BĂSESCU A INTRAT MANGĂ LA RTV

Am auzit că urma să ţină azi o conferinţă de presă la Cotroceni, nu m-a interesat, nici nu eram acasă şi chiar aveam cu totul altă treabă. Şi chiar dacă aş fi fost unde era un televizor, nu-l urmăream. Nu mă mai uit de mult la ieşirile lui Băsescu. Mi se pare degradant. Şi pierdere de vreme. Deci, când apar Băsescu şi Ponta, ori închid televizorul, ori schimb postul. E sănătos. Documentarea cu privire la ceea ce au zis şi mai ales, la ceea ce mai fac incalificabil, e simplă şi fără greaţa  provocată de vederea şi auzirea lor: din transcrieri şi din alte surse.

Astă-seară, presta un pupinpontist la Antena 3 şi chiar nu-mi pierd timpul cu prestatori de servicii umede. Deci, am butonat şi am nimerit la RTV unde intrase Băsea telefonic în direct. Era mangă. I se împleticea limba.

Nu-i de râs, dar am râs, pentru că se dădea în spectacol, provocat de invitaţii Laurei Chiriac. Adică, dacă un precar te face prost, nu te cobori la mintea lui, ci faci pe prostul, ca să-l determini să se dea în stambă până la fundul gol.

Prin urmare, l-a făcut pe Chirieac „părerolog”, pe când el, Băsescu, e „competent”. I-a zis lui Medelin că nu-i cazul să se necăjească pentru că nu e prea inteligent şi l-a interpelat pe Sorin Minea cu „domnul de la agricultură”. Minea, care are ureche muzicală, i-a zis că nu e de la agricultură, e de la industria alimentară. La care Băsea: „bine, domnul de la industria alimentară, Manolea” (sic!). Şi Minea: „Da, domnu’ de la preşedinţie”. Băsescu: „Da, eu sunt cel mai important domn de la preşedinţie, pe când dv. nu sunteţi cel mai important de la industria alimentară”. Şi tot aşa.

Dar eu cred în minuni. În sensul că, totuşi, România va rezista până la sfârşitul lumii.

19 răspunsuri to “BĂSESCU A INTRAT MANGĂ LA RTV”

  1. BĂSESCU A INTRAT MANGĂ LA RTV » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  2. raduprajan Says:

    AL PATRIEI EROU ÎNTRE EROI sau DESPRE PROSTIE: http://decablogulmuschetarilor.wordpress.com/2013/04/26/al-patriei-erou-intre-eroi-sau-despre-prostie-guestpost-iepurele-de-martie/.

  3. ioprotestatarul Says:

    Iata si primele reactii din partea liderilor de sindicat in legatura cu proiectul abuziv si ilegal de interzicere a protestelor in zona „Palatului Administrativ” din Drobeta. Poate o fi asta scanteia…
    Oricum, Olteanu nu renunta, eu mi-am castigat singur libertatea.
    http://www.televiziuneaseverin.ro/rts4/index.php/arhiva-stiri/11130-pe-gherghe-il-supara-criticile.html

  4. Savescu Maria Says:

    super.
    Situatia surprinsa de tine.
    Uzurpator manga asta ne trebuia si trebuie.
    Si pontac de cativa bani-intuneric.
    Am auzit ca da ordine de punere in activitate la Rosia Montana.
    Manga ne joaca cum si cat vrea.

    Vom rezista, nu avem alternativa.
    Romania suntem noi.

    Citesc tot ce n-am citit in ultima vreme si revin.
    Poate.
    De fapt, mai mult ca sigur.

