CRIN, DUBLĂ LOVITURĂ: JOHANNIS, ÎN PNL :)

Crin Johannis mariusmina

Foto: http://mariusmina.blogspot.ro/2009/11/antonescu-presedinte-johannis-prim.html

Înscrierea primarului Klaus Johannis în PNL e o super-achiziţie şi o lovitură dură dată contestatarilor preşedintelui Crin Antonescu. 🙂 Mai dură decât pare, că sună a succesiune. 🙂

Totodată, o măciucă în capul lui Ponta. Poate se trezeşte.

Well done, Crin! Tocmai mă pregăteam să critic propunerile excesive de Statut al PNL despre care se zvoneşte.

N-aş crede! Chiar n-are nevoie să centralizeze puterea în partid. Oricum are puterea de convingere, ca dovadă că nimeni nu-l contracandidează: probabil, ca să se poată plânge în continuare de dictatura lui Antonescu. 🙂

Şi chiar aşa, de ce nu-l contracandidează careva? 😉

UPDATE. De-acum încolo poate să ia Macovei câtă UE vrea. Degeaba. 😛

Anunțuri

50 răspunsuri to “CRIN, DUBLĂ LOVITURĂ: JOHANNIS, ÎN PNL :)”

  1. olimpiu65 Says:

    Asa da!!! nu au trecut multe zile de cand Johannis critica politica guvernului Ponta. copilul de mingi al securistilor spunea cu juma de gura ca e un castig pt USL. vedeti voi castiguri fsnisti imputiti!!!

  2. mbazu Says:

    Crin reuseste un croseu de DREAPTA (nu intamplator e cu majuscule!), in plina figura. Pe cine a lovit? Pe multi! Se stiu ei!

  3. mariusnyc Says:

    Knock, Knock, KO

  4. virgilvirgil Says:

    Buna si desteapta miscarea .
    Ii consolideaza scaunul de presedinte si lasa sa zburde optiunea unei candidaturi la presedentie in afara USL a tandemului Antonescu – Johannis .
    Ponta si PSD au sansa sa o primeaca urit in bot in cazul in care vor continua pe linia marginalizarii lui Antonescu si a liberalilor in USL .

  5. plano Says:

    Si eu ma bucur de cooptarea neamtului in PNL. Liberalii trubaduri, cei care spuneau că Antonescu are o foarte proasta imagine europeana, nu vor mai putea conta pe sprijinul nemților!
    Numai ca …ma tem de precedente,
    Crin a mai ratat, in anii trecuti, un proiect Johannis din cauza liberalilor fundamentalisti si neintelepti, Aceiași care nu vad, acum, ca pericolul pentru Crin nu vine de la Ponta…….

  6. branzaru Says:

    Ce pumn in gura si-a luat ” Omul cu şuviţă 2 ” (Kiliman) la faza asta ! : 😎

  7. ada1957 Says:

    JOS PALARIA.
    Cine stie POATE.
    Cea mai buna LOVITURA IN BOTUL LUI PONTA.
    Vara trecuta Roxy .. tii minte … cand ne lasa sa MURIM 7,4 milioane Tonta si cu Rus.
    Cand azi Tonta la Cluj cu Boc si Ris in sala ?????
    Stapanul lui a fost la Cluj beat mort saptamana trecuta ???
    S-a dus sa ia indicatii??

    Nu-i ajuta la nimic.. fara CRIN e zero barat.
    CRIN cu Johannis… Tonta cu Betivu…
    Ma gandesc ca Daciana se vrea Prima Doamna ??
    Nu au invatat de la Dana NIMIC????
    Si stai ca dosarele lui Adrian nu sunt toate judecate.. O sa dea si izmenele de pe el….

    Ca vara trecuta o tin pe a mea cu CRIN pana in panzele albe…
    HIS MASTER’S VOICE …

  8. CRIN, DUBLĂ LOVITURĂ: JOHANNIS, ÎN PNL :) » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  9. branzaru Says:

    http://www.gandul.info/politica/klaus-iohannis-va-deveni-al-doilea-om-in-partid-ca-prim-vicepresedinte-al-pnl-exclusiv-10576650

    Bai dar numarul 2,3 si 4 in partid nu treboia sa fie a lu Erecticeanu ?

  10. Sandi Says:

    I-auzi , ia !

    Un judecator acuza in mod direct serviciile secrete de implicarea in batalia de la CSM !

    http://www.cotidianul.ro/serviciile-de-informatii-implicate-direct-in-batalia-din-csm-207194/

  11. Gabi Mihalcea Says:

    Nu-mi doresc altceva decit sa aveti dreptate, dar uneori cifrele spun o alta poveste:

    * in 2009 desi Johannis participa in tandem cu Geoana, basescu „s-a ales” in judetul Sibiu cu 64 % (Johannis cistigase localele cu 80 %)
    * in iunie 2012 la referendum, acelasi Johannis a scos la vot impotriva lui basescu 36 %

    Deci fie tipul nu are nici un fel de influenta in judetul Sibiu (dar atunci cum de a cistigat primariea cu un asa scor!?); ori?

