PONTA, CE-AI FĂCUT, MĂ?!!!!!!!!!!!

„Mi-a făcut foarte mult rău, pentru că dacă în 7 mai eram (…) nu doar cel mai tânăr prim-ministru social-democrat, dar eram foarte bine cunoscut, foarte bine conexat, colegii mei, începând cu preşedintele Parlamentului European, Martin Schulz, şi toţi ceilalţi, sigur că după episodul din vară am avut foarte mult de pierdut. Mi-au rămas şi nişte cicatrici. Rana s-a vindecat – cum e povestea cu plagiatul -, dar cicatricea va rămâne întotdeauna, şi peste 10 ani şi peste 20 de ani”, a declarat premierul, potrivit adevarul.ro.

„Dacă mă întrebaţi dacă cu mintea de acum aş mai face acelaşi lucru, vă spun într-un singur mod, care cred că conţine şi răspunsul. În momentul în care, fără să uit nimic din resentimentele personale la adresa domnului Băsescu, am fost de acord să semnez acel acord de colaborare instituţională, înseamnă că am realizat că mai pot să trăiesc un an şi jumătate cu domnul Băsescu, pentru că preţul pe care România – nu eu, personal, eu, personal, aş putea să devin mai popular dacă mâine mă apuc să îl suspend din nou pe domnul Băsescu, în mod sigur aş fi mai popular decât acum, când sunt acuzat că am căzut la pace cu preşedintele -, dar preţul pentru România este atât de mare (…), că nu ni l-am putea permite”, relatează http://www.antena3.ro/politica/ponta-regreta-suspendarea-lui-basescu-premierul-spune-ca-i-au-ramas-cicatrici-pe-plan-extern-pentru-20-de-ani-207508.html

Până când să suportăm jigodia-asta? Pe el îl interesează de el, de imaginea lui la de-alde Schulz, de cariera lui nemernică, şi mai are şi fariseismul nesimţit să se dea interesat de ţărişoară! Că de popor i se rupe. Ce s-a gândit el? „Ia, mă, să semnez eu un pact cu Băsescu, ce dacă idioţii ne-au dat 70% în Parlament şi ce dacă 7,4 milioane nu-l mai suportă? Mi se rupe, important e că eu pot să mai suport un an şi jumătate cu el, mai ales că în felul ăsta îi ţin sub control şi pe liberali, ca nu cumva alegătorii să se trezească la realitate, realitatea fiind că atâta vreme cât conduc eu PSD, sistemul merge mai departe”.

L-a promovat Adrian Năstase, pentru care plăteşte păcatele. Micul Tontulescu e atât de complexat încât calcă pe cadavre. Fericirea lui ar fi fost dacă s-ar fi putut ca Băsescu să-l scape şi de Crin Antonescu. Numai că asta n-are cum să fie, că n-are cum. :mrgreen:

Ponta, fii atent, că din acest moment pun pe tine artileria grea! 😛 👿

32 răspunsuri to “PONTA, CE-AI FĂCUT, MĂ?!!!!!!!!!!!”

  1. PONTA, CE-AI FĂCUT, MĂ?!!!!!!!!!!! » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  2. johnson1312 Says:

    Big Like ! 🙂

  3. Roxana Iordache Says:

    😳 😆 👿

  4. Ileana Andersson Says:

    Si in timpul asta nemernicii aia de la Chevron isi trimit angajatii sa intre cu forta si pe ascuns pe pamanturile oamenilor. Se incalca brutal constitutia la punctul unde se spune ca statul respecta si garanteaza proprietatea. Asta in timp ce noi ne certam pe justitie si pe Ponta si Basescu nemernicii din afara pun mana pe pamanturile si apa Romaniei. Scrie si despre asta Roxana ca e tare important. Fara apa si pamant Romania moare, moare.

  5. Roxana Iordache Says:

    Mulţumesc, Ileana!

