GURA PĂCĂTOASEI :)))

udrea basescu

Udrea, cică, tot ce i-a fost bun şi de succes a fost sub Băsescu. 😀

După care, micul şantaj de mare ingrată. Că adică l-ar invita la Convenţia PD-L, „ca un fel de rămas bun”.

Aiurea! E ca şi cum ai trage de un fir. Şi se deşiră mafia. 😆

5 răspunsuri to “GURA PĂCĂTOASEI :)))”

  1. GURA PĂCĂTOASEI :))) » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  2. stejarul Says:

    Eu am aflat zilele trecute de la Radu Tudor de pe blog ca tarfa de Plescoi i-a fost secretara lui cozmin guse care e bun amic cu ioan rus…. si uite cum se leaga „lucrurile” mele….

    Javra imputita spera ca tatucu traian sa vie sa deie cu pumnu’ in masa la adunarea de partid si sa spuie ca le face la toti dosar penal de nu o voteaza pe imputita.

    De pontacu imi pare rau ca nu poa sa marga si el acolo sa-i deie un vot! Ai dreaqu PDLeprele ca o vor mai putin decat o vor pesedeii.

    Cavalerul cu putza mica din ponta ar trebui sa ii intinda o mana de ajutor. Sa o invite la ei la adunare si sa o voteze ei prezidenta.

  3. Radu Humor Says:

    Nu înţeled de ce vă uitaţi voi în gura păcătoasei, orificiu ce aduce atât de mult aminte de duşmanul nostru comun 😉
    mai nou cică Udrea a fost urmărită când a ieşit de la o emisiune tv şi hoţul i-a cerut grăbit :
    – Dă-mi imediat toţi banii tăi !!!
    Surprinsă că hoţul se mulţumeşte doar cu atât, mai ales că părea şi tânăr şi chipeş , Nuţica îşi foloseşte pe loc guriţa din dotare şi zice mieros :
    – Bine, dar să ştii că eu sunt parlamentar român 🙄
    – Daaa ?!, zice tânărul…
    Atunci dă-mi toţi banii mei !
    Şi gura !
    La care a urmat o mică scenă comică :
    Ca toate blondele, nici ea n-a sesizat că-i ceruse să tacă, nu să „dea” din gură 😳

  4. mihai444 Says:

    http://www.pesurse.ro/2013/11/13/norica-nicolai-atac-dur-la-triceanu-orice-om-are-u.html

  5. mihai444 Says:

    pare-se ca buzata lu’ tata e bortoasa 🙂

Lasă un răspuns

