ROMÂNII NU SUNT, TOTUŞI, ATÂT DE PROŞTI :)

Cică, SRI a prins doi americani care voiau să terorizeze America: 😆 👿

Maior, mai răsfiraţi, mai răsfiraţi! :mrgreen:

Asta cu terorismul a fost ca să bage petarda şi să nu se discute despre ticăloşiile lui Ponta, de azi, de la congres.

The esheck! Se va discuta. 😛

6 răspunsuri to “ROMÂNII NU SUNT, TOTUŞI, ATÂT DE PROŞTI :)”

  1. Marius Mina Says:

    Zece gărzi tunse scurt sau rase pe cap (skinheads) ale președinteluipremier Victor Ponta mi-au interzis astăzi accesul în perimetrul de vot de la congresul PSD, motivând că au ordin de sus și spunându-mi că nu pot să spună de la cine, când le-am cerut să-mi explice care sunt motivele și cine este persoana care a dat dispoziție în acest sens. Episodul a fost filmat de consilierul meu locotenentul Gheorghe Alexandru și a provocat mirarea mai multor delegați, inclusiv a unor colegi parlamentari, în condițiile în care m-am prezentat, eram primul înscris pe lista de delegați a Organizației județene Satu Mare a PSD, aveam ecusonul de delegat la gât și insigna de senator pe reverul sacoului, și le-am prezentat mandatul de vot, cartea de identitate și legitimația de senator. Probabil că Ponta s-a speriat după ce alaltăieri am anunțat într-o conferință de presă că voi încerca să iau cuvântul la acest Congres. Orișicum, nu intenționam să votez pentru funcția de președinte al PSD, ci doar pentru funcțiile de vicepreședinți. În urma acestui episod, fără precedent în analele PSD și ale tinerei democrații autohtone, Ponta nu mai reprezintă pentru mine mare lucru. În ultimile luni am aflat motivele pentru care, după cum mi-ați mărturisit mie și altor colegi de la Satu Mare cu câțiva ani în urmă, nu ați fost de acord la început să vă devină ginere și ați cedat doar după doi ani de plânsete ale fiicei și soției dvs. Acum îmi explic pe deplin afirmația unui alt naș celebru al ginerelui dvs., generalul reevaluat vicepremier Gabriel Oprea : „Victor Ponta nu are niciun Dumnezeu”. Mai curând de cât crede, Ponta va trebui să dea seama în fața gărzilor naționale autentice în rândurile cărora a fost declarat deja proscris. http://ohanesian.wordpress.com/2013/04/20/scrisoare-deschisa-catre-tata-socru-al-psd-sarbu-ilie-despre-metehnele-fantomelor-de-la-conducerea-psd/

  2. Roxana Iordache Says:

    Uau! Foarte tare.

  3. Marius Mina Says:

    @ Nu mi-e clar inca, teroristii „americani” prinsi de „brigada diversiuni” din cadrul SRI , condusa de Coldea prin nasul Cristinel Maior , aveau slapi sau espadrile in picioare? .
    Care dintre ei cara butelia si cand avea de gand sa i-o bubuie la cur lui Sammy the Bull? Una peste alta, congresul lui Ponta a fost un succes de piata comparabil cu lansarea Iphone 5, tot cu touch screen si aplicatii pentru tot cartierul . Dansul , masa si felicitarile vor avea loc la cantina Grivita Rosie

  4. Radu Humor Says:

    Nu-s chiar, dar mai sunt 😉

  5. ROMÂNII NU SUNT, TOTUŞI, ATÂT DE PROŞTI :) » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  6. Roxana Iordache Says:

    @Radu Humor. 😆

Lasă un răspuns

