PONTA, LACHEUL LUI BĂSESCU

Restul e vrăjeală.

47 răspunsuri to “PONTA, LACHEUL LUI BĂSESCU”

  1. plano Says:

    Tariceanu a inceput batalia pentru putere in PNL pentru perioada in care Antonescu va parasi partidul… dupa castigarea alegerilor prezidentiale.
    Spera sa fie desemnat premier de catre Crinul de la Cotroceni.
    Oficioasele liberale au declansat atacurile la Ponta.

  2. PONTA, LACHEUL LUI BĂSESCU » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  3. bmarinescu41 Says:

    Nu e lacheul lui băse,este pe mână cu băse!!!Sunt făcuţi din acelaşi aluat!!!

  4. Donkeypapuas Says:

    Este adevărat că domnul Ponta a dat ordin echipei de imagine să-i schimbe porecla?

    – Da, este adevărat. Luând în considerare noile directive de după marea abureală din decembrie şi pentru a respecta pactul de neagresiune cu…, consilierii de imagine au luar decizia ca în loc de “Micul Titulescu” să fie numit “Micul Băşinescu”.

  5. johnson1312 Says:

    Lumea e chitita ca USL sa-i dea borsul betivanului si nu sa ne frece cu atatea masuri sociale,cate zece pe zi….Ponta se face ca nu stie,o arde cu orice pe lumea asta numai cu muirea capcaunului si a ultimelor sale sperante din CSM nu…Bleah,mameluci,mi-e dor de anii 90,atunci nu era noncombat-ul asta nesimtit

  6. johnson1312 Says:

    Ma bucur ca majoritatea pesedistilor nu pun botul la politica strutuilui facuta de Ponta si cer in continuare suspendarea lui Basescu pentru ca si ei spun ca de asta l-a votat lumea ! In afara unor activisti slinosi de pe vremea FSN-ului care au invatat o lectie si pe aia o tuyruie de 20 ani,ca PSD e minunat si face ce trebuie „ceilalti” habar n-au de capul lor.Bine ca nu-s multi incuiatii astia ai lui Ponta…Incep sa-l regret pe Nastase ca lider al PSD.

  7. stejarul Says:

    a făcut propuneri concrete liderilor USL pentru numirea procurorilor șefi, la întâlnirea de marți, din biroul lui Crin Antonescu. Potrivit unor surse DeCe News,Traian Băsescu ar fi negociat o soluție de compromis, prin care una dintre numiri să o facă președintele, celalată Mona Pivniceru. Astfel, Traian Băsescu ar opta pentru Daniel Morar în funcția de procuror General al Parchetului, dar va aproba și numirea unui procuror șef al DNA dorit de USL.

    Victor Ponta este înclinat să accepte armistițiul, mai ales că guvernul se află sub presiunea organismelor europene, care cer rezolvarea blocajului de la Parchete. Tabăra lui Crin Antonescu susține că n-ar trebui negociat cu Traian Băsescu”

    Daca ponta accepta propunerea lui basescu asta inseamna ca a facut primul pas de rupere a USL. Liberalii nu au voie sa accepte asa ceva. Daca accepta, soarta PNTCDului ii asteapta.

  8. Gabi Mihalcea Says:

    In loc sa va ocupati cu problemele din pnl – majore, deturnati catre Ponta!
    „ponta e vinovat” a devenit deviza voastra! basecu va diseca USL-ul cu mina voastra!!!!!!!!!!!!!
    Sincer nu mai vad nici cea mai mica diferenta inmtre acest blog (pe care l-am apreciat!) si blogurile gen Udrea! Citesc aceleasi acuzatii!

    VA DORESC SUCCES IN TERMINAREA USL! EU PLEC DE AICI!

    @stejarul: succes in demiterea lui Ponta! sper ca un PDL-acheu te va face fericit! Si sa nu uit LA MAI MARE CU CAMPANIA TA ANTI PSD! Crezi ca PNL o va duce mai bine fara ei? Du-te cu Chiliman and comp…

  9. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „PONTA, LACHEUL LUI BĂSESCU
    Restul e vrăjeală.”
    ______________________________________
    Serios ,sau doar vrei tu sa ne inspaimanti ca pe copii cu bau-baul?…Nu l-am auzit pe Antonescu spunand ceva de chestia asta…Poate nu a aflat inca chestia asta neavand informatii la fel de bune ca ale tale 🙂 , poate le are mai bune si nu iti da dreptate, sau poate este si el tot omul lui Basescu, din moment ce il sprijina pe Ponta ca premier al USLului ….Putea sa-l dea jos pe Ponta, insa se pare ca nu are chef sa o faca din cine stie ce motive ciudate ,preferand sa lase omul lui Basescu (cum spuneti voi) la conducerea guvernului .

    Fratilor care intuiti Marea Conspiratie ,Stejare ,al dracu’ grupu’ de la Cluj l-a pus pe Ponta sa il imbarlige pe Antonescu si pe ala mic de la PC ca sa o puna de un USL care ,in slujba lui Basescu (huh!) sa castige zdrobitor alegerile parlamentare si sa-l lase fara parlament pe Basescu . L-a silit dupa alegeri sa inghita un porc,conspiratia fiind si aici evidenta, deoarece se poate spune ca i-au dat de mancare lui Basescu de Sarbatori 😎 .Ii vor schimba acum si lichelele din justitie ,ii dau de rumegat teme gen „alegerile comasate”,etc .Ii iau rand pe rand toate jucariile iar voi sunteti orbi si nu vedeti nimic !

    A dracu’ conspiratie ,Basescu este pe topogan si prinde viteza mare ,iar voi visati ca el controleaza totul prin mana lui Ponta ….Se pare ca i-ati luat frica si ati ramas speriati de capcaunul de la Cotroceni !Cand o sa moara asta ,o sa-l vedeti pretutindeni viu si in forma, ca pe Elvis !

    Conspiratia este de fapt una singura ,din disperare Basescu mizeaza pe ULTIMA lui carte ,asul din maneca,respectiv spargerea USL ! Asta este singura sa sansa a lui de a nu deceda politic,deocamdata fiind in coma profunda .Nu pot crede ca nu intelegeti ceva asa de simplu ! (ma rog,la Stejarul si Olimpiu nu am pretentii in sensul asta ,vorbeam insa de restul)si nu pot crede ca nu intelegeti ca atacand USLul in acest mod absurd si ilogic ,faceti doar jocul lui Basescu …Restul,vorba Roxanei,este vrajeala .Una ieftina, de Cotroceni .

  10. Roxana Iordache Says:

    @plano. 😆

    @Bogdan Marinescu. Nu mă contrazici. 🙂

    @Donkeypapuas. 😳 Eu i-am zis Micul Tontulescu. :mrgreen:

    @johnson1312. Măsurile sociale sunt bune, cu condiţia să nu fie în realitate populisme antiliberale, cum e suprataxarea meritului profesional (cu ce se deosebeşte de boci?). În rest, ai dreptate, jegul putea fi până acum deja preventiv. :mrgreen:

    @stejarul. Ai sesizat corect, Ponta e factorul de periclitare a USL din interior.

    @Gabi, Angi şi alte diminutive feseniste care altfel îmi sunt foarte simpatice, chiar dragi, n-am nici un drept să intervin în calea fericirii voastre de a vă complace în băseală, motiv pentru care vă îndesaţi ceară în urechi şi ochelari de tablă pe ochi. De fapt, problema celor care au o asemenea atitudine lipsită de spirit critic, de voinţă analitică şi de respect pentru nuanţă e că unii ca mine îi deranjează din băseală. Am să continui s-o fac şi la un moment dat se vor trezi şi cei care se complac în orice soluţie care nu-i solicită – de altfel, la fel aţi apărat PSD-ul şi când a refăcut feseneala cu PD-L, băsind fundamentele strategiei criminale de distrugere a României. Care continuă.

    @Simpaticule, răspunsul pentru pesediştii cu ochelari de tablă e valabil şi pentru tine, există şi printre liberali. 🙂 Să accepţi orice e calea sigură spre dezastru şi în plus, e o atitudine necreştinească, fiindcă sinuciderea e un păcat. 😛

    Tu cum crezi că ar putea spune Crin ce-mi permit să spun eu? Dacă n-ai avea ce să numeri în materie de neuroni nu te-aş deranja. 😀 Noi trebuie să spunem toate astea pentru el, fiindcă el n-are loc de-ntors, iar Ponta profită de asta împreună cu stăpânul lui de la Cotroceni. Sigur că e duplicitar, joacă un pic şi pe partea cealaltă, că nu ştii niciodată cum iese, mai ales că s-au iscat şi magistraţii ăştia să facă revoluţie, noroc cu porcurorii care-i pun la respect. Nu? :mrgreen:

    Dacă tu poţi să-mi defineşti şi să-mi delimitezi CE şi CÂTĂ putere efectivă are USL în statul băsist, eu recunosc că greşesc. Şi risc când îţi lansez invitaţia-asta, fiindcă ştiu că un pic de putere are şi USL, motiv pentru care anticipez o demitere sau demisie obligată a cuiva. Numai că asta e excepţia care confirmă dreptatea mea. Pe care am să continui să o susţin, fiindcă altfel aş semăna cu molusca. 😛 Ceea ce nu-ţi şade bine. 😆

  11. Roxana Iordache Says:

    Simpaticule, uitasem: asta cu atacatul USL-ul e ca aia a lui Băsescu cu atacatul instituţiilor. 😆

  12. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „Tu cum crezi că ar putea spune Crin ce-mi permit să spun eu? Dacă n-ai avea ce să numeri în materie de neuroni nu te-aş deranja. Noi trebuie să spunem toate astea pentru el, fiindcă el n-are loc de-ntors, iar Ponta profită de asta împreună cu stăpânul lui de la Cotroceni. ”
    ___________________________________________
    Sigur,tu poti spune orice vrei in numele oricui .In fond este blogul tau …Tin chiar sa iti spun ca dincolo de faptul ca vedem lucrurile diferit ,am toata stima pentru tine si sunt un simpatizant AUTENTIC 🙂 al tau ,ma crezi sau nu ….Am fost mereu si voi fi mereu, indiferent de modul deosebit in care vedem realitatile politice ,deoarece nu am nici cel mai mic dubiu legat de onestitatea sau buna ta intentie ,iar astea sunt calitati pe care eu unul le apreciez mereu si la orcine.

