DIN PARTEA MEA, PONTA ÎL POATE SCHIMBA PE VARUJAN VOSGANIAN. D(O)AR CU IULIAN IANCU:)

De fapt, emoticonul  e din cauză că nu merge rânjetul în titlu.

L-am urmărit pe Varujan Vosganian la emisiunea lui Mihai Măniuţiu, de la Antena 3.  Salutam intenţia ministrului liberal de reindustrializare a ţării. Sunt câteva luni de atunci. Şi propuneam relansarea industriei româneşti de Apărare.

Îmi retrag salutul. Varujan nu face decât să continue în formă cosmetizată înstrăinarea – pe nimic – a resurselor ţării.

Despre „Cuprumin” a zis că n-are sens să păstrăm cuprul, fiindcă n-avem ce face cu el. 😯 Şi a zis explicit că l-am fi putut păstra dacă, de exemplu, am avea industrie de Apărare. 😯 👿 Iar la mingea printre picioare pe care i-a dat-o Măniuţiu Jr (artist ca taxu 🙂 ), prin replica promptă că îl putem exporta, ministrul a rămas cu gura căscată, după care şi-a continuat propoziţia despre necesitatea vânzării cuprului către un cumpărător care să-l revândă. Şi l-a acuzat, amical, pe interlocutor de faptul că e atât de tânăr şi nu pricepe că dacă nu dăm tot ce avem de la Dumnezeu suntem comunişti. 👿

Îmi e simpatic Varujan Vosganian şi ştiu că e sufletist, sensibil, artist – mie mereu mi s-a părut că e mai puţin economist, dar asta n-are importanţă atunci când ai viziune strategică.

A mai zis că va propune Guvernului aprobarea pentru redeschiderea minelor din zone mono-ocupaţionale. După care să dăm şi aurul. Despre Roşia Montană nu s-a pomenit explicit, doar că acolo nu aurul e principala resursă, ci neferoasele rare, de mare căutare şi pe care dacă le dăm suntem imbecili.

M-am lămurit şi cu privire la inimosul Varujan Vosganian. Acum torn canistre cisterne cu benzină, înjuraţi-mă, dragi liberali – de data asta, în aplauzele pesediştilor 😛 – îl invit pe Ponta să-l dea afară pe ministrul PNL şi să-l înlocuiască cu Iulian Iancu. :mrgreen:  Fiţi siguri că l-am securizat pe Varujan. 😆

P.S. În mod sigur Băsescu îl ba reevalua, va zice că e un armean competent.  :mrgreen:

11 răspunsuri to “DIN PARTEA MEA, PONTA ÎL POATE SCHIMBA PE VARUJAN VOSGANIAN. D(O)AR CU IULIAN IANCU:)”

  1. Marius Mina Says:

    Iancu le Energie, sunt altii care ar putea relansa economia dar nu vor fi lasati , interesul globalist este ingroparea Romaniei nu dezvoltarea ei

  2. Roxana Iordache Says:

    Ştiu. 😦 👿

  3. DIN PARTEA MEA, PONTA ÎL POATE SCHIMBA PE VARUJAN VOSGANIAN. D(O)AR CU IULIAN IANCU:) » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  4. Last Says:

    am gasit pe un forum comentariul asta, l-am postat la Vosganian, nu i-a dat drumul:

    O companie controlata de statul polonez (KGHM) a cumpărat în totalitate printr-o preluare amicală compania canadiană Quadra, care va fi delistată de pe bursa din Toronto, dar care are în vedere lansarea unei oferte publice iniţiale în perioada 2014-2016 pentru a strânge fonduri pentru noi achiziţii. Quadra reprezintă cea mai mare achiziţie străină făcută de vreo companie poloneză, scrie The Wall Street Journal.Directorul executiv al KGHM Herbert Wirth a declarat că grupul polonez ar putea încerca şi alte preluări dacă apar oportunităţi atractive. În urma achiziţiei, producătorul minier deţine acum depozite de metale şi mine în Polonia, Germania, Canada, SUA, Groenlanda şi Chile.În 2010, producţia combinată a KGHM şi Quadra de 526.000 de tone ar fi făcut din cele două companii al optulea mare furnizor de aluminiu din lume. Până în 2018, KGHM intenţionează să ajungă la o producţie de 635.000 de tone de cupru.Achiziţia plasează, de asemenea, grupul polonez pe locul cinci în lume în funcţie de depozitele de cupru deţinute.

  5. blogideologic Says:

    Excelent !

  6. olimpiu65 Says:

    eu chiar in aceste ,,vremuri” citesc ultimul lui roman: Cartea soaptelor! imi place Varujan cum la fel de mult sunt interesat si fascinat de istoria si lumea armenilor veniti in Romania! am avut placerea de a-l cunoaste in perioada Conventiei la o masa rotunda si atunci ca si in zilele noastre e pacat ca multi demnitari nu pot depasi spatiul teoretic, nu pot incadra multe concepte si idei extraordinare in realitatea economica romaneasca, in ceea ce se numeste (imprumutat) business plan (era sa zic meandrele concretului)!
    eu pot intelege o suparare pe un material mai putin documentat, dar nu pot intelege virulenta impunerii propriului discurs si mers al unui dialog in fond!
    pacat! am ascultat mai multe discursuri ale unor fruntasi USL in ultima vreme si viitorul nu suna roz pt reorganizarea administrativa, politica si economica

  7. pozedecat Says:

    Am auzit, la mana a doua, ca Ponta s-a sucit cu Rosia Montana si ca ar fi spus ca restudiaza problema redeventelor, se mai analizeaza problemele de mediu pana iese „bine” si gata, ii da in parlament cu o lege. Adica problema culturala nu exista, ne impiedicam in trecut, mai ales in ala apropiat in care alta spuneai in opozitie si care arata ca alta faci cand ajungi „la putere”. Da-le dracu’ de marturii romane si de asezare sau peisaj si, mai rau, da-i dracu de urmasi ca noi suntem lacustele care consuma tot acum. se vedea ca monsieur Kelemen Hunor a refuzat sa introduca in lista tentativa UNESCO Rosia Montana dar a facut-o pentru Rimetea (Alba) unde ungurii au bagat niste bani in patrimoniu si acum traiesc din el. Romanu’ ca tiganu’ sa mancam sa bem acum, sa nu lasam nimic in urma ca oricum o sa scrie altii despre noi.

  8. Marius Mina Says:

  9. olimpiu65 Says:

    http://cristianpaun.finantare.ro/2013/05/07/un-an-de-haos-social-liberal/

  10. Ghita Bizonu' Says:

    Din pacate nu este singuru’ care are in cap ca „dacă nu dăm tot ce avem de la Dumnezeu suntem comunişti”. Si din pacate ast „liberal” crede ca „prin noi insine” este comunism iar „capital romanesc , muna romaneaesca profit romanesc” ar fi o doctrina de extrema dreapta daca nu cumva nazista. Cu -ar zice sunt si armeni dobitoci …. (eu fata de Baselu am respect ptr armeni… Insa asta e dobitoc… ma rog un dobitoc cult ca armenii e in gnl oameni culti)

  11. O situaţie disperată | Blog ideologic Titus Filipas Says:

    […] pentru rezolvarea problemelor foarte dificile ale României, vom avea mereu o situaţie disperată https://roxanaiordache.wordpress.com/2013/05/25/din-partea-mea-ponta-il-poate-schimba-pe-varujan-vosg… Titus […]

Lasă un răspuns

