MESAJ CĂTRE USL. LA ANIVERSARĂ

Ponta a anunţat că diseară USL anunţă proiectul de modificare a Constituţiei şi că preşedintele va continua să fie ales direct, într-o republică.

Mesajul meu:

FUTU-ŢI REPUBLICA MĂ-TII!

Ca să nu fie dubii şi interpretări.

UPDATE. Detalii (tehnice), în comentarii.

46 răspunsuri to “MESAJ CĂTRE USL. LA ANIVERSARĂ”

  1. Roxana Iordache Says:

    L-aţi auzit pe jigodie, cum i se umple gura când pomeneşte de „domnul preşedinte” şi cum „mă bazez pe experienţa şi capacitatea lui de negociator”, se referă la Băsescu la Bruxelles cu bugetul, ca şi cum ăla ar mişca în front, când a fost susţinut ca să revină la Cotroceni tocmai ca să se supună din oficiu şi să susţină orice mizerie antinaţională.

    Îmi pare rău că am fost la vot şi nu l-am anulat.

    Constituţia voastră de nesimţiţi, ştiţi ce fac cu ea? Ce-aţi făcut şi voi cu voturile noastre: O ANULEZ. 🙂

  2. Roxana Iordache Says:

    Crin Antonescu e chiar fraier sau la rândul lui obsedat de funcţie cu orice preţ, dacă nu-şi dă seama că jigodia-asta îşi bate joc de el şi că tot ceea ce prevede pentru el e o instituţie prezidenţială castrată: care, adică, să nu poată deratiza băsecuritatea.

    Ponta: „Încă nu ştim sigur cine va fi viitorul preşedinte, eu cred că domnul Antonescu”.

    Eu cred că domnul Antonescu ar trebui să pună piciorul în prag sau să ne scutească. ORI ARE DEMNITATE ŞI SUSŢINE MONARHIA, urmând să exercite interimatul ca preşedinte al Senatului, ori să nu-şi mai facă iluzii că va fi altceva decât un nou prezervativ al sistemului pentru a cărui demolare eu l-am votat şi l-aş vota în continuare. Nu pentru altceva. Nu ca să fie el figurant la Cotroceni.

    Să fie clar! Ai nevoie de votul meu, onorează-l pe cel pe care ţi l-am dat şi luptă-te ca să-l meriţi pe următorul! Dacă nu, încetează să contezi pe fraierii care votează din oficiu!

  3. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „Mesajul meu:

    FUTU-ŢI REPUBLICA MĂ-TII!”
    _________________________________

    🙂

  4. Last Says:

    O idee ascunsa ar putea sa fie: ne trebuie presedintie directa ca sa putem controla mai bine serviciile, in sens bun desigur :D, sa punem tara pe roate.

    Dar e aceeasi labareala, stupiditate, care peste cativa ani ne poate coafa cu-n alt oligofren (de tip) basist presedinte.

  5. Roxana Iordache Says:

    Ponta tocmai se pregăteşte să meargă la Cotroceni, să-i mai tragă nişte limbi impostorului. E clar că ne sfidează programatic. Şi sistematic. Îmi pare rău doar că l-am creditat o vreme, mai precis, chiar vremea referendumului. Îl citisem exact din start. Un carierist oportunist gata să calce totul în picioare.

  6. Roxana Iordache Says:

    @Last. Dimpotrivă! Îl castrează de orice control, face din el o paiaţă. Atât.

  7. Last Says:

    Ponta repeta erorile lui Emil Constantinescu. Si Emil voia sa dea exemplu de presedinte democrat (cand era timpul sa zdrobeasca multe cranii). Si l-au facut. Si ne-au facut.

  8. Roxana Iordache Says:

    @Last. E nedrept să-l compari pe limbricul ăsta cu profesorul Constantinescu, în faţa căruia preşedintele SUA se înclina şi îl trata cu SIR. Emil Constantinescu a făcut enorm pentru România şi a avut demnitate pe plan internaţional, a onorat ţara. Păcat numai că pe plan intern a dat-o-n bară. Pentru că nici n-a avut cu cine. Dar asta nu-l scuză pentru faptul că nu l-a strivit pe Băsescu. În loc să o facă, l-a sacrificat pe Valerian Stan, pe urmă, pe Ciorbea. Şi uite consecinţele. Însuşi statul român e în pericol de dispariţie.