    Problema insa in cazul pozitiei tale fata de USL (Ponta fiind premierul USLului ) si fata de Antonescu ,ma duce cu gandul doar la bancul acela in care cineva dorea sa ajute o batranica sa treaca strada ,desi ea nu dorea absolut deloc acest lucru .

    Cred ca asa stau lucrurile si cu ajutorul pe care i-l dai tu lui Crin Antonescu in fata lui Ponta ,il „ajuti” desi nu este deloc cazul sa faci asta ,desi nu are absolut nevoie de acest „ajutor” deoarece nu s-a intamplat nimic din ce v-ati indus voi sau din ce v-a indus altcineva .Mai mult , din acest „ajutor” profita de fapt altcineva ,exact cine n-am dori noi sa profite ,iar Antonescu nu va castiga nimic, ci doar poate pierde,alaturi de USLul din care face parte si pentru formarea si functionarea caruia, s-a zbatut din greu .

  13. olimpiu65 Says:

    Victor Ponta: „Propunerea preşedintelui privind şefii Parchetelor este una interesantă, dar un acord nu poate modifica legea“
    noroc cu legea…culmea legea basista a Monicai Macovei!!!
    se pot da nu numai citate , ci din nefericire exemple de actiuni concrete care vin in sprijinul afirmatiei gazdei, iar cei care nu vor sa vada ori au orbul gainilor , ori sunt de rea credinta!

  14. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „Victor Ponta: „Propunerea preşedintelui privind şefii Parchetelor este una interesantă, dar un acord nu poate modifica legea“
    noroc cu legea…culmea legea basista a Monicai Macovei!!!”
    ___________________________________________
    @Olimpiu

    Si nu iti pare interesant si amuzant modul cum o lege basista pe care au avut interesul sa o aiba in acea conjunctura , poate sa se intoarca impotriva lor ?! Monica Macovei nu mai este ministru al justitiei ,dupa cum bine stim ….

    Altfel spus ,este foarte placut sa vezi ca se aplica proverbul, „fiecare pasare pe limba ei piere”….Este o chestie sadica oarecum (sa iei bataie cu propriile arme este jenant rau,este ca si cum te-ar pune cineva sa iti dai palme singur pana lesini !) :mrgreen: ,dar tot ce au fabricat basistii in folosul lor si cu migala intr-o anumita conjunctura ,se intoarce amplificat impotriva lor acum.

  15. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „Victor Ponta: „Propunerea preşedintelui privind şefii Parchetelor este una interesantă, dar un acord nu poate modifica legea“
    noroc cu legea…culmea legea basista a Monicai Macovei!!!
    se pot da nu numai citate , ci din nefericire exemple de actiuni concrete care vin in sprijinul afirmatiei gazdei, iar cei care nu vor sa vada ori au orbul gainilor , ori sunt de rea credinta!”
    ___________________________________________
    @Olimpiu

    Daca citatul dat de tine , tie iti arata ca Ponta este ,cum spune gazda noastra ,”lacheul lui Basescu „,atunci sau ai orbul gainilor,sau esti de rea credinta !

  16. angi25 Says:

    @Roxana,
    Probabil ca ai dreptate: mama mi-a pus acest nume in urma cu 40 de ani cu gandul si chiar cu speranta ca va deveni un simpatic nume FSN-ist. Pe de alta parte, probabil ca si Crin are ochelari de tabla si e basist de aia si a avut o reactie la cele afirmate de Tariceanu si tot din aceasta cauza voi, nebasistii ati tacut! Da, aveti dreptate toti sunt basisti mai putin voi, Tariceanu, Chiliman si restul! Tineti-o tot asa, cu aceste „principii nobile liberale” veti ajunge foarte departe! Raman la parerea mea de FSN-ista: cu foarte putine, extrem de putine exceptii liberalii sunt tradatori! Exact cum a spus Crin: va bateti joc de munca oamenilor din partid pentru interesele voastre personale! Jenant!
    Cu respect, una dintre persoanele cu nume FSN-ist.

  17. angi25 Says:

    Si inca ceva: sigur ca eu sunt dusa cu pluta si nu vad realitatea exact cum nu am vazut-o nici in vara cand am spus ca nu e bine cu prag la referendum si binenteles ca tot tu ai avut dreptate cand ai spus ca sunt basista si nu pricep nimic din ce se intampla!

  18. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „Raman la parerea mea de FSN-ista: cu foarte putine, extrem de putine exceptii, liberalii sunt tradatori! ”
    ____________________________________________________
    @Angi25

    Ce faci tu este exact ce face si Olimpiu sau Stejarul,doar ca tinta ta este PNL-ul si nu PSDul. Mie nu imi pare nimic corect in aceste actiuni care de fapt sunt impotriva USLului ,indiferent care tabara este atacata .

