LA PLECAREA LUI VICTOR CIUTACU

victor-ciutacu-header

N-am crezut până ce n-am văzut pe blogul lui Victor Ciutacu scris de el însuşi că pleacă de la Trustul „Intact”, la RTV. Părerea mea i-am comunicat-o:

Băi, dar ţi-ai ales şi tu un moment de plecare! 😆

Serios, îţi urez succes. Oricum, aş minţi să spun că nu îmi pare rău să te ştiu plecat într-o cocină. Pentru că nu eşti. 😦

Faţă de tine am să am mereu o afecţiune chiar necondiţionată. Chiar nici nu mă interesează mai departe ce faci. Nu vreau să ştiu.

De exemplu, eu la B1 nu doar că nu mă uit niciodată, dar nici nu am băgat aia în memorie. Şi ştii de ce? Nu doar pentru că viaţa e scurtă şi frumoasă, un dar de la Dumnezeu care nu merită pierdut pe nimicuri. Ci în egală măsură pentru faptul că NU am vrut să ştiu ce face Bădin acolo. Vreau să-l ştiu pe Andrei Bădin doar aşa cum îl ştiu.

Aşa şi cu tine. De aceea, am să scot şi RTV din memoria televizorului.

Cu drag.

P.S. Aveţi grijă la limbaj, tai orice insultă explicită. 😳 🙂

20 răspunsuri to “LA PLECAREA LUI VICTOR CIUTACU”

  1. bmarinescu41 Says:

    Banu-i ochiul dracului !!! Păcat de Victor,era unul din idolii mei !!!

  2. Roxana Iordache Says:

    Bogdane, nu cred că-i vorba de bani. Cred că e un pariu profesional. Sau nu doar profesional.

  3. Anca Says:

    Eeezact aia scriam si io cu cateva ore-n urma pa Feisbuc, Rox. 😀
    Orice-ar crede oricine despre miscarea asta, emisiunile alea de colectie de pana acum raman. 🙂 Eu cel putin cu alea raman si-n rest, blogu-i se pastreaza pe pozitie in partea de sus a listei de citit. RTV, nem! :)))

  4. virgilvirgil Says:

    He-he-heeee !
    Suna goarna si ii aduna … Ovreimea se pregateste de rezbel cu Antonescu …

  5. augustinradescu Says:

    Jane, nici eu nu cred ca Victor Ciutacu s-a dus acolo pentru bani. Nu, ci pentru multi bani! Chiar sint curios: nu cumva o sa inceapa sa descopere, incet incet, partile luminoase din viata si activitatea multiubitului si multstimatului?

  6. Bordelezu Says:

    E un om şi el, e tânăr, am înţeles că stă prin Rahova, are greutăţi, un copil care s-a făcut mare, îl înţeleg. Nu cred că va deveni un al doilea Ion Cristoiu, cred că e om, mă bazez pe faptul că, atunci când l-am întrebat, pe blogul său, mi-a răspuns că a avut ce învăţa de la Lelia Munteanu şi Cristian Tudor Popescu, deci nu e insul care să scuipe unde mâncase o pâine şi învăţase meserie.

  7. Roxana Iordache Says:

    @Anca. 🙂

    @Virgile, bunică-mea avea o vorbă: băuşi ceva? 🙄

    @augustinradescu. Tarzane, tot n-ai dreptate, că dacă era aşa, o făcea de prin 2007, când Vântu i-a făcut o ofertă fabuloasă ca să tacă.

    @Bordelezu. Vezi răspunsul de mai sus. În plus, de la CTP şi de la LM, dacă a învăţat vreo meserie, urâtă meserie. :mrgreen:

  8. Roxana Iordache Says:

    Coane, de mai multă vreme tot vreau să te întreb, ăla e cuţu tău? Şi dacă da, şi dacă ba, pupat fruntiţă! 😀

  9. Matei Florin Says:

    Ajung persona non-grata dacă mărturisesc că mă lasă rece ,,provocarea profesională” a lui Ciutacu? Şi că n-am căzut niciodată pe spate la emisiunile sale? Şi că nici nu cred că am să cad vreodată?

  10. Radu Humor Says:

    Despre ciutacu am scris dincolo !
    Aici nu mai merită ;9 Aşa că vreau să reiau ceva de dincolo, din puţa gândirii lui zehgrean . Ăla care zice că nu-i nici o deosebire între un judecător şi un procuror.
    Şi eu zic acelaşi lucru . Că doar nu există o facultate de judecători şi alta de Procurori.
    Importante sunt criteriile care se stabilesc pentru ocuparea unui post.
    La unele pot avea acces toţi în funcţie de facultatea şi restul absolvite şi activitatea desfăşurată până atunci, la altele nu !
    Iar eu mai cred că Ponta a întins o mare cursă prin propunerea de a se trece revizuirea sau noua Constituţie prin furcile caudine ale UE.
    Dacă la ei se folosesc aceleaşi practici de numire a unor neica nimeni, o facem şi noi, dacă nu – NU !