  5. Radu Humor Says:

    Un beţiv portuar, care se ţine doar cu proptele peste tot:
    Începând de la propriul hoit şi terminând cu sprijinul ilegal, dar interesat venit din afară !
    Şi cât mi-am dorit eu capitalismul 🙄
    Numai că n-am putut să cred că poate fi atât de mârşav :mrgreen:
    E drept că ce avem şi ce vedem noi este cu totul altceva:
    Nişte găşti transnaţionale, iudeo-masonice ce intenţionează să distrugă independenţa şi suveranitatea statelor şi să înrobească până dincolo de limita suportabilităţii fiinţele umane, mai ales cele de altă religie decât a lor !
    Ce au descris ideologii comunişti ( eram aşa siguri că mint 😉 ) păleşte în faţa realităţilor pe care le trăim, depăşind orice imaginaţie, de o lipsă de scrupule şi de un cinism înfiorător :mrgreen:
    Noroc că mai există un Dumnezeu care ne apără, că altfel ăştia ne-ar fi terminat de mult !

  6. Radu Humor Says:

    @Săvescu Maria
    Felicitări pentru noul gravatar !

  7. Sandi Says:

    Ghitzanstein, amicul lui Basea, se intoarce !

    http://www.dcnews.ro/2013/04/stelian-tanase-despre-gitenstein-la-fp-basistul-se-intoarce/

    E vreun evreu pe aici ? Scarbosul asta va face neamul de ras ! Ar fi fost bun si de comisar sovietic pe vremea lui Stalin !

  8. Sandi Says:

    @ Radu Humor

    Intamplator am dat peste niste postari ale tale pe blogul lui Dorin Tudoran din 2009.

    Citind comentariile/raspunsurile lui de acolo nu-mi dau seama daca D.T. este basist sau, ma rog, cripto-basist ?!?
    Printre altele ii tot lua apararea lui Volodea Tismaneanu si „faimosul” raport ce-i poarta numele , d-asta intreb .

  9. stejarul Says:

    Deci se intampla ceea ce banuiam: basescu trage in ponta. 🙂

    Sa recapitulam:
    -referendum de suspendare sabotat mojic de ponta-rus pentru ca e mai bun basescu la Cotroceni decat Crin. De basescu pot scapa usor, de Crin , odata ajuns la Cotroceni nu mai pot scapa.

    Asa, il tin pe basescu pana in 2014 la Cotroceni iar ei, pana atunci isi intaresc pozitiile in teritoriu: regionalizare prin asumare de raspundere a guvernului .
    – ponta a furat de la PNL ministerul justitiei , si s-i l-a pus in testament ca mostenire de familie.

    La asa caracatita securistoida numa basescu ii poate tine piept!
    Trage in ponta? Bine face! Ii cresc lui basescu procentele in sondaje… si le merita! Cu basescu la Cotroceni pana in 2014, sunt sanse ca ponta sa mai piarda din avantul lacomiei sa nu isi adjudece toata tara prin guvernatorii lui . ioan rus, guvernator la Transivania de NV inseamna pierderea Transilvaniei!!!!!
    Daca Crin se baga si ia apararea lui ponta, e prost!!!!!

    basescu spune ca guvernul boc a redus deficitul:
    Corect!
    Deficitul se poate reduce fie prin reducerea „plecarilor” de la buget fie prin cresterea „veniturilor la buget”. boc, cu taierile marsave a redus deficitul. ponta ce a facut?
    A readus salariile si pensiile la nivelul initial. Asta nu se calfica la capitolul reducere deficit. A crescut economia ? S-au deschis noi companii? Unde? Sa ne spuna si noua.
    Ca deficitul a ramas acelasi in timpul guvernarii ponta desi a crescut veniturile populatiei se explica prin inflatie. Au crescut preturile si taxele. Ca euro este inca in jur de 4,4 e doar un artificiu a lui isarescu care va exploda in momentul in care nu mai are de unde imprumuta bani. Adica soooooon!!! Schimbati-va economiile din lei in alte valute ca pusca treaba in curand.

    Deci, cum a redus deficitul guvernul ponta?

    De cate ori basescu trage in ponta, eu tin cu basescu! Daca basescu ar trage in dracnea legat de asumarea de raspundere pe regionalizare , eu as tine si mai mult cu el! 🙂

    In lupta dintre un fost aliat tradator si dusman, eu tin cu dusmanul!

