CCR SE ÎNTRECE PE SINE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Foto: ghimpele.ro

Dacă vara trecută CCR a anulat 8,5 milioane de voturi, azi chiar n-au contat câteva sute de voturi ale magistraţilor din toată ţara, care au votat revocarea fraudelor Ghica şi Dănileţ din CSM. Care au sesizat CCR.

Iar CCR a decis că Dănileţ a fost revocat neconstituţional. Precedent pentru Ghica.

Ştiţi o mai bună pledoarie pentru renunţarea la dreptul de vot? Păi dacă tot e anulat? Într-un fel sau altul. Că şi Ponta l-a anulat.

Mai înainte de isprava de ieri,  el s-a angajat solemn în faţa stăpânilor lui – din ţară şi de peste hotare – că nimeni nu se va atinge de CCR şi de ANI la revizuirea Constituţiei.

E monopolul mamei lor.

9 răspunsuri to “CCR SE ÎNTRECE PE SINE”

  1. CCR SE ÎNTRECE PE SINE » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  2. ciuhuhu Says:

    CCR musai trebuie desfintat!

  3. Mihai Hristea Says:

    Lasa ca fac film. 😉
    Chiar mi-ar placea sa vorbim despre asta:
    http://hristea.wordpress.com/2013/03/10/un-ano-de-amor/

  4. Matei Florin Says:

    Demonstraţiile de forţă ale sistemului se ţin lant, în văzul lumii, ziua-n amiaza mare. Nici cu asta nu eşti de acord, bărbato?

  5. Roxana Iordache Says:

    Virgile, ţi-am răspuns aici

    https://roxanaiordache.wordpress.com/2013/04/03/ponta-nici-nu-stii-cat-de-mort-incepi-sa-fii/#comment-124722

  6. Roxana Iordache Says:

    Matei Florin, mulţumesc pentru înjurătura de mamă. Eu greşesc, nu erai obligat să accepţi că ştii la ce mă refer.

  7. Roxana Iordache Says:

    Moustache, las-o naibii! Eşti un dulce. Repet, eu greşesc, încă mai am remanenţe de deformaţie profesională. Adică, m-am referit la componentele la care se referă Jung. 😳

    Nu-i un păcat să ai componentă feminină slabă în tine, ca bărbat. Dimpotrivă. Asta înseamnă sensibilitate.

    Eu, biata de mine, numai bărbată nu sunt! 😆

  8. WhiteWolf Says:

    Tulllllaaaaaaaaiiii !!!! Iar il bagati in seama pe Danilets ? 🙂 : -) 🙂
    Ca sa nu uite cum si cu ajutorul cui a ajuns mare, sau cum ?
    Intr-o tara normala la cap si cu oameni care se duc in concediu fara Raitaru sl LaBe Unu, orice propozitie decenta ar incepe cu „cine sau ce este un Daniletz”? 😀

  9. ioprotestatarul Says:

    Bine. Da pot sa-i intreb si eu, precum spunea Papaiani, „sa moara ma-ta?”

Lasă un răspuns

