NU L-AM VOTAT PE CRIN CA ANALIST POLITIC

Mă uit la Crin cu câtă lejeritate spune că „nu poţi suspenda ridicolul”, „nu poţi să-ţi baţi joc de suspendare”, „nu-l mai luăm în serios”.

Dar votul meu, votul meu puteţi să-l luaţi în serios? Nu de alta, dar ca să puteţi să-l suspendaţi! Că e ridicol, recunosc. Votul meu şi al altor milioane. Şi partea proastă e că oricât de ridicol e votul meu, nu pot să-l suspend.

Numai că data viitoare, să-şi găsească alţi fraieri.

Până una-alta, dacă impotenţii de la USL asistă pasiv la tot ce face Băsescu flagrant anticonstituţional, inclusiv la constituirea unui partid politic din consilieri prezidenţiali activi, mâine o să constituie gărzi de corp prin decret prezidenţial care să ne extermine.

E clar că dacă Băsescu personal ar executa în direct şi la o oră de vârf pe cineva,  scuzele-astea pentru numele de bărbat pe care le-am votat ar zice că nu poţi suspenda un nebun.

De data asta, Crin chiar a luat-o tare. În jos. Nu de alta, dar prea puţini ar mai risca să fie consideraţi ridicoli. Votându-l.

13 răspunsuri to “NU L-AM VOTAT PE CRIN CA ANALIST POLITIC”

  1. stejarul Says:

    Întrebat dacă e posibil să preia el interimatul, Ponta a răspuns: „Nu ştiu să vă spun în acest moment”.

    Porcul dracului! Nu se lasa. Vrea justitia cu orice pret. pontacu naibii e disperat sa numeasca el sefii DNA si Parchet.
    A ajuns ca basecu! Cu o mica diferenta: basecu e mai viclean. Daca viclenia tine loc de inteligenta, pot spune ca basecu e mai inteligent decat ponta care in locul inteligentei are doar un tupeu colosal.
    Nu il mai suport pe impostorul asta de ponta.

  2. pozedecat Says:

    BLAT! Si acum se impacheteaza cu diverse scuze. Unele care admit impotenta, alta care clameaza intelepciunea si calmul politic … Eu sunt mai radical in opinie. Iata si ce schimb de pareri am avut cu un amic blogger, penelist activ (i-am inlocuit numele cu „X” doar pentru ca n-ar fi frumos sa i-l divulg fara sa-i spun desi, in esenta, nu il condamn in niciun fel; prezint doar un mod de perceptie a situatiei):

    ADRIAN spunea…
    Daca nu-l suspenda, nu-l dau jos si nu-l urmaresc in justitie pentru toate porcariile facute atunci eu m-am lamurit cum e cu oamenii politici din teritoriul asta numit Romania.
    24 martie 2013, 12:16
    X spunea…
    Adrian,

    Pe jumătate sunt de acord cu tine. La cealaltă jumătate nu particip.

    Suspendarea ar fi posibilă însă nu sunt condiții acum. Legea referendumului nu este modificată, apărătorii lui din Evropa încă există, Ponta are interesele lui …
    24 martie 2013, 18:23
    ADRIAN spunea…
    Daca ideea de dreptate se apreciaza in functie de conjunctura atunci inteleg de ce ungurii nu mai vor sa faca parte dintr-o astfel de tara. Care nu e Cehia. USL = PDL = aceeasi mizerie. Se va vedea din ce in ce mai limpede atunci cand vor incepe sa fie „recuperati” din ce in ce mai multe jigodii portocalii cum s-a mai si intamplat, tot din cauza „conditiilor” momentului. Mi-e limpede ca traim intr-o tara de cacat, fara morala, fara coloana vertebrala, fara creier si fara oua. Sunt scarbit total de „revolutia bunului simt” si nu voi mai veni la vot decat ca sa stampilez auto distrugerea. Voi incepe prin vot la europarlamentare pentru Tokes si la prezidentiale sper sa candideze si vreun tigan ca pe ala am sa-l votez.
    25 martie 2013, 11:10
    X spunea…
    Sunt opțiunile tale Adrian.

    Nu pot fi de acord cu tine că toți oamenii politici sunt la fel. Faptul că se vor primi unii din PDL în PNL sau PSD, chiar în PC sau altă formațiune politică face parte din însăși practica politică de când există societățile omenești.

    Tu ai niște puncte de vedere. Eu am altele. Așa este bine să fie. Tu ești mai nerăbdător, eu sunt mai răbdător și mai aplecat către toleranță. Vom vedea ce va fi în viitor. Eu sper să fie bine.
    25 martie 2013, 11:46
    ADRIAN spunea…
    Nu sunt nerabdator dar m-am saturat. „Just” si „injust” nu se calibreaza in functie de „oportunitati”. Legal si ilegal si pedepsele aferente nu se judeca dupa oportunitati. Politica in care principiile se ajusteaza dupa „conjuncturi” in loc sa ataci conjunctura ca sa mentii principiile nu este decat o unealta pentru politicieni si nu pentru cetateni. Or eu sunt un cetatean si pot sa spun ca cine face politica in acest fel nu merita nimic pentru ca nimeni nu voteaza de dragul clasamentului politicienilor ci ca astia sa faca ceea ce au spus.

    Or daca legea pedepseste prostitutia atunci nu mi s-ar parea normal sa aud de la un politician ca pe curvele x,y,z nu le putem pedepsi azi doar pentru ca s-ar supara marinarii americani care tocmai s-ar fi oprit in port, ca le pedepsim doar daca nu ar mai exista potentiali clienti. Cum ar fi asta?
    25 martie 2013, 14:32
    X spunea…
    Adrian,

    Tu vrei să fie alb sau negru. Nu a fost, nu este și nu va fi așa cât timp va exista omenirea. Poate că este mai bine așa. Viața are mai multă culoare.
    25 martie 2013, 19:46
    ADRIAN spunea…
    Posibil dar in acest caz sigur culoarea e un maro.
    25 martie 2013, 20:22

  3. pozedecat Says:

    Si pe mine m-a enervat aceasta conceptie. Adica sa inteleg ca daca Dr. Evil incalca legea dar o face cu un oarecare giumbusluc, „mai cu un hahaha” – vorba lui Mircea Badea – atunci merge. Cum spunea mai demult un cunoscut al meu: Daca treci pe rosu asa, incet, doar cu 5 la ora, nu se pune ca ai trecut pe rosu … O sotzietate fara printzipuri care va sa zica ca nu le are.

  4. Roxana Iordache Says:

    @stejarul. Faci atâtea eforturi inutile. Repeţi astea la nesfârşit. Ce crezi că obţii?

    @pozedecat. Adriane, te contrazici. Dacă vrei rezultate, trebuie să accepţi că ele nu sunt posibile decât în/cu anumite condiţii. Politica nu-i mânăstire, e arta posibilului. Şi a compromisului. Condiţia fiind să nu fie compromis compromiţător. Din păcate, ceea ce face USL se numeşte compromis compromiţător, sinucidere.

  5. Roxana Iordache Says:

    @pozedecat. Păi nu, că Băsescu e în maşină, de fapt, USL trece încet, încet de tot pe roşu: ca să fie siguri că până la urmă îi calcă.

  6. Roxana Iordache Says:

    Jenant domnul Antonescu în interviul cu Andreea Creţulescu, foarte bună, de altfel. N-a făcut decât să spună că el n-a făcut nimic, n-a adus pe nimeni în funcţii, nu s-a implicat în nimic, n-are probleme, se înţelege excelent cu Ponta, nu-l suspendă pe Băsescu, fiindcă Băsescu nu contează. 👿

  7. NU L-AM VOTAT PE CRIN CA ANALIST POLITIC » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  8. Dan Ghenea Says:

    @Roxana
    Tot mai crezi ca domnul Antonescu are o misiune pentru care ar trebui sa-l votez presedinte? Ca va face curat pentru Rege?

  9. Ileana Andersson Says:

    Interviul lui Antonescu la Andreea Cretulescu mi-a adus aminte de o veche zicala:

    Eu sant mic, nu stiu nimic, tata-n pod beleste oaia.

  10. stejarul Says:

    „Faci atâtea eforturi inutile. Repeţi astea la nesfârşit. Ce crezi că obţii?”

    Ma descarc! 😉

    Cand prostia se intalneste cu tupeul fac „dinamita”. Sunt alergic la asa ceva. Eu nu il mai suport pe ponta.
    M-a enervat rau ca le-a luat bugetul ministrilor PNL. La final, mi-am spus , no nu-i bai! Macar ashe o sa-i lase in pace.

    Cand vad ca mai nou tanjeste si la ministerele PNL, ma dezgusta profund.

    Acuma, Roxana, tre sa recunosti ca la capitolul comunicare, ponta sta foarte prost. O glumita de a lui e in stare sa ridice valuri de antipatie. Pe pontacu il prinde foarte bine rolul „taciturnului”.

  11. ciuhuhu Says:

    E clar, data viitoare nu mai votez Crin si Tonta, pentru ca refuza sa asculte de Ghise sa-l demita pe Basescu, in Parlament!

  12. pozedecat Says:

    @Roxana: nu cred ca ma contrazic. Nu sunt adeptul compromisului cand este vorba despre lucruri fundamentale, despre principii. Compromisurile politice nu cred ca servesc societati in general ci doar ratingurilor politicienilor deci cu atat mai putin mi se par acceptabile mie, votant. Cred ca se intampla de multe ori ca un castig mic obtinut prin compromis sa fie in viitor o mare pierdere si viceversa. Adica mai bine te abtii de la a castiga ceva in conditii dubioase, mai bine sa pierzi pe moment, pentru ca sa obtii un castig mai curat si mai sanatos in viitor. Ce e mai bine – solutia intransigenta islandeza sau compromisurile grecesti si cipriote? Nu mi-a venit un alt exemplu mai rapid.

  13. Roxana Iordache Says:

    @Dan Ghenea. N-am crezut niciodată că va face asta fără mobilizarea monarhiştilor. Care doar stau pe margini şi latră.

Lasă un răspuns