  9. Last Says:

    @Roxana, corect. Ma refeream la planul intern. Emil C. nu a fost molusca la extern.

  10. Roxana Iordache Says:

    @Last. Oamenii ca Valerian Stan vor fi consideraţi mereu indezirabili. Derajează sistemul. Credeam şi încă mai cred că preşedintele PNL, Crin Antonescu, urmăreşte o schimbare radicală şi asta nu se poate fără revenirea la monarhie constituţională.

    Fiindcă el va fi castrat ca preşedinte, iar sistemul va guverna în continuare. Republica e la noi o cloacă infectă şi antinaţională, şi aşa va rămâne, măreaţă vatră de hoţie.

    Nimeni nu mai e cum a fost Coposu. Să nu vrea nimic pentru el şi totul pentru ţara asta pentru care a suferit ca un câine. 😥

  11. Roxana Iordache Says:

    Şi să nu-mi spui că mai întâi n-ai râs la mesajul meu. Pe urmă probabil că nu ţi-a convenit. Dar iniţial, ai râs. Fiindcă asta crezi şi tu. Urmează-ţi credinţa!

  12. ada1957 Says:

    CRIN trebuie sa=l lase din brate pe obsedatul asta deputere. Eu ca prim=ministru… sunt o jigodie si amfost mereu.
    Din vara trecuta si-a dat arama pe fata cu anularea a 7,4 milioane de voturi.
    Era CLAR ca a facut TOTUL sa Nu scapede Basescu…
    El a acceptat sa fim COLONIE l si sugatori de ciorapi a lui Redding , Baraso si Macovei. Sa-i fie de cap…Sa Nu uite ca in viata TOTUL se plateste… vezi Nasase… care NU l-a arestat pe Matroz cand a avut sansa… acum este EL la reveneala…

  13. MESAJ CĂTRE USL. LA ANIVERSARĂ » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  14. Last Says:

    Sa rad ? Nicidecum. Ma simt tradat. Mai rau e ca ma simt tradat inclusiv de C.A. Macar daca nu are fibra nationala veritabila sa se dea la o parte, de declaratii (de bune-intentii) suntem satui. Cum il rabda pe ponta sa faca sluj in europa si la basescu ?

  15. virgilvirgil Says:

    Din pacate e mult prea tirziu sa ii mai injuram …
    Trebuiau injurati la timp , dar cind io va spuneam voi ma luati drept basel , securist vindut imperialismului sovietic , amerloc si mai stiu eu de care …
    Ba chiar mi s-a spus , nici mai mult nici mai putin ca sunt platit de Baselu .
    Acuma baietii au peste 70% si ii doare exact in virful pixului si nici acolo …

  16. Un simpatizant poate neautentic Says:

    Cine spera sa obtina minuni pentru Romania prin schimbarea Constitutiei unei republici ,este naiv sau face pe naivul .

    Cine leaga experienta trista cu Basescu din ultimii ani de eventualele scapari ale Constitutiei ,este insa tampit de-a binelea,deoarece orice Constitutie i-ai da unui Basescu,tot o va calca in picioare.

    Avem in republica noastra puterea executiva(premier si presedinte) ,cea legislativa si cea judecatoreasca . Sa micsorezi puterea cuiva inseamna doar sa a o treci altcuiva ,este un lucru zadarnic, deoarece s-a dovedit ca toate aceste puteri pot functiona prost,toate pot fi corupte,toate pot suge de la servicii sau de la un alt stapan cu mana forte .

    Micsorezi atributiunile presedintelui si le cresti pe ale parlamentului ?Ok,insa vei regreta acest lucru daca ai un presedinte cat de cat onest si un parlament santajat ,plin de jigodii .S-ar fi incantat cineva de ideea asta acum cativa ani cand parlamentul era majoritar la shtanga lui Basescu si singurul lor rol parea a fi suptul de la licuriciul lor de Cotroceni ?

    Il faci pe premier puternic ?Ok,imaginati-va un MRU puternic …

    Cresti puterea justitiei ,a unui CCR ,CSM,etc ,o mana de oameni ca Aspazia sau Zagrean ,nici macar alesi ,santajabili si servili ? Asta cred ca nici nu are rost sa comentam ,i-am vazut cine sunt si ce fac .

