PONTA ÎI IA LA MIŞTO PE GHIŞE ŞI SRS

Întrebat cu privire la muşchii cartonaţi ai preşedintelui PSD de Gorj, primarul Cârciumaru, care s-a umflat că pesediştii gorjeni s-ar putea să nu mai vrea să-l voteze la preşedinţie pe Crin, dacă mai continuă criticile, Ponta a dat vina pe senatorii Ioan Ghişe şi Sorin Roşca Stănescu, numiţi „personaje simpatice” care apar la televizor şi îl „desenează mai rău decât PD-L”.

Cum spuneam, seamănă tot mai mult cu Băsescu. Şi după ce revine Rus oficial, să vedeţi sinucidere asistată!

Să nu ziceţi că nu v-am spus! 🙂

17 răspunsuri to “PONTA ÎI IA LA MIŞTO PE GHIŞE ŞI SRS”

  1. PONTA ÎI IA LA MIŞTO PE GHIŞE ŞI SRS » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  2. Marius Mina Says:

    Rus: În fiecare zi ar trebui să-l văd de mână pe Băsescu cu Ponta > Acum intelegeti scopul agitatiei lui Remus Cernea ?

  3. olimpiu65 Says:

    ia la misto pe pp…a lu’ ma-sa si nevasta-sa.!!!! au aia mai multa vacantza decat a avut plagiatorul Tonta scoala!!!!

  4. Donkeypapuas Says:

  5. Marcus Says:

    De Rasul Curului, Elenina+Chiombila=Luv

    “Membru de bază al Fundației Mișcarea Populară, Elenina Nicuț, a declarat, într-un interviu acordat pentru Kamikaze, că nu-și poate explica cum “pot unii oameni să-l urască atât de tare” pe președintele Traian Băsescu.

    Întrebată cum este este șeful statului, Elenina Nicuț, a afirmat: “Am spus-o și o mai spun. O capodoperă. Îmi recunosc simpatia pentru el, de altfel declarată în nenumărate rînduri. Mă uitam la el și întrebam cum pot unii oameni să-l urască atât de tare. E singurul care râde cu gura până la urechi, mai mult decât îmi reușește mie”, a spus avocata, precizând că Traian Băsescu, la prima întrunire cu liderii Mișcării Populare, și-a declarat sprijinul pentru acțiunile viitoare ale fundației.”

    vezi poza la mine pe blog

    Am spus-o și o mai spun. O capodoperă.
    N.A.: La cum arata originalul mult mai potrivita este forma de masculin: “un capodoper”.

    Elenina cea focoasa, iubitoare de frumos,
    Il gasi pe badea chiombu “capodoper barbatos”.
    Nu ma intrebati ce-i asta, stie doamna avocat,
    Care prin asa sintagma puse motul la cacat.

    Si-i acoperi chelia cu strat gros de auriu
    Ce il tine si fereste sa se duca pe pustiu.
    Ba, mai mult, si hahaitu-i ea-l facu de mare fala
    Un motiv pentru chiombila sa imbrace tol de gala.

    Sa-si ia laurii de Mister, varianta pentru Miss
    Chit ca noi cu mic cu mare pus-am votu’ pe demis.
    Eleninei, avocata, i-a cazut insa cu tronc
    Si la asternut cadana isi doreste-un dobitoc.

    Nota; Iata intrebare mea de pe blogul lui Cucui, papatoru’ de bani basiti furati de la contribuabil, bani cu care-si finanteaza curpapiru’ pompos intitulat Kamikadze:

    marcus says:
    April 18, 2013 at 15:22

    @Ma, boule de bou ce iesti, bre cucuiule: Tie nu ti-e rusine, vita incaltata, sa mananci cu fituica aia a ta de-i zici revista banu’ contribuabilului cu asemenea mizerii:
    De Rasul Curului, Elenina+Chiombila=Luv

  6. olimpiu65 Says:

    Era în perioada acelor ani de început – ’90. Da, eu aveam dialoguri cu dl Coposu. Deci în perioada respectivă, în cadrul unor dialoguri la un moment dat mi-a făcut- (n.r. propunerea de înscriere în PNŢCD). Eu încă nu abordasem o poziţie activă de implicare a mea în structurile de partid mai ales că aveam şi o anumită postură în poziţia pe care o aveam. Şi dânsul mi-a făcut o asemenea ofertă, i-am mulţumit, i-am spus că… Pur şi simplu mi-a zis să fiu membru al PNŢCD-ului. Nu (n.r. n-am acceptat). N-aveam aceleaşi repere şi aceeaşi platformă de gândire. Şi apoi se născuse din Revoluţie o structură, nu era încă o structură politică de partid, dar care reflecta o anumită orientare, o anumită gândire, o anumită platformă, care apoi s-a concretizat în activitatea FSN şi a partidului FSN care s-a născut după aceea. Şi am fost copărtaş la acest proiect’, a explicat preşedintele de onoare al PSD, la Biblioteca Naţională a României.
    poate exista parteneriat cu fsnistii?????

  7. plano Says:

    @olimpiu
    In 90, Seniorul a bagat securisti si legionari in PNT. De ce nu si Iliescu? Fata de aia, Iliescu avea suportul popular pentru aducerea PNT la guvernare, N-a gandit rau Coposu! Roxana poate sa confirme :mrgren

  8. olimpiu65 Says:

    Dumnezeule mare!!!! stiam ca sunteti retardati ca doar n-am de lucru sa citesc texte fsniste si aici, dar nu am crezut ca puteti sa ma faceti sa rad cu imbecilitatea voastra!!!!! daca mai posteaza si over the ocean atunci…,,go ahead, make my day” vb lui Clint Eastwood!!!

  9. Sandi Says:

    CURVELE din PNL sapa la temelia partidului !

    http://www.pesurse.ro/#!/2013/04/18/mai-muli-politicieni-liberali-pregtesc-lansarea-un/

    Basea isi freaca mainile si hahaie pe-nfundate. Deocamdata.

  10. Sandi Says:

    Una din super-curvele politicii romanesti este acest individ cu fata de copil tampit , Ioan Rus !

  11. olimpiu65 Says:

    @ sandi
    e din PNL curva aia de la Cluj????

  12. Radu Humor Says:

    @Iniţiativa România Liberală – IRL
    IRLvant ! Vânare de vânt !
    Este o luptă surdă pentru a nu-l scăpa pe Crin Antonescu în învingător !
    Dacă Ponta clachează, şi eu nu-mi doresc asta, Antonescu are pârtie liberă spre Cotroceni, cu oricine altul în fruntea PSD !
    Eu am aşa o presimţire că preşedintelui Crin Antonescu i-ar fi necesar, dacă nu un premier ca AN , măcar un consilier !

  13. Radu Humor Says:

    Ioan Ghişe merită tot respectul nostru pentru îndârjirea cu care luptă, aproape de unul singur, împotriva de acum cuplului Băsescu- Ponta.
    Acelaşi respect pentru domnul Ioan Olteanu, ale cărui strigăte de disperare ar trebui luate în considerare până nu e prea târziu !
    Omul ăsta demonstrează un caracter cum puţine se mai află pe aceste meleaguri şi văd că Antena 3 ( de la restul nu prea sunt aşteptări, poate doar de la Răzvan Bogdan) continuă să-l ignore cu desăvârşire !
    Şi nu e bine domnule Voiculescu !
    Parcă noi te-am făcut campion al TV şi ar trebui să ne întorci ceva din încrederea pe care ţi-am acordat-o 🙄

  14. Sandi Says:

    olimpiu65 spune:
    joi 18 aprilie 2013 la 8:00:16 pm
    @ sandi
    e din PNL curva aia de la Cluj????
    ****
    Rus e super-curva pentru ca e basist . Acum pe fata !

  15. virgilvirgil Says:

    Pai de spus ne spui , dar ne spui cam tirzior …
    Eu am spus inca de cind au facut aleantza …

  16. WhiteWolf Says:

    Putina coditsa varata de la Cluj, inca putina de la Brasov (ca pana la urma si „Deleanu” tot brasovean este :D) si gata; se strica jucarica de la Bucuresti.
    Ce ti-e si cu .. provincialii astia, bai, frate 😛
    Nu poti cu ei, nu poti fara ei 😀 😀

  17. Ovidiu Says:


    https://www.facebook.com/MiscareaAntiBasescu

Lasă un răspuns