  6. Ileana Andersson Says:

    Acum e clar ca PSD-ul a tradat. Singura sansa ca poporul sa le-o da in barba temeinic e sa nu le voteze constitutia. Asculta-ma pe mine Roxana ca astia, odata ce au pus mana pe putere, li se rupe de popor. Nu agreez nici ideea lor de regionalizare cu presedinti. Ce e aia 8 presedinti de reginiuni, ca maine poimaine vor pune la cale ruperea de statul roman. La noi in suedia sunt regiuni dar sunt doar consilii regionale fara sefi de regiune si tampenii din astea. nu cred ca Romania este pregatita pentru regionalizare sa vezi ce lupte la nivel local se vor incinge si ce debandada va fi. Pana nu se pune ordine in justitie nu este recomandata regionalizarea pentru ca altfel se vor ivi mari probleme. Asta este feelingul meu si nu prea m-am inselat de multe ori in viata mea. Deci nu la constitutie va insemna si blocarea regionalizarii. Asta este parerea mea si e posibil sa nu fii de acord cu mine. Dar asta e.

  7. johnson1312 Says:

    N-am avut de lucru asta vara decat sa-i stricam imaginea lui Ponta ! Niste nesimtiti romanii astia,tocmai cand ii crestea popularitatea in Occident odata cu plagiatul ne-am gasit noi sa-l vrem suspendat si demis ! Cred ca am gresit si cand ne-am dus la vot in decembrie.I-am mai stricat imaginea o data punandu-l in situatia sa semneze pactul nocturn cu Basescu.Suntem niste nemernici,are dreptate !

  8. mariusnyc Says:

    Fereasca D-zeu de perversitatea prostului nativ

  9. Ileana Andersson Says:

    Marius, Ponta nu e prost e siret si tradator. Un prost poate fi om bun si de buna credinta. Insa Ponta este un nemernic interesat doar de propria cariera si interese de putere. Daca cedezi si cand ai 70% din tara in spatele tau asta nu se cheama decat nemernicie.

  10. mariusnyc Says:

    Ileana, mergi pe mana mea , simt prostii de la distanta . Numai prostii evolueaza si performeaza in stilul acesta . Un individ inteligent nu si-ar fi taiat singur creanga de sub papainoage…

  11. Ileana Andersson Says:

    Iata cum tari mici precum Islanda si astazi Ciprul in situatii la fel de grele ca Romania pot sa le-o traga peste bot nemernicilor si banditilor. Sant sigura ca Ponta si Basescu ar fi spus da cu de la sine putere fara macar sa intrebe parlamentul. Mai tineti minte cand Basescu in 2009 spunea ca Romania nu are nevoie de imprumut la FMI si apoi a intors-o si a facut asta fara macar sa intrebe parlamentul. Mai vreti vreo dovada de inalta tredare de tara?

    http://www.antena3.ro/externe/parlamentul-cipriot-a-respins-taxa-pe-depozite-bancare-acordul-privind-planul-de-salvare-al-tarii-207543.html

  12. cmuscariu Says:

    Roxana,pune si tancurile nu doar artileria grea !!

  13. ada1957 Says:

    Camil Pterescu zicea ca oamenii sunt iremediabil rai si prosti.
    Tonta este rau ,prost si ar vinde-o si pe ma=sa doar sa parvina.
    Dinu Patrurica

  14. plano Says:

    Spre norocul lui, Basescu a fost ajutat de doi gura casca, presedinti de Camere Parlamentare, Zgonea si Antonescu, care au trecut Legea 131 din iulie 2012, de modificare a art. 10 al legii referendumului, initiata de doi tradatori, pesedistul Severin Georgica si liberalul Pieptea,

  15. Jan Pantelimon Says:

    Ponta vaaaai steaua ta in sase colturi frumoase !

  16. Roxana Iordache Says:

    Ileana, sunt de acord cu tine, doar că liberalii n-ar accepta niciodată regionalizarea dacă ar fi aşa cum presupui.

    @johnson1312, @mariusnyc. 😆

  17. Roxana Iordache Says:

    Jane, 😳 😆

  18. Roxana Iordache Says:

    @cmuscariu. Poate pun şi soft. 🙂

    @ada1957. Camil se uita des în oglindă. :mrgreen:

    @plano. gata, l-ai scos pe Tonta!

  19. plano Says:

    @Roxana
    Nu-l scot pe Ponta, pentru ca si el putea sa vada ca proiectul de lege care le-a fost bagat pe sub nas era catastrofal pentru actiunea de suspendare..
    Doamne, cat a mai profitat Basescu in ultimii 10 ani de superficialitatea liberalilor si social-democratilor!
    Daca Legea 131/2012 era atent redactata ,Basescu nu scapa… nici cu CCR si nici cu Baroso.

  20. Donkeypapuas Says:

    – De ce nu divorţează Tonta de Băsescu?
    – Se gândesc amândoi la copi.

  21. Donkeypapuas Says:

    Aţi observat când s-a gândit şi Tonta să anuleze programul „cornul şi laptele? Exact când Năstase a fost scos din puşcărie.

  22. johnson1312 Says:

    Plano…Legea era adusa de la Bruxelles printre cele 11 teme de casa.Antonescu tot pentru Ponta a trecut-o sa nu ramana repetent. Au sperat toti ca se va indeplini cvorumul dar i-a mai ajutat o data social-democratia,de data asta cea din Rus de la interne.Pe baietasul asta nu l-a mai impus Barroso,a venit pe cai mioritice in Guvern,o pila a cuiva la Ponta…..Au,iar am ajuns la Ponta !!! 😉

  23. Cristian Mihaescu Says:

    Roxana… vezi ce vad si eu!

  24. plano Says:

    Johnson
    Tot n-ai inteles.
    Legea respectiva statuse, spre adoptare in cele doua Camere, toata luna iunie 2012.
    Baroso a avut treaba cu OUG prin care Guvernul incercase prea tarziu sa repare prostia de lege 131/2012

    Toata imbecilitatea si tradarea este reflectata daca citesti aici, pe site-ul Camerei Deputatilor.http://www.cdep.ro/pls/proiecte/upl_pck.proiect?cam=2&idp=12703
    sau aici
    http://www.plano10.com/2013/03/usl-continua-sa-nu-si-asume-gafa-de.html

  25. ciuhuhu Says:

    Cu riscul s-o supar pe Roxana, iarasi, adevarul e ca Ponta-i evreu dupa mama, legea Israelului considera evrei doar urmasii cu mame evreice.

    Sint lipsa de caracter, viclenia, tradarea caracteristice evreilor in functii de conducere?

    Cum poti trada 69% din votanti, monstrule?

  26. stejarul Says:

    „Cum poti trada 69% din votanti, monstrule?”

    Uite asa! La fel ca ma-sa. In decembrie 89 era la Paris cazata in comfortul locuintei unor oameni primitori iar 6 luni mai tarziu isi trimite copilul MINOR sa faca autostopul si sa doarma in ”
    parcurile elea frumoase”

    Mai asteptati ceva de la asa un individ? E vina voastra.

    Omu’ o fo’ sincer. Si-o trimis mama si nevasta la teveu sa ii cunoastem familia. Nu or avut nimic de ascuns. Si-or dat toti arama pe fata cu o sinceritate debordanta!

  27. ciuhuhu Says:

    69% din romani au votat USL pentru ca sa scape de Basescu, Ponta ne-a vindut lui Basescu, ce fac Dumnezeu si Crin A. dorm?

    Ponta-mi aminteste de Faust a lui Goethe, nu-i ajunge nici la degetul mic al lui Faust, care si-a vindut doar sufletul lui, lui Satana, Ponta a vindut 69% din romanii votanti, lui Satana.

  28. ciuhuhu Says:

    Stejarul, acum nu ma mai mira dezinvoltura cu care mama lui Ponta a zis de citeva ori la A3 ca fiul ei e incapabil sa minta si sa tradeze.