    Cit priveste frecatul miinilor de fericire pentru ca i s-a dat peste bot lui ponta mi se pare o mizerie la fel de basista precum si logoreea de astazi a lui videanu.

  12. ioprotestatarul Says:

    http://romani-in-lanturi.blogspot.ro/2013/02/politie-politica-in-democratie.html

  13. Roxana Iordache Says:

    Biliard! 🙂

  14. Radu Humor Says:

    Butoiul ăsta de osânză şi rahat ce se vrea nu numai turcesc, dar şi reper intelectual, ia în derâdere denumirea celei mai mari şi impunătoare lucrări materiale creştin ortodoxe:
    Catedrala Mântuirii Neamului ( n-au avut curajul, că trebuiau să adauge – ROMÂNESC, să de-a-n bolânzeală tot neamul păgânesc !) 😉
    Cică două dintre cuvinte, „mântuire ” şi „neam” ar fi ungureşti şi doar al treilea, „catedrală”, ar avea ceva „sânge” latin ( oricum mai puţin decât are el tigănesc, dar şi ăla „stricat” :mrgreen:

    Ca să vedeţi cu câtă neghiobie demonstrează ăsta că-i neam prost !
    Când e plină Biblia de neam-neamuri şi mântuire-mântuiri sare mutantul ăsta din baie ( convins că nu-i observă nimeni sexul sufocat de burdihanul ce-i atârnă pân-la genunchi 😳 ) cu zoaiele dilematice pe el, strigând Evrica !!!, că a mai descoperit el ceva ! 🙄
    Ei, uite că am descoperit şi noi :
    Că eşti neam prost, din sculă strâmbă :mrgreen:
    Şi asta poate veni şi din maghiară şi din khazară şi din rusă şi din etruscă 😉
    Important e că de asta-i adevărat !!!

  15. Roxana Iordache Says:

    Gabi, ai dreptate, uneori, strugurii sunt acri. 🙂

  16. ioprotestatarul Says:

    Am spus „Institutiei Prezidentiale”, nu a presidentiei. Am sa-l public astazi impreuna cu alte documente. Chiar cred ca Politia, ce ne-a deschis dosarul prin „autosesizare”, a cerut neinceperea urmaririi penale si Parchetul a dat NUP, datorita acelui raspuns. Sau, dupa ce astia, noii jefuitori, din au profitat gratuit si nemeritat de pe urma protestelor mele, trebuia sa ma las bagat la puscarie de slugile lui ponta? Pacat ca ai sesizat doar atat. Opinia mea nu s-a schimbat vizavi de basescu, dar el e acolo nu datorita mie, ci a tradatorului ponta… Tot raul ce ne-a fost facut se datoreaza exclusiv PSD-istilor.

  17. olimpiu65 Says:

    barfele spun ca tov Antonescu il vrea prim vicepresedinte. cam mult, dar vad ca a existat o invidie sincera pe basistii organizati in PD-L pt ca se copiaza structura organizatorica umflata avuta de Boc in vremurile bune. curat liberalism coane Crin!!!

  18. Roxana Iordache Says:

    Ioane, nu am sesizat doar atât. Am sesizat şi asta. 🙂 Instituţia prezidenţială sună chiar mai rău decât Preşedinţie, fiindcă se identifică direct cu preşedintele. :mrgreen: Acolo sunt băsişti, nu-i costă nimic să dea impresia de amabilitate. În rest, ştiţi prea bine că v-am susţinut mereu. Şi vă susţin în continuare.

    Nu sunt de acord, însă, cu blamarea PSD în integralitate, din cauza lui Ponta. Asta e ce vrea Băsescu, să se rupă USL.

    Îmi pare rău că v-a afectat remarca mea, dar dacă un băsist cade, nu-l ajut să se ridice. Ştiţi de ce? Fiindcă se foloseşte de forţa mea, se ridică şi mă bagă în pământ. Dar dv. sunteţi ateu, nu credeţi că există Satana. 😉

  19. Roxana Iordache Says:

    Olimpiu, deja? Eşti cam influenţabil pentru un neamţ. German, scuze. 😛

  20. olimpiu65 Says:

    in curand vor fi publice hartiutzele cu propunerile lui Crin si atunci se va vedea ca din pacate copiaza structura PD-L. eu prefer sa fiu naiv si influentat de informatii mai mult sau mai putin veridice, dar sa nu vad un PNL marca FSN3

  21. stejarul Says:

    „Tot raul ce ne-a fost facut se datoreaza exclusiv PSD-istilor.”

    Exact la fel spun si eu despre raul facut familiei mele si prietenilor mei.

    basecu a fost doar o unealta caraghioasa in mainile gastii de la Cluj.

