CONDAMNAREA LUI GIGI BECALI

Am fost astă-seară la acatistul Sfinţilor Împăraţi Constantin şi Elena. La terminarea slujbei, cineva a dat ştirea condamnării lui Gigi Becali la trei ani cu executare. De acolo am aflat şi eu. Oamenii s-au crucit. Erau în dezacord cu sentinţa. Zice o doamnă: ce vină a avut el dacă MApN i-a vândut terenul? Un om de la lumânări a tras concluzia: „I-au făcut la fel ca lui Adrian Năstase. Că a fost contra lui Băsescu la referendum şi a candidat din partea PNL”.

Ce s-ar putea spune mai mult?

Înalta Curte e jos de tot. A ajuns să-şi nege propriile decizii. Ce vreţi mai clar semn de comandă politică? Şi câţi înalţi magistraţi sunt maculaţi prin acest caz de prostituţie a unor colegi ai lor? În frunte cu Ioana Bogdan, preşedinta completului, o târâtură. Care, adică, târăşte Justiţia în noroi. Vedeţi că lumânărarul a avut intuiţie? E aceeaşi prestatoare de servicii politice în cauza Năstase.

Băsescu e bolnav de ranchiună, trăieşte pentru răzbunare şi umilirea adversarilor, iar lui Ponta îi vine mănuşă condamnarea lui Becali, care acoperă mizeria în care se află premierul şi băsiştii din PSD.

OK, l-am troznit de mai multe ori pe Gigi, dar l-am şi lăudat, atunci când a meritat. A făcut tâmpenii din vanitate, dar a şi ajutat mulţi oameni, aşa cum nu mulţi bogaţi fac.

Oricum, consideraţiile mele n-au nimic de-a face cu actul de justiţie. Care numai act de justiţie n-a fost. E o mizerie.

În plus, unii vor să se aleagă praful de Steaua.

Gigi a făcut o prostie aseară când a vrut să plece din ţară, în Israel. Eu îl cred, fiindcă eu cred, că a vrut să se închine la Sfântul Mormânt, tocmai în eventualitatea unei condamnări. Dar cine îl mai crede? De fapt, a muşcat ca fraierul o momeală. Pentru justiţia securistică e pretextul perfect de condamnare, că a vrut să se care din ţară, fiindcă se ştia vinovat. N-are importanţă că Israelul l-ar fi extrădat, prin tratat.

De fapt, o fi fost arestat ca să-l graţieze Băsescu.

Iar dacă îl graţiază Băsescu, creşte cu câteva procente. Bune pentru Ponta, în ideea că face coaliţie cu Udrea, Kelemen şi unele alte minorităţi.

Anunțuri

55 răspunsuri to “CONDAMNAREA LUI GIGI BECALI”

  1. Donkeypapuas Says:

    Nu e vorba de vânzare de terenuri ci de schimb de terenuri. Iar partenerii, din partea MApN – masonul Babiuc şi Cioflină – au primit doi ani. Adicătelea dacă eşti oficialitate primeşti mai puţin ani. Dacă eşti Nae de la sculărie poţi primi 100 de ani.

  2. CONDAMNAREA LUI GIGI BECALI » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  3. Radu Humor Says:

    De-ale preşedinţilor 😉

    PROBLEMA MINORITATILOR
    Ati auzit vreun lider european, american sau de pe alta galaxie,
    care sa-l fi criticat pe rusul Putin pentru alocutiunea sa din Duma de Stat?

    PROBLEMA MINORITATILOR IN RUSIA! DISCURSUL LUI PUTIN IN DUMA DE STAT A FED RUSIEI:
    ” In Rusia traieste poporul rus, iar poporul rus nu admite nici un afront al unei minoritati;
    acestea trebuie sa respecte Rusia, pe rusi si legile fara sa ceara favoruri speciale sub pretextul
    ca sunt discriminati; CINE FACE ASTFEL, ESTE INVITAT SA PARASEASCA IMEDIAT RUSIA!!!
    Nu Rusia are nevoie de minoritati ci ele au nevoie ca Rusia sa-i primeasca, ofere adapost,
    locuri de munca si hrana; In Rusia traiesc doar rusi! „.
    Membrii Dumei de Stat au aplaudat in picioare 5 minute !!!!!
    ….Acum, ma ridic si eu in picioare.

  4. mariusnyc Says:

    Steaua merge prin redistribuire la clanul Cocos Niro . De cand i-au facut manevra cu hotii de masini aveau in plan ‘recuperarea” Stelei

  5. mariusnyc Says:

    @ Radule, tare 😉

  6. Radu Humor Says:

    Un alt schimb făcut de Popoviciu, alt client al lui Băsescu, cu Institutul Agronomic în condiţii chiar mai dubioase, este ţinut la secret deşi a fost efectuat exact în aceeaşi perioadă.
    Poate pentru că acolo era implicat şi Băsescu ca primar general 🙄

  7. mariusnyc Says:

    toate la vremea lor

  8. mihai444 Says:

    Deputatii britanici dezbat problema căsătoriei gay. Camera Comunelor va vota pe tema proiectului de lege, maine, 21 mai 2013.
    http://www.lacasuriortodoxe.ro/ocazii-festivitati/2778-mariajul-gay-david-cameron-imita-franta-in-privinta-legislatiei.html http://www.teologie.net/2013/05/19/casatorii-gay-diversiune-distrugere-familie/

  9. mihai444 Says:

    Deputatii britanici dezbat problema căsătoriei gay. Camera Comunelor va vota pe tema proiectului de lege, maine, 21 mai 2013.
    http://www.lacasuriortodoxe.ro/ocazii-festivitati/2778-mariajul-gay-david-cameron-imita-franta-in-privinta-legislatiei.html

  10. mihai444 Says:

    http://www.teologie.net/2013/05/19/casatorii-gay-diversiune-distrugere-familie/

  11. ioprotestatarul Says:

    E clar ca in ultimii 23 de ani s-a jefuit tara in draci si personal nu-mi place individul, totusi este trist si revoltator ca intr-un pretins stat de drept cineva sa fie condamnat dupa 17 ani, indiferent ca este vinovat sau nu. Oare asta e dovada ca si javra va sfarsi la fel?
    Oricum, parvenitii astia politici sunt jalnici, unu cu „sinuciderea”, iar asta a venit cu ceva nou… „gratierea daca vrea 35% incredere”.
    Ce chestie si asta… pretinzi ca ai credinta la greu, dar sa nu ai onoare si demnitate. Nasol, foare nasol!

  12. mihai444 Says:

    Ioska, ala de a terminat teologia pe facebook: Gigi Becali tocmai a devenit războinicul luminii care se stinge la oră fixă

  13. mihai444 Says:

    si tot acum de pe fb,Roxi,o poza pe care trebuia s-o vezi 😦 la 99 de ani de la nasterea Seniorului in biroul sau niste indivizi sau intalnit ca sa unifice ”dreapta”.de la stanga la dreapta: Bakonski,Moisescu,Pavelescu,Ungureanu,Chiliman,si inca 2 imputiti

  14. George Cazan Says:

    prea putin trei ani pentru cate magarii a facut ticalosul asta este insa un inceput bun fiindca se vor da pe goarna unii pe altii. oricum daca nu i se confisca averea, puscaria, pentru scursura asta va fi pension………stiu foarte bine ce vorbesc!

  15. George Cazan Says:

    tampenia asta care este contopirea pedepselor ar reduce drastic din infractionalitate! abia atunci s-ar face simtita cu adevarat teama de actul de justitie

  16. Formaţia Fantastic din Mizil | Mihai Hristea Says:

    […] Pentru asta mergeţi la Rox – probabil cel mai bun text pe tema […]

  17. mariusnyc Says:

    Ce romanii n-ar indrazni intr-o mie de ani fac ungurii, bravo lor !

    Hungary Destroys All Monsanto GMO Corn Fields

    Mon May 20, 2013, 05:11 PM USA/ET –

    Hungary has taken a bold stand against biotech giant Monsanto and genetic modification by destroying 1000 acres of maize found to have been grown with genetically modified seeds, according to Hungary deputy state secretary of the Ministry of Rural Development Lajos Bognar. Unlike many European Union countries, Hungary is a nation where genetically modified (GM) seeds are banned. In a similar stance against GM ingredients, Peru has also passed a 10 year ban on GM foods.

