ANTENA 3, ÎN ELITA MONDIALĂ. CRISTI TAMAŞ, IMAGINE DE AUR. DAR TRISTĂ PENTRU ROMÂNIA

cristi tamas a3

Cristi Tamaş a câştigat Medalia de Aur la New York Festivals World’s Best Television & Film 2013, categoria Best Camerawork, cu reportajul “Pe-un picior de iad”.

A concurat cu elita mondială, a fost competiţia cremei televiziunilor.

Mă bucur din inimă pentru Cristi Tamaş, pentru realizatorii reportajului premiat – Carmen Moise (reporter), Cristian Tamaş (imagine) şi Lenard Zsolt (editor) -, pentru Carmen Avram şi întreaga echipă producătoare a emisiunii „În premieră” şi în general, pentru Antena 3.

Care îşi confirmă locul în elita televiziunilor lumii. Ceea ce o obligă enorm, pe viitor, să se depăşească pe sine, la toate capitolele.

Cristi Tamaş, citat de Jurnalul Naţional: “N-am visat niciodată că voi ajunge aici. E cu siguranţă vârful carierei mele, dar nu mă opresc aici, fiţi siguri de asta. Am trăit cele mai mari emoţii din viaţa mea în seara asta. Eu sunt obişnuit să stau în spatele camerei, nu mă pricep la cuvinte sau la discursuri. Dar aş vrea tare mult să îi multumesc tatălui meu, care mi-a pus prima dată camera de filmat în mână, băieţelului meu care, deşi e mic, nu se supără niciodată pe mine că stau prea mult la lucru şi colegilor mei, alături de care am trăit poate cele mai frumoase momente din viaţa mea, în ultimii ani.”

E un motiv de bucurie naţională, de mândrie. Sau ar trebui să fie. Şi nu mă refer la „detractorii inepţi” cărora Mircea Badea le arată degetul, din Las Vegas. Mă refer la cu totul altceva, un aspect dureros al premiului.

Cristi Tamaş e premiat pentru măiestria profesională de a da imagine cel puţin la fel de grăitoare ca şi glasul reportajului – febleţea mea, Carmen Moise. A luat marele premiu din elita mondială pentru imagine. Magistrală profesional. Dar devastatoare ca imagine naţională.

Premiu de aur pentru o imagine de coşmar a României. „A Hell of a Living” este despre mizeria în care se agaţă de viaţă ţiganii de la periferia capitalei de judeţ Baia Mare.

Le urez ca următorul premiu de aur să fie pentru o imagine a României magnifice!

Îmi pare tare rău, aş fi vrut mult de tot ca Antena 3 să fi luat şi aurul pentru „Ultima frontieră”, documentar cu totul excepţional, oricum recunoscut în topul internaţional, din moment ce a fost nominalizat de două ori, la categoriile „Best Editing” şi „Docudrama”.

Felicitări, cu drag!

Bravo, Mihai Gâdea! Şi vino mai repede acasă, că ţi-a cam ocupat Răzvan Dumitrescu locul! 😆

P.S. Oana Stănciulescu acoperă de minune intervalul zilnic 17-18, cu Ediţie Specială. Poate comprimaţi „Esenţialul”. 🙂

10 răspunsuri to “ANTENA 3, ÎN ELITA MONDIALĂ. CRISTI TAMAŞ, IMAGINE DE AUR. DAR TRISTĂ PENTRU ROMÂNIA”

  1. ANTENA 3, ÎN ELITA MONDIALĂ. CRISTI TAMAŞ, IMAGINE DE AUR. DAR TRISTĂ PENTRU ROMÂNIA » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  2. balbeck Says:

    Pentru televiziune este mare realizare,pentru unul ca mine….hahaha,nu dau doi bani.Si un copil de gradinita putea la fel.

  3. balbeck Says:

    PS: Probabil ca o vor tine asa o luna….a cata zi e?A treia?Numai despre asta dau ai lui Felix.
    Bravo lor….sunt tari.Altceva?

  4. Roxana Iordache Says:

    @balbeck. Eşti bine?

  5. Sandi Says:

    Baalbecke , ai mancat ardei iute pre mult si te ustura gaozul ? Foloseste un dildo !!! Si lasa-ne schmuck-ule !

  6. Sandi Says:

    Este o mare realizare a postului A3 ! Bravo !

  7. Mihai Hristea Says:

    Felicitari sincere lui Cristi Tamas si postului A3!

  8. violet Says:

    Cu nişte ani în urmă, parcă ştiu de cineva cu acest nick ( balbeck ), mare postator pe blogul Găbiţei Udrea. dar poate greşesc eu… 🙂

  9. Marius Mina Says:

    Au astia material acum sa ne tavaleasca prin groapa de gunoi pina ne ies maselele de mine. Daca asta se vinde , asta produci 😉

  10. Marius Mina Says:

    @ Maselele de minte 😉

Lasă un răspuns