    Am vorbit cu multi amici inainte de a deveni vocal pe blogul Roxanei si a-mi face propriul blog. Inca de pe vremea PDLului in plina forta, rahatii de la Cluj erau ai dreaqu de hiperactivi in lichidarea si chinuirea clujenilor mei. Ne era evident ca jigodiile securistoide de la Cluj erau mana in mana cu regimul basecu. De fapt ii trageau sforile lui basecu din greu.

    Cum puteti numi un presedinte pe care o mana de criminali il tampesc sa creada in „flacara violet”? Nimic mai mult decat a puppet on a string!

    Sunt tot mai convins ca Romania a beneficiat imens de pe urma insuccesului suspendarii de anul trecut.

    1. s-a demonstrat clar blatul ponta-rus-basecu
    2. 7,4 milioane au bagat frica in jafurile de ponta-rus si am scapat de diavolul CAPist de la Ministerul de Interne.
    3. daca basecu pica atunci, securistii rosii ai lui ponta ne-ar fi fraierit mult timp sa credem ca sunt the good guys. Asa, am pierdut o suspendare (temporar) dar avem ochi sa curatam cancerul ce a infestat Romania din 90 incoace: FSNul criminal.

    Nu va fi bine in Romania decat atunci cand scapam de puppetul basecu SI de papusarii lui, grupul pontacilor securistoizi de la Cluj.

    PS la cat fura rus la Cluj cu pontacu la Bucale, termenul de Grupul de la Cluj ar trebui schimbat in Lacomii criminali de la Cluj.

  22. pozedecat Says:

    Mie mi se pare clar o contra data celor care aveau a se plange, pe buna dreptate as spune, de deficitul de democratie interna in partid care se vede chiar si din tribune. Ce-a spus CP Tariceanu mi se pare ca este ceva foarte de luat in seama. Nu pot sa nu remarc declaratiile lui Chitoiu care au confirmat intru totul acuzatiile grupului disident. Ba mi se pare ca modul in care a facut acesta declaratiile denota chiar nerusinare, din gama „cainii latra, caravana trece” – mi se falfaie de ce spun aia mai pe romaneste. Asta nu e democratie iar lovitura de imagine cu Johannis imi lasa un gust dulce amar. Excelent ca a intrat in PNL, nasol pentru modul cum a fost folosit. Daca tot e pe clipuri, mie mi-a adus aminte de asta:

    Acum, daca ma intrebati pe mine, apreciere pentru Johannis trebuia manifestata in 2009 cand, dupa esecul nominalizarii sale ca PM, PSD si PNL ar fi putut sa-l aiba unic candidat la presedintie ceea ce ne-ar fi scutit de caraghioslacurile lui Geoana si, mai ales, sigur l-ar fi executat pe Base inca de atunci. Acum e „decat” masa de manevra de vitrina ceea ce e cam trist.

  23. stejarul Says:

    ABSOLUT SUPERB! NO, ASHE! HA HA HA!
    Cititi ca merita tot timpul!

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-14266772-victor-ponta-fost-asteptat-cluj-fata-universitatii-ubb-tineri-tricouri-inscriptionate-copy-paste-ponta-nu-niciun-doctorat-cluj.htm

    Dottore, dejaba ai tu doftorat ca nu-l stii „purta”!
    Asa raspunde un doftor in drept? Ce nu-i doftor de Cluuuj?

    Plagiatorul imputit la adunarea laturilor de la Cluj (nelipsitul ioan rus) sa-l „doftoreasca” pa unu’! Noroc cu tinerii ce au facut pipi pe parada lor!
    Excellent!

    „No honor in political honoris causa”

    „No award for dirty lobbyist”.

    🙂 🙂 🙂

    Bravo clujenilor! Va iubesc!!!!

  24. Gabi Mihalcea Says:

    „basecu a fost doar o unealta caraghioasa in mainile gastii de la Cluj” Stejarule drag, asta este cel mai dulce basim care l-am putut auzi/citit in in toata epoca basista (si cred ca epoca basista a inceput nu in 2004, ci de cind s-a uns jigodia primar de Bucuresti!).

    @Rox: 1. mie imi plac strugurii acri. 2. analiza nu-mi apartine ci este luata de la ciutacu; 3. Dana Grecu deja il vede pe Ponta demis (reproduc din emisiunea ei de astazi: cu pensiile va trebui sa plateasca cineva, Oprea, Ponta, guvernul…). 4 acum il „interogheaza” pe Johannis si este extrem de dezamagita (ca sa nu spun de-a dreptul ofuscata) ca nu zice ca se si vede prim ministru. Dar l-a facut totusi sa spuna „actuala guvernare ESTE PROSTA!” (nuantind ca nu chiar atit de proasta ca cea anterioara)

    Adevarat strugurii sint acri, dar sa nu va sterpeziti voi dintii. Eu chiar nu vreau sa se rupa USL; din comentariile ce le citesc pe acest blog (chiar daca tu decalrativ esti impotriva) se doreste acest lucru cred ca mai aprig de cit s-a dorit inlaturarea lui base de la cotroceni asta vara.

