PROSTĂNACUL LOVEŞTE DIN NOU :)))

Cică, treaba cu  Johannis „riscă să deranjeze electoratul PSD”. Că adică, zice Geoană, bizonul s-ar putea să interpreteze că PNL „vrea întreaga putere” şi să se supere pe Crin. 😆

Care e mai tembel, Geoană sau Ponta? 🙂

P.S. Cât de aproape de realitate e uneori contrafactualitatea! De exemplu, cum spuneam, de ce nu l-a legat dragostea lui, de pat? Mihaela!

Din aceleaşi motive pentru care nici Daciana nu-l poate opri pe al ei să se relaxeze la Răitaru. 😛

10 răspunsuri to “PROSTĂNACUL LOVEŞTE DIN NOU :)))”

  1. Radu Humor Says:

    http://numarareainversa.wordpress.com/2013/02/22/pentru-el-n-a-mai-ramas-timp-2/#comment-1227

  2. PROSTĂNACUL LOVEŞTE DIN NOU :))) » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  3. plano Says:

    Poate exista alta lume fara internet? Nu cred!
    Daca bloggerul Bibliotecaru nu va mai scrie in virtual… inseamna ca nu exista alta lume!

  4. Gabi Mihalcea Says:

    Rox: acum citeva post-uri explicai cit de bun Geoana ar fi pentru USL, si cum Ponta l-a terminat (ca sa nu spun ca vezi doamne el ar fi fost initiatorul „unirii” cu PNL, aia pe care Ponta a denigrat-o? si motivul pentru care l-a dat afara din PSD…..) (nu in aceleasi vorbe, dar sigur in aceeasi interpretare)
    Si-a permis sa-l loveasca pe Crin si a devenit non-grata…
    Cind ti-am spus de caracterul duplicitar al lui Geoana, mi-ai spus ca sint legata la ochi si indoctrinata…. Bine ai venit in lumea mea (aia indoctrinata)!

  5. Ghita Bizonu' Says:

    http://vremea.forumgratuit.ro/t450-ca-ziceam-despre-identitate

    Insa daca binevoiti sa observati : noi ne demitizam , desconstruim istoria , de fapt ne construim o noua identitate de export in care ne asuman si ce nu am facut , ne construim vini inexistente in timp ce latii isi cosstruiesc identitati mitice de te umfla rasul .. si s-ar putea sa ne unfle plansul cande vom ajunge ca palestineii …

    Fiinda trebe sa va spui – principalu drept al unei om este dreptul la identitate

    Si daca tu iti uiti, renegi identitatea ta… atunci nu mai faci distinctia intre al tau si al altuia. Risti sa ii dai strainului ce este al tau : aurul din Apuseni, petrolul din Prahova, pamantul tau.. Sa “privatizezi” ce este al tau in favoarea unor state straine. Sa iti timiti in baejenie copii tai ca sa slugareasca in tari straine ca sa ajunga bataia de joc a tuturor celor care fac diferenta intre ai lor si straini (si azi romanii au ajuns “noii jidani” ai Europei numa ca acu e corect sa le tragi suturi in dos). Tu vei face datorii ca sa castige bancile lor. Pana la urma ajungi sa fii strain in tara ta .. sa iti zica altii ce ai voie sa faci , pe cine sa votezi, sa nu ai nici un drept!
    Si nu ma luati cu alteralitatea caci nu este vorba de “xenofobie” ci pur si simplu de identitate etnica cand minoritaru iti zice “de ce sa invat eu limba ta cand tu poti sa o ineveti pe a mea?” Adica el cere ca tu sa renunti la un drept al tau , la identitatea ta etnica ca pana la urma sa o imbratisezi pe a altuia.
    OK .. sa zicem ca asa o fi corect. Insa de ce oare celalalt nu procedeaza cum te sfatuieste?!
    Stiti de ce?
    Fiindca daca renunti la identitatea ta poti fi colonizat mai usor!!

  6. johnson1312 Says:

    Vreau sa-i spun acestui domn,perdant politic de profesie,ca electoratul PSD a primit cu deschisa simpatie intrarea lui Johannis in politica mare,in USL ! Poate ca zelosii activisti PSD,lipitorii de afise,adunatorii de scame de pe costumele liderilor din teritoriu au acest stres dar grosul electoratului PSD nici vorba.Pe undeva Ponta i-a dezamagit si pe ei cu acel pact de tradare al votului primit in decembrie 2012 numit de „coabitare” ! Orice politician cu imagine buna intrat in lupta contra fostei Puteri ii incanta,mai uita si ei de deziluzia numita Ponta ! Alta dupa cea numita Geoana ! Cam multe rebuturi la rand la comanda unui partid care la un moment dat s-a considerat chiar fiind un Partid Stat !!!

