CRIN LA RĂZVAN DUMITRESCU, PONTA LA RTV, CU CIUTACU, CARE ÎL VA AVEA INVITAT PE BĂSESCU

Crin: Suntem la guvernare, nu la putere.

Votul anti-Băsescu e un mandat împotriva unui regim, a unei puteri care a însemnat sărăcirea, minţirea oamenilor, politizarea tuturor structurilor şi o uriaşă doză de ipocrizie şi de impostură.

Cred că am obţinut un vot ca nimeni în istoria României, în alegeri democratice.

Constat cu tristeţe că dincolo de întâmplări ca numirea procurorilor, există ceva care pe mine mă deranjează pt că nu mai există nici o circumstanţă atenuantă: faptul că partenerul meu politic se referă la episodul referendumului de suspendare a lui Băsescu, în termenii lui Băsescu. N-au venit niciodată atât de mulţi pentru a vota, pentru a demite. Dacă facem uitat faptul esenţial că o erată a făcut ca CCR să schimbe rezultatul înseamnă că falsificăm istoria.

Nu putem spune că doar Morar a greşit, pe când Kovesi, nu.

Nu-mi explic de ce Ponta a preluat limbajul lui Băsescu.

Băsescu e ca şi cum îşi bate joc de Ponta, când apare relaxat şi spune că probabil premierul şi-a dat seama că e bine s-o numească pe Kovesi. Aceste lucruri îmi lezează orgoliul şi lezează orgoliile a milioane de oameni.

Fac o mare greşeală cei care cred că fac un scop în sine din preşedinţie. Scopul meu e România puternică. „Şi preşedinte tolerat al unei Românii în genunchi nu mă interesează. Am făcut această alianţă ca să ridicăm România în picioare„.

Eu cred în USL pentru că nu face nimeni confuzii în legătură cu mandatul şi misiunea USL care înseamnă a termina cu regimul Băsescu, cât mai repede şi complet.

Cred că lucrurile trebuie făcute pe mai departe, altfel. Raporturile internaţionale. Eu sunt ţinta de serviciu pentru acuzaţii prosteşti. Nu contest că trebuie să fie respectate anumite reguli ale Uniunii Europene de către ţările membre. Să vedem, însă, care sunt regulile şi dacă e o regulă în UE să impui o persoană într-o ţară, dacă regulile se pot schimba de la o zi la alta sau în funcţie de o persoană sau alta.

Răzvan: Faptul că nu v-a consultat nu vă îngrijorează?

Crin: Ba da, dar pentru Victor Ponta.

Explicaţia lui Ponta cu dosarele e falsă şi surprinzătoare pentru un profesionist, procuror, pentru că nici Fenechiu, nici Voiculescu, nici Dragnea n-au dosar la DNA, ci sunt trimişi în instanţă.

Fă-te frate cu dracu ca să treci putea şi Capul ce se pleacă sabia nu-l taie sunt atitudini prin care n-ajungi nicăieri.

Oare nu putem să avem pretenţia ca membru al Uniunii Europene cu drepturi depline să punem pe masă dreptul internaţional?

Ideea că am fi cumpărat o primire la Merkel cu numirea procurorilor e jenantă.

Noi ştiam că CSM are comandă politică. Dar azi d-l Ponta vorbeşte că d-l Morar şi d-na Macovei au avut monopol pe Parchet. Nu! Băsescu a avut monopolul.

Dacă în continuare vom constata că n-am făcut ce-am zis şi dacă tot ce putem face în politica externă e să-i convingem că suntem prieteni cu Băsescu, de ce nu l-am lăsat pe Băsescu, cu Boc, Ungureanu în continuare?

Dacă nu vom putea merge în direcţia bună, nu mai mergem nicăieri„.

Sper că şi Victor Ponta va limpezi lucrurile.

Despre guvernare, lucrurile se pot face, promisiunile nu sunt fanteziste. Este un program care se poate îndeplini, cu răbdare, seriozitate, ceva mai multă forţă şi cât de puţină corupţie.