    Almost 1000 acres of maize found to have been ground with genetically modified seeds have been destroyed throughout Hungary, deputy state secretary of the Ministry of Rural Development Lajos Bognar said. The GMO maize has been ploughed under, said Lajos Bognar, but pollen has not spread from the maize, he added.

    Unlike several EU members, GMO seeds are banned in Hungary. The checks will continue despite the fact that seek traders are obliged to make sure that their products are GMO free, Bognar said.
    During the investigation, controllers have found Pioneer Monsanto products among the seeds planted.

  18. olimpiu65 Says:

    si Base pt gainariile lui imobiliare (si nu numai) cand????

  19. olimpiu65 Says:

  20. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „De fapt, o fi fost arestat ca să-l graţieze Băsescu.”
    ______________________________________
    Dupa mine nu este nici cea mai mica sansa sa se intample asa ceva…

  21. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „E clar ca in ultimii 23 de ani s-a jefuit tara in draci si personal nu-mi place individul, totusi este trist si revoltator ca intr-un pretins stat de drept cineva sa fie condamnat dupa 17 ani, indiferent ca este vinovat sau nu. ”
    ________________________________________________
    @Ion Olteanu

    Timpul n-ar fi o problema, in fond niciodata nu este prea tarziu sa faci dreptate, iar prescrierea faptelor este in cele mai multe cazuri o absurditate . Problema este ca sunt condamnati doar cei care nu sunt „cuminti”, asta nefiind deci justitie, ci curat aparat de santaj si represiune.

  22. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „Înalta Curte e jos de tot. A ajuns să-şi nege propriile decizii.”
    ________________________________________________

    La astia chiar ca se aplica celebrele cuvinte ale piratului si sigur „au fost sub influenta” . Drept este ca nu cred ca a bauturilor alcoolice, decat poate indirect 🙂

  23. virgilvirgil Says:

    Nu se poate ! Sa ajungem sa il cainam pe un neispravit care a furat de a rupt din banii nostri !!!
    Mititelul si dragalasul de Jiji !
    Napastutitul de Nastase !!!
    Pai javrele astea ordinare au furat de au rupt , au aservit Tara intereselor straine si iata-ne astazi sclavi in propria batatura , care nici asta nu mai e a noastra , tocmai datorita unor astfel de neispraviti .
    Para focului , pulberea si praful sa se alega de toti cei care au procedat ca javrele astea doua . In veci sa nu aibe liniste ei si ai lor , blestemati sa fie pina la Sfinta Judecata de Apoi .
    Nimeni nu ne da dreptul sa ii iertam , putem sa o facem in nume propriu , dar nu in numele Neamului si Tarii pe care au distrus-o .

  24. ada1957 Says:

    Nu il gratiaza, Nu are Matolul in vocabular asemenea cuvant. A gratiat in 8 ani numai 3 babe de peste 80 ani , care una a furat o gaina si alte 2 au sapat pe terenul altuia sa puna fasole….
    Cancerul GIGI trebuia luat ca si ceilalti din lotul de transferuri. Asta MURDARESTE tot ce atinge. L-a facut cu c..t si pe „regele” Hagi sa salveze viitorul de la retrogradare…
    mereu m-am uimit ca desi se proclama mare CRESTIN ( si sigura sunt multi altii mai buni ca el ) NU se comporta ca un bun samaritean.Decgeaba faci danii nenumarate….daca joci la carti , si faci BLATURI cu nemiluita…S-au invatat toti hotii ..ca a lor este tara asta .FURAM CAT DEMULT CACI NOUA NU NI SE POATE INTAMPLA…. A FURAT STEAUA DE LA PUNESCU SI A FACUT-O DE COMANDA. L-a invat si pe prostul de BORCEA sa faca la fel.
    Orice OM daca iti da armata terenuri SCUMPE si tu dai PARLOAGA la schimb face avere..