    Faci un presedinte puternic in dauna altora ?Nici asta n-ar avea rost sa comentam,este la fel de clara situatia ca in cazul justitiei,poate si mai clara …..

    Imparti puterea in mod cat mai egal intre toti ?Pai asa a fost si pana acum, iar mult timp institutiile au fost cucerite ca niste redute,una cate una,de presedentie .Independenta lor ramasese doar trecuta pe hartie…

    Interzici migratia politica ?Ok,dar poate ca un partid o ia razna rau de tot ca PDLul si doar migratia ar putea stopa aceasta situatie .O migratie in sensul ajutarii poporului roman si provenita dintr-o constiinta a unui parlamentar ,nu m-ar deranja deloc ,ci doar una in sens invers .

    Este deci lupta cu morile de vant !Modificarea Constitutiei fara Monarhie ,este pur si simplu lupta cu morile de vant si circ.

    Se pot face si niste modificari cat de cat bune ,insa nu exista o modificare a constitutie republicii care sa produca minuni, sau care macar sa evite viitoare riscuri majore !

  17. motraucs Says:

    🙄 😳

  18. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „Ponta repeta erorile lui Emil Constantinescu. Si Emil voia sa dea exemplu de presedinte democrat (cand era timpul sa zdrobeasca multe cranii). Si l-au facut. Si ne-au facut.”
    ________________________________________________
    @Last ,

    Nu discut despre Ponta, ci despre Emil Constantinescu .Nu se poate spune ca este o eroare sa respecti Constitutia si sa dai exemplu de presedinte democrat ,iar Emil Constantinescu asta a facut . „L-au facut” nu din cauza ca a fost el democrat iar asta ar fi o eroare, ci din cauza ca nu era de-al lor…

  19. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „Dar asta nu-l scuză pentru faptul că nu l-a strivit pe Băsescu. În loc să o facă, l-a sacrificat pe Valerian Stan, pe urmă, pe Ciorbea.”
    _______________________________________________
    @Roxana

    Pe Basescu trebuia sa-l striveasca Ciorbea ( cum a procedat peste timp Tariceanu cu leprele pe care le avea in guvernul sau )si justitia ! In privinta lui Valerian Stan ,asta este din cate stiu eu lucrul pe care si-l reproseaza cel mai mult Ciorbea ,deoarece el l-a sacrificat pe Valerian Stan, nu Emil Constantinescu . (si de fapt,desi isi asuma Ciorbea greseala ca fiind a sa ,ea a fost a PNTului !).

  20. Roxana Iordache Says:

    @Last. Scuze, m-am adresat altcuiva. Ştie el cine. 😉

    @Virgile, ştii prea bine că eu l-am criticat pe Ponta de la început. I-am dat credit după ce a devenit prim-ministru, iar după referendum l-am criticat din nou. Am susţinut ideea ca el să fie premier şi după alegeri, pentru că asta a fost decizia rămasă neschimbată a USL. Tu spuneai, dar nu propuneai nimic. Asta e problema. Şi nici acum nu propui. Anarhia nu-i o soluţie, ea le face jocurile păpuşarilor mondialismului.

    @Simpaticule, după prima propoziţie, recunosc că n-am mai citit ce-ai scris. E pierdere de vreme. Ţi-am spus ieri ce-am avut de spus. E dreptul tău la opinie şi ai dreptul la defetism, dar nu-i corect, ci e chiar băsecuristic în acest caz, să perseverezi în obsesia de a vrea să le impui şi celorlalţi atitudinea ta, mai precis, lipsa de atitudine. Pasivitatea comodă, dar laşă. Că despre asta e vorba, despre comoditate, laşitate, impotenţă justificată sofistic. Ai fi cinstit dacă ai zice: ăsta sunt eu, aşa cred eu, etc. Nu că „cine nu face şi nu crede ca mine e ori naiv, ori…”. De-aia nu-mi pierd timpul să citesc aşa ceva. Şi dacă ţi-am răspuns a fost pentru ceilalţi, unii sunt mai slăbuţi de înger şi de-abia aşteaptă să li se alimenteze contemplativitatea cel mult cârcotaşă, dacă nu steril ironică. De fapt. sinucigaşă moral. Fiindcă dacă ai o credinţă şi nu te baţi pentru ea eşti mort moral.

  21. olimpiu65 Says:

    merg si eu la partida de sex cu republica fsnista!!! sunt dezamagit ca nici acum dupa dupa mai bine de doua decenii nu se incepe cu ,,inceputul”! sa intrebe boborul asta asa cum e el, ce doreste si apoi sa se apuce de treaba. ce vom avea?? aceeasi republica ff…ta, carpita si transexuala??? doar niste clarificari privind rolul institutiilor si sfarsitul statului national unitar prin introducerea regiunilor si federalizarea tarii!!! pe mine unul ma va umfla rasul cum uslmistii in frunte cu Ponta vor explica ce injurau mai acum un an..apropos venerabilul academician Giurescu cum va vota???
    chiar si acum au groaza comunisto-securistii astia de un referendum pe tema monarhiei constitutionale????

  22. Roxana Iordache Says:

    Simpaticule, cu privire la celelalte două mesaje, din nou te încăpăţânezi să justifici nejustificabilul şi să pasezi responsabilităţi.

    Şi să ofensezi logica: 🙂 Genul proxim şi diferenţa specifică.

    Nu-l poţi compara pe Ciorbea cu Tăriceanu. Tăriceanu avea în spate un partid, PNL – care pe atunci era destul de mărunţel procentual, plus nişte parlamentari influenţi din PSD, şi-a permis şi bine a făcut – deşi n-a gândit strategic, adică, n-a acţionat pe termen lung, ci doar scurt spre mediu. Ciorbea era singur, n-avea în spate decât cuţite gata să i se înfigă. Cel care i-a cerut să-l demită pe Valerian Stan a fost preşedintele Constantinescu – care teoretic a respectat Constituţia :mrgreen: – via doamna Zoe, care a fost bărbată şi l-a sunat ca să-i comunice mesajul, Ciorbea s-a opus iniţial, dar n-a avut susţinere, pentru că seniorii Diaconescu şi Galbeni au cedat, din cauză că – da! – au fost excesiv de democraţi, au consultat BCCC lărgit şi au fost singurii plus Ciorbea care au votat pentru atitudine fermă: scoaterea definitivă a PD de la guvernare sau ieşirea PNŢCD de la guvernare şi alegeri anticipate. Asta a fost istoria. Nu rezolvăm nimic dacă o mistificăm, dimpotrivă, în loc să o cunoaştem ca să nu o repetăm, o reiterăm cultivând falsurile.

  23. Roxana Iordache Says:

    Olimpiu – poporul NU a fost consultat când a fost alungat Regele. Toată procedura instaurării republicii e lovită de nulitate. Nu trebuie, în consecinţă, nici un alt referendum separat în afară de cel pentru modificarea Constituţiei. Dar pentru asta trebuie bărbaţi.

  24. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „Simpaticule, după prima propoziţie, recunosc că n-am mai citit ce-ai scris.”
    ____________________________________
    @Roxana ,

    Este interesant ca de citit nu ai citit,insa de comentat dur ai comentat, desi practic ce spuneam eu, este exact ce ai spus si tu , adica acel „FUTU-ŢI REPUBLICA MĂ-TII” !

  25. Roxana Iordache Says:

    Simpaticule, în prea multe cuvinte. Ele diluează şi uneori, chiar denaturează mesajul.

  26. Roxana Iordache Says:

    Uau, dacă mă aprobă Americanul, punem de-o revoluţie! 😆

  27. Roxana Iordache Says:

    @motraucs. Motănel, iartă-mă, n-am pus bulina cu majoratul. 😳 Întreabă-l pe @Motraux, îţi explică el. Sau te implică. 😛 😳

  28. virgilvirgil Says:

    Roxi eu nu propun ca solutie anarhia … „ORDO AB CHAO” ne stapineste inca din 1990 si rezultatul e sclavia de astazi .
    Dar nu se mai poate merge pe ce avem acum la indemina . Asta inseamna sa tot alegem mereu SOLUTIA LOR , a neispravitilor . Initial ni se pare RAUL MAI MIC , ca apoi sa descoperim ca e DRACUL IN PERSOANA , ba chiar tatal lui .
    Daca la asta adaugam faptul ca atit STINGA cit si DREAPTA si-au trait traiul , ne-au mincat maaiul ( nu numai la noi , peste tot in lume ) , ca nu mai sunt capabi8e sa ofere solutii de progres , dimpotriva …, atunci e necesar UN NOU REGIM , care sa aibe ca pilon MONARHIA si o noua doctrina .
    DISTRIBUTISM ii zice astazi .
    TARA MICILOR PROPRIETARI .
    Chestiunea a fost lansata de Mihalache in perioada interbelica si este astazi MAI MULT DECIT NECESARA .
    Noi de fapt am schimbat monopolul general al comunismului cu acela al actualului capitalism … Am procedat exact ca la desfiintarea CAP-urilor …
    Dintr-un CAP am facut 2-3 asociatii care functionau tot ca un CAP .
    Astazi monopolul general al comunismului l-am spart in 15-20-50 de monopoluri mai mici . Rezultatele se vad . Nu am facut nicio isprava .
    Pe scurt , UN REGE , O NOUA DOCTRINA A STATULUI MICILOR PROPRIETARI puternic ancorate in spiritul NATIONALIST .
    Asta propun !

  29. Roxana Iordache Says:

    Simpaticule, referitor la mesajul pe care am zis că nu l-am citit dincolo de prima propoziţie, ştii povestea cu Petrică şi lupul? Asta ai reuşit. Recunosc că de data asta ai avut dreptate. 😳 OK, mi-am permis să fiu nedreaptă cu tine – am fost vindicativă. 😛

  30. Roxana Iordache Says:

    Virgile, nu propui nimic, atâta vreme cât nu propui METODA. Fără pragmatism nu rezolvăm nimic. Pragmatismul înseamnă acţiune. Strategie în acţiune.

  31. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „Cel care i-a cerut să-l demită pe Valerian Stan a fost preşedintele Constantinescu – care teoretic a respectat Constituţia – via doamna Zoe, care a fost bărbată şi l-a sunat ca să-i comunice mesajul, Ciorbea s-a opus iniţial, dar n-a avut susţinere, pentru că seniorii Diaconescu şi Galbeni au cedat, din cauză că – da! – au fost excesiv de democraţi, au consultat BCCC lărgit şi au fost singurii plus Ciorbea care au votat pentru atitudine fermă: scoaterea definitivă a PD de la guvernare sau ieşirea PNŢCD de la guvernare şi alegeri anticipate. Asta a fost istoria. Nu rezolvăm nimic dacă o mistificăm, dimpotrivă, în loc să o cunoaştem ca să nu o repetăm, o reiterăm cultivând falsurile.”
    ___________________________________________
    @Roxana ,

    Cred ca ai dreptate ,dar chiar n-am intentionat sa cultiv falsuri sau mistific ceva .Stiu insa ca Victor Ciorbea si-a asumat in repetate randuri greseala de a-l fi demis pe Stan .Nu stiu amanuntele acestea cu Zoe Petre ,nu stiu cine i-a cerut lui Ciorbea sa il demita si nici nu te contrazic ca nu asa au stat lucrurile ….Stiu doar ca Ciorbea l-a demis si ca acest lucru l-a considerat o greseala personala a sa ,nu a lui Emil Constantinescu .

    Citesc insa acum versiunea lui Valerian Stan despre evenimente si este clar ca ai dreptate ….

  32. stejarul Says:

    Cateva sute de mii de semnaturi (200 000-300 000? nu stiu exact) pot declansa un referendum pentru Monarhia Constitutionala.
    In maximum 6 luni putem avea Referendum. Nici nu apuca carlanul sa isi scrie „Constipatia” lui Republicana.

    Avocati buni, organizare perfecta, valul de antipatie impotriva lui pontabasescu plus cvorumul carlanului de 0-30% pentru Referendum … mai trebuie ceva?

  33. mariusnyc Says:

    In memoriam: Iuliu Maniu şi Ion Mihalache

    La 5 februarie 2013 se împlinesc 60 de ani de la moartea în închisoarea de la Sighet a marelui om politic IULIU MANIU şi 50 de ani de la moartea în închisoarea de la Râmnicu Sărat a celuilalt mare om politic al PNŢ, ION MIHALACHE.

  34. stejarul Says:

    PS … mai trebuie ceva? Da, mai trebuie: „Antena 3 e aici?”
    pana nu o inchide pontacudracu

  35. Radu Humor Says:

    Poţi să ai Constituţia cea mai bună din lume, dacă n-ai organe de control şi justiţie pe măsură, orice kkt se crede împărat, mai ales dacă s-a căţărat într-un post cheie, în Stat !
    Uitaţi-vă numai la limbricii ăştia dirijaţi din exterior cum se cred ei , nu limbricul, ci buricul pământului 🙄
    Nişte nulităţi, toţi cu bube-n cap, dar cu spume la gură !
    Că numai asta-i de ei !
    Unul ca Antonescu n-o să ajungă niciodată în mod democratic (subliniez ! ) Preşedinte de ţară, ci doar în urma unor mişcări de masă !
    Nu verde, la figurat, precum cea folosită de oculta iudeo-masonică în cazul băsescu, ci la propriu !

  36. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „OK, mi-am permis să fiu nedreaptă cu tine – am fost vindicativă.”
    ________________________________________________
    @Roxana,

    Cred ca este bine sa iau o pauza de pe blogul tau,altfel probabil ca in curand mi-o vei da chiar tu fara sa ma intrebi 🙂 .

    Nu sunt deloc suparat sau trist si nici n-as avea motive sa ma simt asa ,nu ma simt nedreptatit de tine sau de altcineva, insa pare varianta cea mai buna, vazand cum stau lucrurile acum ! Mereu mi-ai fost simpatica ,imi esti si acum si imi vei fi si dupa ce revin din pauza de „blogaiala” .O pauza insa este buna deoarece simt ca incep sa pun cam multa patima ,iar lucrul asta ,nu este deloc sanatos.

    Cam detest eu anunturile de genul asta 🙂 dar deh,acum m-am gandit ca este mai bine sa explic lucrurile, decat pur si simplu sa o sterg si gata .

    Sa ne revedem deci bucurosi,voiosi si sanatosi ! 😉 .Vorba englezilor ,’see you when I see you’ … 🙂

  37. Radu Humor Says:

    Pot pune pariu că dacă ar fi după ăştia, numai cei tăiaţi împrejur ar putea ajunge la cârma statului, cu acceptul lor !
    Dar în faţa mulţimilor nu au ce face, trebuie să înghită !
    Şi ceea ce este bun pentru noi, e kkt , nu-i kucher, pentru ei !
    Până la urmă se vor obişnui (neîncetând însă să lucreze din umbră, fie pentru cumpărarea, fie pentru distrugerea , inclusiv prin crimă, a celui/celor ce sfidează .
    Dar România tocmai cu astfel de jertfe s-a făcut !
    Şi încă mare, ca soarele de pe cer 🙄
    Nuu cu javre ordinare şi tarate din născare !

  38. Radu Humor Says:

    Du-te şi tu mă !
    Că ţi-ai făcut datoria !
    Mai mult de atât, n-ai ce încerca 😉
    Dacă n-a mers, nu-i vina ta .
    Tu ai făcut tot ce-ai ştiut şi ţi s-a cerut 🙄

    P.S. Asta ţine loc de rugămintea de a mai rămâne pe aici , că mai avem treabă 🙄
    Vezi şi tu unde te încadrezi 😆

  39. virgilvirgil Says:

    Simpaticule esti pe aproape , dar nu tocmai pe adevar …
    Intrunirea de care faci vorbire s-a desfasurat tirziu in noapte la Palatul Elisabeta . NU S-A DAT NICIUN VOT !
    Am fost mai multi care am cerut ori ca PD sa fie lasat sa paraseasca guvernarea , ori ca PNTCD sa iasa de al guvernare si sa facem alegeri anticipate nu numai Diaconescu si Gabeni . Ciorbea A TACUT , nici pe deaprte ce spune el acuma .
    Scanda a facut Ionesucu Galbeni , Ciumara si cu mine in special . Au mai fost insa citiva .
    Dejeu , ministrul de interne , a fost cel impaciutorist , ii sustinea emreu prin interventii pe pedei si pina al urma lucrurile au ramas in coada de peste .
    Pe la 3 noaptea Diaconescu , exasperat de scandalul pe care il faceam mai ales eu , a incheiat adunarea spunindu-mi :
    „Ma , zi-le tu domnilor ministri sa iasa de la guvernare !”
    „Pai ce , sunt io seful partidului ?!…” i-am replicat …
    „Bine , atunci fa tu alegeri anticipate daca poti ! Sa-mi spui si mie cum se pot face , ca daca poti , pe cuvintul meu ca vor fi alegeri anticipate . Si te pun si seful partidului daca poti sa e faci , poate asa mai taci si tu din gura …” mi-a mai spus seful taranist .
    „Nu am nevoie sa fiu seful partidului , iar pentru alegeri am nevoie de doua zile si vin cu propunerea desfasurata cum se cuvine !” am spus …
    „Bine , sa vii ! Si acuma gata … ” a incheiat Diaconescu .
    Nu m-am dus cu propunerea . Nu m-am dus pentru ca dupa studierea Sfintei Constitutiuni am constatat singur ca NU SE POTEAU FACE ALEGERI ANTICIPATE fara acordul PD sau PDSR .
    Ramin la convingerea ca trebuia sa iesim de la guvernare .
    Nu atunci , la caderea guvernului Ciorbea ar fi trebuit .
    Dar alegeri anticipate nici atunci nu se puteau face nici cind a cazut Ciorbea .

  40. virgilvirgil Says:

    Roxi , am propus unde si cui trebuie si metoda .
    Un nou partid , oameni noi cu un lider neamestecat pina in prezent in ciorba politichiei romanesti , avind la baza doctrina distributista .
    Calarea acestuia pe sustinerea neconditionata a schimbarii regimului cu Monarhia Constitutionala .
    Incerc sa lucrez putiun la asta …
    Sorti de izbinda ?
    Nush … Lipsesc paralele , dar incerc …

  41. Scrie opinia ta Says:

    @Roxana,

    Pentru schimbarea formei de guvernamant si alte aspecte de la articolul 1, trebuia o NOUA Constitutie. Iar pentru asta trebuie sa existe o Adunare Constituanta, ceea ce actualul Parlament nu are mandat sa formeze.

    Modificarile la actuala Constitutie nu pot evita art 152.

  42. Roxana Iordache Says:

    @Simpaticule, faci cum crezi, dar ar fi păcat să te retragi tocmai din pricină că ţi-ai susţinut credinţa, după ce atâta vreme ai fost avocatul diavolului. Nu apucasem să citesc anunţul tău şi mă pregăteam să-ţi spun că-mi pare rău că am fost nedreaptă. Nu suport nedreptatea – şi evident că faza cu vindicaţia a fost o glumă, asta chiar că e contrară sistemului meu. 😛 Cât priveşte asumarea din partea lui Victor Ciorbea, aşa este, întâmplător, ştiu din interior.

    Sper să-ţi fie dor şi să revii repede. Oricum, mai repede decât monarhia. 😛

    @crie opinia ta. Nu-i nici un impediment să se convoace o Constituantă. Voinţă să fie.

    @Virgile, un nou partid e tot ce ne lipseşte. Bomboana pe coliva parastasului naţional.

    @Radu Humor. Aşa se întâmplă, se retrage cine nu trebuie. 😐

    @Stejare. Da, asta am scris şi eu într-un mesaj anterior şi am promis că voi relua ideile într-o postare. Şi se va întâmpla.

    @Marius Mina. Ştiu. În ziua asta istorică şi obligaţiile sunt istorice.

  43. virgilvirgil Says:

    HAI SA INTRAM SI NOI IN RINDU LUMII …

    Parlamentul o sa constituie o Comisie pentru modificarea Constitutiei . Foarte bine !
    Care ar fi paguba , daca PROIECTULULUI DE MODIFICARE propus spre adoptare prin referndum i se va adauga si un PROIECT DE CONSTITUTIE MONARHICA avind ca pilon Constitutia din ’23 ?
    Si la refermdum romanii sa aleaga unul din cele doua proiecte .

  44. virgilvirgil Says:

    Roxi io unul m-am saturat sa aleg FSN-uri .
    Daca tu nu … E treaba ta , dar io FSN-uri nu mai votez .
    Asta cu USL a fost ultima .

  45. Roxana Iordache Says:

    Virgile, Constituţia din 23 era dintre cele mai liberale ale vremii, dar acum e de mult depăşită. În rest, lucrăm cu materialul clientului, dacă vrem să realizăm ceva. Dacă nu, ne pierdem timpul aiurea.

  46. stejarul Says:

    FUTU-ŢI REPUBLICA MĂ-TII! JOS PONTA! JOS BASESCU!

Lasă un răspuns

