PONTA, TUPEU SAU PROSTIE? O COMBINAŢIE:)

Cât de nesimţit tupeist poate fi Ponta ca să-l aducă pe însuşi Sebi Ghiţă la discuţia extrem de restrânsă de la Palatul Victoria cu „partenerii” liberali? Jigodia-aia la cocina lui de televiziune n-a făcut decât propagandă băsistă infectă contra PNL, mai ales, a preşedintelui Crin Antonescu. Că ordinul  e să se rupă USL pentru ca Antonescu să nu ajungă preşedintele ţării.

Ponta, mori politic, janghină, cu Băsescu de gât! 😛

Adică, se va întâmpla aşa: luni, ai să vorbeşti singur. Şi lumea te va percepe ca gropar al USL, păpuşică pe care Băsescu o trage de sfori. Ia rupe tu USL şi aliază-te cu Udrea, şi să vezi rezultatele electorale! Fugi, mă, de-aici, că e clar de ce vrei să se rupă USL: ca să număraţi voi voturile.

Eu îţi spun că va număra Stroe.

Deci, termină cu fiţele, măi, loază şantajabilă ştrulubatică! 😛

P.S. Ei vor acum să repete istoria cu Victor Ciorbea care l-a destituit sinucigaş pe Valerian Stan. Nu se repetă. 😉

Mai degrabă pierde Ponta mandatul de premier. 😆

45 răspunsuri to “PONTA, TUPEU SAU PROSTIE? O COMBINAŢIE:)”

  1. Jan Pantelimon Says:

    Pontoarca , dai gaze de bashist ? Chiar crezi ca te tine Kurul ?

  2. Sandi Says:

    Si Ponta si Antonescu au declarant tarziu in aceasta seara ca USL merge mai departe.
    Deci cazul SRS este inchis

  3. Roxana Iordache Says:

    Jane, uau! Asta cu gaze de băşist e absolut genială! 😛

    Sandi, Ponta nu-şi permite să rupă USL, oricât de şantajabil ar fi. Fiindcă dacă o face, e mort politic. Mort şi îngropat. 😀

  4. Sandi Says:

    Cred ca piaza rea este raspopitul socru !!!

  5. PONTA, TUPEU SAU PROSTIE? O COMBINAŢIE:) » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  6. bazel09 Says:

    Ce-mi place că vă agitaţi ! …

  7. mgabim2009 Says:

    Ghita nu a fost prezent la intilnire! A spus-o Ciuvica in timpul emisiunei (dupa ce aprimit un mesaj pe telefon) Onei Stanciulescu. Stanciuleasca a replcat ca asta apre pe toate canalele, Ciuvica a replicat ca este o dezinformare BASISTA!
    Bravo Roxana la mai mare!
    Iar SRS sa mai si taca, chiar daca este greau; dupa ce EL l-a facut MARE pe basescu cu toata propaganda din ziarul Ziua ( sa adaugam si anii de turnatorie securista – recunoscuti de el!) a ajuns virful de lance anti SRI si anti basism! Sa nu te umfle risul?????… Eu nu uit, voi vad ca in paranoia anti Ponta va faceti frate si cu cei care au pus umarul din greau la impingerea pe teava a basismului.

  8. Un simpatizant poate neautentic Says:

    Da, intr-adevar Ghita nu a fost prezent la intalnire….Daca vrei insa, putem sa ne prefacem ca a fost si putem comenta inainte 🙂

  9. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „Ce-mi place că vă agitaţi ! …”
    _________________________________
    @bazel09

    Stii, USL-ul este la guvernare, are majoritate parlamentara si sunt sanse mari ca USLul sa dureze asa…pana prin 2016. 🙂 Nu-ti lua toate sperantele drept realitati 🙂 .

    Mai bine concentreza-te sa gasesti „calea de adevarata dreapta” deoarece stiu ca sunteti traumatizati rau. Unii sunt cu Miscarea Populara, altii cu Blaga, altii cu Udrea, unii cu Neamtu, altii cu MRU , etc. si toti se paruiesc intre ei si se acuza de distrugerea „dreptei”(am pus ghilimele deoarece toate astea sunt o laba trista, nu partide de dreapta).

    Pur si simplu sunteti facuti zob, iar miracolul pe care il asteptati, nu va veni niciodata! 🙂 . Ou sont les neiges d’antan, cand facea Nuti Udrea sali de sport si stadioane in panta ca sa aveti si voi un banut?!