  25. Un simpatizant poate neautentic Says:

    Nu se poate ! Sa ajungem sa il cainam pe un neispravit care a furat de a rupt din banii nostri !!!
    Mititelul si dragalasul de Jiji !
    Napastutitul de Nastase !!!
    Pai javrele astea ordinare au furat de au rupt , au aservit Tara intereselor straine si iata-ne astazi sclavi in propria batatura , care nici asta nu mai e a noastra , tocmai datorita unor astfel de neispraviti .
    __________________________________________
    @Virgil

    Ai dreptate, insa cat am urmarit eu pe blogul acesta nu am vazut pe nimeni sa il caineze pe Gigi.

    Stiu insa ca exista si oameni care fac acest lucru(a citat si Roxana cativa), dar simpatia pentru alde Gigi sau Nastase cred ca isi are originea in faptul ca oamenii isi dau seama ca daca astia erau alde Stolojan, Basescu, Udrea sau Cocos, n-ar fi patit nimic! Acest lucru este in fond o nedreptate, chiar daca nedreptatea nu provine din faptul ca ei erau nevinovati, ci doar din faptul ca altii la fel de vinovati ca ei sau mai vinovati, sunt protejati de acelasi sistem care pe astia i-a infundat…

  26. Ileana Andersson Says:

    Adrian Severin pune punctul pe i in acest articol excelent. Urmeaza si partea a doua. Cam asta i se intampla Romaniei.

    http://gandeste.org/general/desacralizarea-occidentului-i/28865

  27. johnson1312 Says:

    S-a trezit si psihopatul de MM Stoica la realitate….cica ” Basescu a transformat Romania intr-un Stat Politienesc ! ” Ce vorbesti mai perversule ?” Dupa 9 ani de dictatura crancena ti-ai dat si tu seama ? A ajuns unda de soc si la voi si gata v-ati si scapat in pantaloni ? 😡 Il urasc pe MM ! MM la BRUTARIE !!!! 😡

  28. plano Says:

    Cati militieni dinamovisti comenteaza pe acest blog!!! :mrgreen:

  29. Ileana Andersson Says:

    Iata dovada ca Romania a fost furata la punctaj la Eurovision din partea Italiei.

    http://wiwibloggs.com/2013/05/20/italy-rai-reveals-televoting-numbers/27306/?fb_action_ids=10201034718612960&fb_action_types=og.likes&fb_source=other_multiline&action_object_map=

  30. Un simpatizant poate neautentic Says:

    Mai astept mult postarea cu sfintii.?! 🙂

  31. olimpiu65 Says:

    off topic
    http://florincitu.wordpress.com/2013/05/08/datele-arata-o-alta-economie-decat-cea-prezentata-de-politicieni/

  32. Ileana Andersson Says:

    Incredibil!!!

    http://eufrosin.wordpress.com/2013/05/12/arhivele-mapn-instrainate-dusmanilor-romaniei-tacem/

  33. Maria Savescu (@MariaSavescu) Says:

    despre Becali, mai nimic.
    El nu merita osteneala.
    Sau pasarea pe limba ei piere.
    Sau a janghinoasei de la iccj o canalie, numita Lidia Stanciu sau cam asa ceva.
    L-a condamnat si jucat cum a vrut ea in trei dosare.
    Nu il cainez si nici nu mi-e mila de el.
    Poate o merita, habar n-am.,
    Daca avea minte in cap, ramanea in Dubai si trgea de acolo sforile pana cadea uzurpatorul.
    Dar nu e destept, ci doar smecher.
    Singura intrebare pe care o am in legatura cu persoana lui este:
    cum si-a facut averea ?
    Ideea ca n-a facut-o cinstit.
    Asa a lasat impresia..
    Nici el nici multi altii.
    Un pic de inchisoare nu ii strica.
    Doar se mai lumineaza si vorbeste mai putin.
    Si isi pune in ordine afacerile, sa le curete vreau sa spun. Sa le albeasca, ca sunt cam cenusii.
    Dar daca ar fi, sa fie condamnat pe cinstite si sa faca puscarie pentru ce a facut, nu datorita unor dosare confectionate si construite la ordin: politic, mafiot, sau de orice fel ar fi ordinul.
    Asa ar fi drept.
    Cred in continuare ca in Romania, dosarele de drept comun sunt confectionate la ordin.
    Si ca puterea judecatoreasca este hau hau si nu o realitate.
    Acum a cazut in plasa Becali, maine unul de-al uzurpatorului, pana l-om vedea si pe el judecat, condamnat, h-executat.

  34. Ghita Bizonu' Says:

    Humor, Virgile

    ia o geana pe aici .. http://www.criticatac.ro/22519/conversaii-cu-populist-polonez-ii/
    si zic a se citi cu maxima reavointa.
    citez
    în timp ce muncitorii și țăranii erau înfățișați ca pietre de moară atârnate de gâtul Poloniei acum antrenată în concurența capitalistă la nivel mondial. Muncitorii și țăranii erau în mod sistematic prezentați de media ca alcoolici și leneși, iar sindicatele au fost declarate public ca nefuncționale pentru noua Polonie civilă[iv]. De fapt, conceptul de „societate civilă” a fost întors cu totul împotriva lor. Chiar și o persoană onorabilă precum Michnik, în 1999, la o comemorare a evenimentelor din 1989, care a avut loc la Kaiserliche Hofburg din Viena, la care am participat și eu[v], a denigrat industria poloneză: „muncitori foști socialiști care nu făceau decât să producă busturi ale lui Lenin”. La același eveniment al elitelor, Balcerowicz s-a arătat aproape habotnic de satisfăcut că reușise în sfârșit să dezlănțuie forțele „sănătoase” ale pieței și creației distructive și să pedepsească muncitorii pentru „evacuarea conștiinței”, soartă pe care ei și-ar fi asumat-o de bunăvoie în cadrul economiei centralizate (Kalb 2002; pentru mai multe exemple, vezi Buchowski 2006). Cuvântul „inevitabilitate” a apărut în mod regulat în discursuri, vorbitorii fiind dispuși să transforme această necesitate percepută într-o virtute (proprie). Spre deosebire de alte banchete[vi], în timpul acestui banchet în cinstea victoriei pașnice asupra comunismului și „imperiului răului” ținut în Viena cea robustă, nu s-a ridicat nici o voce din rândul noii elite poloneze formate din foști dizidenți să protesteze împotriva trecerii sub tăcere a luptei și suferinței muncitorilor.
    Muncitorii polonezi aia cu Solidaritatea care … a pus mari prbele sistemului socialits de tip soviectic (care sustinea ca „el” reprezinta muncitorii industriali).
    Si
    A fost unul din mecanismele culturale care a ajutat la producerea figurii populare a polonezului etnic în contrast cu elita cosmopolizantă, după cum ar fi anticipat Friedman.

    Ce o fi aia „polonez etnic” ? Cumva lupta de clasa era subsumata uneia .. etnice?!? „cosmopolitizata”? Chiar asa?!?!!

  35. johnson1312 Says:

    Ideea este ca odata solutionat cazul Terenurilor cu achitare la ICCJ de catre 3 judecatori cu ce probe noi au venit procurorii in plus dupa 16 ani de la momentul presupusei infractiuni schimband astfel decizia la un complet de 5 judecatori de data asta ? Ori au facut recurs sperand ca noua Instanta va avea in componenta “pe cine trebuie” stiindu-se ca acestea nu mai sint trase la sorti ci numite chiar de presedinta institutiei numita la randul ei politic si care,ce sa vezi,facea parte dintre cei 5 judecatori care l-au condamnat.Dau scris aici ca inainte de Paste cu o saptamana il va gratia pentru a castiga capital electoral la europarlamentare acolo unde EBA se va afla intr-un cap de lista 😡

  36. Maria Savescu (@MariaSavescu) Says:

    un hit frantuzesc dus pe culmi de niste tineri RDG-isti in anii 1980.
    Sau o fi invers ?
    Nu cred.
    Mai sap ca sa aflu.

  37. Ghita Bizonu' Says:

    Neautenticule ce a furat Jiji el Ciobandante?!
    Ma rog s-a imbogatit pesteee poaete .. ca unde a vru el sa isi faca stana altii au vrut sa isi faca ville… asa ca in loc sa vanza branza si miei a vandut loturi de casa …

    A da ..ca e cam mahala .. ca e incult .. e din plin!! Ca se oftica toti folozofrazii ca Jiji e bogata si ei nu sunt – apai e vina lor nu a lui..

  38. Maria Savescu (@MariaSavescu) Says:

    http://www.lyricsmode.com/lyrics/t/the_shorts/comment_ca_va.html
    Nemtisorii erau the shorts.
    Se pare ca autorul era unul dintre nemtisori:
    Eddy de Heer – numele e olandez.
    Asa ca The shorts nu or fi nici nemtisori.
    Da, nu erau nemtisori, ci olandezi.

    Titre : Comment ça va
    Année : 1983
    Auteurs compositeurs : Eddy de Heer
    Durée : 3 m 21 s
    Label : EMI

    Si ca Patrik Sebastien a preluat hitul.
    Nu are importanta mare.
    http://www.bide-et-musique.com/song/744.html

    http://en.wikipedia.org/wiki/The_Shorts

    Mea culpa, scuze.

    Ideea anexarii acestui hit, era o intrebare
    pentru tine si prietenii de pe pagina ta:
    Comment ca va ?

  39. plano Says:

    In cazul schimburilor de teren cu Becali, procurorii spun ca statul a fost pagubit cu un milion de dolari. Totusi, Becali a dat ceva la schimb, nu a luat gratis.
    Cu cate miliarde de euro a fost pagubit statul daca mii de hectare de teren si mii de cladiri ale Armatei au ajuns, dupa reducerea efectivelor, pe gratis, la te miri cine, prin toate marile orase ale Romaniei?
    Unde este masura domnilor procurori si judecatori?
    Sunt legale doar tranzactiile prin care terenurile si cladirile au ajuns pe mana mafiei imobiliare?

  40. Ileana Andersson Says:

    Bizoane, trimite-mi si mie te rog frumos la adresa

    kattyanderson.ilan63@gmail.com

    cartea ta de pe scribd „Seculara inapoiere a Romaniei” ca s-o pot citi si offline de pe un ebook de exemplu.

    Multumesc anticipat

  41. Radu Humor Says:

    Devalizarea Bancorex, Banca Agricolă şi celelalte au adus statului român un prejudiciu de peste 10 miliarde de dolari, dar despre asta nu se spune nimic deşi sunt probe evidente. Nimeni nu -l apără pe Becali în acest caz, ci ideea de dreptate, pe care justiţia română ( nu merită majuscule :mrgreen: ) a dus-o într-un derizoriu compromiţător şi ruşinos !
    Până la urmă, faţa lui Băsescu sau Boc o mai poţi cosmetiza sau acoperi cu ceva, dar imaginea justiţiei nu mai poate fi nicicum reabilitată.
    Şi o spun pentru a nu ştiu câta oară :
    Nimeni nu va trece de bună voie şi din înaltă conştiinţă de partea poporului, renunţînd la binefacerile pe care i le acordă o putere coruptă.
    Singura şansă de a-i readuce co robele pe pământ este frica. Pentru că acolo unde dispare dreptatea apare inevitabil violenţa şi de aici ăână la crime şi răzbunări nu mai e decât un pas.
    Pe care alte ţări l-au făcut.
    Acesta fiind preţul recâştigării demnităţii unei naţiuni care-şi respectă trecutul şi nu-i este indiferent viitorul !

  42. Sandi Says:

    INALTA CURTE INCALCA DREPTUL LA UN GRAD DUBLU DE JURISDISCTIE – Becali a fost condamnat de judecatori egali in grad cu cei care l-au achitat la fond, cu sfidarea Protocolului nr. 7 al CEDO, care obliga la controlul unei instante superioare. Completul Liviei Stanciu a respins exceptia avocatului Bogdan Vlad, fapt pentru care s-a ajuns la aberatia judiciara ca Becali sa fie condamnat de 3 judecatori, in vreme ce alti 5 egali in grad au decis achitarea (Exceptia)

    http://www.luju.ro/dezvaluiri/cazuri-celebre/inalta-curte-incalca-dreptul-la-un-grad-dublu-de-jurisdisctie-becali-a-fost-condamnat-de-judecatori-egali-in-grad-cu-cei-care-l-au-achitat-la-fond-cu-sfidarea-protocolului-nr-7-al-cedo-care-obliga-la-controlul-unei-instante-superioare-completul-liviei-sta

    Livia Stanciu este sluga lui Basea !!!!

  43. Donkeypapuas Says:

    @Roxana

    Am găsit pe Facebook o postare a lui Iulian Capsali referitoare la cazul Becali. Am reprodus-o pe blog.

  44. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „Neautenticule ce a furat Jiji el Ciobandante?!”
    ________________________________________
    @Ghita

    In astfel de „afaceri” este nevoie de doi hoti: statul roman si inca unul. La fel este de cele mai multe ori si cu instrainarea resurselor, si cu privatizarile si cu multe astfel de lucruri. Gigi a fost acel inca unul, iar pagubitul a fost poporul roman.

    Imi este mila de Gigi ca de orice om care ar intra la puscarie, indiferent cine este acel om. Asta nu ma face insa sa il vopsesc in alb si sa intreb ca tine cu seninatate „ce a furat”…

  45. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „Dau scris aici ca inainte de Paste cu o saptamana il va gratia pentru a castiga capital electoral la europarlamentare acolo unde EBA se va afla intr-un cap de lista ”
    _______________________________________________
    @Johnson

    Tin eu pariul ! Gratierea lui Becali ar indeparta si bruma aia de fani pe care o mai are Basescu. Astia il urasc pur si simplu pe Becali din dragoste de Basescu, iar o astfel de contradictie cum ar fi achitarea lui Becali chiar de catre idolul lor, i-ar face sa se sinucida in masa.

  46. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „tampenia asta care este contopirea pedepselor ar reduce drastic din infractionalitate! abia atunci s-ar face simtita cu adevarat teama de actul de justitie”
    ________________________________________
    @George Cazan

    Teama fata de actul de justitie este ceva minunat doar in cazul in care ai si o justitie cinstita. Altfel este o porcarie asemanatoare daca vrei cu teama de fosta securitate, care te altoia zdravan daca suparai cu ceva regimul. La noi asa par sa stea lucrurile, justitia pare in cele mai multe cazuri doar noua politie politica.

  47. Un simpatizant poate neautentic Says:

    Bizoane, trimite-mi si mie te rog frumos la adresa
    …..
    cartea ta de pe scribd “Seculara inapoiere a Romaniei” ca s-o pot citi si offline de pe un ebook de exemplu.
    __________________________________________
    @Ghita

    Bravo Ghita, n-am stiut ca esti si autor! Sper ca n-ai plagiat nimic pe acolo 🙂

    PS: Nici doamna nu pare sa stie ca de pe Scribd descarci tot ce vrei fara probleme, sau poate vrea cartea cu autograf de la tine 🙂

  48. Ghita Bizonu' Says:

    Un simpatizant poate neautentic spune:

    Repet :“Neautenticule ce a furat Jiji el Ciobandante?!”
    Ce a decis el? A decis cumva el privatizarile? samd samd.

    Nu ca ii iau apararea insa .. insa furia ta impotriva ciobanului imbogatit cam pute a lupta de clasa ..
    Asta daca nu cumva ai niste „motive mai intemeiate” – ca esti caine si dupa moarte sau Rapiduletu sireacu

    A si sa nu uitam – inafara de stat mai e nevoloie si de cate un Ciorbea care sa il deserveasca. In intelesul francez a lu desrvir nu a taxatoarei cu avansati inainte…

  49. Un simpatizant poate neautentic Says:

    Nu ca ii iau apararea insa .. insa furia ta impotriva ciobanului imbogatit cam pute a lupta de clasa ..
    __________________________________
    @Ghita

    Unde cacat ai vazut tu furie a mea impotriva lui Jiji ?…

    Hai sa iti explic clar lucrurile. Gigi nu este un sfant, insa nici un diavol. Este un hot obsinuit ca multi altii din Romania 🙂 Nefiind insa in tabara care trebuia i-au tras-o astia, deoarece asa merg din pacate lucrurile pe la noi .Pe unii justitia ii protejeaza, pe altii ii beep in gura. Fata de o alde Udrea sau Cocos este probabil mic copil insa c’est la vie, adica -ca nu doar tu stii frantuza-asa se culeg strugurii pe la noi. 🙂

    Acu’ hai te rog eu fii baiat serios si nu ma fa sa explic iar ce am spus!

