BĂSESCU, POŞTALIONUL PATRIARHULUI DANIEL

O agentuţă prestatoare anunţă că Băsescu i-a dus Papei în retragere o scrisoare de la Patriarhul Daniel.

Aţi fi de acord ca pentru oficii din astea să puncteze la eliberare pe caz de bună purtare?

Eu nu. 😛

3 răspunsuri to “BĂSESCU, POŞTALIONUL PATRIARHULUI DANIEL”

  1. BĂSESCU, POŞTALIONUL PATRIARHULUI DANIEL » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  2. Jan Pantelimon Says:

    Fara valente literare ,caci nu am mostenit , mi-as permite un scurt comentariu :bre poate prea srl-ul Daniel face lobby” cantidatului „ungur la infailibilitate , Ca asa-i cazu cu macazu ! Prinde chioru si scoate-i ochiul cu deochiul !

  3. ciuhuhu Says:

    Cînd am văzut prima dată poza lui Basescu, facută pe trepțile catredalei din Sibiu, in mijlocul a multe fete bisericesti, preoti, toti seriosi, numai el cu gura cascată pină la urechi hăhăind nebunește! M-am cutremurat, foarte socat, mi-am zis uite pe Satana in mijlocul preotimii.

    De cite ori ma gindesc la poza aia ma cutremur, iata pe Satana pe Pamint, Dumnezeule cum permiti asa ceva?!

Lasă un răspuns

