IUBIŢI-L PE BĂSESCU!

Eu îl iubesc pe Băsescu, nu băsiştii.

Poate că sunteţi contrariaţi sau poate că nu.

Eu îl iubesc pe Băsescu, fiindcă e aproapele meu, chiar dacă posedat de diavol.

Eu îl iubesc pe Băsescu, nu băsiştii.

Băsiştii îl laudă pe Băsescu, adică îl stimulează să se dea dracului la nesfârşit.

Eu îl critic la maximum pe Băsescu, pentru ca să-l ajut să priceapă că trebuie să se lepede de răul din el. E schimonosit de ură! De fapt, e sinistru de singur. Pentru că ura separă.

Băsiştii îl stimulează pe Băsescu să micţioneze pe taina propriului botez şi a propriei cununii, doar ca să profite ei de pe urma lui sau să scape de şantaje. Deci, băsiştii îl urăsc pe Băsescu.

Eu îl iubesc pe Băsescu, pentru că îmi e milă de el, în ce hal e posedat de Satana.

Îmi e milă de el că e nebun la cap din cauza închinării la idoli.

Voi v-aţi uitat ce copil frumos era şi în ce hal arată acum?

Eu îl iubesc pe Băsescu, băsiştii îl urăsc.

Sincer aş fi fericită dacă l-aş auzi că îşi cere iertare pentru tot răul pe care l-a făcut şi mai ales pentru blasfemia la adresa credinţei, a Bisericii şi a părintelui Serafim.

Sincer aş fi fericită dacă în Postul Mare care se apropie, Băsescu s-ar căi sincer. Amarnic, din toată fiinţa lui.

Sincer mă rog să se întâmple asta. Să zică: popor român, iertaţi-mă, că nu mi-am dat seama ce fac!

Sincer m-aş bucura din toată inima dacă Băsescu ar pleca nu ca un ticălos umilit de propria nemernicie, ci ca un penitent pe calea mântuirii.

Aş fi fericită şi bucuroasă nu doar fiindcă ţara ar scăpa de (un) rău, ci şi pentru că Băsescu s-ar scăpa de rău.

Răul se cuibăreşte în fiecare, totul e să ne rugăm să ne lepădăm de el. Şi să făptuim pentru bine.

Binele suprem e să-ţi slujeşti ţara şi să o aperi, până la sacrificiul suprem. Răul suprem e să-ţi aserveşti ţara şi poporul, pentru interese efemere.

Cât trăieşte omul? Şi matusalemic de-ar fi, tot e o clipă în raport cu veşnicia.

Nimeni nu scapă de moarte. Nimeni nu ia cu el valori materiale. Pot fi un balast, dacă nu le împarte cu semenii. Şi dacă nu-ţi faci comoară în suflet nimic nu ai. Nimic nu eşti.

Aş fi fericită dacă în Postul Mare care se apropie, Băsescu ar ieşi în faţa naţiunii şi – fără să plângă nebuneşte – şi-ar cere iertare şi ar declara că se pune la dispoziţia justiţiei, ca să plătească în această viaţă şi nu în veşnicie.

De-asta eu îl iubesc pe Băsescu şi băsiştii îl urăsc. Pentru că ei îl vor în continuare triumfător în rău, spre beneficiu efemer.

Cine îl iubeşte pe Băsescu vrea ca el să ispăşească în această viaţă, spre beneficiul lui fără sfârşit.

Cel mai mare rău i l-au făcut lui Băsescu susţinătorii. Şi invers.

14 răspunsuri to “IUBIŢI-L PE BĂSESCU!”

  1. ada1957 Says:

    Felicitari Roxy ,
    Esti cu adevarat un bun crestin…..
    Dar eu Nu pot si nici nu vreau sa iliubesc… m-a trasnformat ,pemine si pe alti 20 milioane in COBAII lui , a serviciilor , ai Europei…
    Am ascultat toate laturile din gura lui si a merchelilorlui , barosso si alti scelerati ca el…
    A facut ,el si javrele ce=l sustin din ALB – NEGRU , din ADEVAR = MINCIUNA, din OAMENI = AMINALE…
    A jucat TARA asta si mai ales viitorul copiilor nostri la ruleta..
    Un betiv …PSIHOPAT … un TRADATOR de tara….
    El si camarilalui ne-au invatat ca 900.000 de oanei sunt mai IMPORTANTI decat 7,4 milioane.
    Sper sa=l aibe in paza lui Dumnezeu si sa-i plateasca regeste dupa inima si faptele sale….Simai ales viata lunga ca sa poata ispasii…

  2. IUBIŢI-L PE BĂSESCU! » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  3. Bordelezu Says:

    @Roxana Iordache
    Am înţeles, „iubiţi-vă pe tunuri”. Tunul cu flota, tunul cu vânzările anterioare… tunuri, tunuri, tunuri, numai tunuri. Tunul cu Eba europarlamentar… Vaai, ce-mi bubuie mintea! 🙂

  4. ciuhuhu Says:

    Bre Roxana, toata lumea stie ca mama ta si a mea si alte mame, pe lumea cealalta-s cu adevarat SFINTE, INGERI!

    Dar scuza-ma, CU BESTIA BASESCU EXAGEREZI!

  5. Florea Martin Says:

    Un text foarte bun, care ar trebui sa-i parvina lui Basescu personal. Si, cu numele schimbat de la caz la caz, lui Ion Ilici Iliescu, Adrian Nastase si Emil Boc. Acest cvartet a facut Romaniei mai mult rau decat un razboi.

  6. Gabi Mihalcea Says:

    Am citit ce ai scris cred ca mai bine de 10 ori in speranta ca „I get it”. Dupa opinia mea, nu-l poti iubi pe dracu in ideea ca se converteste. Basescu a facut tot ce a facut nu din nestiinta sau gresala sau proasta consiliiere; a facut tot ce a facut pentru ca A VRUT SI I-A FACUT PLACERE! nu am sa uit in veci rinjetul cind anunta taierea salariilor cu 25% si pensiilor cu 15%! Si asta este doar un exemplu, rinjetele lui fiind cu nenumaratele. Stiu Hristos a clamat ca cine se simte neprihanit sa runce cu pietre, dar nu cred ca l-a cunoscut pe Basescu!
    Asa ca, o fi o maiestroasa parabola ce incerci tu, dar pentru mine este doar sindromul femeii caftite de barbat care spera ca dragostea ei il va face mai bun(!?), si ca oricum nu este ea suficient de buna (cuvioasa). Adica „eseul” tau este egal in ochii mei cu gluma nesarata a lui Ponta. Adica precum multi zic sint lucruri cu care nu glumesti si nu faci „parabole”!

  7. Glume « Daurel's Blog Says:

    […] PS.Recomand:IUBIŢI-L PE BĂSESCU! […]

  8. Radu Humor Says:

    Să-l f..iubească câinii :mrgreen:
    Că eu nu pot !

  9. stejarul Says:

    Greu… foarte greu. Nu putem iubi Saint Patrick’s Day (17 martie) , in loc?
    Nu stiam de ce eu iubeam St Patrick’s Day. Mergeam in oras in fiecare an la parada. Ma imbracam in verde, participam la parada si bineinteles ma „turteam” otara … o bere, doua… cum se cade de 17 martie.
    Ei bine, uite ce gasesc pe net:

    http://www.dcnews.ro/2013/03/ducu-bertzi-abia-astept-sa-cant-de-ziua-irlandei-ce-fac-ei-si-nu-fac-romanii/

    De fapt celtii au locuit o vreme in Maramures. Nu ma stiu osan…sunt jumate mot … dar cine stie…cine stie.;…
    Prea aveam eu obsesia cu St Patrick’s day cand habar nu aveam ca osenii au conexii celtice. 🙂

  10. ciuhuhu Says:

    IUBITI-L PE SATANA, BASESCU!

  11. Maria Savescu (@MariaSavescu) Says:

    Nu il pot iubi.
    Si nici nu cred in pocainta si covertirea lui.
    E o pata de mizerie in istoria romanilor.
    Sa dispara !

  12. Roxana Iordache Says:

    Gabi Mihalcea, dacă nu înţelegi, poate îţi păstrezi insultele pentru altcineva.

  13. ciuhuhu Says:

    IO NU POT SA IUBESC PE SATANA!!!!!!!!!!!

  14. Gabi Mihalcea Says:

    Nu am avut nici cea mai mica intentie sa arunc insulte, daca ce am spus eu suna a insulta sincer cer scuze. Exprimam doar o opinie.

Lasă un răspuns