    Si o sa-mi mai exprim o idee (evident nepopulara pentru tine si prietenii tai): il doreati pe Geoana deoarece este manevrabil si fara avergura; nu ar fi fost nici o data vioara inti (mai ales in fata lui Crin!!!). Gresala este ca nu puteti (si nici nu vreti) sa intelegeti ca Ponta este loial in ceea ce promite si ca nu isi doreste sa fie vioara inti; doreste insa sa fie EGAL (dar si egalitatea este prea mult pentru multi dintre voi).

  25. pozedecat Says:

    nu e sunetul corespunzator, revin cu acelasi clip din alta sursa, cu sunetul care trebuie :))

  26. Jan Pantelimon Says:

    Un domn de peste mari care-i scula pacilisea. , a dat o duma” foglia seca” astazi pe fb din fundul gradinii : ” Nationalismul este sistemul imunitar al unei natiuni ..Lipsa lui genereaza dezastrul . ” Stie el care este . Sa-ti fie rusine M M !

  27. stejarul Says:

    „Gresala este ca nu puteti (si nici nu vreti) sa intelegeti ca Ponta este loial in ceea ce promite ”

    Mda… loial… mda… „dreptate pana la capat!” …. adica pana in varful pixului lui la cotroceni in miez de noapte.

    Eu am afirmat si afirm raspicat fara sa imi fie rusine :
    Daca razboiul intre ponta si basescu e real eu tin cu basescu.

    Intre un ramaru si un hot de buzunare din port, prefer hotul. Ma lasa doar fara portofel in timp ce celalat imi da lectii de zburat de la balcon. No, thanks!

    Intre cei doi, sper sa castige basescu si mai apoi il punem si pe el unde ii e locul. Sunt convins ca si basescu stie ca lupta cea mare o are de dat cu papusarii lui si nu cu USL.
    Papusarii lui i-au pus in carca toate mizeriile facute la comun. Cat ar fi de-a dracu basecu nu a facut el toate mizeriile din 2005 incoace. Sa nu ne surprinda ca majoritatea hotiilor si mizeriilor au fost facute de papusari. Acuma ca a fost si el beneficiarul unei halci importante… e greu de contrazis…desi toate arestarile oamenilor lui de casa, mari afaceristi seamana tot mai mult cu o reglare de conturi ca i-au cam tras tzeapa jmekerii. Nu spunea popoviciu ca basescu (hei, presedinte la vremea aia!) il presa sa-i dea casuta lu’ fata lu’ tata? basecu avea nevoie sa faca pressing? Hmm. asta da autoritate in fata mafiotilor!

    De furat stim ca a furat imens udroaica.
    Cine o reevalueaza pe udrea? Ponta! Si nu degeaba. Fara udrea famiglia ponta erau acum saraci si ei cam ca toti bugetarii … nicidecum sa isi permita sa plimbe paravanul ghita in Dubai!

  28. stejarul Says:

    Oh, n-am lasat comentariu despre Crin-Johannis!

    In sfarsit Crin s-a trezit! Sper sa il tina….

    Cam atat… sa vedem de ce-s in stare flacaii nostri. Nu ma mai entuziasmez asa repede …

  29. Bordelezu Says:

    Pălitură de osândă!!! 😀
    Bravo, Antonescule!

  30. Sandi Says:

    Ei , acum sper ca madam „La Culona” sa-si schimbe atitudinea fata de USL !

  31. Roxana Iordache Says:

    @Gabi Mihalcea, eu gândesc pe cont propriu. Nu susţin din oficiu ceea ce afirmă alţii, doar pentru că îi cheamă X sau Y. Şi nu folosesc pluralul gloatei – tipic socialist.

    Oricum, dacă te gândeşti un pic, îţi dai seama de ridicolul afirmaţiilor tale. Sunt fapte care numai loialitate nu indică.

    Eu îi critic pe toţi – nu o dată l-am criticat dur şi pe Crin. Obiectivitatea nu înseamnă imparţialitate sau nu neapărat. Înseamnă capacitate de evaluare raţională, gândire liberă, fără prejudecăţi şi mentalitate de peluză.

    Îţi pui ochelari de cal şi ceară în urechi: nu vrei să vezi şi nu vrei să auzi decât ce-ţi convine. Şi nu-ţi convine să-ţi aminteşti că Ponta a fost împotriva ideii de alianţă cu PNL, după care l-a suspendat pe Geoană şi finalmente, l-a dat afară din partid, tocmai pentru că se pronunţase pentru alianţă.

    Mi se pare jenant să-mi atribui aberaţii. Mie îmi plac liderii competitivi, liderii la superlativ. Susţin de atâta vreme că PSD ar trebui să aibă un lider de anvergură. Un lider pe măsura lui Crin, nu un fanfaron arivist.