    Stim toti ca USLul nu este ceva vesnic ,insa daca se distruge aceasta constructie PREMATUR,nu vom termina niciodata cu acea golanie numita basism .Si trebuie sa ne reamintim ce au facut basistii ,astia sunt cele mai mari jigodii care au avut Romania in mana din ’89 pana acum ,au fost o reintoarcere la securismul ceausist,la umilirea romanilor ,la tot ce a fost mai abject in politica Romaniei .

    Sincer,nu cred ca PNL-ul este plin de tradatori ,tot asa cum nu cred ca exista un complot FSN-ist ,intre Ponta si Basescu .Chliman este un exemplu de tradator ,fara dubii .Tariceanu insa nu este un tradator ,nici nu cred ca va fi candva un tradator si nici majoritatea PNLului nu cred ca poate sa fie acuzata de tradare in favoarea cauzei basiste.

  19. Roxana Iordache Says:

    Angi, eşti extrem de agitată, există şi calmante naturiste.

  20. Roxana Iordache Says:

    Simpaticule, eu spun ce spun în numele meu şi e lamentabil modul sofistic, aşa că n-am citit mesajul tău mai departe, fiindcă, serios, viaţa e scurtă şi frumoasă.

  21. Roxana Iordache Says:

    Şi Angi, când te calmezi, poate îţi aminteşti că pragul era deja în lege şi că pesediştii au votat contra amendamentului Ghişe de eliminare a pragului pe care Ponta îl promisese în poziţie patrupedă în faţa lui Barroso.

  22. olimpiu65 Says:

    2 simpatizantule!
    stiu ca esti rautacios dar nu ma supara ca-ti sustii ideile fie si ele obturate de ochelarii negri pusi la tample, iar pishadistelor isterice si nesatisfacute sexual nu merita sa le raspunzi!

  23. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „stiu ca esti rautacios dar nu ma supara ca-ti sustii ideile fie si ele obturate de ochelarii negri pusi la tample, iar pishadistelor isterice si nesatisfacute sexual nu merita sa le raspunzi!”
    ______________________________________________
    @Olimpiu

    Nu am raspuns „pishadistelor isterice si nesatisfacute sexual” ,ci doar am discutat cand si cum am avut eu chef ,cu oamenii care au postat pe acest blog .Nu stiu nimic despre viata sexuala a cuiva de pe aici ,nu am sesizat persoane isterice pe acest blog ,dar din moment ce aduci in discutie aceste lucruri ,presupun ca te referi la viata ta si nu esti atat de nesimtit incat sa spui cretinisme despre oameni pe care de fapt nu il cunosti .

    Imi pare rau Olimpiu daca esti isteric sau nesatisfacut sexual, insa cu parere de rau te anunt ca ma doare undeva de problemele tale personale. Daca iti faci un blog cu aceste probleme,poate de mila voi intra si eu acolo si te voi incuraja .Pana atunci insa imi doresc sa discutam pe aici doar temele politice puse in discutie ,lucru de la care tu te-ai abatut .

  24. Roxana Iordache Says:

    Simpaticule, de fapt tu comiţi erorile de care-l acuzi pe Olimpiu. Dacă era o muiere care dădea răspunsul cu pricina, poate că avea circumstanţe. 😀

  25. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „Simpaticule, eu spun ce spun în numele meu şi e lamentabil modul sofistic, aşa că n-am citit mesajul tău mai departe, fiindcă, serios, viaţa e scurtă şi frumoasă.”
    ___________________________________
    @Roxana

    Viata poate sa fie lunga si frumoasa (esti prea pesimista cand spui ca este scurta ) ,eu asa mi-o doresc mie si la fel o doresc tuturor celor care posteaza pe acest blog . Abia m-am intors din concediul de ski (a fost superb ! 🙂 ) , asa ca ITI DAU DREPTATE ,viata este frumoasa 🙂 .Poate nici nu o meritam eu asa de frumoasa …

    Pe de alta parte ,nu ma deranjeaza deloc faptul ca nu ai citit mesajul meu pana la capat, daca acest lucru iti face cumva viata mai frumoasa sau mai lunga.Buna decizie Roxana 🙂 😉 .

  26. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „Simpaticule, de fapt tu comiţi erorile de care-l acuzi pe Olimpiu.”
    ______________________________________________
    @Roxana

    Serios ?! 🙂 Saracul Olimpiu,inseamna ca il acuz exact de erorile pe care le fac si eu ,desi nu imi amintesc deloc de astfel de referiri ale mele la viata sexuala a cuiva ,mai ales ca nu cunosc pe nimeni pe acest blog .Ce drama si ce nedrept sunt,huh ! 🙂 .

    Admit ca daca fac greselile lui Olimpiu ,sunt chiar un tip ingrozitor . :mrgreen: . Stau insa linistit, deoarece sunt sigur ca nu pot debita absurditatile debitate de el . 🙂 .

    PS:Scuze Olimpiu ,nu am nimic cu tine, dar pur si simplu a venit vorba de tine .Gazda 🙂 a adus vorba ,asa ca precis vei intelege si accepta ,ca o persoana bine satisfacuta sexual si neisterica ce esti ,circumstantele in care am discutat despre tine 🙂 .

  27. angi25 Says:

    @Simpatizantule,
    Diferenta dintre mine si cei pe care i-ai pomenit este ca imi spun extrem de rar parerea pe aceasta tema, nu prea comentez actiunile liberalilor si daca mi s-au parut gresite actiunile PD-istilor le-am criticat in egala masura. Sa ne intelegem: constructia USL-ului este ideea unei persoane sustinuta de cateva persoane din varful PSD si PNL. Fara aceste persoane USL-ul nu era nici macar in stadiu de idee. Dar printre aceste persoane nu s-au numarat niciodata nici Tariceanu, Orban, sau Chiliman! Pentru ei a fost absolut multumitor sa fie sustinuti din opozitie de PSD-isti. Sa nu uitam ca in acele alegeri din 2008 PNL-ul a obtinut maximul lor istoric de 18% dupa 4 ani de guvernare! De aceea spun ca fara Antonescu ei erau varza din punct de vedere electoral! Si in 2009 Antonescu a luat mult peste scorul electoral al PNL! De aia spun ca nu-mi plac tradatorii.
    @Roxana,
    Sa stii ca n-am fost altundeva decat in tara la referendum si imi amintesc ca acea initiativa a lui Ghise a venit DUPA ce Antonescu a promulgat legea pe care CC a declarat-o constitutionala, mai putin lipsa pragului!
    In ceea ce priveste limbajul tau, prin care imi spui ca sunt isterica fara macar ca eu sa te fii jignist vreo secunda, este tipic basistilor: intotdeauna in lipsa argumentelor incep sa injure!

  28. stejarul Says:

    @Gabi Mihalcea

    „@stejarul: succes in demiterea lui Ponta! ”

    Pe asta il demit cu siguranta si daca Mircea Badea nu e in stare sa opreasca intrarea Romaniei in Schengen o voi face eu cu siguranta! 🙂

    ponta trebuia sa stie ca in momentul in care intra pe calea „coabitarii” aceasta este calea de „no mistakes”. Adica cei care am inghitit galusca asocierii PNL cu PSD nu mai putem fi de loc ingaduitori cu unul care coabiteaza cu basescu. A ales calea asta, atunci sa vedem no mistakes in ce face. ponta trebuie sa fie mai perfect de cat Dumnezeu. Asa se intampla cand iti bati joc la nesfarsit de oameni. Te lovesti in final de intoleranta lor.

    .

  29. olimpiu65 Says:

    @simpatizantule
    esti sarac cu duhul rau dar nu-i nimic caci vei fi cu cei fericiti dupa cum ne invata Domnul nostru IIsus!

  30. Gabi Mihalcea Says:

    @Stejarul: Apreciez comentariul tau, mai ales ca este unul din putinele scrise fara ura. Inteleg atitudinea ta. Dar, nici macar Isus nu a fost perfect! Pactul a fost necesar, basescu este atit de imprevizibil incit si un pact cu diavolul insusi este mai usor de atins!
    Problema # 1 este clara: lui base ii este o frica nebuna de cine va fi sef la procuratura si dna. Dupa ce s-a intimplat la csm, fiorii puscariei ii ingheata gitul! Antonescu a fost astazi extrem de transant: nu avem de negociat justitia! (sint 200% in acord cu acest statement!!!). Ponta ieri a spus ca avem o lege in vigoare pe care nu putem sa o incalcam (ce tie ti se pare tradare mie mi se pare diferenta intre o exprimare de pe pozitia unui prim ministru si cea a unui politician; trebuie sa fie o diferenta de la cer la pamint!).
    De acord cu ine, am investit si asteptam perfectiune. Dar ai asculatat-o pe Mariana Cimpeanu? A spus un lucru esxtrem de dur: toate legile promulgate de boul de Boc (PRIN ASUMARE!) nu pot fi aplicate si necesita modificari! Si asta nu se face peste noapte!
    Deci, propun un armistitiu: un pic mai putin naduf anti ponta. Hai sa-i dam un pic de spatiu, fara insa a ne diminua asteptarile.

    @Rox, again imi pui pe git ce a facut imbecilul de Geoana in 2008! Sa fie clar AM FOST IMPOTRIVA! a fost daca vrei momentul cind m-am intors prima data impotriva PSD. Si daca ma uit acum ma intreb cit a fost vina lui Geoana si cit cea a lui Tariceanu. Vad ca acum aspira la presedentie, precum aspira in 2008 la a fi prim ministru…Gurile rele din sat ( a se traduce cineva, care stie pe cineva…) imi spune ca isi negociaza cu PDLul si base candidatura le presedentie..
    Dar eu nu cred in gura lumii…

  31. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „@simpatizantule
    esti sarac cu duhul rau dar nu-i nimic caci vei fi cu cei fericiti dupa cum ne invata Domnul nostru IIsus!”
    ____________________________________
    @Olimpiule,

    Bravo Olimpiule,ai citit si tu Fericirile 🙂 .Deoarece te vad pe drumul cel bun si sesizez la tine dorinta de autoperfectionare,de a fi mereu mai bun 🙂 ,tin sa iti spun ca exista si niste comentarii ale Sfantului Ioan Gura de Aur in care explica faptul ca , sintagma «saraci cu duhul» inseamna «smeriti de buna voie», adica lipsiti de trufia mintii si de nemasurata iubire de sine.

