LUMINILE PSD :)

Gaz metan

Niţă este pentru Vosganian ceea ce este Zgonea pentru Ghişe.

Am şi eu o întrebare, de unde-i ia PSD? 🙄 😆

Şi mai ales, ce urmăreşte cu ei? 🙄 :mrgreen:

14 răspunsuri to “LUMINILE PSD :)”

  1. Matei Florin Says:

    Ia zi, Roxana, şi de pesedistul Adrian Năstase, maaaarele ‘telectual de stânga (dăştept, nevoie-mare, doar că mai omite din când În când prepoziţia ,,pe”), suporter de ultimă oră al coabitării.

    Sper ca PNL să realizeze că e ţinta unei batjocuri supreme, soră cu umilinţa, şi să reacţioneze cu demnitate. În USL, parteneriatul seamănă tot mai mult cu cel din UE, unde există parteneri superiori şi parteneri inferiori. Şi de ce n-ar semăna, câtă vreme ,,partenerul” PSD pretinde – sfidător, în mod public – că are o pereche de testicule în plus?

    Şi pisicile se mai rup în două câteodată, nu-i aşa?

  2. Sandi Says:

    Pe Zgonea nu-l intrece nimeni ! In prostie si idiotenie !
    E un fel de Tălmăcean pesedist ajuns in fruntea C.D.

  3. Sandi Says:

    @ Roxana

    Trebuie sa vezi astea neparat ! Desigur si ceilalti 🙂

    http://www.dcnews.ro/2013/04/imagini-inedite-cu-corneliu-coposu-si-margaret-thatcher-din-1990/

  4. Roxana Iordache Says:

    @Matei Florin. 1. Foloseşti o expresie imbecilă, ca dovadă că şi oamenii inteligenţi atuncă vorbe fără să le gândească. E una din cele mai stupide expresii. Şi criminală din prostie. Dau de pământ cu oricine pentru căţei şi pisici, în general, pentru vieţuitoare. Nevinovate pentru prostia omenească. Dimpotrivă, pătimitoare din pricina ei. 👿

    2. Te creditam cu mai multă judecată: raţională. Tu pari că mergi exact unde te setează adversarul.

    3. În loc de judecată raţională, preferi să judeci emoţional unii oameni fără să te gândeşti la condiţia lor. Omul nu mai vrea la închisoare. Partea proastă e că n-are nici o garanţie. Oricum, mă gândeam să scriu despre articolul lui Adrian Năstase. Şi probabil că am s-o fac. Dar în termeni raţionali.

    4. Revino-ţi, simpaticule! 🙂

    @Sandi. Îl jigneşti pe Tălmăcean. Ăla cel puţin dansează. 🙂

  5. Roxana Iordache Says:

    Sandi, ţi-am mai spus despre telepatie. 🙂

  6. Matei Florin Says:

    Par – şi bine zis-ai – setat de adversar… A părea e un verb delicios, îl conjug şi eu când n-am argumente să atac frontal. Dar eu n-aş crede în setările,,adversarului”. Mai degrabă sunt călcat pe coadă (eu nefiind deloc pisic, spre dezamăgirea ta) de pesediştii pontisto-băsişti. Am voie, măcar din când în când, să-ţi fiu antipatic?

  7. LUMINILE PSD :) » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  8. Roxana Iordache Says:

    @Matei Florin. Da, dar nu călcându-mă pe coada de pisică. 🙂

    N-aş crede că nu-ţi e clar cine vrea ruperea USL acum. Sau ce? 🙂

  9. ioprotestatarul Says:

    „Am şi eu o întrebare, de unde-i ia PSD?”
    Simplu, din HAZNAUA” numita PSD!

  10. plano Says:

    Cam intreceti masura domnule protestatar daca va permiteti sa spuneti asemenea greturi despre un intreg partid.
    Nu va obliga nimeni sa stati langa hazna.

  11. Roxana Iordache Says:

    @plano. Păi nici nu stă. 🙂

    E suficient să fie câteva fecale într-un vas ca să fie compromis. Sigur, unii mănâncă în continuare. Poftă bună!

    Oricum, tu n-ai nici un drept faţă de un om ca Ion Olteanu. Singurul drept pe care l-ai avea ar fi să treci, uşurel, în vârful picioarelor, pe lângă urma paşilor lui.

    Şi ca să nu fie nelămuriri, fac desenul: pentru că el a protestat şi pe vremea lui Ceauşescu, a făcut puşcărie, pe când tu erai în aparatul represiv.

  12. plano Says:

    @roxana
    Acum ce faci, o tii ca gaia matu cu represiunea?
    Erai mai ‘teligenta decat unul Kk , basist de prin Canada,cel care lansa astfel de atacuri pe blogul tau, in urma cu cativa ani.
    Poate sa fie olteanul tatal revolutionarilor ca tot si-o primeste daca-si permite sa insulte milioane de social democrati.

  13. ioprotestatarul Says:

    @plano
    O amenintare in plus nu conteaza, am podul plin si oricum nu ma sperii asa usor. Totusi voi astia insultatii, milioane de PSD-isti, unde erati cand Basescu si ai lui calcau poporul in picioare? Nu ar fi mai bine sa va curatati ograda de tradatori, politruci si securisti si sa va alegeti niste lideri care sa nu-si mai bata joc de toti romanii? Guvernarea nu se face prin amenintari, represiune si tradare, daca Tonta si slugile lui ar fi avut „profund respect” fata de romanii si-ar fi onorat promisiunile facute… asa ca las-o jos ca măcăne.

  14. plano Says:

    Domnule Olteanu,
    Eu v-am apreciat protestul si pentru ca am constatat ca ganditi mai mult in termeni social-democrati decat elitist- liberali.
    Nu sunt nici eu de acord cu cateva din deciziile luate de premierul Ponta in ultimul timp, dar mai știu că o demnitate in stat nu se suprapune niciodată cu o funcție de partid și nici macar cu doleanțele multor alegători.
    Procurorii nu pot fi negociați, cel puțin formal, intre partidele politice. Asta face parte din abc unui politician care aspira la functia de presedinte.
    Aveti rabdare! O sa regretati vorbele grele pe care le aruncati acum, nu in sensul de represiune ci pentru ca o sa va convingeti ca ati gresit in apreciera unui om.

Lasă un răspuns