    Totodată, susţin să se renunţe la instituţia prezidenţială, un factor perpetuu de tensiune. Să fie monarhie şi să fie ales premierul. Este viziunea mea şi mi se pare jenant să fiu condamnată pentru delict de opinie.

    Serios, poate încerci să renunţi la modul infantil de a te raporta la interlocutorul care are o opinie diferită.

    @pozedecat. 1.Ce-a zis amicul Tăriceanu – şi unde? Că n-am auzit. Sigur, din cauza mea, că nu frecventez unele medii. 🙂

    2. Care „grup” disident? Şi în ce constă disidenţa? 🙂

    3. De ce nu-l contracandidează pe Antonescu? Au toată libertatea. La fel de liber şi-au depus propunerile pentru congres. Mai rămâne doar să fie votate. Parcă aşa se face în democraţie.

    4. Nu-mi amintesc ca în „proiectul Johannis”, Crin Antonescu să fi candidat pentru ceva. Încurci cronologia.

    5. Nu cred că e cazul să-l căinezi pe Johannis, e băiat mare. Nu-i e frică de bau-bau. 😛

    @Olimpiu, nimeni nu votează sub tortură. Oricum, nu la congresul PNL. 🙂 Dacă tu consideri că e o formulă greşită şi e votată în congres asta e situaţia. 😀

    @mbazu, @mnyc. 😆

    @virgilvirgil. Şi mai mult decât atât. 😉

    @Stejare drag! Ori eşti candid, ori eşti băsist. 🙂 Multă lume de multă vreme ştia de grupusculul de la Cluj. Poate tu ne crezi atât de tâmpiţi încât să fi votat 7,4 milioane şi să fie nevoie să ni se anuleze voturile, ca să ne dăm seama. :mrgreen:

    „Sunt tot mai convins ca Romania a beneficiat imens de pe urma insuccesului suspendarii de anul trecut”. N-am auzit ceva mai aberant! Outrageous, ar zice americanul. 👿

  32. Roxana Iordache Says:

    @Jane, uau! A zis el aşa? La aşa zicală, aşa caracterizare You made my day! 😛

    @Bordelezu. Asta e situaţia. 😀

    @Branzare, chiar trebuia să fie un eveniment ca să mai treci şi matale p-acilea. 😛

  33. Roxana Iordache Says:

    Sandi, păi asta ziceam şi eu, că poate Macovei să stea şi-n cap. 🙂

  34. Roxana Iordache Says:

    @Radu Humor. Dacă nu ştie, la cultura lui, cui îi aparţine denumirea! :mrgreen: Şi oricum e stupidă pseudo-argumentaţia lui, doar dacă ne-am gândi că francezii şi-au luat numele după germani(ci). 😆

  35. Roxana Iordache Says:

    @Ada, poate pricepe ceva.

    @plano. Te-ai gândit mult? 🙂

  36. ioprotestatarul Says:

    Roxana, am postat cea mai mare parte din documente, oricum mie nu mi-e rusine sa privesc in oglinda sau in ochii semenilor si nici ca sunt ateu, desi credinta am, in democratie, libertate si drepturi egale pentru toti. Dar „Satana” exista, precum acele gunoaie lipsite de orice credinta si onoare care au dat declaratii false, care s-au folosit de functiile ce le detin, platiti fiind de noi pentru a ne reprezenta si apara drepturile, pentru a incerca sa ne bage in puscarie nevinovati, care au jurat cu mana pe biblie si au mintit, aia sunt „Satana”…

  37. stejarul Says:

    „@Stejare drag! Ori eşti candid, ori eşti băsist. Multă lume de multă vreme ştia de grupusculul de la Cluj. Poate tu ne crezi atât de tâmpiţi încât să fi votat 7,4 milioane şi să fie nevoie să ni se anuleze voturile, ca să ne dăm seama. ”

    Pai daca ati stiut ca grupusculul de la Cluj ii tine spatele lui basecu, atunci de ce l-ati lasat pe rus la Interne la referendum si v-ati dus ca vitele la abator 7,4 milioane la vot degeaba?

  38. stejarul Says:

    “Sunt tot mai convins ca Romania a beneficiat imens de pe urma insuccesului suspendarii de anul trecut”. N-am auzit ceva mai aberant! Outrageous, ar zice americanul. ”

    Astazi outrageous, dar „maine”…?

  39. mariusnyc Says:

    Cam multi ofuscati pe tema Iohannis, Nu m-as simti confortabil in pielea de magar a loialistului Ponta . A jucat curveste , primeste cu TVA si dobanda aferenta. Licheaua moare lichea !

  40. mgabim2009 Says:

    @Rox, daca aruncind cu invective intr-o persoana, in Romania moderna aceasta actiune se numeste „critica”, atunci retrag aprecierile facute 🙂
    + nu am vazut nici macar 1/1000 din vocabularul folosit imptriva lui ponta ca fiind parte din „crtica” adresata lui Antonescu poate nici nu as fi intervenit.

