, nu-i vorba (încă) de drapelul-record.

E vorba că, probabil fără precedent pe plan mondial, un reporter a relatat despre excluderea dintr-un partid politic a nevesti-sii.

Ioşka Buble a anunţat că Diana Tuşa a fost exclusă din PNL, la pachet cu Andrei Chiliman.

Am scris de când s-au luat că e conflict de interese ca un jurnalist să fie acreditat la o organizaţie politică din care face parte soţia lui.

Îmi pare rău pentru Diana. Dar nu înţeleg cum poate trăi din banii Udrii. :mrgreen:

Pentru Andrei Chiliman îmi pare rău, în sensul că eu nu-l dădeam afară. Îl lăsam să se complacă într-o situaţie penibilă. A forţat la maximum excluderea, ca să-şi păstreze scaunul de primar. N-am zis că n-a făcut lucruri bune. Dar şi multe cârpeli.

În privinţa lui Vlad Moisescu, îmi pare rău că a putut deprecia atât de tare un nume ilustru.

Nasol moment.

13 răspunsuri to “EVENIMENT FĂRĂ PRECEDENT LA ANTENA 3:)))”

  1. Marius Mina Says:

    Chiliman, la Delegaţia Permanentă a PNL: “Am venit să apăr liberalismul de Crin Antonescu” ;-))

    Du -te la Basescu, pentru Udrea mori, si-ti va fi sectoru’ incoronat cu flori

  2. Matei Florin Says:

    Yeesssss!

  3. Roxana Iordache Says:

    @Marius Mina. 😆

    @Matei Florin. Unde e mustaţa ta? 🙂

  4. ada1957 Says:

    Bietul Ioska era sa faca infarct.
    Nu aveau de ca sa-i mai tina in PNL , pe jartelele alea 2. O fi facand si Chilimanlucruri bune ca primar , dar nici in sapte luntrii Nu se poate.
    Pe mine m-a mirat Tusa. Aia si la primul mandat s-a facut deputata cu 3500 votruri …
    De aia s-o fii bucurat de banii Zionei de Plescoi…
    Paguba in ciuperci…PNL trebuie sa se curete de TOTI oamenii lui Basecu infiltrati, ca sa il poata mai apoi ” curata ” si pe TONTA. Sa seduca frumos la Partidul Miscarea Populara sau cum naiba ii zice..

  5. EVENIMENT FĂRĂ PRECEDENT LA ANTENA 3:))) » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  6. olimpiu65 Says:

    Voiculescu alias Felix: ,, coabitarea Basescu -Ponta a dat rezultate bune” (sper ca am citat corect din interviul mogulului)
    prefer tot mai mult sa ma uit la televiziunea lui Gusa chiar daca si deseara va folosi bine banii de la amicii lui rusi-Gazprom facand inca o emisiune anti exploatarea gazelor de sist!!!

  7. Anca Says:

    Vaaaaaaaaai de mine, ce zi minunataaaa! :)))))))
    De cand astept io deratizarea asta! =))

    @Marius – nici tu nu esti sanatos. =))

  8. Roxana Iordache Says:

    @olimpiu65. Scriam cu o vreme o postare în urmă cu Felix strâns de … 😳

    @Anca. Jigneşti şoricaniile. 🙂

    Cât priveşte urarea lui Marius Mina, eu zic s-o facem virală. Mai ales voi, care aveţi Facebook. 😛

  9. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „Pentru Andrei Chiliman îmi pare rău, în sensul că eu nu-l dădeam afară. Îl lăsam să se complacă într-o situaţie penibilă.’
    ______________________________________________

    Eu l-as fi trimis de mult la plimbare, basistu’ dracu’. Au avut astia prea multa rabdare cu o canalie ca el !

  10. Matei Florin Says:

    Roxana,

    Au revoir, moustache! Ştii cum se zice, omul se mai schimbă!

  11. pozedecat Says:

    tocmai am facut cea mai scurta postare a blogului meu principal:

    „Doua televiziuni de stiri. Astazi, aceeasi ora – 16.14.
    Digi 24 are subiectul: „Ungaria are 1300 km de autostrazi”
    Antena 3 are subiectul: „Romania are cel mai mare steag din lume”.
    Noroc ca am cel mai mare sul de hartie igienica ….”

  12. Roxana Iordache Says:

    @Matei Florin. Aiurea, ai pierdut un pariu. Sau ceva. 😛

    @pozedecat. Stai un pic, să ţi-l omologheze. 🙂

  13. Marius Mina Says:

    Incepe festivalul procurorilor lui Ponta

    http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/fiul-ministrului-mariana-campeanu-acuzat-de-abuz-in-serviciu-contra-intereselor-statului-94382

Lasă un răspuns