    Iti spun asta deoarece uneori am senzatia ca ai inteles gresit cuvintele Mantuitorului si poate te straduiesti din greu sa fii prost din motive religioase,cautand de fapt fericirea . 🙂

    Cu toata dragostea crestineasca iti spun frate Olimpiule, ca prostia nu te va face niciodata fericit,ci din contra ,te va conduce doar la nefericire …Pe bune,chiar nu te mint ci incerc crestineste sa iti arat ce nu esti pe drumul cel bun !

  32. stejarul Says:

    „Dar, nici macar Isus nu a fost perfect!”
    Tocmai de aia nu a facut Isus pactul cu diavolul. Ce viata usoara putea a vea Isus daca facea pactul cu dracii care schimbau bani in templu ! Nu a considerat nici un pact „necesar”. Si in nici un caz un pact facut cu UNUL impotriva TUTUROR!

    „Si asta nu se face peste noapte!”
    De cand e ponta premier? De ieri noapte?

    „Deci, propun un armistitiu: un pic mai putin naduf anti ponta”

    He he… ce scriu e doar a mia parte din ce gandesc! Sunt chiar gingas as spune pentru unul care a distrus sperantele a 7,4 milioane de oameni cu damblaua ioan rus. Daca nu era ioan rus la interne sa ascunda documentele de la recensamant azi basescu era demis without doubt!
    Cand face ceva pozitiv, precum participarea lui la meciul de caritate de azi , il laud. Am apreciat faptul ca a fost acolo si pot spune ca a aratat o alta fata a lui. Cea pe care am apreciat-o cand am spus ca nu e rau la suflet.. doar ca e un individ care nu se uita de loc in „oglinda”. Adica nu realizeaza cat de transparent este cand minte sau face blaturi ticaloase.
    Probabil ca de aia le si face ca zice ca nu se vede… fara sa isi dea seama ca intre transparenta minciunii si IQ este o relatie direct proportionala.

  33. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „He he… ce scriu e doar a mia parte din ce gandesc! ”
    _______________________________________________
    @Stejarule

    In acest caz tin sa iti multumesc pentru procentul destul de decent pe care l-ai ales pentru exprimarea prin scris a gandurilor ! Se vede ca esti un om bun din moment ce faci eforturi sa nu stresezi oamenii peste masura cu ce gandesti tu ,ci te mai si autocenzurezi . 🙂 .

    PS:

    Nu vreau nici eu sa exagerez cu pretentiile insa deh,intreb si eu ca omul daca tot ai adus tu vorba…Nu s-ar mai putea reduce putin , macar asa…la a milioana parte, ce scrii fata de ce gandesti ? Simt ca ar putea iesi ceva foarte bun din chestia asta ! 🙂 .

  34. olimpiu65 Says:

    simpatizantule
    sa scrii romane pe marginea unor cuvinte, asta da inteligenta. esti la fel de psihopat ca presedintele tarii. nu te obosi sa te dai destept, pt mine ramai un biet prostanac increzut. hai pa, e ultima oara cand ma obosesc sa scriu unuia ce are creierul plat!

  35. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „simpatizantule
    sa scrii romane pe marginea unor cuvinte, asta da inteligenta. esti la fel de psihopat ca presedintele tarii. nu te obosi sa te dai destept, pt mine ramai un biet prostanac increzut. hai pa, e ultima oara cand ma obosesc sa scriu unuia ce are creierul plat!”
    ____________________________________________
    @Olimpiule

    Hm,unii nu mai vrea ca sa vorbeste cu tine :mrgreen:

    Nu-ti fa probleme ,eu unul voi continua sa iti scriu ,deoarece nu cred ca de baiat rau te comporti asa de marlaneste ,ci doar din cauza efortului depus de tine pentru a intelege ce ti-am scris ,efort care pentru cine nu este obisnuit sa citeasca trei propozitii una dupa alta si sa mai si faca legaturi intre ele 😎 ,este destul de epuizant .

    O sa fie distractiv sa vorbesc cu tine ,este ca si cum eu stau la masa si ma simt lejer iar tu ,bagat sub masa intr-o pozitie incomoda ,te prefaci ca nu esti acolo si ca nu auzi ce iti spun . Nu crezi ca o sa-ti fie greu ?…. 🙂 .Esti sigur ca vei rezista la asa ceva ? :mrgreen:

  36. stejarul Says:

    Un simpatizant poate neautentic

    Iti doresc un singur lucru: sa nu te manace vreodata disperarea celor care au avut nevoie de citostatice si nu le-au avut din cauza lui ponta . Sa nu cunosti durerea celor pentru care „miercurea” lui ponta vine prea tarziu. Este ultimul meu mesaj pentru tine. Esti diavolul intruchipat!