  29. Florea Martin Says:

    Am cerut demisia lui Basescu din prima seara de ianuarie, la Bucuresti (Cotroceni, apoi Piata Universitatii), si am parasit cu regret protestele – care aveau ceva extraordinar de frumos, anarhic-eliberator, o atitudine impotriva intregii clase politice tradatoare – in momentul cand USL, dupa un miting-mamut cu autocarele la Piata Aviatorilor, si-a trimis aplaudacii sa confiste actiunea idealista de la Universitate, lucru executat intocmai si la timp.
    Dezvaluirea plagiatului lui Ponta, si reactia tipic bolsevica a acestuia prin desfiintarea CNATDCU, a venit pentru mine ca o confirmare ca „noul val” din politica romaneasca e capabil de ticalosii la fel de mari, daca nu mai mari, ca anchilozata-in-rele guvernare Basescu-Boc.
    N-am mers la referendum, dar am sperat ca gresesc, ca au dreptate cei care au mers. Nu mai sper nimic de cand chestiunea revenirii la Monarhie a fost bagata sub pres de domnul Antonescu, si de cand domnul Ponta executa slujul la FMI cu aceeasi gratie ca si alde Boc.
    Aseara, am dat (pe DeCeNews) peste stirea ca Ponta isi propune „discriminarea pozitiva” a tiganilor, cerand in stanga si-n dreapta cote fixe de angajari pentru acestia, in detrimentul competitiei pe piata muncii si, evident, a romanilor.
    E clar, romanii sunt de prisos in Romania, o tinta a batjocurii intregii clase politice! Am ajuns sa privesc cu invidie spre Ungaria – acolo se iese din criza nu prin jecmanirea populatiei, ci prin taxarea bancilor; nu prin imprumuturi impovaratoare la FMI, ci prin politica interesului national; nu prin vanzarea pamantului catre straini (cata dreptate si amaraciune razbat din mesajul de la Ileana Andersson!), ci prin declararea teritoriului national ca „sfant”; nu prin corectitudine politica impusa de oengeuri sorosiste, ci printr-o noua Constitutie puternica si patriotica, in ciuda tuturor presiunilor UE.
    Stiu sigur ca la un moment dat ne vom destepta si va fi vai si-amar de zdrentele tradatoare care ne-au patat istoria si prezentul. Dar cand?

  30. Ghita Bizonu' Says:

    Domnule inca premier (din eroare mare cat o oroare) ref la interviul dvoastra de ieri din Adevarul … Dvoastrea ziceti de „cocatricile” mneavoastra. Da de ale MELE ale votacului de rand nimic-nimicuta? Pai la alegrile viitoare sa te voteze Reding si Barosu!! Adica io te apar pe tine si partideuletu lu matale si drept rasplata imi tragi o flegma in obraz?!
    Si in definitiv de ce ai purces la suspendare ?! Si daca tot ai purces la suspendare de ce ai aceptat cvorumu la referendum? De prost sau de Barosu?! De ce Corlatean ala nu a pus alt procuror din vara ? Era ministru avea dreptul si Kovessi se expirase …
    De ce iti scriu asa? FIINDCA IO TE-AM FACUT!! Prin votu meu !! Si tu ce faci cu votu meu ?
    Ti-am dat o majoritate de 70% ! Impotriva podheiazurilor de procurori DNA care navaliara precum tatarii! Si tu ce faci ? Faci „pact de neagresiune” in care „recunosti” ca Prezidelu are „responsabilitate preeminentă” in politica externă, de securitate, de apărare, reprezentarea la Consiliul European şi afaceri europene si aum te intrebi ce cata Zevs.,ro la Briusel?! .
    Se duce fiindca tu ai facut „pact” cu el in caere ai acceptat rol preeminet. Apropos unde naiba in Constitutie scrie „responsabilitate preeminentă” ?
    Capu la ce iti foloseste? Ca palarie nu porti ..

    Cu infinta scarba ,
    Bizonu’
    care nu te va mai vota nici p tine nici pareteidul conuedes de tine in care se lafaiesc diversi Corlateni, Sovaielnici, tradatori d’alde Oprea , Sebastieni de la iRealitatea et caeteri ejusdem farinae .
    Puscarie fericita ca asta iti va da pareteneru’ preeminent!!

  31. Matei Florin Says:

    Prin intermediul ziarului ,,Adevărul”, Ponta mi-a spus că îl doare în sexul lui ăla tare de mine. Ca cetăţean, deocamdată am luat la cunoştinţă… Şi, cu asta, puţinele aşteptări pe care le-am avut de la acest personaj s-au epuizat. Aştept, însă, un punct de vedere, dacă nu o poziţie, de la Crin Antonescu. După aia, ‘oi vedea…

  32. ciuhuhu Says:

    Un senator PNL, Ghise, a zis SEARA ASTA la A3 ca unii din conducerea USL au blat cu BASESCU, de aceea refuza declansarea procedurii de demitere a lui Basescu, in Parlament, ca, consecinta a Referendumului de vara trecuta!

Lasă un răspuns

