POIROT

Poirot www.oocities.org

Foto: http://www.oocities.org

La ora la care liderii USL şi-au anunţat festivismul, e în plină desfăşurare un episod din Poirot.

Nu l-aş pierde pentru trăncăneala unor politicieni.  Chiar dacă episodul se reia mâine dimineaţă.

22 răspunsuri to “POIROT”

  1. Roxana Iordache Says:

    Îl ador pe actor, e genial! 🙂

    Dacă nesimţiţii continuă să ne sfideze, când mă uit la televizor, va fi doar pentru filme şi muzică, şi TRINITAS, iar pe impostorii din USL am să-i execut prin mijloace specifice. 😛

    Ideal ar fi ca la următoarele alegeri să nu voteze nimeni, pe nimeni. 😛

    Dar aşa ceva nu-i posibil, deci, trebuie să fim realişti, adică, pragmatici. Şi să-i obligăm. Promit să mă ocup, chiar mă obligă. 😀

  2. Sandi Says:

    Am vazut pe „Discovery” cum actorul David Suchet si-a cautat radacinile . Duceau in Rusia, in vremuri de demult , la evreii de acolo.
    Interesant serialul acela englezesc in care diferite personalitati isi cauta inaintasii .

  3. Matei Florin Says:

    Mi-am trăit tinereţile citindu-le (şi recitindu-le) pe Agatha Christie şi pe Rodica Ojog – Braşoveanu. Fascinante, ambele…

    Altfel, da, ai dreptate. În partea cealaltă, uitându-te, e plictisitor: ştii din start cine e criminalul 🙂

  4. Roxana Iordache Says:

    @Sandi. Obsesia-asta cu evreii e obositoare.

    @Matei Florin. N-am citit în viaţa mea vreun roman poliţist. Filmele sunt altceva. 🙂

    Oricum, poate să revină şi Simpaticul. 😛

  5. Sandi Says:

    @ Roxana
    Am spus ce am vazut in film si am auzit de la chiar David Suchet. Nimic altceva.

  6. POIROT » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  7. Jan Pantelimon Says:

    Si prezidentul Putin e evreu . Si nu stu la ce ne foloseste .

  8. Sandi Says:

    Putin evreu ?!?

  9. Jan Pantelimon Says:

    Bllogerii rusi sustin pe Newsland.ru si blog.kp.ru (in lb rusa )ca numele adevarate ale parintilor lui Putin erau Epstein pentru tata si Sholomov pentru mama .Nume neaose rusesti . Bunicul patern Spiridon Ivanovici Putin a lucrat ca bucatar pentru Stalin si Lenin .

  10. Jan Pantelimon Says:

    Bllogerii rusi sustin evident in lb rusa pe Newsland.ru si blog. kp. ru ca : numele adevarate ale tatalui prezidentului Putin si ale mamei sale erau Epstein si Sholomova ( neaos rusesti ). Bunicul patern , Spiridon Ivanovici Putin a lucrat ca bucatar pentru Stalin si Lenin .informatie oficiala .

  11. raduprajan Says:

    SCUIPAŢI AICI!: http://ascutirealupteideclasa.wordpress.com/2013/02/05/scuipati-aici/.

  12. Sandi Says:

    Jan Pantelimon spune:
    marți 5 februarie 2013 la 9:18:36 pm
    Bllogerii rusi sustin evident in lb rusa pe Newsland.ru si blog. kp. ru ca : numele adevarate ale tatalui prezidentului Putin si ale mamei sale erau Epstein si Sholomova

    ****
    Deci un evreu i-a dat la cap altui evreu Hodorovski din oftica ca acesta din urma avea mai multi bani decat el.
    Ai dreaqu’ jidanii astia rusi !

  13. raduprajan Says:

    Am dat si un update: http://ascutirealupteideclasa.wordpress.com/2013/02/05/scuipati-aici/.

  14. stejarul Says:

    Nicolae Burnete de la Universitatea Tehnica din Cluj primeste de la guvern 50 milioane de lei (pe care ii imparte cu Univ de Medicina Cluj) pentru cercetare.
    Domnul Burnete este seful direct al lui Ioan Rus si este si profesorul care facand parte din Comisia Nationala de Etica a stabilit nonsalant ca Ponta nu a plagiat(desi dupa rationamentul lui ioan rus teza de doctorat a lui Ponta este un plagiat, fiind scrisa in perioada de glorie a plagiatului adica „de la Aristotel incoace”).