  7. Ghita Bizonu' Says:

    johnson1312

    doar „pe undeva”? Adica daca brasti de-ti dai si matele afara inseamna ca esti doar nitel scarbit?
    Idiotu ala nu numa ca isi face posta mireasa in noaptea nuntii (ma refer la dorinta de a avea si ministri UDMR*! La 70%?!?!) dar mia rau semnand „pactu” zice electoratului sau ca a votat ca prostu in vara!!! Ca de fapta presedintele este prima putoare in stat …

    * Si cu dorinta cea ciudata.. Se pare ca nu avem destule posturi in guvern ca sa satisfacem toate grurile politice unite sub umbrela USL.. Si in conditile easetea ce sa le mai dai sei Urmasilor lui Dandanache?! Cum cre Dandanache – Agamita romanu impartila care cu toate guvernele, toate camerele …

  8. Simion Suciu Says:

    Singurul roman in care mai am incredere este neamtul Johannis.

  9. Roxana Iordache Says:

    @Radu Humor. Acum am aflat! Nu pot crede! 😥

    @plano. Îţi înţeleg tristeţea, încearcă o rugăciune.

    @Gabi Mihalcea. Gabi dragă, am impresia că ori nu mă citeşti, ori nu vrei să înţelegi ce scriu. Preferi să-mi atribui aberaţii. Şi asta nu-ţi poate folosi decât la autoamăgire în formă continuată.

    Mie îmi place polemica, dar să fie polemică, nu atribuirea unor aberaţii stupide, pentru ca pe urmă să ai ce combate.

    Nu vrei să renunţi la mentalitatea de suporter şi din cauza-asta denaturezi, chiar inventezi pe seama interlocutorului. Cel puţin, pe seama mea. 🙂

    Şi ce mă enervează e când trebuie să pierd timpul ca să răspund la invenţii. Dacă n-ar fi vorba de tine, chiar nu mi-aş pierde timpul.

    1. Nu am susţinut vreodată că Geoană ar fi bun pentru USL, altfel decât văzându-şi de treaba parlamentară.

    2. PSD a avut tot timpul treabă de tip ţărănist postcomunist, adică, reglarea de conturi interne. Aşa l-a fericit pe Sorin Oprescu, serios, cu independenţa. Aşa l-a nefericit pe Adrian Năstase (Geoană i-a cerut demisia de la preşedinţia Camerei). Aşa s-a potcovit cu Ponta, pentru că unicul ţel al PSD a fost să se răzbune pe Geoană. Nu că nu şi-o merita, dar Ponta nu era nici pe departe alternativa. Asta am spus şi atunci. Am scris de mai multe ori că dacă vrea să-l dea jos pe Geoană, PSD să aleagă o personalitate de forţă, de exemplu, profesorul Athanasiu. Ceea ce am continuat să susţin, până în zilele noastre.

    E un FAPT, nu o interpretare, că Geoană a fost sancţionat pe şase luni cu obligaţia de a tăcea, după ce a contestat rezoluţia PSD de a candida separat în toate alegerile şi s-a pronunţat pentru continuarea alianţei cu PNL. E un FAPT că la scurt timp după aceea, Ponta a preluat ideea pentru care îl sancţionase pe Geoană, mai ales că şi Adrian Năstase se pronunţase pentru alianţa cu PNL şi era cam greu să-l sancţioneze şi pe el. :mrgreen:

    E un FAPT că PSD a pierdut preşedinţia Senatului prosteşte, dându-l jos pe Geoană, care ar fi trebuit să fie interimar la Cotroceni în timpul referendumului – ceea ce ne scutea de slujul lui Ponta de la Bruxelles (că s-o dai jos pe Borfeta nu mai era „lovitură de stat”).

    Mă mir că nu faci distincţia între date şi interpretări şi mă mir că persişti în confuzii.