    Hai sa vorbim de neloialitatea lui ponta, dar daca s-ar putea cu exemplegen: a spus si nu a facut, a promis si nu s-a tinut de cuvint.

    Inteleg frustrarea cu tempoul unor actiuni; si eu ii vreau in puscarie si nu in parlament pe alde udrea, boiagiu, videanu, boc, anstase… smd. Dar s-au depus dosare la DNA si rezultatul se vede: 00000 Cu ce este vinovat Ponta? El il tine pe Morar in brate? El nu ii demite pe ghica si danilet din CSM? el a numit-o pe haineala? (aici ma astept ca amicul Stejar sa zica DA DA DA DA>>>) Ne place nu ne place exista o lege care stabileste clar ce poate si ce nu poate face un PM! Actul de coabitare cu basescu, o cretineala (de acord cu toata lumea), dar in decembrie 9 era o cretineala necesara. Poate cineva sa spuna ca 100% basescu numea premier pe Ponta? (atentie, nu ma refer la un nume arbitrar ales din USL). Poate ca Ponta putea sa traiasca si fara a fi PM, poate ca PSD si PNL ca entitati nu ar fi disparut din spectru politic, dar ce ar fi insemnat asta pentru USL (ma refer la relatia cu alegatorii, cei care i-au dat un mandat)? CCR-ul a intors rezulatul unui referndum cu 7,4 milioane in favoarea demiterii dar sa-i cinte in struna basistului cu PM care si-l dorea? (si am sa spun ca daca asta vara Bucurestiul, Constanta, Sibiul scoteau la vot cu 2-3 % mai mult – au fost sub media pe tara!- azi basescu era istorie cu tot cu cvorum cu tot)
    Nu ti-am atribuit nici un fel de aberatie, am spus ca tu la nivelul declaratiilor sustii USL-ul, al faptelor insa am rezerve (si cum nu as avea cind din tonta, basist, incapabil, javra sau jigodie nu-l scoti pe ponta, iarta-ma dar…). Nu spun ca esti de acord cu toate aberatiile ce se scriu pe blog la tine, dar la multe din ele nici nu ai luat atitudine ceea ce pe mine ca simplu cititor ma face sa cred ca nu esti nici in total dezacord; pe mine insa nu te-ai sfiit o secunda sa ma taxezi (nici o problema ca nu ma ofilesc usor).

    Monarhia in viermalaul actual ar putea fi o solutie. Dar cum?

    In fine, eu nu traiesc in Romania, dar imi pasa de ce se intimpla. si de aceea mai risc si sa imi exprim parerile.

  41. mariusnyc Says:

    Gabi M, actual de coabitare cu basescu a fost o cretineala semnata de un vandut si un bandit . Si-a batut joc de voturile noastre din 29 iulie, cand s-a pus capra in fata lui Basescu la sugestia lui Barroso . si de cele din decembrie, Azi statea confortabil la CLuj langa tradatorul Ioan Rus , basistul pesedist care l-a facut presedinte PSD si PM .. Si-a jucat cartea cu precurvie, va primi la schimb o mare UE

  42. Radu Humor Says:

    ” Nationalismul este sistemul imunitar al unei natiuni ..Lipsa lui genereaza dezastrul . ”

    Respectele mele celui care gândeşte şi simte aşa !
    Celorlalţi, Mare Uniune Europeană 😉

  43. Antoniu Poienaru Says:

    Daca in primul sfert jocul a fost egal, in ‘doisiunsfert’, Ponta si Ghita au avut avantaj fata de Crin. La final a castigat PNL printr-o aruncare libera executata de Joannis. Sa nu ne entuziasmam! Derbedeul securist abia asteapta sa-l asmuta pe sarantocul de la DNA, impotriva lui Santa Klaus. Si asta, pentru a nu incalca protocolul cu puiul de lele de la Gorj. Pe de alta parte, venirea lui Johannis, nu-l absolva pe Crin de multele compromisuri facute si de indiferenta cu care priveste bataliile crunte din interiorul USL, pentru posturile din administratie.

  44. mihai444 Says:

  45. Anca Says:

    Am zis 🙂 :
    http://ex-blank-page.blogspot.ro/2013/02/ganditi-incet-si-prost-si-asta-va-ocupa.html

  46. mariusnyc Says:

    Ministrul Economiei, Varujan Vosganian, şi-a exprimat luni, la finalul şedinţei conducerii PNL, nemulţumirile în legătură cu modul în care au fost împărţite atribuţiile în Guvernul Ponta. Social-democraţii îl trec deja pe Vosganian pe lista remaniabililor, alături de Mariana Câmpeanu, ministrul Muncii.

    Liberalul Varujan Vosganian a avut o discuţie în cerc restrâns cu câţiva parlamentari liberali, în care şi-a exprimat revolta. Pe un ton aprins, ministrul Economiei a spus că liberalii au avut de pierdut la împărţirea ministerelor.