  11. ciuhuhu Says:

    Ciutacu a zis cu gura lui ca-i evreu, S. Ghita-i la fel, e si prietenul evreului Ponta, TREI DOAMNE, SI TOTI TREI, AMIN.

    Roxana, adevaru-i insulta explicita, il tai, haaa?

  12. LA PLECAREA LUI VICTOR CIUTACU » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  13. Roxana Iordache Says:

    @Matei Florin. E opinia ta. Iar căzutul pe spate nu-i recomandabil. 🙂

    @Radu Humor. Tu chiar nu te-ai prins că n-are cine? România nu mai poate fi salvată decât printr-o minune dumnezeiască. Eu cred în minuni.

    @Ciuciule, eşti material didactic. 😆

  14. stejarul Says:

    ?

  15. Sandi Says:

    Ciutacu avea ” Vorbe grele” pe A2 . Unde facea o audienta la … laba broastei .Dupa care s-a milogit la conducere care i-a mutat emisiunea pe A3. Unde audienta i-a crescut la… genunchiul broastei !
    Slaba moderare, slabe intrebari invitatilor.
    I-am spus odata pe bloc sa revada emisiunile „Hard talk” a lui Tim Sebastian de pe BBC. ca sa mai invete cum se face o astfel de emisiune . Mi-a sters urgent postarea.

  16. Roxana Iordache Says:

    @Sandi. N-ai dreptate. Nu-i corect să-ţi absolutizezi opinia.Şi nu-i nici elegant să-i spui omului aşa ceva pe blogul lui.

  17. ciuhuhu Says:

    LA PLECAREA LUI V. Ciutacu, suna de parca ar fi plecat in Lumea de Apoi. Doamne iarta-ne.

  18. Jan Pantelimon Says:

    O Z U : La curba sinele trosnesc .

  19. Savescu Maria Says:

    Roxana,
    Sa-ti spun ca n-ai dreptate, cand ai ?
    Ai, si pentru ca ai, eu am cam scos televizorul din priza si ma uit arareori (mai mult pe sarite si fara implicare de nici un fel) la micul ecran.
    Asa ca orisice ar face realizatorii tv, ma cam lasa rece.
    Avem jurnalisti exceptionali si pe ei din cand in cand ii urmaresc.
    In rest, cum spun fratii nostri din peninsula: mi faccio i fatti miei (imi vad de treaba mea).
    Ieri, o afirmatie tare a Oanei Stancu: „eu nu mai cred in Ponta”
    Ea nu mai crede acum, dar tu de cate ori l-ai zgaltait incepand din vara si individul nu se mai trezeste.
    Nu la zgaltaielile tale, la zgaltaielile guvernarii, desigur.
    Ori nu are nici el incotro fiind pus la zid de sistemul basecurist ?
    Hai ca asta n-o mai cred.
    Si Crin Antonescu cel de da cu teasta in peretele unde dau prostii?
    Intrebarea asta e in directa legatura cu articolul tau despre sustinerile aberante in legatura cu suspendarea: auzi domnule de ce sa suspenzi un nebun ?.
    Pai tocmai pentru ca e nebun, marsav si tiran.
    Si revin la Ioan Ghise desi, am promis ca nu o mai fac.
    De ce nu au finalizat „alesii” referendumul in septembrie ? De ce nu o fac acum ?
    De ce a ramas in coada de peste ?
    A dat cineva socoteala pentru aceasta ticalosie ?

    Si intre timp ne mai alegem cu doua oratanii: ministreasa si procurorul saf (nu sef) de la dna.
    Asta, asta-i viata !
    Radu Tudor dixit ieri: comunicatorii usl si ai liberali inclusiv sunt varza.
    N-a zis el asa dar asta e ideea.
    DAR CEI CARE AU PUTERE DECIZIONALA, INTRE LIBERALI SI USL-ASI DE CE SUNT VARZA ?

    Ai vazut vreo „arestare” in direct si la ora de maxima audienta, bineinteles puternic mediatizata a vreunei pedelepre, ai vazut vreo stopare a vreunei marsavii financiare, vreo nationalizare legitima a celor care au jacmanit tara (da, am zis nationalizare, pentru ca asta trebuie facut)
    Un sechestru pe averea vreunui cocos , a vreunei besine sau oricare alt orangujat ?
    Ce sa mai vorbim ca pierdem timpul: asistam neputinciosi la aberatii si ticalosii infinite, si nimic nu se schimba, prin punctele esentiale.

    Cat despre cei plecati prin alte tv-uri, treaba lor, sa-si faca meseria si daca o fac bine vom afla.
    Daca nu, e numele lor in joc si il joaca singuri, cu sau fara noi.

    Carmen Avram ne va aduce un nou premiu ?
    Doamne ajuta !

  20. „…am demnitatea mea, nu sunt Băsescu sau Ponta!” Roxana Iordache | O, la, la! Says:

    […] „Coane, de mai multă vreme tot vreau să te întreb, ăla e cuţu tău? Şi dacă da, şi dacă ba, pupat fruntiţă! ”  Roxana Iordache […]

Lasă un răspuns