Eu nu cred că cu această slugărnicie prin care ne punem cenunşă-n cap pentru ce n-am făcut ajungem departe.

Guvernul a cam avut mişcări comandate, e vorba de guvernul României, victima FMI-ului. Din această vară încolo, în noi termeni cu FMI, cred că se poate vorbi de intrarea în construcţie (dacă mai rămâne piatră pe piatră până atunci, n.n.).

Adriana Săftoiu a fost părtaşa multor manevre neconstituţionale ale lui Băsescu.

Problema noastră e cum acest domn fără nici o legitimitate şi zdrobit electoral a fost adus din nou în centrul deciziei politice din România.

Am mai puţină încredere în Ponta, dar suficientă pentru a continua. N-am fost de acord cu el, dar nu cred că Ponta m-a minţit.

Când am spus că n-aş mai candida dacă m-aş baza doar pe Victor Ponta – n-o să am niciodată un scop în sine din candidatură. Un om care candidează la preşedinţia unei ţări şi depinde de susţinerea altuia n-ar mai trebui să candideze. Înseamnă că e o marionetă şi nu mai are ce căuta acolo. Eu voi candida convins că o majoritate mă va susţine.

Unii care au slujit regimul Băsescu şi pe care oamenii d-nei Kovesi nu i-au căutat sau le-au închis dosare încearcă să se asigure că nu va fi Antonescu preşedinte.

N-am nici o datorie faţă de nici unul. L-am susţinut pe Mircea Geoană până la capăt. Există structuri cu mijloace puternice de presiune şi care au marea capacitate de a strica politicieni buni şi de a-i deturna de pe drumul corect.

Răzvan: Cum va arăta relaţia Ponta-Antonescu în 2014?

Sper să fie o relaţie mai puternică. Dacă ne înţelegem asupra unor lucruri concrete şi ne recăpătăm încrederea.

Pe acelaşi interval orar, Victor Ciutacu a debutat la RTV cu Ponta.

Jumătate din emisiune a fost publicitate. Asta spune totul. Nu? Despre valoarea lui Ciutacu, vreau să spun. Deci, despre miza debutului cu Ponta.

Foarte transpirat Ponta. A repetat clişee stupide, cum ar fi că nu putem trăi numai cu Jos Băsescu. Dar cu el sus?

Ponta a mai spus că l-ar fi vrut pe Predoiu la Justiţie şi că nu va fi un ministru al Justiţiei din partide.

S-a întâlnit azi cu procurorii şi a corespondat cu Kovesi, care i-a confirmat acceptul.

Guvernul îşi va angaja răspunderea pe aceeaşi mizerie de proiect privind restituţia şi cu asta chiar urmăreşte o lovitură dură la plexul PNL, personal, al preşedintelui Antonescu.

Emisiunea a continuat şi după ce s-a terminat interviul de la Antena 3 cu Crin Antonescu, iar Ciutacu i-a pus două-trei fragmente, să le comenteze. Şi a spus că e „cap-tractor” pentru candidatura prezidenţială a liderului PNL.

Ponta: Nu mi-am mai permis luxul de a avea orgolii. Doar de a avea mândrie, uneori. 🙄 Răspunsul a fost referitor la declaraţia lui Crin că bătaia de joc a lui Băsescu la adresa lui Ponta lezează orgoliul a milioane de oameni.

Sunt hotărât să nu candidez la preşedinţie. Doar în 2016, dacă voi avea succes la guvernare.

Fără PSD nu câştigă nimeni prezidenţialele.

Ciutacu: Am văzut alianţe destrămându-se. Ce garanţie aveţi că nu se destramă şi USL?

Ponta: Până acum, cea mai mare garanţie a fost relaţia personală impecabilă între mine şi Crin Antonescu.

Ciutacu: El declară astă seară: Ponta vorbeşte ca Băsescu.

Ponta: Nu mă veţi auzi criticându-l.

Ciutacu: Relaţia trebuie să fie biunivocă. Crin zice nasoale de dv.