    „Daniel Chiţoiu este ministru peste un vraf de hârtii, Fenechiu doar peste Căile Ferate, Nicolăescu nu are banii de la Sănătate, iar eu când îmi exprim nemulţumirile, Ponta mă ameninţă că mă dă afară din Guvern”, le-a spus Vosganian colegilor de partid, potrivit unor surse liberale.

    Nemulţumirile ministrului liberal sunt mai vechi, el fiind printre cei mai vocali critici ai modului în care au fost împărţite ministerele între PNL şi PSD. Sursele citate susţin că Vosganian nu a deschis discuţia şi în interiorul şedinţei PNL de luni.

    În tabăra social-democraţilor, ultimele ieşiri publice ale ministrului Vosganian au generat iritare. Mai mult, premierul Ponta nu a ezitat să spună public că, dacă cuiva nu-i place în Guvernul său, este liber să plece.

    „Vosganian se află pe lista miniştrilor remaniabili”, a declarat pentru gândul un lider PSD. Surse din PSD susţin că remanierea guvernamentală se va face după Congresul PNL, printre numele aflate pe listă aflându-se şi Mariana Câmpeanu, ministrul Muncii.

    Ce i-a nemulţumit pe liberali

    „Nemulţumirea ministrului Vosganian nu reprezintă o stare singulară în PNL. Formula „Chiţoiu şef peste un vraf de hârtii” a fost folosită de Vosganian pentru că spre deosebire de Guvernul Ponta I, din Ministerul de Finanţe s-a rupt Ministerul Bugetului, iar acum Ponta mai rupe o bucată cu Direcţia Antifraudă, prin care încearcă să ia şi ANAF-ul”, au declarat pentru gândul surse din PNL.

    Chiar dacă premierul Victor Ponta a încercat să dea asigurări că nu există o bătălie între el şi vicepremierul Daniel Chiţoiu pentru ANAF, în interiorul USL au existat mai multe discuţii tensionate pe marginea acestui subiect.

    O altă nemulţumire a liberalilor o reprezintă faptul că şi Ministerul Transporturilor a fost spart, comparativ cu Guvernul Ponta I. Astfel în Guvernul Ponta II, din Transporturi a fost desprinsă o componentă şi a apărut departamentul Marilor Lucrări Publice, condus de Daniel Şova. Mai mult, social-democratul a preluat şi Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale. Întrebat, când se va sparge această companie pentru ca o componentă să treacă la Ministerul Transporturilor, Şova a răspuns că „anul acesta”, fără a preciza o dată exactă. În acest timp, ministrul liberal Relu Fenechiu face presiuni pentru ca drumurile naţionale să treacă la Ministerul Transporturilor.

    Vosganian recidivist

    Ministrul Economiei a criticat în luna ianuarie apariţia miniştrilor delegaţi în Guvernul Ponta II. Între Vosganian şi Niţă, ministrul delegat pentru Energie, au existat mai multe discuţii contradictorii în privinţa atribuţiilor şi dreptului la semnătură.

    „Misiunea miniştrilor delegaţi a creat oarecare confuzie, a lăsat sentimentul că această instituţie a fost inventată ca să destabilizeze miniştrii liberali de atribuţiile lor”, a declarat la un post de televiziune Vosganian.

    Replica premierului a venit imediat, Victor Ponta sugerându-i lui Varujan Vosganian să-şi dea demisia din Guvern dacă nu-i place schema de organizare a acestuia.

    „Dacă cineva e nemulţumit de structura Guvernului, nu-l ţine nimeni cu forţa. Poate să plece. Dacă e vreun ministru nemulţumit de ceea ce face, am spus că nu-l ţine nimeni cu forţa. Sugerez oricărui ministru care este nemulţumit de activitatea sa în Guvern că nu este de neînlocuit, ba, dimpotrivă, fac imediat propuneri pentru altcineva. Dacă cineva nu e mulţumit de ce face la Guvern, pleacă şi vine altcineva care e mulţumit. Amatori de funcţii de miniştri sunt întotdeauna”, a fost replica dură a premierului.

  47. virgilvirgil Says:

    Asta dovedeste Marosica , inca o data daca mai era nevoie , ca de fapt si pesedeii si liberalii sunt niste hoti de drumul mare , niste neispraviti care au numai grija ciolanului , a largirii mosiei din care sa fure , cind de fapt ar trebui sa aibe grija cetateanului care ii plateste si din banii caruia se adapa la greu .