  37. Roxana Iordache Says:

    Gabi Mihalcea, accept orice opinie, dar nu accept sub nici o formă blasfemia. Te-ai gândit mult până să emiţi imbecilitatea despre Iisus? 😡

  38. Roxana Iordache Says:

    Chiar atât de cretini disperaţi sunteţi încât pt a justifica felaţionismul lui Ponta huliţi dumnezeirea? 😡

  39. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „Iti doresc un singur lucru: sa nu te manace vreodata disperarea celor care au avut nevoie de citostatice si nu le-au avut din cauza lui ponta . Sa nu cunosti durerea celor pentru care “miercurea” lui ponta vine prea tarziu. Este ultimul meu mesaj pentru tine. Esti diavolul intruchipat!”
    ________________________________________________
    Stejarule ,

    Nu am nici coarne,nici copite si nici nu mananc sulf 🙂 .Eu nu am discutat niciodata despre citostatice cu tine, iar suferinta celor ce au nevoie de citstatice o inteleg mai bine decat crezi .

    Chestia cu citostaticele insa,daca lasi ura ta la o parte si analizezi lucrurile la rece ,nu il face absolut deloc pe Ponta tradator al lui Basescu …Nu stiu EXACT despre ce este vorba si nici nu dau prea multi bani pe informatiile provenite de la tine ,deoarece in prea multe randuri te-am vazut dand informatii aiurite din surse de doi bani basiste.Daca insa sunt adevarate ,atunci Ponta sau a facut o greseala si din punctul meu de vedere .Iti repet insa,asta nu il face deloc sa fie omul lui Basescu iar discutia dintre noi, pe acest subiect a fost !

  40. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „Chiar atât de cretini disperaţi sunteţi încât pt a justifica felaţionismul lui Ponta huliţi dumnezeirea?”
    _____________________________________________
    @Roxana

    Punctual ,cretin nu sunt,disperat nu sunt ,si nici nu am hulit Dumnezeirea . Presupun deci ca vorbesti cu Olimpiu sau Stejarul …

  41. Roxana Iordache Says:

    @Simpaticule, chiar nu mă aşteptam din partea ta la mania persecuţiei. 🙂

    @Gabi Mihalcea. Băsescu e previzibil ca moartea. Îmi pare rău pentru tine că ai ajuns să iei numele Domnului în deşert pentru un neisprăvit, pe care îl aperi împotriva propriilor interese: dacă într-adevăr ai interesul ca România să scape de băsecuritate. Dacă nu, te înţeleg că îl aperi cu atâta zel. Deşi e totuşi cam mult să ajungi să-l huleşti pe Hristos, care este Dumnezeu întrupat şi care s-a jertfit pentru imbecilii de oameni.

  42. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „Simpaticule, chiar nu mă aşteptam din partea ta la mania persecuţiei.”
    ______________________________________________
    Pai ti-am luat frica !… 😎 🙂

  43. stejarul Says:

    @Un simpatizant poate neautentic

    PS sa ma explic. ponta e la guvernare de 9 luni. Criza citostaticelor nu e noua, treneaza din timpul guvernarilor bok,. Oamenii au suferit in tacere condamnarea la moarte a guvernantilor si doar acum a „explodat”. Acum s-a aflat ca si ponta s-a manjit pe maini cu sangele celor disperati. Sustinatorii decenti ai PSDului sunt si ei rusinati de ponta (de ex Bizonu).
    Doar niste diavoli mai pot sa il sustina pe unul care si el a condamnat la moarte pe cei bolnavi asa cum a facut regimul basescu. Nu ai vorbit de citostatice, dar faci o propaganda desantata unui criminal, pentru ca asta e ponta la ora actuala.

    Sa stea cu curu pe banul public si sa ii dea lui basescu bani de sanius in timp ce oamenii mureau pe capete pentru ca in anul de gratie 2012 in Romania spitalele nu aveau citostatice, ponta nu poate fi decat un criminal. Iar sustinatorii lui neconditionati nu pot fi decat diavoli. Sa ignorati genocidul pe care ponta il continua inseamna lipsa oricarei urme de compasiune.

    Te rog ignora-ma. Conversatia cu tine ma face sa ma simt inconfortabil. Eu te voi ignora si sunt sanse mici sa iti mai citesc comentariile. Fa si tu la fel!

  44. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „Doar niste diavoli mai pot sa il sustina pe unul care si el a condamnat la moarte pe cei bolnavi asa cum a facut regimul basescu. Nu ai vorbit de citostatice, dar faci o propaganda desantata unui criminal, pentru ca asta e ponta la ora actuala.”
    ____________________________________
    @Stejarule,

    Pui prea multa patima in tot ce faci .Daca te superi pe mine ,ajungi rapid sa ma vezi diavol .Daca Ponta face o greseala ,il vezi imediat si pe el diavol si tradator .Nu asa stau de fapt lucrurile …

    Admite Stejarule ca nimeni nu este perfect si ca intre o greseala si o tradare sau o crima premeditata ,este cale lunga .Tu sustine ce vrei ,insa nu-mi cere mie sa iti dau dreptate. Stim amandoi ca si daca nu era problema asta cu citostaticele ,tot doreai demsia lui Ponta pe motive de grupul de la Cluj ,de moartea lui Panait sau de diverse tradari imaginare.

    Criza ciotostaticelor este de doi ani ,insa doar din noiembrie s-a agravat problema .Sigur ca este regretabil ,sigur ca Ponta este vinovat ,sigur ca tu poti sa-i ceri demisia .Daca insa ii ceri demisia ,cere-i demsia pentru citostatice ,nu pentru ca este omul lui Basescu sau al grupului de la Cluj.Nu amesteca planurile ,ca asta nu este ceva corect .

  45. stejarul Says:

    Confunzi cauza cu efectul.

    Ii vreau demisia lui ponta pentru ca este omul lui basescu, mai exact basescu este omul grupului de la Cluj si implicit al lui ponta. De aia eu spun ca nu basescu trebuie sa fie tinta ci grupul de la Cluj.

    De fapt nici eu nu stiu exact demisia cui o vreau (ponta sau basescu) stiu doar ca cloaca basescu-ponta(G de la Cluj) trebuie aruncata in aer deci demisia oricaruia e din punctul meu de vedere bine venita. In lumea civilizata, o criza cum a fost criza citostaticelor se lasa categoric cu demisia premierului. ponta pretinde ca el nu e ca bok, pretinde ca este un premier demn de o tara membra UE… deci…..sa raspundem pentru greseli ca in UE.

    Spuneam cu foarte mult timp in urma ca pericolul mare in lupta anti-basescu vine de la G de la Cluj.

    Logica a fost simpla. Securistii G de la Cluj impreuna cu magureanu virgil sunt cei care sunt in charge cu genocidul chimic. Ei l-au ridicat pe basescu la putere, care le-a permis utilizarea (bascalioasei) flacari violet in populatie si in randul politicienilor neagreati de grupul de la Cluj. (mai nou au uitat toti de flacara violeta??? hmmm ca udrea de pozele ei din copilarie, eh)
    talpes „viteazul” si-a otravit chiar fostul socru (sotia si fata socrului tot timpul au sustinut asta)

    In conditiile in care grupul de la Cluj a umplut cimitirele patriei de compatrioti nu puteau ei sa il lase pe basescu sa piarda puterea pana nu se instalau ei la putere asigurandu-se astfel ca nu vor fi trasi niciodata la raspundere pentru crimele comise. Asta explica damblaua lui ponta, ioan rus …”profesorul universitar” mare sustinator al plagiatului, „profesorul universitar” care a aruncat in aer suspendarea lui basescu cu falsul grosolan al listelor de 18 milioane de alegatori.

    Am sperat ca ponta nu a fost cooptat complet de G de la Cluj si nu se baga in cocina lor. Din pacate pana acum a reusit sa ma convinga ca e stindardul lor. Cel trimis la inaintare sa „preia” puterea de la basescu.
    Antonescu nu mai incape in planurile lor marete pentru ca e un om cinstit.

    Din punctul de vedere al agendei mele , ponta e mai periculos decat basescu. basescu e pe duca dar cu ponta riscam sa reintram in plin genocid chimic cand desi oprimati, oamenii pur si simplu nu mai prostesteaza desi au cutitul la os.

    Explicatiile mele vin probabil pentru unii din voi prea devreme… cum zicea Stanculescu Victor , „nu sunteti pregatiti pentru adevar”.
    Ma consolez cu ideea ca exista macar un cititor „pregatit”.

    Ironiile tale, care le prevad, nu ma dreanjeaza. Nu ma lua gresit, sa crezi ca am incercat sa te conving …nu! Mi-ai dat doar ocazia sa imi expun punctul de vedere.
    Oricum ,raman la convingerea: conversatiile noastre ar trebui sa inceteze.

  46. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „Ironiile tale, care le prevad, nu ma dreanjeaza. Nu ma lua gresit, sa crezi ca am incercat sa te conving …nu! Mi-ai dat doar ocazia sa imi expun punctul de vedere.
    Oricum ,raman la convingerea: conversatiile noastre ar trebui sa inceteze.”
    __________________________________________
    @Stejarule

    Nu tin deloc sa fiu ironic si apreciez faptul ca mi-ai spus exact cum vezi tu lucrurile .Eu nu le vad ca tine ,nu iti dau dreptate ,insa sa stii ca nu obligatoriu trebuie sa ne dam unii altora dreptate si nici nu trebuie sa gandim toti la fel …Pana la urma suntem toti oameni liberi ,putem spune exact ce credem, iar faptul ca cineva nu ne da dreptate nu ar trebui sa ne deranjeze, deoarece nimeni nu este infailibil in convingerile sale . Stii sistemul…poate am doar eu dreptate,poate doar tu,poate amandoi sau niciunul .

    In privinta conversatiilor, procedeaza cum vrei Stejarule .Eu unul nu vad motive sa termin conversatiile cu tine doar din cauza ca vedem diferit lucrurile . Voi incerca insa sa ma abtin de la ironii ,unele recunosc chiar rautacioase si ieftine ,deoarece am impresia ca ai o sensibilitate prea accentuata . Pe mine insa sa stii ca nu m-ar deranja nimic din ce le fac eu altora si IN GENERAL (ca recunosc ,ma mai „ia valul”) am grija la acest aspect .

  47. augustinradescu Says:

    Jane, lasa-ma sa te corectez: Ponta, la cheiul lui Basescu!

Lasă un răspuns