    In razboi, tradatorii erau executati fara pic de mila. Dusmanii capturati erau tinuti prizonieri. Exista o diferenta mare intre un tradator si un dusman (prizonier de razboi). Respect dusmanul mai mult decat tradatorul.

  10. Ghita Bizonu' Says:

    Radule

    Ce au descris ideologii comunişti ( eram aşa siguri că mint 😉 ) păleşte în faţa realităţilor pe care le trăim, depăşind orice imaginaţie, de o lipsă de scrupule şi de un cinism înfiorăto

    cand un hot zice despre in gahiu ca este un violator pedofil nu inseeamna ca minte deoarece e hot. Sau ca pedofilu nu l-ar putea acuza pe cealat ce e hot ..
    Capitalism inseamna sa faci bani. Nu neaparat cinstit. Nu neaprat prin munca. Merge si fara cinste si fara munca. Sau mai bine zis merge mai bine fara…

  11. Raspunsul unui cetatean roman la scrisoarea unui senator | The truth is beyond us Says:

    […] trebuie să mărturisesc, laudele dvs. sînt exagerate în ce mă privește pe mine, unul din românii de pretutindeni cărora vă adresați. Nu am adus nici o „contribuție” comunității care […]

  12. Radu Humor Says:

    Aflăm că :
    „Anna-Maria Crampton, de exemplu, a ieşit din cursa electorală după ce a învinuit evreii pentru Holocaust. „Al Doilea Război Mondial a fost plănuit de evrei şi finanţat de bancheri, pentru a face oamenii din lumea întreagă să se simtă vinovaţi şi oripilaţi de Holocaust, astfel încât să fie semnat un tratat pentru crearea statului Israel“, consideră Crampton.”

    Citeste mai mult: adev.ro/mlw3h5

    Eu zic că de abia a intrat 😉

  13. pozedecat Says:

    Daca tot e pe funny si pe descretit fruntile iata:
    http://a-craciunescu.blogspot.ro/2013/04/de-bellum-sidera-prea-frumos-ca-sa-nu.html

  14. Radu Humor Says:

    @ Sandi
    Dorin Tudoran este destul de echilibrat atunci când analizează politicienii, dar are o frică atavică ca nu cumva să-i scape pe blog vreo remarcă, oricât de puţin critică la adresa iudeo-masoneriei !
    Într-un fel îl înţeleg, trăieşte şi pe seama , dar şi-n bârlogul lor 🙄
    În ce-l priveşte pe Volodea Tismăneanu, nu-l menajează deloc !
    Dar numai profesional, refuzând cu teamă să permită consideraţii de natură a aduce în discuţie faptul că este fiul unui torţionar venit pe tancurile ruseşti să implementeze prin crimă şi teroare comunismul – această satanică găselnită iudeo-masonică !
    Dar mai ales faptul că s-a găsit un băsescu să-l numească responsabil cu anticomunismul 😆 (personal îl vedeam cel mai nimerit pe Dorin Tudoran, numai că marinarul era stăpân în ţară şi slugă în afară, astfel că a semnat ce i s-a pus sub nas : tismăneanu, la pachet cu patapievici, ca să nu le fie urât printre atâţia români 😉 ))
    În rest e băiat bun, uns cu toate alifiile şi reuşind să se strecoare cu abilitate printre picioarele unora 😉

    P.S. Eu m-am autobanat pe Certocraţia, iar după aia, neputând suporta afrontul, deşi am vrut să mă reloghez, nu mi-a mai permis acest lucru !
    În schimb are pe blog câţiva comentatori excepţionali !
    Vorba cuiva: unii care-l şi întrec 🙄

  15. Radu Humor Says:

    @ Ghiţă Bizonu
    M-ai dat gata cu rezonu 🙄
    Aşa-i, dar după cât de îndoctrinaţi eram, îi credeam pe ai noştri !
    Sau, măcar aveam ceva îndoieli ( care încep să se accentueze o dată cu vârsta, glumesc 😳 ), dar nivelul de viaţă occidental la care aveam acces ( de câteva ori chiar direct !) nu ne permitea măcar să ne imaginăm faţa hidoasă a acestui sistem, tot de dânşii inventat, ca şi comunismul !
    De abia acum, cine nu pricepe nimic din ce se întâmplă în lume, poate fi suspectat de colaboraţionism sau prostie crasă !