  48. pozedecat Says:

    @Roxana: s-a nimerit ca eram in fata televizorului butonand. Am vazut ca era in direct la Digi 24 si la RTV si la B1 ce zicea Tariceanu si am remarcat ca ceilalti „stiristi” nu transmiteau nimic, adica reclame. Le zic „stiristi” pentru ca daca era era ceva cu Bahmuteanu iesind cu un plici in mana probabil ca ar fi transmis. Cred ca Realitatea a transmis putin apoi a intrerupt. Si ceilalti au intrerupt, numai vuvuzeaua basesciana B1 a transmis integral. Dar ce conteaza, era live si nemoderata deci nedeformata. Sigur, e deranjant ca acea clica basesciana transmitea ceva legat de conflictul intern PNL si era si de inteles pentru manevrele propagandiste. Pe de alta parte, Tariceanu, Chiliman si Orban ziceau ceva ce ulterior a fost confirmat de Chitoiu. Adica a fost o sedinta de S1 convocata iar ei au ajuns in fata unei usi incuiate fiindca dl. Chitoiu a mutat locul de desfasurare dar nu si-a anuntat decat prietenii. Apoi, in organizatie a ufost adusi oameni de pe la alte sectoare ca sa schimbe lucrurile. Daca era o sedinta in Covasna ar fi putut sa para „purificare” :))
    Dar, cel mai important, Tariceanu a zis ca bate congresul la usa si nimeni nu stie ce se discuta la acel congres. Niciun document n-a razbit la membri ca sa existe niste discuti, dezbateri din care sa se formeze niste pareri care sa fie adoptate sau respinse la congres. Ca maniera de alegeri a fost anuntata de Crin Antonescu in presa dar ca ei nu stiu nimic din ce ar putea sa insemne „nici pe liste nici uninominal ci pe un fel de listute”.
    Nu-l plang pe Johannis, spun doar ca a fost scos pe tapet ca sa bagatelizeze prin succes ceea ce zic oamenii aia pe fond. Eu ii numesc disidenti pentru ca ei spun niste lucruri (cred ca ce zice Tariceanu este realmente o chestie serioasa, de principiu democratic) si conducerea merge mai departe. Mai mult, nefacand nimic, netinand cont de derapaje, sustine ca democratia inseamna ca aia pot urlala luna cat le e voia ca nimeni nu le face nimic. Alta data m-am enervat sa-l aud pe Gitenfart spunand ca e democratie doar pentru ca demonstrantii inca n-au fost impuscati pe strada ca in Siria …
    Revenind la Johannis, mai spuneam ca dupa ce a esuat desemnarea sa ca prim ministru l-au abandonat cu totul in loc sa-l foloseasca pe post de berbece in poarta Cotrocenilor. Nu incurc nicio cronologie. Spun ca in loc sa avem in 2009 candidati un Dandanache precum Geoana si un cadidat meritoriu dar cu sansa a treia precum Antonescu, PSD si PNL ar fi trebuit sa faca atunci un pact sa-l sustina ambele ca_candidat unic pe Johannis. Atata tot, nu sa-l scoata din buzunar la anaghie de imagine. Cine contracandideaza ca sa se faca de ras? E evident ca grosul ostii e cu Crin iar alegerile pe pachete au sustinut din plin curentul asta. Acandida impotriva lui e ca si cum ai vrea sa joci rolu lui Constantin Parvulescu la congresul „al doausprezecelea” cum spunea Ceausescu. Si ala a lut cuvantul la congres dar imediat l-au coplesit aplauzele si sustinerea „sincera” pentru carmaci. Ce mai conta ca lucrurile spuse de el erau purul adevar?
    Eu sunt cinic de felul meu si cu un fitil al increderii destul de scurt caci de prea multe ori ne-am luat teapa cu „democratia” din ’90 incoace. Despre asta este vorba.

  49. Roxana Iordache Says:

    Mulţumesc pentru comentarii. Ţin să le răspund celor cărora încă nu le-am răspuns. Apreciez în mod deosebit angajamentul comentariilor voastre – evident şi ale celor cărora le-am răspuns. :)Am mai spus-o, Adrian Năstase se laudă că are cei mai inteligenţi cititori, dar eu zic că meciul se joacă. Mai ales că dacă nu mai comentez eu acolo … 😆 Rămâne bietul @Radu Humor, care e luat la pinalti de unii, chiar unii de la care ai avea pretenţii, dar propaganda marxist-leninistă care i-a format îşi face treaba reziduală. 🙂

    Nu asta voiam să vă spun – oricum, locul lui Adrian Năstase ca personalitate şi afinitate ar cam fi în PNL – dezbatem cu altă ocazie. 🙂 Acum nu mă pot abţine, dar dacă tot zic „disidenţii” că sub jugul lui Antonescu, partidul e un lagăr nord-coreean, PNL ar fi pentru el o detenţie mai bună. 😆

    Voiam să vă spun că am să vă răspund, deci, continuaţi!

  50. Roxana Iordache Says:

    P.S. Până atunci, mergeţi la ANCA şi citiţi, mă scuteşte de o bună parte din răspunsuri. 😛

    http://ex-blank-page.blogspot.ro/2013/02/ganditi-incet-si-prost-si-asta-va-ocupa.html

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: