DACIANA SÂRBU, NEVASTA LUI PONTA

„Până la urmă, ne facem între noi bucurii, nu-i neapărat să ne facă bărbaţii”.

😯 😳

La Ciutacu, la „Vorbe grele”

23 răspunsuri to “DACIANA SÂRBU, NEVASTA LUI PONTA”

  1. DACIANA SÂRBU, NEVASTA LUI PONTA » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  2. Mihai Hristea Says:

    Actually I’d like to watch that! 😀

  3. ioprotestatarul Says:

    Observ ca astia ce au ajuns la putere gratie protestelor si a voturilor primite in special datorita disperarii cetatenilor de a scapa de PDL, care au mintit cu nerusinare si calca zilnic in strachini, au inceput in ultima vreme sa-si scoata mamicile si nevestele la televizor pe post de laudatori. Ar fi bine ca data viitoare tradatorul ponta sa-si trimita cumnatul sa explice romanilor cum a reusit sa castige licitatia aia de aproape 11 milioane de euro in data de 20.01.2012, atunci cand „fraierii” protestau in strada la -20C. Asta doar asa… sa-si exprime inca odata acel pro_fund respect pe care il are fata de protestatari.

  4. stejarul Says:

    Roxana am ajuns cu interviul Dacianei Sarbu la minutul 5.20. Iau o pauza. Nu am vazut pana la DS o femeie care sa ridice din umeri tot la al doilea cuvant. Asa e moda la Brucseles?

  5. Gabi Mihalcea Says:

    Intreb si nu dau cu parul! Crezi ca ironia ta la adresa Dacianei Sirbu acopera intrebarea celor multi: Stanisoara om apropiat lui Basescu inca este sau nu este? (mutare pe care ai ridicat-o in slavi, dar comentata destul de dur de PNL-isti pe blogurile personale). Si revenind chiar ti se pare ca Daciana este atit de vulgara incit sa merite ironia ta? Eu am urmarit 20 de minute din interviu (prost organizat de Ciutacau; nu intrebi de fiul vitreg…;),; nu am putut mai mult deoarece am plecat de la scoala. Ce am remrcat a fost extrem de emotionata, si jenata de intrebari personale. De aici si pina a o ironiza (adica sa o pun in categoria EBA & comp) mi se pare exagerat.

  6. stejarul Says:

    Roxana! Nu ti-am spus ca mi-esti draga? Ti-o spun acum cu o mica intarziere. Io nici nu prea mai stiu exact cand tre sa spun doamnelor dragi mie , ca mi-s dragi. Sa fie 1 Martie… sa fie 8 Martie… cred ca ar trebui in fiecare zi. 🙂

    Mi-esti draga Roxana ca gandesti ca barbatii! (ooops… misogin…se pune …nu se pune? ) Adevarul e ca de cand am inceput sa ma interesez de viata din Romania am intalnit putine doamne care iti fac placere sa le asculti. S-a umplut Romania pana la refuz de gaste, gasculite, pitzipoance, Inter-iste reciclate… Parca pe vremuri nu era chiar asa.
    Ma uit la Daciana Sarbu explicand despre alimente bio si aproape ca nu poate vorbi de prea mult botox. Acuma nici nu prea da semne ca ar avea vreun subiect despre care sa poata vorbi si fara botox… Ce a ajuns lumea asta!

  7. mgabim2009 Says:

    habar nu am daca ce am postat va trece, dar nu are nici o importanta.
    Ma uit la Stejar si-l vad in claduri…. „Ce a ajuns lumea asta” de acord cu el… dobitocii inunda….

  8. Radu Humor Says:

    Ei, ce să facă şi fata tatii/popii ?!
    Dusă cu treburi pe la Bruxelles, convinsă de faptul că premierul are nevoie de linişte pentru a pune ţara pe picioare, sau a o călca în picioare, dacă nu se şterge mai repede cu pactul la fund, aşa cum a făcut de altfel Băsescu chiar de a doua zi după semnare, Daciana ( ce nume frumos 🙄 ) ar face bine să ţină botoxatele mai mult închise, dacă vrea să nu se facă de cacao, la fel ca şi buzata lu Băsea.
    Care, când începe a vorbi, umple văzduhul cu porumbei scăpaţi la lumină din adânca întunecime a minţii ei 😉
    Daciana ar face bine să ţină cont de zicala cu: „mai răruţ, că-i mai drăguţ”, dovadă şi dragostea cu care se revede cu Victoraş atunci când aterizează la Bucureşti şi să-i lase pe alde Ciutacu să-şi găsească alţi muşterii 🙄
    Că doar nu stă şi ea ca Zăvoranca sau Bahmu în mia aia de euro 😉

    P.S.
    Oare Victoraş celălalt, care de asemenea a fost rugat să aibă grijă de copii, ce mai face/gândeşte ?!
    Că din păcate acel
    ” Am fost un dobitoc !” al lui Postelnicu,
    face carieră în lumea politică postdecembristă.
    Adrian Năstase fiind ultimul care se spune că ar fi fost auzit folosind expresia 🙄
    Ca de obicei, prea târziu…..

  9. Popateapa Says:

    De ce te/ai luat de Corina Crețu? Dar știi ce, ai dreptate.

  10. Radu Humor Says:

    http://adevarul.ro/news/politica/ce-declarat-victor-ponta-televiziunea-maghiara-atvdespre-autonomie-drapelul-secuiesc-viktor-orban-1_513a2f9b00f5182b85e4a0ab/index.html

    În încheiere… Că veni vorba de voturi. Veţi fi prezent, sâmbătă, la Budapesta, la invitaţia lui Mesterhazy Attila. Dar ştiţi că nu sunteţi aşteptat doar la manifestările socialiştilor? Ci şi în faţa clădirii…

    Ştiu şi, până la urmă, e democratic. Am fost foarte onorat şi bucuros de invitaţia socialiştilor maghiari, Mesterhazy Attila este un prieten al meu şi un om din aceeaşi generaţie, ca şi Serghei Stanişev, liderul din Bulgaria, şi cred că împreună trebuie să dăm un mesaj nu de cofruntare, ci de dialog şi de obiective comune. Cred că e democratic să fie manifestaţii şi împotrivă, nu doar pentru, dar acesta e un semn bun pentru România, un semn că în România dorinţa de dialog este mai importantă decât extremismul. Prim-ministrul Viktor Orban a venit de multe ori în România, la Bucureşti sau la Balvanyos, şi niciodată nimeni nu a protestat faţă de prezenţa sa. Şi nimeni nu va protesta nici în viitor, când va veni în România. Asta înseamnă că forţele extremiste şi împotriva dialogului sunt mai slabe în România. Acesta este un lucru bun şi sper să se întâmple pe viitor, cândva, şi în Ungaria. Extremismul este un duşman al ambelor ţări. Niciodată, nici în trecut, nici în viitor un prim-ministru maghiar nu va fi primit cu proteste în România. Sper că următorul prim-ministru român care va merge la Budapesta va fi primit la fel. Nu eu, sâmbătă, dar viitorul.

    Un interviu peste aşteptări !
    Se pare că am avea şi noi ceva de învăţat de la maghiari 😉
    Probabil dacă era primit şi Orban cu ceva huiduieli şi oale sparte,
    n-ar mai fi avut curajul să dicteze prin România ca-n herghelia de cai de la Istvankony :mrgreen:

  11. Roxana Iordache Says:

    Mulţumesc pentru comentarii. Dar să ştiţi că mie îmi place Daciana. E o fată bună şi deşteaptă. Păcat numai că îşi bate joc Dâncu de ea. Şi de el.

  12. virgilvirgil Says:

    Ia-o acasa ! Ia-l si pe domnul Tonta ! Scapa-ne si-ti facem statuie !…

  13. Roxana Iordache Says:

    Virgile, e totuşi cam devreme, dar poţi să tragi un pui de somn. 🙂

  14. Roxana Iordache Says:

    Gabi Mihalcea, ţi-am găsit un mesaj la spam şi l-am eliberat, ai blog pe WordPress, deci ar trebui să ştii că se întâmplă. Apropo, păcat că ai şters postările de pe blogul tău, ca şi pozele cu mâţele. 😐

    Dincolo de asta, nu încetez să mă mir de faptul că, deşi în curând ai să fii tânără bunică, rămâi la mentalitatea de stadion, în atitudinile politice. Cui foloseşte?

  15. mgabim2009 Says:

    Nu am sters nimic de pe blog. Nu am mai scris de multicel, din lipsa de timp. Mai avem si un catel (are 1 an si 2 luni). Abia astept sa fiu bunica.
    Atita timp cit bsila este la Cotroceni am sa fiu „isterica” si „patimasa”.

  16. stejarul Says:

    @ mgabim2009

    In America anului 2013, tu imi spui ca stai la servici si te uiti pe computerele universitatii la emisiunea lui Ciutacu si aia te mai tin inca in slujba?
    SIE doneaza gras la univesitatea aia a ta privata sa va tina acolo sa vizionati teveul romanesc?
    Acuma inteleg eu cum v-ati cuibarit/infiltrat voi „acoperitilor” cu engleza aproximativa in joburi didactice! Duceti de rapa si invatamantul yankee-lor. Asa le trebe!

    Pai nu au primit americanii toti teroristii de la nine-eleven pe teritoriul american doar pentru ca au demonstrat ca vor sa cheltuiasca sume mari de bani la scolile de pilotaj americane? Ba mai mult, la un an de la dezastru, asa impresionati au ramas cei de la imigrari incat unul din teroristi primea prin posta reinoirea vizei de sedere in SUA! 🙂 Money talks.

  17. mgabim2009 Says:

    @Stejar In primul rind „nu ma uit” ci ascult. habar nu ai ce si cum este sa fi cadru didactit. Peste, eu sint „coordinator” la mine in physics deprtment. Un fel de „sefulet”…tu in jigodismul basit care te caracterizeaza…

  18. stejarul Says:

    pe vremuri se numeau „ochiu’ si timpanu'” , Acum v-ati „specializat” . Fie numa’ „ochiu’ ” fie numa’ „timpanu’ ” ! 😉

    A fi cadru ‘didactit” la „physics deprtment” , ti-o las tie. Eu spun PASS. Mie nu imi plac joburile unde nimeni nu baga de seama ca nu esti acolo (cu capu’)

    PS bai, securicilor,

    „Dati-mi, dati-mi strada-ngusta
    Unde gusta
    Omul viata mai din plin,
    Cu trasuri, femei cochete
    Si cu fete
    ALFABETIZATE cel putin!”

  19. BlogAwards 2013!! Competiţie românească. Says:

    […] Costache care m-a îndrumat către blogatu.ro atunci când eram nemulțumit de alt site de al care trebuie să încasez 1000 lei, și nu o să-i văd […]

  20. BlogAwards 2013, competiţia cea mai tare din blogosfera românească | Blog Popa Țeapă Says:

    […] Costache care m-a îndrumat către blogatu.ro atunci când eram nemulțumit de alt site de al care trebuie să încasez 1000 lei, și nu o să-i văd […]

  21. BlogAwards 2013, competiţia cea mai tare din blogosfera românească | OLTENITA LIVE Says:

    […] Costache care m-a îndrumat către blogatu.ro atunci când eram nemulțumit de alt site de al care trebuie să încasez 1000 lei, și nu o să-i văd […]

  22. BlogAwards 2013, cea mai tare din….. blogosfera românească | OLTENITA LIVE Says:

    […] Costache care m-a îndrumat către blogatu.ro atunci când eram nemulțumit de alt site de al care trebuie să încasez 1000 lei, și nu o să-i văd […]

  23. BlogAwards 2013, cea mai tare din….. blogosfera românească | OLTENITA Says:

    […] Costache care m-a îndrumat către blogatu.ro atunci când eram nemulțumit de alt site de al care trebuie să încasez 1000 lei, și nu o să-i văd […]

Lasă un răspuns

