MĂ BUCUR TRIST PENTRU URSUL DE AUR

Ursul de aur stirileprotv

Foto: stirileprotv.ro

Mult de tot mi-am dorit, ca orice român, ca „Poziţia copilului” să ia Ursul suprem. La fel de mult mi-am dorit să câştige Luminiţa Gheorghiu. N-am ştiut că la ei nu se poate ca la americani, că dacă ar fi luat premiul suprem protagonista, nu mai lua filmul. O tâmpenie. În mod normal, îl merita şi Bogdan Dumitrache.

Oricum, mi s-a părut o ingratitudine să urce pe scenă regizorul, scenaristul adjunct şi producătoarea, fără eroina fără de care poate că filmul nu mai pupa premiul, cu toate numele lor, ale celor care au urcat pe scenă.

Bravo lor pentru performanţă – regizorului şi scenaristului Călin Peter Netzer, co-scenaristului Răzvan Rădulescu, producătoarei Ada Solomon, dar nu-i pot felicita pentru că şi-au arogat succesul fără artistă. N-ar fi trebuit să urce pe scenă fără ea. Sau dacă nu se putea, măcar să o fi pomenit, să-i fi dedicat Ursul.

N-aş vrea să se supere, e un succes românesc. Tipic românesc – fiindcă noi nu putem până nu ne faultăm. :mrgreen: O Zi a Recunoştinţei n-ar fi cu putinţă în România la români.

P.S. Coincidenţă simpatică, Ursul de Aur în ziua în care ursulache din rezervaţia de la Straja a împlinit 13 ani. 🙂

UPDATE. S-a nimerit să fie postarea nr. 4300, am constatat când am postat.

9 răspunsuri to “MĂ BUCUR TRIST PENTRU URSUL DE AUR”

  1. MĂ BUCUR TRIST PENTRU URSUL DE AUR » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  2. ada1957 Says:

    Tipic romanesc.. epigoni suficienti.
    Ca sa nu spun minoritarii intre ei…..

    Pentru postarea 4300 FELICITARI….

    In toamna am pierdut parola si mi=am facut un nou account numai pentru placerea deacomunica cu tine , eu una din 7,4 milioane care imi vine sa dau cu barda in ei..

  3. Roxana Iordache Says:

    Ada, îţi mulţumesc mult. Cu atât mai mult cu cât ai dovedit că eşti om adevărat.

    Lasă, că Dumnezeu nu lasă România. Chiar nu.

  4. mbazu Says:

    4300! Uau! La cat mai multe mii!

  5. Roxana Iordache Says:

    Mulţumesc mult, domnule Bâzu!

  6. Savescu Maria Says:

    un film romanesc pe care il voi vedea. Sper ca nu ma va dezamagi. Si mai trebuie vazut un film al lui Geo Saizescu, probabil ultimul in ordine de realizare, cu nora lui, o frumusete, Giorgiana Saizescu.
    E clar doua filme de facturi diferrite, dar de vazut, amandoua, in absolut.
    O super emisiune a lui Mihai Gadea din seara aceasta, o judegatoare haituita de mizerabilii uzurpatorului si un ingropat de viu.
    Infricosator.
    Din pacate, Bogdan Chireac, Marius Oprea si Mugur Ciuvica nu au putut vorbi nici cinci minute. Ce pacat !

  7. Gabi Mihalcea Says:

    felicitari pentru premiu. o stiu pe actrita din „Moartea domnului Lazarescu”, EXCELENTA!
    Tocmai am citit despre Baloo din Straja. LA MULTI ANI! si felicitari administratorului statiunii! de asta este nevoie pentru succes

  8. ciuhuhu Says:

    In poza se vede o infecta si un infect, la caractere.

  9. ciuhuhu Says:

    Am postat gresit, ma refeream la poza cu E. Udrea si Blaga.

    PS. sint sigur ca filmu premiat, Pozitia copilului, e foarte bun, am vazut secvente.

Lasă un răspuns