    Ah, ce-mi place cand va agitati in mizerie! 🙂

  10. Matei Florin Says:

    @Roxana: Asta cu ,,ştrulubatică” e cea mai tare 🙂

    @sandi: ,,Deci cazul SRS este inchis” O fi, pe moment. Nu consider, însă, că socru’ – Ilie Scârbu – va sta cuminte în peisaj. Lui şi liotei de băsişti din PSD nu cred să le convină situaţia.

    @mgabim: Ai o aplecare – să nu-i zic dragoste – pentru Ponta, ceva de speriat. Cred că ai fi în stare să-i girezi orice…

    @bazel09: tu, urmăreşte-ne…

  11. ALM Says:

    Merge intoxicarea (banda)? Merge! Evenimentul zilei: pupat piaţa Independenţei! Dar cine reperează onoarea terfelită de SRS (Securistul Reşapat şi Spălat)? Timpul? Timpul probabil:
    Vântuitură puternică, „afară plouă” dar USL rezistă! Schimbaţi tactica flăcăi! Hăi, hăi …

    Trăiască băsiştii reevaluaţi şi transformaţi în evanghelişti!

  12. Anca Says:

    Uooof, Rox, si io-mi faceam sinteza previziunilor despre diverse, intre care preponderent caracteru’ infect al lui Ponta, pentru care-am fost mereu vaca de serviciu =)) :
    http://ex-blank-page.blogspot.ro/2013/05/poate-ca-nu-sunteti-chiar-asa-destepti.html

  13. ada1957 Says:

    Ponta – un procuror arivist si destul de slab in profesia lui – NU are ce sa mai caute la Palatul Victoria .Locul lui este la ghena de gunoi. Eu am spus din prima clipa ca fiind preten la „catarama’ cu stewardesa de pe peluza Intercontinental – Nutzi spaima … – e un JEG. Fara PNL si Crin – pe care i-a vandut la fel ca si pe cei 7,4 milioane …ne trebuie un alt prim ministru – cel mai bine liberal….

  14. mgabim2009 Says:

    @matei florin: da am o aplecare, dar nu pentru Ponta ci spre adevar! Cind cineva face o afirmatie ma astept sa fie corecta, indiferent de interesele … mediatice
    Si tracand peste, nimeni nu sesiseaza sincronismul? La aceeasi ora si Antonescu si Ponta declara ca USL nu se duce, ci (sa-l citez pe Antonescu) ” viitorul va fi mai lung decit trecutul?”
    @rox mai ai de luptat pentru distrugerea USL se pare… dar esti pe calea corecta 🙂

  15. mgabim2009 Says:

    @Anca, luatul in freza continua fata draga!

  16. Anca Says:

    @mgabim2009 – am imunitate mai ceva ca Basea! =))

  17. mgabim2009 Says:

    @ada1957: am vazut ca ceva dragi tie o pun de o mutiune impotriva Rvanei Plumb; de ce nu iti convigi confratii sa extinda si sa o faca de una „mare” si sa-l de jos pe Ponta – un procuror arivist si destul de slab in profesia lui”. I fond „locul lui este la ghena de gunoi” ce mai conteaza ca fara el si PSD Crin este la lada de gunoi prezidentiala?
    Ponta a declarat ca indiferent de soarta USL el isi va TINE CUVINTUL SI-L VA SUSTINE (INCLUSIV PSD) PE ANTONESCU LA PRESEDENTIE, voi vitelor insa continuati cu voma basista!

  18. mgabim2009 Says:

    @Anca, imunitate la adeva?

  19. mgabim2009 Says:

    corectie;
    @Anca: imunitate la ADEVAR?

  20. mgabim2009 Says:

    @rox sper sa nu intri in mormaintare ca nu ti s-a realizat marea dorinta. Ofteaza, spera si continua cu labareala anti Ponta.

  21. mgabim2009 Says:

    PS. Am crezut in onestitatea ta si am acceptat judecata ta indiferent ca era sau nu in acord cu a mea; dar nu pot sa accept ca afirmi si subliniezi ca adevarat ceva ce a fost dovedit ca fals inainte sa publici.
    Aici un ziarist care face ce ai facut tu este mort in cort!

  22. Ghita Bizonu' Says:

    inVictor ne mai face (inca o data) demonstratia cum poti sa alergi de unu singir si sa ajungi pe locu 2 .. invartosandu-se ca fularu’ declara ceca din care se poa deduce ca USL e cam pe faras.. (a da iar umbla cu baseaua – cica sa fie dizolvat paralmentu daca mai face ca in vara) . Adica ceva in genul nea Traiane sa ne ierti c’asta vara am fost beti

    Hm .. acu sa nu imi ziceti ca e prea tanar – are la naiba 41 de ani! e matur de tz ani – e in politiche de vreo 10 ani samd… samd.
    Ma rog premier la 40 de ani este cam neobisnuit. I se deschidea in fata un viitor stralucit – inca 2 mandate de premier daca nu 3 …”riscu” ca peste 20 de ani sa fie una din figurile politice cele mai cunoscute din Europa (de catre ziaristi) ceva cam ca “vesnicu Victor” sau sa asteptam ce “spune veteranu Victor” si sa termine cariera politica cu o pensionare de la 3 Coceni…

    Da acu e ca ala care s-a impuscat in picior au a folosit gresit tesla .. altu mai gras ca asta s-a ras!!!

    Si ptr mgabim2009 : Ponta a cam comis multe basele in ultimele luni: gazele de sist, aurul .. Sa nu mai o anumita atitudine fata de voatcii sai ceva in genu duceti-va-ti dracului de prosti! Si ce ma enerveaza cel mai mult este ca preaia „ideile” constitutionale basesti.. Adica repeta la scara mai mare atitudinea lui AN care intre 2002-2004 parea ca isi cauta alt electorat si orbirea lui Prostancu care credea ca daca il lauda basistii e de bine.

    Ma rog or fi pareri subiectiev de „frustat” si „looser” insa cand ma uit la Corina Cretu sau Gabi fosta Firea imi adc aminte de activu de partid care in sedinte simula ceva entuziasm in prezentarea „genialelor” indicacatii si in particular ofta si se scuza.

    Pesedeii incep sa aiba exact aceaisi mutra si acelasi ton fals. Nici ei nu sunt convinsi .. dimpotriva.

  23. Radu Humor Says:

    Hai să luăm de bune spusele unora cum că Ponta e bun de pus nu numai în ramî, ci şi la rană 🙄
    Atunci cum se face că după ce a urcat pe val, cu un antibăsism feroce, acum pune sârguincios în practică, mot-a-mot, toate indicaţiile băşiste (bună asta cu aerele/gazele de băşist, ca şi Ştrulubaticul 😆 ) .
    Înseamnă că nu numai el, dar şi Băsescu sunt nişte marionete în/la mâna unor păpuşari străini, guvernatori puşi, cu mâna moartă a votanţilor, să guverneze colonia România :mrgreen:
    Crin Antonescu este singurul cui în talpa iudeo-masonică ce stă să strivească cu totul România !
    Singura şansă a lui este să ţină aproape de popor, cu riscul de a candida ca independent pentru Preşedinţia României, având asigurat un succes istoric, care se va răsfrânge asupra întregului popor, care iată, trebuie din nou eliberat din sclavia cămătarilor mondiali !
    Având în spate posibilitatea de a alege între vechii ciocoi, ce folosesc FMI şi BCE, chiar şi FED pentru a distruge cu bună ştiinţă planeta, şi noua formă de organizare mondială BRICA (deja au înfiinţat o nouă bancă mondială cu condiţii de împrumut rezonabile, fără implicare în politicile interne ale statelor cum fac ceilalţi samsari, reuşind să fure toate bogăţiile naţionale sub aparenta „ajutorare” ), România cu Antonescu în frunte poate să revină miraculos printre naţiunile respectate ale lumii, aruncând cât colo, un sistem criminal aflat în cădere liberă.
    Dar tocmai de aceea , extrem de periculos pentru omenire !

  24. Sandi Says:

    Aoileuuuu… ce invazie de cripto-basisti-tontisti p-aici ?!? Mai rasifirati ” baieti” , mai rasfirati ! Ca nici voi nu mai stiti cati sunteti !

  25. Roxana Iordache Says:

    @mgabim2009. Mulţumesc, doamnă! Mesajele dumneavoastră respiră un înalt spirit academic. Sunteţi sigură că predaţi ceva la facultate sau de fapt spălaţi pe-acolo? N-ar fi nimic ruşinos, am văzut femei de serviciu cu infinit bun simţ. Deci, s-ar putea să fiţi, totuşi, profesoară. 🙂

    Niciodată n-aţi răspuns cu vreun contraargument. Ghiţă a fost şi este mereu prezent în toate prostiile pe care le face Ponta, idolul dv. de lut.

    Folosiţi cu seninătate concepte absolute ca „adevărul”, pe care vi-l arogaţi amuzant, dacă n-aţi fi patetică.

    Eu am semnat pactul cu Băsescu? Deci, dacă nu l-am semnat, sunt băsistă, după logica dv. Pe când Ponta e anti. 🙂

    Nici pe Crin şi nici pe susţinătorii lui nu-i interesează să ajungă preşedinte al ţării cu orice preţ, adică, fără nici un sens. Sensul prezidenţiei lui e schimbarea radicală. Demontarea sistemului care a distrus România. Şi pe care Ponta îl perpetuează, trebuie să-ţi pui ochelari de tablă ca să nu vezi asta.

    Aţi citit postarea mea anterioară, în care puteaţi vedea ce au spus SRS şi pesedistul Valer Marian – pe care în campania electorală Ponta nu mai ştia cum să-l ridice în slăvi? Nu v-a pus pe gânduri nimic din cele relatate acolo? Poate vă place poliţia politică, dar atunci, de ce n-aţi rămas aici, să vă bucuraţi de binefacerile ei?

    Dumneavoastră daţi impresia că nu înţelegeţi nimic şi nici nu faceţi vreun efort. Păreţi guvernată de patima peluzelor care îşi înjură adversarii chiar şi atunci când propria echipă face antijoc.

    N-aţi priceput nimic nici din antifraza genială a Ancăi. Ca dovadă şi replica dv. din ciopor. De fapt, un autoportret involuntar.

    O apăraţi pe Rovana Plumb doar pentru că e ministră PSD şi executanta întocmai a comandamentelor lui Ponta, datornicul lui Gitenstein. Ce vă pasă dv. că explorarea şi exploatarea gazelor de şist prin metode interzise de bulgari pentru ţara lor, ar putea distruge, la propriu, România? Sunteţi în patria confiscată de Obama, sugeţi la ţâţa lui.

    Paşteţi fericită! Probabil că jignirile la adresa mea vă satisfac frustrările.

    V-aţi gândit ce câştigaţi dacă prejudiciaţi o relaţie inter-umană, pentru o patimă politică stupidă? Cu atât mai stupidă cu cât nu vă foloseşte la nimic. Doar vă pune într-o poziţie jenantă. Eu i-am criticat foarte dur pe toţi, începând cu Crin Antonescu, atunci când am considerat că există motive temeinice, motive pe care, de altfel, le-am expus ca premisă – niciodată nu m-am apucat să atac doar fiindcă nu-mi plac ochii cuiva. Deşi aş avea tot dreptul să fac orice vreau pe blogul meu. Eu n-am venit vreodată pe blogul dv. să vă atac la persoană. De altfel, mi-am şi exprimat regretul că l-aţi desfiinţat, era simpatic cu animăluţele.

    Cât despre SRS, habar n-aveţi nimic din ce se întâmplă în ţara asta, din ce se întâmplă esenţial, din tot ce s-a întâmplat în ultimii 23 de ani, fapte care au consecinţe pe termen lung. Eu am fost acolo şi ştiu exact despre ce e vorba. Băsescu, într-adevăr, a fost marea lui eroare, dar de ce o repetă Ponta?

    @ALM. Valabil şi pentru dv. Vă pronunţaţi cu o superficialitate lamentabilă despre lucruri pe care nu le cunoaşteţi.

    @Ghita Bizonu’. Exact la asta mă gândeam şi eu. Aseară când am ajuns acasă şi am deschis televizorul fără să mă uit, am auzit pe cineva care suna ca o târâtură de pe centură. Când m-am uitat, am constatat cât s-a degradat cineva care îşi construise o ţinută. Acum, până şi fizic seamănă cu Udrea, ca şi Gabi Firea, s-au blonzit până la spălarea creierului. 😐

    @Anca. Supertare! Bate chiar PR-ul de la Milka, absolut genial. 😆

    @Simpaticule, e treaba ta dacă treaba ta e să încerci continuu să justifici injustificabilul. 🙂

    @Ada, PSD are dreptul la premier, PNL şi-a ţinut cuvântul. PSD, în schimb, îşi bate joc de sine. Că trebuie să fii decăzut rău ca partid pentru ca, dintre toate opţiunile, să mergi cu Ponta. Pe calea băsismului multilateral dezvoltat şi înaintat spre desfiinţarea statului român.

  26. Roxana Iordache Says:

    @Radu Humor. BRICA e altă formă de prostire a populaţiei, scoasă din aceleaşi laboratoare ca şi FMI. Sau chiar îţi faci iluzii? 🙂

  27. Roxana Iordache Says:

    @Matei Florin. 😳 😆

  28. Roxana Iordache Says:

    @bazel09. Ca oricărui voyeur. 🙂

  29. ALM Says:

    Vă mulţumesc pentru răspuns şi pentru caracterizarea pertinentă pe care mi-aţi făcut-o. Din nou am greşit adresa: am crezut că scriu pe un blog de discuţii şi nu pe tabla Oracolului din Delphi. Trebuie să recunosc că ţin la integritatea USL, aşa că o să ies la aer curat pe o perioadă nedefinită …

  30. Roxana Iordache Says:

    @ALM. Trosc! 😐

  31. Sandi Says:

    Poate gresesc, dar am impresia ca Bombonel , dupa ce a trecut hopul si oamenii au simpatizat cu el, a inceput sa-si arate cate un pic din vestita lui aroganta ?!?

  32. Sandi Says:

    Se rupe USL din cauza ”crizei SRS”:

    – Dumitru Pelican – DA; Victor Ciutacu – NU; Cristina Șincai – DA; Ioana Lupe – NU; Cristina Țopescu – NU; Miron Mitrea – NU; Dragoș Pătraru – NU; Marius Pieleanu – NU; Mugur Ciuvică – NU; Dana Grecu – NU; Tinel Gheorghe – DA; Adrian Papahagi – DA; Mirel Palada – NU; Monica Tatoiu – NU.

    http://www.dcnews.ro/2013/05/se-rupe-usl-bursa-pariurilor-printre-personalitati-ce-au-raspuns-ciutacu-si-dana-grecu/

    ***

    Nu-I asa ca e interesant ?! Fosta presupusa amanta a libidinosului de Cristi D. zice da. Iar stergatorul de picioare al madamei Udrea, faimosul Tinel zice si el da !

    Precum si avortonul ala intellectual al lu’ tac-su !

    Hă, hă, hă, hă…. dupa cum face Stapanul lor !

  33. Sandi Says:

    Am onis . Pelican se crede inca la microfonul de pe stadion si bate campii cu gratie !

  34. mariusnyc Says:

    Gaby de Illionis, Regina basinilor scurte , Nu va mai pierdeti timpul cu absorbitiile, faceti galci in falci . Ca Ponta 🙂

  35. blogideologic Says:

    Este ruşinos, chiar degradant pentru România, faptul că la ora actuală ţara noastră este executiv condusă de un prim ministru de o mediocritate intelectuală crasă. Ei, da, vorbesc eu chiar despre domnul Victor Ponta, instalat în această poziţie printr-un larg vot popular, pro-USL, la alegerile din 9 decembrie 2012. Asocierea lui frecventă cu un presupus “mare expert” în IT, cum vrea să treacă Sebastian Ghiţă, şi văd că l-a păcălit pe primul ministru Victor Ponta!, n-ar putea avea drept “raţiune nobilă” decât mega-proiectul IT (vezi şi Transhumanismul la firma Google precum şi în ultimul roman al lui Dan Brown) al edificării unui important Centru de date (Data Center) în România. A cărui existenţă funcţională s-ar putea eventual opune cu succes fracturării naţionale produsă prin regionalizare, deoarece un Centru de date în România ar putea facilita intensificarea unei conştiinţe colective în România. Totuşi, nu prea cred eu că Victor Ponta şi Sebastian Ghiţă sunt capabili să gândească atât de departe !

  36. Sandi Says:

    http://www.dcnews.ro/2013/05/palatul-elisabeta-sau-romania-regala/

  37. Sandi Says:

    Associated Press despre reprezentantul României la Eurovision, Cezar Ouatu

    http://www.cotidianul.ro/associated-press-despre-reprezentantul-romaniei-la-eurovision-cezar-ouatu-213778/

    Finala in seara asta. Sa vedem ce-o iesi ?!

  38. mgabim2009 Says:

    O doamne nu am crezut sa ajung subiect de editorial!
    1. Nu am aprat-o pe Rovana Plumb, am spus doar ca ceva liberali vor sa depuna o motiune de cenzura. Nu te supara, dar intr-o tara normala partidul aflat la guvernare nu depune motiune de cenzura impotriva propriului ministru….
    2. Ma doare in cot ce face si ce spune Ghita. Am afirmat ca el nu a participat/mediat/what ever intilnirea de vineri dintre Ponta si Antonescu; precum si faptul ca Ciuvica a replicat la intrebarea Oanei ca zvonul este de emanatie basista. Tu sustii acelasi lucru. Cum sa-l interpretez? – te citez: „Cât de nesimţit tupeist poate fi Ponta ca să-l aducă pe însuşi Sebi Ghiţă la discuţia extrem de restrânsă de la Palatul Victoria cu “partenerii” liberali? ” Ca nu-i „basism”? De aici ti-o place sau nu tot ce duce la subrezirea USL are conotatie basista. Ce iti reprosez (e drept ca am facut-o cam urit si pentru asta regret si-mi cer scuze) este lipsa de intelegere a unui fapt clar – cu cit fracturarea USL se largeste cu atit orgasmul lui basescu este mai puternic! (asta am luat-o de la Ciuvica, mi-a placut expresia). Basescu nu a reusit cu duritati, acum incearca cu dulcegarii la dresa lui Ponta; si ma apuca isteria cind vad cum multi cad precum mustele!
    3. nici mie nu mi-a placut pactul de coabitare; dar cred ca afost necesar; si pe mine m-a infuriat numirile la procuratura, dar penibilitatea lui basescu de alartaieri m-a uns pe suflet! sa vezi un presedinte de tara cum drege busuiocul minciunii nu este un spectacol des intilnit!
    4. RSR a facut o gresala cu basescu. cam mare tinind cont ca romania o trage cam de 8 ani de pe urma acestei greseli. am citit chestiile spuse de SRS si de VM; nu te supara dar pina una alta nu am vazut absolut nici o umbra de dovada ca macar una din acuzatiile lui VM ar fi adevarata. speculatii; si eu pot sa stau intr-un fotoliu si crea orice fel de teorie; fara probe va va fi simpla speculatie!

  39. Sandi Says:

    4mgabim2009 spune:
    sâmbătă 18 mai 2013 la 6:25:44 pm

    . … nu te supara dar pina una alta nu am vazut absolut nici o umbra de dovada ca macar una din acuzatiile lui VM ar fi adevarata. speculatii; si eu pot sa stau intr-un fotoliu si crea orice fel de teorie; fara probe va va fi simpla speculatie!

    ****

    De unde stii ? Ti-a zis Ghita ?

  40. Sandi Says:

    „Plan. Crin are un plan. Nu se lasa umilit degeaba ”

    Ce spuneti despre titlul asta ? E de pe burtiera de la B1TV ? De pe Hotnews , Ev. Zilei, ? Nu. Este de blogul barbatului frustratei deputat PNL , Tusa . Care barbat Buble nu inceteaza sa bage strambe contra lui Crin zi de zi !
    Cititi aici si trageti concluzia : :

    http://www.pesurse.ro/#!/2013/05/18/plan-crin-are-un-plan-nu-se-lasa-umilit-degeaba/

  41. ALM Says:

    Stimată Roxana, când am scris că atmosfera a devenit grea pe blog (este punctul meu de vedere) aţi replicat cu „trosc”! Oare nu observaţi atacurile la persoane (inclusiv la adresa unor useri), proferate în lipsa argumentelor şi a unei culturi civice minime? Ce rost are mesajul de la ora 8:12:26 pm?

    Pentru dvs Ponta a devenit indezirabil. Dreptul dvs! Pentru mine încă este unul din vicepreşedinţii USL. Dreptul meu! Dvs vedeţi partea goală a paharului, eu o văd pe cea plină. Dreptul nostru!

    Dar, ca să ajungeţi să citaţi din „opera” unui procuror ceauşist (promoţia 1984) şi membru al Ligii Luptătorilor din Decembrie 1989 (adică oportunist), am considerat că este cam mult. Vă daţi seama cu ce se ocupă VM în timpul liber? Face dosare colegilor de partid! Şi nu de ieri, de azi, ci de pe vremea FSN-ului. Mai mult, înşiruirea aia de porcării la adresa premierului este exact în stilul DNA. Nici o dovadă certă, palpabilă, măcar pomenită (ex. şi-a maltratat tatăl – vezi certificat ML nr. XXXX).

    Acum chestia cu Ghiţă. Aţi văzut că a fost o intoxicare băsistă, dar aţi lăsat-o aşa. În alte cazuri aţi adăugat rectificări sau „update”, acum aţi preferat ca articolul să rămână o vuvuzea a securiştilor băsişti. Păcat! Din punctul meu de vedere, Antonescu nu poate ajunge preşedinte fără ajutorul lui Ponta şi al PSD. Şi eu îl vreau neapărat pe Antonescu Preşedinte! Restul, până la proba contrară, este drob de sare …

  42. Sandi Says:

    ALM spune:
    sâmbătă 18 mai 2013 la 8:58:46 pm

    (…). Şi eu îl vreau neapărat pe Antonescu Preşedinte!

    ****

    Ei, nu mai spune ?!? Pai atunci vorbeste cu Ponta sa-i dea ordin lui Ghita sa inceteze atacurile pe postul sau tv la adresa lui Antonescu si PNL !

  43. ALM Says:

    Prietene, atâta poţi? Cândva, aici era o reuniune mai selectă. Acum, probabil pentru rating, s-a dat liber la intrare pentru toţi derbedeii …

  44. Un simpatizant poate neautentic Says:

    @Simpaticule, e treaba ta dacă treaba ta e să încerci continuu să justifici injustificabilul.
    ____________________________________________
    @Roxana,

    Bine macar ca tu reusesti cumva sa definesti ce fac eu. Eu cu toata imaginatia posibila si cu toata bunavointa, nu mai inteleg deloc ce faci tu…

    Hai sa iti spun cum stau lucrurile dupa mine si oricine poate sau nu sa fie de acord.

    1)Pactul de coabitare A FOST IMPUS din afara, nu este dorinta lui Ponta. De altfel si Crin Antonescu a fost acolo cand s-a semnat, si este evident ca daca nu intelegea necesitatea semnarii acelei hartoage, n-ar fi participat la asa ceva. Nu este vorba deci de o actiune unilaterala dorita de Ponta cu spui tu mereu, ci pur si simplu de ceva impus.

    2)Cine doreste distrugerea USLului ?

    -Un baiat numit Ghita care este securist si care are un post TV la care criteriul principal de selectie al invitatilor pare sa fie capacitatea de a injura cat mai bine PNLul.
    -Un baiat numit Voiculescu(pe vremuri Felix) care are si el un post de televiziune care injura din greu PSDul.
    -Cativa baieti gen SRS care au colaborat cu securitatea si care acum sunt brusc loviti de setea de dreptate pe care nu si-o pot manifesta decat extrem de vocal, ca tzatzele din piata care isi pun poalele in cap.
    -Basescu si baietii lui de suflet.

    Intrebare de zece puncte: CE AU IN COMUN acesti oameni care lucreaza de zor la distrugerea USLului ? 🙂

    Daca la cei de mai sus ii adaugi si pe cei antrenati de curentele pornite de acesti baieti si de altii aflati in slujba lor , (politicieni gen Chiliman, bloggeri gen Duca, fanii si sustinatorii lor) , ii adaugi si pe cei prostiti de ei, ii adaugi si pe basistii de rand ca Bazil (omul s-ar bucura sincer la distrugerea USLului doar asa.. ca ar putea striga si el ca idolul lui „MUIE,V-AM ZIS! „) si pe oamenii care pur si simplu au setea de scandal romanesc in sange, vei intelege ca doar SECURISMUL BASIST si PROSTIA ROMANEASCA combinate pot distruge USLul. Nu Ponta, nu Crin, nu oamenii seriosi din PSD sau PNL , nu sustinatorii sau votantii lor normali la cap il vor disturge, ci doar securismul si prostia…

  45. Sandi Says:

    ALM spune:
    sâmbătă 18 mai 2013 la 9:56:35 pm
    Prietene, atâta poţi? Cândva, aici era o reuniune mai selectă. Acum, probabil pentru rating, s-a dat liber la intrare pentru toţi derbedeii
    ****
    Schmuck-ule ! Io eram un golan in P.U. pe cand tu cred ca strigai pe atunci din toti bojocii ” Stima noastra si mandria, Ilici…….”

Lasă un răspuns