    3. Altădată mi-ai atribuit prezumţia aberantă că eu „şi prietenii mei” – gândire colectivistă 🙂 – l-am fi preferat pe Geoană „care n-ar fi fost niciodată vioara întâi în faţa lui Crin”. E o mentalitate, scuză-mă, infantilă. Nimeni nu poate să fie aşa ceva în faţa lui Crin – în afară de Rege, evident. De-aia am spus că-mi plac liderii la superlativ. Şi e un FAPT că am repetat până credeam că poate înţelegi şi tu, anume că ar trebui ca PSD să aibă un lider pe măsura lui Crin, unul tot superlativ, fără complexe care să-l guverneze în obsesia unei competiţii pe care pur şi simplu nu are cum să o câştige, nu doar fiindcă e absurdă între aliaţi, ci mai ales pentru că n-are capacitatea. Ca şi Băsescu, Ponta ca să-l scoată din joc pe Crin are nevoie de aparat.

    De altfel, dacă ai citi măcar o dată ce scriu, înainte de a-mi atribui ce nu susţin 🙂 – ţi-ai aminti că am vorbit de un tandem Crin-Năstase sau Crin-Athanasiu.

    Pe Geoană l-am criticat de nenumărate ori, pentru că pe el îl strică datul cu bâta-n baltă, care e un dat cu tesla în propriu-i carierism.

    În privinţa duplicităţii lui Geoană, să fii tu sănătoasă de câte ori l-am troznit, inclusiv în „Ziua”.

    Dar când a fost să-i recunosc atitudinile meritorii – cum au fost îmbrăţişarea pactului Johannis şi Pactul de la Timişoara, în care PSD se delimitează de greşelile trecutului, mai ales cele faţă de partidele istorice – l-am salutat fără ezitare.

    De altfel şi pe Ponta l-am susţinut, am vrut să cred că s-a schimbat, chiar am avut dispute cu prieteni din cauza lui în campania referendumului. Şi de fiecare dată când l-am troznit a fost din cauza unor FAPTE, pe care le-am expus.

    Data trecută mi-ai reproşat că pe Crin nu l-am făcut jigodie, ca pe Ponta. Păi dacă nu este? 😛 Dar de criticat l-am criticat mai dur decât oricine, când a fost cazul. Tocmai fiindcă se plafonase sau coborâse sub nivelul lui, care n-ar fi de conceput decât la superlativ. Or, eu de la Ponta n-am avut asemenea pretenţii absurde, i-am cerut doar un strop de caracter şi ceva loialitate.

    Tu crezi că dacă vrei tu să crezi în loialitatea lui şi să o afirmi fără argumente, ai rezolvat problema. Ponta a dat atâtea dovezi de lipsă de caracter şi de trădare – despre care am tot scris – încât doar dacă nu vrei să le constaţi, nu le constaţi. E opţiunea ta. Dar nu-i corect să vrei să le-o impui şi altora.

    4. Nu am spus că eşti îndoctrinată, ceea ce n-ar fi rău, că nu oricine are doctrină. 🙂 Am spus că eşti tributară unei anumite propagande de extremă stângă şi în consecinţă nu-ţi dai voie să gândeşti liber: în funcţie de datele realităţii, nu de o selecţie convenabilă pentru teza ta prefabricată.

    5. Mi-ai atribuit infantilismul că de fapt nu susţin USL decât „declarativ”, pe când „faptele” demonstrează contrariul. Faptele fiind „invectivele” la adresa lui Ponta. Tu te citeşti ce susţii? 😛

    Serios, USL e un proiect naţional, dar diferenţa e că dacă PNL dezvoltă viziunea pe termen lung, PSD se blochează în proiecte personale. Persoanele fiind şantajabile.

    Ponta dacă ar fi onest şi mai puţin complexat, ar rupe cordonul ombilical cu băsecuritatea. Dar din cauza complexelor şi a obligaţiilor faţă de sistem, preferă să-l blocheze pe Crin prin pactul cu Băsescu.

    @Bizoane, nu-i corect să dăm vina pe alţii în exclusivitate.Dacă nu şi-ar fi găsit slugile şi proştii, nu aveau succes. Atât. Ba nu, ar mai fi ceva! Să fi ştiut să ne asumăm identitatea şi să ne administrăm proprietatea.

    @johnson1312. Da, pentru că sunt îmbârligările transpartinice. De-aia ziceam că Sandu Athanasiu ar fi soluţia optimă pentru defesenizarea şi debăsificarea PSD.

    @Simion Suciu. Reuşită poanta. 🙂 Dar exagerată. 😀

  10. Savescu Maria Says:

    ha, ha, ha.
    N.c.

Lasă un răspuns