  50. Un simpatizant poate neautentic Says:

    http://www.cotidianul.ro/romania-trebuie-sa-plateasca-joi-1656-milioane-euro-catre-fmi-214051/

    Se poate spune ca …”aici sunt banii dumneavoastra”.

  51. violet Says:

    Ioana Bogdan nu are inamovibilitate, nu-i aşa? VA PLĂTI, LA MOMENTUL OPORTUN! Băsescu nu va avea cum s-o ajute.

  52. Ghita Bizonu' Says:

    Neautenticule

    ai scis hot. Dovezi te rog ..

  53. Un simpatizant poate neautentic Says:

    Neautenticule

    ai scis hot. Dovezi te rog ..
    ________________________________________
    @Bizoane

    Ai dreptate dom’le! Cum naiba putea sa fie Becali hot cand este credincios ortodox PRACTICANT (deci nu teoretician) ?

    Este clar ca este un fel de loterie a statului roman in care este ales un cetetean si statul ii spune :”zi ba, vrei sa te fac om”?! 😎 .

  54. Ghita Bizonu' Says:

    neautenticule – dovezile te rog..
    Ca daca e voreba de insi facuti oameni .. api scuze bacanu si liiceanu iti zic ceva ? Ereau sefi la niste frime dee stata si apoi au devebit patroni .. fara sa dea in schimb un teren, fara sa dea un sfant ceva acolo.

    Mi se pare ca tot circu cu Jiji incepe fiindca a facut un schimb de terenuri ala din baneasa. Si ca ecav mai taziu toti fraierii jmechi vor casa in „nord” . Si ca asa jiji s-a imbogatit enorm si ce este mai rau a inceput sa se dea pe stecla (facndu-se de rasu curcilor) si apoi de nu stiu unde nu stiu cine i-a bagat in dovleac ambitii politice .. care auscandalizat enoirm „lumea buna” mai ales ca cand Dan pavel s-a anglat la Jiji ca consigliere..(cestie care l-a distus pe Pavel.. a fost imediat scos de pe lista marilor intelectuali)…

    Deci asa – s-a facut un schiob de terenuri. Atat .
    Insa ce ar fi sa edicutam despre fabricile praduite pe un leu? taiate si vandute la fioer vechi. A da. Stii fabrica de lapte m militari? Cica era plina de inox!! Si inoxu face mult … Azi de mai e pe ea ? Nisete birouri ..Bunqa facere imobilaiara!!
    Hai sa iti zic una la fel de buna.. Poate ai auzit ca era un strand tei pe lacu tei? mersoa nu mai e.. sunt locuinte scumpe … Cuiros as zice eu .. si nu ma lua cu restituiri – lacu si amenzarea data de p timpu lu Carol 2 care numa comunist nu era …

    Asaca intelege – dopec ceva mia multa claritate nu ca ala e neam prost, incult si ca atine cu Steaua sau ca s-a ceertat cu galeria …
    Si as mai vrea la zbarna si pe aia cu Standu tei, cu Parcu Brodei, pe ministrtii care au distrus industria romana samd samd samd .\incvlus p0e politicenii care au diostris explaotrea carbunelui ca sa cumpere gaze de la rusi!!! Asa ca in fiecare iarna sa aiba Kremlinu cu ce ne frichini ….

  55. Un simpatizant poate neautentic Says:

    Bizoane,

    Sincer, n-am chef sa ma mai repet…. Ti-am spus clar ca Jiji este mic copil pe langa altii ,asa ca nu inteleg de ce te obosesti sa imi repeti si tu acest adevar ca si cand l-ai fi descoperit acum avand o revelatie.

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: