OPRESCU MAI VREA UN MANDAT DE PRIMAR :)

Da, Victor Ciutacu l-a întrebat despre candidatura la preşedinţie şi Doctorul a tratat întrebarea în stilu-i. 🙂

În sensul că are ambiţia de a-şi duce până la capăt proiectele de primar general şi pentru asta mai vrea un mandat.

Ca să fie clar.

Doctorul:  „A făcut pe dracu’ Băsescu”. 😆

Băsescu şi Videanu de fapt n-au făcut nimic. Doar nişte proiecte pe care el, Oprescu, le-a concretizat. Cap-coadă. Fiindcă pasajul Basarab n-avea decât 178 de metri şi mult noroi, iar în privinţa Arenei Naţionale, Videanu a dărâmat vechiul stadion şi i-a lăsat moştenire ancheta Curţii de Conturi pentru băncile furate.

Sorin Oprescu le-a mai tras-o şi intriganţilor de la Cluj, pe motiv că îi toarnă lui Ponta în ureche otrava că vine Oprescu să-i ia locul. Merită pupat pentru asta, să-i facă aşa ceva la oficina lui Tonta. 😆

În privinţa lui Crin Antonescu, Sorin Oprescu a zis că liderul liberal l-a onorat şi îl onorează cu prietenia lui.

Îl salut pe Doctor şi îl votez pentru viitorul mandat de primar general. 🙂 Ceea ce nu înseamnă că n-am să-l troznesc atunci când consider că o ia pe arătură. Ştie prea bine că e dintre cei pe care îi critic din susţinere. Că n-am pretenţii decât de la cei care merită exigenţă. 🙂

Îl salut şi pe Victor Ciutacu. 🙂 Nu ştiu cum se face, dar parcă emisiunea cu Sorin Oprescu a fost cam  scurtă. Deşi fără pauze publicitare. Pe când alea cu Ponta şi Videanu parcă nu se mai terminau. Şi erau pline de publicitate. La aia cu Udrea nu m-am uitat nici măcar un minut, mi-a luat ochii Klaus Johannis la Antena 3. Şi oricum, mi se pare degradant să-ţi pierzi timpul cu Udrea. 😀 Scria Ciutacu cândva, că nu era nimic fără Antena 3 care a propulsat-o şi că orice-ar face ea, tot ţărână îi curge din buletin. 😛

7 răspunsuri to “OPRESCU MAI VREA UN MANDAT DE PRIMAR :)”

  1. OPRESCU MAI VREA UN MANDAT DE PRIMAR :) » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  2. Anca Says:

    Nu m-am uitat, ca nu mananc de la Cotet TV, da’ nu era nevoie, doctoru’ nu-si bate joc. 😀

  3. Roxana Iordache Says:

    Ancuţa, nici eu, dar pentru Ciutacu fac o excepţie. Mai ales că era vorba de Oprescu. 🙂

  4. Anca Says:

    Eu tocmai pentru Ciutacu n-as face exceptia ever, au contraire, da’ m-as bucura sa n-am dreptate cand ma bazez pe ce ma bazez. (Raman la ce ziceam initial – emisiunile beton din urma nu i le sterge nimeni. Dar atat.)

  5. Marius Mina Says:

    Ia de aici …

  6. Jan Pantelimon Says:

    Ciudacu , catzel de cazarma , a incetut sa-si marcheze teritoriul ,rar si apasat .

  7. Jan Pantelimon Says:

    Iertata-mi fie greseala , silabisesc greu , rar si apasat .

Lasă un răspuns