  16. Radu Humor Says:

    Dacă ar ştii decidenţii americani şi europeni, cât rău le-au făcut ( din păcate lor numai la figurat, nouă la propriu :mrgreen: ) imbecilii ăştia care-l susţin pe Băsescu, sunt sigur că ar renunţa la câştigurile materiale şi chiar teritoriale pe care le obţin !
    Pe termen mediu şi lung au discreditat întreg sistemul din cauza dorinţei animalice de câştig cu orice preţ. Iar alt sistem nu vor mai avea ocazia să scornească !
    Vor sfârşi mizerabil, aşa cum au şi trăit.
    La figurat şi noi din cauza lor, la propriu !

  17. Maria Savescu (@MariaSavescu) Says:

    Radu Humor,
    multumesc.
    Gr-avatar sau avatar ?
    Sau fotografie de profil ?
    Le schimb atat de des, acum am niste cuvinte frumoase ale lui Dalai Lama, incat W nu face fata si l-a pastrat pe acesta care a stat cel mai mult in coltisorul lui.
    Asa ca, W ar trebui sa ii multumesc ca ma stie asa si ma mentine acilea (mi se strange sufletul ca vor face fata cu schimbarile de profil), cu fotografia drapelului pe care l-as pune maine pe balcon, dar nu il am deocamdata.
    De fapt, nu l-as pune tot timpul, pentru ca vantul si ploile mi l-ar distruge.
    De corvoada e un tricolor fara stema, care are deja marginea de jos, unde e rosu, cam chinuita.
    Am planuit deja sa iau unul de rezerva, pentru cand dragutul meu tricolor va fi praf.
    Am gasit si modalitatea ca sa nu mi se mai agate si sa se distruga de tot. Deocamdata.
    Mi-e teama de o tornada sau ceva asemanator sa nu mi-l duca de tot.
    Bun, cate povesti despre tricolorul meu iubit !
    Mai spun atat:
    Sunt cativa ani (prima data l-am pus in decembrie 1989, am gasit o bucatica de tricolor. Atunci un individ – stiu cine, nu merita a fi numit – a facut o diversiune la tv si eu am inghitit momerala. A trebuit sa ies pe balcon sub gloante si sa il iau inapoi, ca sa nu ne trezim fara geamuri in plina iarna), de cand vreau sa-mi pun tricolorul pe balcon.
    Nu are nimic de a face cu campania Antenei 3, de fapt doar s-au suprapus evenimentele.
    Campania lor a accelerat aparitia drapelelor la vanzare.
    Si dorinta mea de a-l cumpara.
    Eu iti multumesc Radu Humor, pentru ocazia de a ma confesa.

    Gata mi-au schimbat avatarul, este oare cineva care ne citeste inainte de a trimite mesajele ?
    Nu e pura intamplare.
    Pot face un lucru, trimit de pe twitter.

  18. Maria Savescu (@MariaSavescu) Says:

    Roxana,
    am citit cat am putut.
    Doua postari despre contra-naturii cel aventuros nu le-am mai citit.
    Si nici nu le voi citi.
    Asadar, uzurpatorul contra-naturii (el cum o fi ? Stiu asta, cei care il ling acu’ ?) ii alege pe toti asa.
    Cu concursul generos al ser-viciilor.
    De aia, l-o fi salutat asa generos, tonta contra-naturii atunci pe mru la inscaunare in februarie anul trecut ?
    Ma macina cateva ganduri:
    1. De ce s-a trezit abia acum Valer Marian sa il zgaltaie pe contra-naturii ? Pot intelege de ce, dar e de neiertat.
    Si ce aflam si de ce nu a facut-o mai demult.
    2. Cat timp ii va lua natiei sa afle adevarurile acestea (cat de adevarate sunt oare ? Sunt atat de socante, de aceea pun semnul intrebarii.) si ce repercursiuni vor avea asupra USL.
    De fapt de grija USL nu mor eu.
    Pe mine ma intereseaza doar liberalii.
    Si taranistii, aripa Ciorbea, daca pot sa-i spun asa.

    PSD sa scape cum poate din cutremur.
    Despre articolul despre napastuitii soartei nu pot spune nimic. Doare. A durut citirea articolului, doare realitatea si mai ales neputinta de a face pentru ei, cel mai mic lucru.

    Am citit si cam toate cuvintele prietenilor tai, la ce ai scris tu (detest cuvintele postari, comentarii. Cum sa le spun ?).
    As fi vrut sa scriu cam fiecaruia.
    Scuze.

    Ma bucur pentru dumneavoastra, domnule Olteanu.
    Pentru ca exista oameni ca dumneavoastra si ca aceia care au iesit in strada anul trecut, oameni ca senatorul Valer Marian ca si jurnalistii care au publicat scrisoarea lui, sunt sigura ca Romania nu va pieri.
    Doar ca suntem atat de neuniti si fara lideri in afara de orice suspiciune.
    Gaseste patronul de la Severin o modalitate sa vedem si noi emisiunea de sambata seara ?
    Domnule Olteanu,
    Eventual daca gasiti o modalitate de a conserva on line lucrurile pe care le faceti, ne anuntati si pe noi sa va urmarim ?
    V-ati exprimat undeva idea ca e posibil ca PSD-ul sa fie putred pe plan national.
    Din ce stiu eu (din pacate stiu doar un singur lucru, dar am mari banuieli ca e un fenomen generalizat) este ?
    Si mi-e teama ca si liberalii la nivel de teritoriu au multe javre.
    Nu am nici o informatie, e doar o temere.
    Sigur este ca primarii nou instalati au consilieri de toata jena si ca e foarte usor sa cazi in mocirla gata existenta.

  19. stejarul Says:

    turtureaua de la RL a scris un articol interesant. N-as fi crezut ca poate face asta…

    http://www.romanialibera.ro/opinii/editorial/ce-urmareste-basescu-cand-il-lauda-pe-ponta-dar-atunci-cand-nu-sufla-o-vorba-despre-clanul-rusanu-300520.html

    Imi confirma ceea ce banuiam, ca e groasa rau cu banii la guvern.

    carlanu’ a dat de fundu’ sacului! Jaful de la Gara de Nord a umplut sacii si desagii serpilor de la Cluj si acuma nu mai are bani. 50 de milioane euro date lui ioan rus… eu nu uit asta!
    Uite unde sunt banii dumnevoastra! La Cluj! Despre afacerile lui dracnea, nu stim inca nimic…dar vom afla in curand.

    Desperado victoras vrea taxa de solidaritate. Crin bine face ca se opune. basecu spune ca el semneaza ca notaru’ tot ce vrea ficatelu’ lui victoras… numa’ sa vrea Crin! Adica cum?

    A luat de la Liberali toti banii ministerelor. I-a lasat doar cu hartogarie si acuma ce mai vrea de la ei? Sa accepte taxe si suprataxe? victoras, ti-au dat liberalii si „cinspe lei, sa faci avort cu ei, acuma ce mai vrei, nenorocitule?”

    Dar unde sunt banii aia multi luati de ciumetii rosii? Nu mai au nimic in visterie si anu’ nu o ajuns nici macar la jumate?
    Deja nu mai ai bani , vivisor? (nu asa te alinta pretenii? Vi-ctorVi-orel)

    Iesirile lui basecu de ieri spun mult! Laudele la adresa lui bok inseamna ca va asteapta vremuri mai grele decat pe vremea piticaniei sadice!

    victoras, te spanzuram daca ai bagat oistea economiei in gard!

    „fantomele” tale de securist imputit! Cu trecutu-ti putrid ai speriat iuropa vara trecuta!

Lasă un răspuns