    Problema mea era alta: Doresc sa stiu daca suma alocata de guvern Universitatii tehnice Cluj din cei 50 de milioane de lei a fost impartita in seara cu pricina de la cabana lui Ioan Rus sau urmeaza sa fie “discutata” intr-o “Conferinta de(spre) Furat” ulterioara?

    Asa zboara banii guvernului spre bunastarea intelectualitatii Clujene de parca in Romania nu ar fi lista de asteptare la tratamentele citostatice. Sau poate ca la citostatice se vor duce si banii astia. Nu umbla vorba-n targ ca Ioan Rus are cancer la gat? Pai atunci, sa ii fie cu folos!

    http://www.stiridecluj.ro/politic/milioane-de-lei-pentru-profesorul-clujean-care-a-stabilit-ca-ponta-nu-a-plagiat-profesorul-nicolae-burnete-este-seful-lui-ioan-rus

  15. Radu Humor Says:

    Am intrat pe Antena 3 de pe la 22,2o şi chiar mi-a plăcut ce amisiune a fost. Crin a fost magistral ca de obicei, Constantin e o dulceaţă de ministru, cu bun simţ şi inteligent, iar Ponta n-are ce face, trebuie să fie în ton cu ei ( şi cu noi 😆 ), dar se cunoaşte că face eforturi mari pentru asta !
    N-ai să-l auzi spunând vreodată băsescu, ci doar Domnul Băsescu 😆
    „Calcă ca pe ace” cum se spune, în ritm de cacofonie 😉
    Dar încep să-l înţeleg şi pe el 🙄 Are atâtea pe cap, plus ceva prin dulap, aşa că e greu, să ne facă dintruna pe plac.
    Dar principalu-i că vrea, şi mai ales că nu uită niciunul din epitetele cu care şi-a bătut băsescu joc de el, şi abia aşteaptă momentul returului, să i-o tragă înapoi !
    Cu vârf şi-ndesat :mrgreen:
    Am uitat de Gâdea, care a fost la înălţime !
    Şi încă mare !
    P.S. Cei care n-aţi văzut emisiunea , căutaţi s-o revedeţi pentru că nici nu ştiţi cât câştigaţi. 🙄
    Cel puţin de acolo, de unde am văzut-o eu …..

  16. olimpiu65 Says:

    cam de la ora aia vazut si eu si a fost bine. vom vedea incontinuare.sper ca au inteles regula nr 1: fara coabitare, de altfel nici nu se poate cu psihopatul!!

  17. Sandi Says:

    Crin a zis bine : colaborare , nu coabitare.

  18. Mâţa Says:

    Bine v-am regasit, postez fugitiv, ca va scriu dintr-un loc de vis. 🙂

    Sandele draga, te gandisi mult? COLABORAREA e mult mai tare decât coabitarea. Se intampla chiar si la mintea lui Crin, care s-a prostit. Si abandonarea monarhiei e tot din pricina cuiva care vrea sa fie prima doamna – probabil, ca sa-si etaleze bijuurile la nivel inalt. :mrgreen:

  19. Matei Florin Says:

    @Radu Humor,
    Întradevăr, aseară, la Gâdea, Crin a fost tare! Cel mai tare! M-au uns pe suflet vorbele lui. Drept e că taaare avea nevoie sufleţelul meu de o aşa poziţie tranşantă.

  20. Roxana Iordache Says:

    @Matei Florin. Nu ştiu ce-o fi spus, că m-am săturat de bavardeală, dar dacă te-a încântat aşa de tare înseamnă că sufleţelul tău avea nevoie de o bătăiţă de joc în chip de supapă de autoiluzionare.

    La ce-ţi foloseşte datul din gură „tranşant”, când faptele sunt de îmbârligare în continuare?

  21. Sandi Says:

    Mâţa spune:
    miercuri 6 februarie 2013 la 1:08:17 pm
    Bine v-am regasit, postez fugitiv, ca va scriu dintr-un loc de vis.

    Sandele draga, te gandisi mult? COLABORAREA e mult mai tare decât coabitarea.
    *****
    Pai coabitare e un fel de a sta „in pat” cu Belzebut. Pe cand colaboare o pot face si prin telefon.

  22. Matei Florin Says:

    Roxana, păi eu am fost mulţumit că măcar Crin a făcut un exerciţiu de imitare a lui Nigel Farage. Dăcât nimic…

Lasă un răspuns

