ASTĂ-SEARĂ MĂ JOC, M-A AMUZAT BĂSESCU:)))

Nu e corect să râzi de nebuni, dar nu m-am putut abţine. Bietul Băsescu!

De Ponta mi-e milă rău, ce să mai râd de el?! Numai de bine!

Mai postez astă-seară.

Până atunci, ştiţi parabola cu orbii?

Ponta crede că Băsescu îl duce la Cotroceni, Băsescu crede că îl duce pe ultimul drum. Şi amândoi cad în groapă.

Requiescat.

7 răspunsuri to “ASTĂ-SEARĂ MĂ JOC, M-A AMUZAT BĂSESCU:)))”

  1. ada1957 Says:

    Mila ptr plagiatorsi tradator … sa moara in chinuri…cum a terminat si el ..

  2. Roxana Iordache Says:

    Ada. 😦

  3. Roxana Iordache Says:

    Ce-aţi făcut, v-aţi culcat? Somn uşor!

    Eu ce-am avut de spus am spus.

  4. Sandi Says:

    Suntem cu ochii pe emisiunea lui Gadea.

    Vad ca a aparut Miruna Munteanu in emisunea lui !

  5. ASTĂ-SEARĂ MĂ JOC, M-A AMUZAT BĂSESCU:))) » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  6. Sandi Says:

    SONDAJ GEOPOL: VICTOR PONTA, omul lui Băsescu în USL

    http://www.cotidianul.ro/sondaj-geopol-victor-ponta-omul-lui-basescu-in-usl-210539/

  7. ciuhuhu Says:

    Nebunul fute lasul popor roman, IN CONTINUARE!

Lasă un răspuns