Ponta: Sper că şi Crin va înţelege cât de importantă e relaţia noastră. 😆

Ciutacu: E pregătit PSD să guverneze fără PNL şi PC?

Ponta: Nu m-am gândit la asta. Sunt un om cu relaţii politice cu toate partidele. Despre d-na Săftoiu am o impresie foarte bună, dar trădare mai mare decât să faci alianţă cu PD-L nu există.

Ciutacu: Ba, să faci alianţă cu Băsescu, tatăl lor.

Ponta: Păi, Băsescu pleacă.

Ciutacu: Cât contează conducerea trustului Intact în luarea deciziilor?

Ponta: Nu, nu s-a întâmplat. Dar nici nu voi trimite fiscul să închidă o televiziune, indiferent cât mă critică. 😯

Ciutacu: Să comentăm aceste imagini.

E vorba de secvenţa cu Mircea Badea în care spune că-l dă afară din Guvern dacă o pune pe Kovesi.

Ciutacu: Acum o lună jucam baschet, acum are de rezolvat o treabă, după ce se întoarce din America plin de premii şi le urez succes.

Ponta: Ei, nu, Mircea Badea are un gen de pamflet. Pe mine m-au usturat mai mult Caţavencii, care sunt super-inteligenţi. 😆 

Victor Ciutacu o va avea invitată pe Udrea, mâine, iar în curând, pe Băsescu. Administraţia prezidenţială a confirmat primirea.

Ciutacu: Eu vă cred că sunteţi un bun creştin, dar să întoarceţi şi celălalt obraz, când e prea pe faţă (cum îl atacă Crin, n.n.).

Ponta: Chiar sunt un bun creştin şi sunt cel mai bun coechipier.

Adrian Năstase va fi prezent la congresul PSD.

Ponta: Vă urez succes şi nu puneţi la inimă că vă face cineva trădător.

Ciutacu: N-am nici o apăsare.

Ponta: Atunci, mă înţelegeţi. 😀

Oricum, Sandra Stoicescu sâmbătă seara a avut un interviu mult mai bun. Cel mai bun interviu politic al anului, de până acum. A fost pe cât de elegant, pe atât de dur. Axat pe principii şi valori, nu pe bârfe şi interese de grup.

Am scris de mai multe ori că „Vorbe grele” a fost cea mai elegantă emisiune de interviu. E un capitol închis, aşa cum spune realizatorul însuşi.

Victor Ciutacu se lăuda, cândva, că ştie să facă şi ţigănie. Îi prinde bine pentru RTV. Mai ales pentru emisiunea cu Băsescu. 😛

Anunțuri

27 răspunsuri to “CRIN LA RĂZVAN DUMITRESCU, PONTA LA RTV, CU CIUTACU, CARE ÎL VA AVEA INVITAT PE BĂSESCU”

  1. CRIN LA RĂZVAN DUMITRESCU, PONTA LA RTV, CU CIUTACU, CARE ÎL VA AVEA INVITAT PE BĂSESCU » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  2. Anca Says:

    Crin i-a dat lui Ponta unde trebuie cum nu i-a mai dat nimeni pana la varsta asta! Dar marea matraseala abia ACUM incepe, dupa ce Ponta a zis ca l-ar fi vrut pe Predoiu la justitie. Tineti-va!
    (Brother Crin, pffffffff! 🙂 )

  3. Jan Pantelimon Says:

    Ponta a facut apologia infractionalitatii ca politica de stat in direct la ciufutu . OZUnitati : Resuscitati basul ! Ce a inteles Ponta, traiasca-i ma-sa la kibbutz , se vede cu ochiul liber si mana la nas .

  4. Roxana Iordache Says:

    @Anca. N-are decât s-o desemneze şi pe Macovei, ar fi super-tare. 🙂

    Oricum, Crin s-a purtat ca un frate mai mare. Cum spuneam, Ponta e băiat bun, dar îl strică anturajul. 😛

  5. Anca Says:

    Rox, frate, frate, da’ la ficati i-a mers lu’ Ponta. =))

  6. Roxana Iordache Says:

    Jane, omul a spus e bun creştin.

  7. Roxana Iordache Says:

    Ancuţa, păi uneori fratele mai mare ţine loc de educaţie. 😛

  8. Anca Says:

    Ashea, ashea! 😀

  9. Roxana Iordache Says:

    Fata moşului, mie chiar îmi e milă de Ponta. 🙂

  10. Anca Says:

    Eu am o distanta genetica fatza de tocilari carieristi, sorry. =))

  11. plano Says:

    Chintesenta celor spuse de Crin la A3 sta in urmatoarea zicere pe care, cu rautacism, :mrgreen: Roxana a ocolit-o:

    -Paradoxal, sper ca Ponta sa aiba dreptate,,,iar eu sa ma fi inselat!

  12. Anca Says:

    Chintesenta, frate… =)) =)) =))

  13. Roxana Iordache Says:

    @Anca. Păi da, dar tot n-are cum să nu-ţi fie milă.

    @plano. Te înţeleg, la Băneasa nu se preda retorica. 😆

  14. Roxana Iordache Says:

    Anca, da! 😆

  15. ada1957 Says:

    Inca o data FELICIRAI SI BRAVO CRIN ANTONESCU.
    deosebit in toate raspunsurile.
    Mie NU MI-E MILA DE PONTA.
    Merita fiecare lovitura de COPITA pe care o va primi , si va primi nenumarate..
    Viata lui politica este praf..
    Uita jigodel ca Machitorul a facut praf unul MULT mai destept si FRUMOS ca el… Petre Roman.
    I-a picat in cap tavanul si s-a innegrit cand i-a spus Ciutacu de vorbele grele a le lui CRiN.
    Sa-i aduca pe Macovei , Predoiu si Rus si va urca pe cele mai inalte culmi ale succesului..

  16. stejarul Says:

    „Liderul liberalilor consideră că Traian Băsescu „îşi bate joc” de Victor Ponta”
    DAR INAINTE DE TOATE, VICTOR PONTA ISI BATE JOC DE VICTOR PONTA.

    Nu exista glorie in tradare asa cum nu exista glorie nici in plagiat.

    ” Referindu-se la o declaraţie a lui Antonescu, Ponta a spus că se va „ascunde” dacă sondajele ar arăta că îi afectează acestuia campania la prezidenţiale, adăugând însă în acelaşi timp că „fără PSD nu câştigă nimeni prezidenţialele”. ”

    Cu alte cuvinte ponta marturiseste ca PSD (o parte, aia diabolica) l-a sustinut pe basescu in 2004 si in 2009, ca altfel nu castiga matrozu’ alegerile.

    Sutzul de la Gara de Nord nu se dezminte . Faci cu el o intelegere de lupta in echipa, il ajuti cat poti iar din momentul in care isi atinge scopul lui personal, javra face tot posibilul sa nu mai ai nevoie de el. Deci sa nu mai fie nevoit sa isi respecte promisiunea luptei de echipa.
    De aia zicea javra ca el nu are alegeri in 2014. Pana atunci devine mai basist decat basescu himself! Cine sa mai aiba nevoie de asa o lepra?

  17. olimpiu65 Says:

    abia astept ca Ponta sa mearga pe mana baronilor lui care il imping in cursa spre Cotroceni. vom avea confrunatri in direct la tv si dezbateri adevarate si vor putea pishadistii sa compare realitatea cu analizele marca Dancu&Maior! asta daca le-a mai ramas ceva in bibilica, daca nu i-a spalat basecurismul de tot pe creierase!!!

  18. Sandi Says:

    Roxana Iordache spune:
    luni 8 aprilie 2013 la 11:41:18 pm
    @plano. Te înţeleg, la Băneasa nu se preda retorica

    ****

    Ha-ha-ha ! L-ai mirosit ca are petlitze ?!? Nu mai stiu daca is albastru-bleu !

  19. Sandi Says:

    Anul 2010 !

    Wikileaks: Documente confidențiale ale SUA, după victoria lui Ponta în PSD: Nu împărtășește antipatia lui Antonescu pentru Băsescu. Va colabora cu PDL

    http://www.dcnews.ro/2013/04/wikileaks-documente-secrete-ale-sua-dupa-victoria-lui-ponta-in-psd-nu-impartaseste-antipatia-lui-antonescu-pentru-basescu-va-colabora-cu-pdl/

  20. Sandi Says:

    Cu privire la introducerea unor legitimatii speciale de tigan ,

    Mădălin Voicu, atac dur la EBA: “Proastă mică, mutantă, nevertebrată”

    Aferim !

    http://www.dcnews.ro/2013/04/madalin-voicu-atac-dura-la-eba-proasta-mica-mutanta-nevertebrata/

    Pentru cine nu stie, Cioaba este „Regele international ” al tiganilor caldarari. Adica aia cu ” spoim ceaune…”

  21. Roxana Iordache Says:

    @ada1957. Ceea ce unii nu înţeleg e că, în ciuda intriganţilor, Crin chiar ţine la Ponta. E un bebe pentru el. Şi nu din pricina vârstei, că diferenţa nu-i decât de un deceniu. Dar 10 ani de experienţă în plus, de fapt, peste 20 de ani de experienţă în politica din România postdecembristă sunt o lecţie pentru Ponta, una bună şi gratuită. Ar trebui să înveţe cum un om a reuşit o ascensiune politică de top prin el însuşi. Şi împotriva sistemului. Ostil din toate părţile.

    Ponta face o greşeală capitală dacă, în loc să înveţe de la Crin Antonescu, pe de o parte şi de la Adrian Năstase, pe de altă parte, se plafonează în suficienţa unui anturaj toxic pentru el, o gaşcă securistică egosită, care doar îşi urmăreşte interesele prin el, ca şi prin Băsescu şi ca şi Băsescu prin ei.

    Deşi are tendinţa la ticăloşie, fondul lui pare (încă) bun. Trebuie scos din cazanul cu canalii.

    @stejarul. E groaznic – pentru tine în primul rând – că îl urăşti. La Băsescu nu te-ai referit vreodată în termenii în care te referi la Ponta. Pe Băsescu îl tratezi chiar cu duioşie. Sau poate crezi că n-a omorât oameni? Şi animale.

    @olimpiu65. Nu se va întâmpla. Ai să vezi altceva, o confruntare Crin-Ponta în 2017. Nu 2016. Pentru că mandatul prezidenţial rămâne de 5 ani. 🙂

    @Sandi. Păi e simpatic pentru că n-a dezminţit. Dimpotrivă, se mândreşte. De fapt şi Ţiriac a repetat că a fost miliţian şi e mândru de asta. 😆 Spre deosebire de Dinu, care povesteşte că atunci când a ajuns la Dinamo, mătuşa lui i-a zis că face de râs familia, fiindcă s-a băgat la miliţie. 😆

    Oricum, @plano s-a scos, ţine cu Steaua.

    @Bordelezu. Nu te învârtoşa! 😛

    @Sandi. Care PD-L? 🙂

  22. plano Says:

    @Roxana
    Gresesti! Les bleus invatau retorica pe Oltenitei! 🙂
    Voiam să subliniez că e ceva, ceva nesiguranta in retorica lui Crin!
    Ma distrez enorm cand constat ca basistii ti s-au alaturat in demersul antipontist.E normal sa migreze si ei pe esicherul politic,,, daca le dispare mentorul.

  23. violet Says:

    Şi, ca o concluzie la articol, iată şi audienţa, dacă tot n-a scris-o nimeni până acum: 3,1 la 1,4. Radu Tudor zice şi îl cred. 😉

  24. Sandi Says:

    Ciutacu asta mai are putin si-o sa se dea in stamba la Tv Ghita-SRI !

    Nu-I nicio diferenta intre el si un politician traseist care fuge dupa ciolan !

  25. Roxana Iordache Says:

    @plano. Dudule, pe Olteniţei, dar nu în Edgar Quinet! 😛

    Băsişti am învârtit tot timpul, când eram mică îmi plăcea să fac clătite. 🙂

    Dacă ai avea şi responsabilitate, nu doar obedienţă, chiar nu l-ai încuraja pe Ponta în fezandările pe care i le practică securiştiii de la Cluj. Eu ţin cu adevărat la Ponta, nu tu. Iar Crin chiar ţine cel mai mult la el din politică. Poate singurul sincer.

    De altfel, ştii prea bine toate astea, ai şi recunoscut-o. La fel de bine ştii că l-am susţinut pe Ponta chiar împotriva prietenilor mei, de când a fost votat premier după căderea lui MRU şi până după lovitura de stat de la Bruxelles..

    Am avut dreptate de fiecare dată când l-am troznit.

    Dar ceea ce face acum e impardonabil, fiindcă dacă prima dată i se poate aplica prezumţia de nevinovăţie, la recidivă chiar n-ai cum, fără să fii prost, evident – şi nu mă refer la tine, ai înţeles că termenul e generic.

    Adică, îl aduce din nou pe Rus în conducerea PSD, oficializează gaşca, în loc să se delimiteze de ea. N-a învăţat nimic din precedentul Năstase.

    @violet. E o performanţă pentru Ciutacu. Iar dacă s-ar da şi măsurătoarea din momentul în care s-a terminat interviul cu Crin pe A3 şi a continuat, cel puţin 30 de minute, cel cu Ponta pe RTV, sigur procentele s-au inversat. Cel puţin, pe mine nu m-a interesat să aud ce comentează alţii despre ce-a zis Crin la Antena 3. M-a interesat să urmăresc, degajată de atenţia distributivă, ce mai zice Ponta ca răspuns la întrebările lui Ciutacu. Întrebările mă interesau mai mult. 🙂

  26. Roxana Iordache Says:

    @Sandi. N-ai dreptate, după părerea mea. Poate că nu-i un nesimţit care să stea confortabil şi să ia bani, în timp ce subordonaţii lui nu-şi primesc leafa de săptămâni şi luni. Te-ai gândit?

  27. stejarul Says:

    „La Băsescu nu te-ai referit vreodată în termenii în care te referi la Ponta. Pe Băsescu îl tratezi chiar cu duioşie”

    .

    Roxana, eu am agenda mea. Am mai spus ca fara agenda asta as fi fost in lumea mea, departe de viata din Romania cu gandul ca cei de acasa stiu ei ce le e mai bine.

    In decursul timpului, pe blogul tau, majoritatea mesajelor mele se pot concentra in doua idei principale:

    grupul de la Cluj l-a adus si mentinut la putere pe basescu si l-au folosit sa se catere la varful PSD

    grupul de la Cluj (plus „umbra” virgil magureanu) sunt autorii genocidului chimic romanesc.

    Prima idee, absurda in perioada in care ponta castiga sefia PSD, este acum o certitudine pentru majoritatea internautilor romani.
    (Nu am niciun merit aici, ponta a facut tot „lucrul manual”)
    A doua idee, aparent la fel de absurda, isi asteapta randul confirmarii.

    Cele doua idei vin la pachet: daca una e adevarata, la fel e si cealalta pentru ca (din punctul meu de vedere) deriva una dintralta.
    E doar o chestiune de timp pana cea de-a doua idee se va confirma odata ce prima a fost deja confirmata.

    ponta la ora actuala finanteaza si incearca sa ii aduca la varful puterii pe autorii genocidul chimic. Atata timp cat il percep pe ponta ca fiind cel mai periculos om din Romania, nu ma refer la nimeni, nici chiar la basescu in termeni in care ma refer la ponta.

    PS
    Nici nu mai am tzug (chef) de tras in basescu de cand el a devenit „calcaiul” lui Ahile/ponta.
    basescu e funia cu care ponta s-a „sinucis” politic.

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: