ÎNTÂMPINAREA DOMNULUI

O mare sărbătoare a creştinătăţii.

Slobozeşte, Doamne, pe robul tău, că au văzut ochii mei mântuirea ta!

Joncţiunea cu Vechiul Testament.

7 răspunsuri to “ÎNTÂMPINAREA DOMNULUI”

  1. stejarul Says:

    Ce imi plac mie postarile tale religioase. Parca in lumea asta ireal de nebuna din cand in cand atingi normalitatea. Adica adevarul absolut.

    In vremuri tulburi in care stanga de azi devine dreapta de maine, adevarul e doar la un minut distanta de minciuna, credinta in Domnul e singurul adevar etern.E punctul de sprijin care daca il avem „putem muta tot universul”!

    Vom invinge! De unde stiu? Pentru asa e cladita lumea noastra. Energiile pozitive inving iar dovada este insasi existenta materiei. Daca pozitivul nu ar invinge, Universul ar fi o gaura neagra.

    Sa ne dorim victoria pe care Domnul ne-o da, nu cea pe care noi o vrem. Sa fim cu mintea deschisa si sa judecam tot ceea ce primim din toate unghiurile si vom vedea ca intotdeauna am primit cea mai buna varianta. Uneori e nevoie de timp sa descoperim ca o infrangere a fost de fapt o victorie iar o pierdere un castig.

  2. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „Energiile pozitive inving iar dovada este insasi existenta materiei. Daca pozitivul nu ar invinge, Universul ar fi o gaura neagra.”
    _________________________________________________
    @Stejarule

    Profunda chestia asta ! Imi permiti sa te citez astazi la cafea cand imi vin prietenii ?! Se poate spune ca esti cel mai de seama si cel mai original reprezentant al maniheismului si ca dai sensuri si intelesuri noi acestui curent ,poate pe nedrept si capricios declarat erezie .

    Sa stii ca de cand am vazut prima data Razboiul Stelelor, am intuit cumva adevarul tau ,insa nu am reusit niciodata sa leg asa de magistral existenta materiei,de lupta intre energiile pozitive si cele negative. Am intuit cumva mereu legatura intre Lord Vader (il stii,ala care respira greu ) si o mare gaura neagra ,insa a lipsit acel „click” esential care transforme un sentiment intuitiv legat de un film , intr-o teorie avansata despre natura Universului !

  3. Stanescu Ciprian Says:

    La cat de tamba este….te astepti la orice din partea sceleratei.

    TRAIASCA RELICVA AMBULANTA, REGELE!

  4. Un simpatizant poate neautentic Says:

    @Stanescu Ciprian

    Nu-ai putea incerca sa discuti si tu ca omul ,fara sa injuri sau sa ataci la modul asta copilaresc? Iti place Basescu,dreptul tau sa-ti placa si il poti sustine daca vrei .Nu-ti place Regele ,poti spune motivele pentru care nu-ti place si poti sustine republica .Il vrei pe MRU,pe Boc sau pe oricine altcineva in afara de Ponta,spune asta si explica din ce cauza vrei tu asa …

    Nu vad insa de ce nu poti discuta civilizat si normal ,ci doar apari meteoric ,trantesti niste injuraraturi si apoi dispari in nenant ….Pe bune ca n-as simti deloc satisfactie sa fac asa ceva .Am intrat si eu pe site-urile voastre ,insa niciodata nu am putut sa ma comport ca tine, ci am stat si am discutat cu oamenii normal. Nu le-am dat dreptate,nici ei mine,insa am putut discuta normal cu unii .Injurarturile si injuriile nu tin loc de argumente !

  5. Roxana Iordache Says:

    Simpaticule, se pare că tu eşti dintre cei care polemizează aiurea cu domnii şi se poartă domneşte cu abjecţiile subumare.

  6. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „Simpaticule, se pare că tu eşti dintre cei care polemizează aiurea cu domnii şi se poartă domneşte cu abjecţiile subumane.”
    ___________________________________________________

    Ca principiu ,cu cei cu care POTI polemiza polemizezi, in vederea clarificarii ideilor , prin intelegerea argumentelor celui cu care polemizezi .

    La ceilalti insa,cei cu care nu poti nici polemiza ,incerci intai sa faci apel la ei ,se poarte normal,dorind sa poti polemiza candva si cu ei ,doarece nici lor nici noua, polemica nu ne dauneaza ! Nu polemica este daunatoare ,ci minciuna,impostura si manipularea .Polemica poate sa fie chiar clarificatoare si daca este facuta fara ura, evita si niste probleme pe care le ai tu pe acest blog si care te fac mereu sa iti pierzi timpul facand curatenie .

    Nici nu vad ce ar trebui sa spun mai mult si NICI N-AS AVEA CUM SA SPUN MAI MULT , dar pe undeva, imi pare rau de perceptia asta pe care o ai despre mine .

  7. Roxana Iordache Says:

    Bine, simpaticule, ai timp de pierdut. Discernământul e de primă importanţă, ne-a învăţat însuşi Iisus, când a dat cu biciul în templu.

    Îţi faci iluzii dacă îţi închipui că poţi face şi mai ales că e cazul să faci pedagogie cu psihopaţii şi slugile trimise în exclusivitate ca să denigreze incalificabil.

Lasă un răspuns

