PONTA E SLAB, TONT SAU ŞANTAJABIL?

Nu doar că nu regret, chiar mă bucur că am votat USL (uninominal like shit! 🙂 ). Chiar a fost cineva foarte apropiat care a regretat, foarte repede şi l-am rugat să nu-i pară rău, că şi-a făcut datoria.

Dar datoria electorală înseamnă drept(uri) pentru alegători. Nu un cec în alb pentru ca aleşii să-i patroneze.

Adică, nu v-am votat pentru ca Ponta să-şi bată joc de voturile noastre, ca un tont, slab sau şantajabil – că altă explicaţie nu există, nu, nici carierismul feroce, că ăsta intră la şantajabilitate.

Nu am votat USL pentru ca Ponta să fie mai pudel al impostorului decât înşişi Boc şi MRU – Ponta îl putea saluta din mers pe dezaxat, cu scorul pe care poporul l-a acordat guvernării schimbării.

Care schimbare?

Cinic observând, au promis „dreptate până la capăt”, adică, până la capătul procesului electoral, fiindcă neschimbarea la timp a lui Kovesi şi Morar, urmată de consecinţele previzibile, adică o jale de sistem judiciar cu pipiţe ca Hăineală, Chica, Dănileţ, plus un ministru al justiţiei care n-a fost în stare să respecte legea, constituie pretextul perfect pentru neîndeplinirea angajamentului dreptăţii. Până la capătul răbdării noastre. Pe care o consideraţi infinită.

Totodată, nu v-am votat ca să vă prosternaţi la picioarele FMI, cu secretomanii penibile. Mizaţi pe cumsecădenia şi răbdarea maximală a poporului român, că altfel nu v-aţi juca, în cazul unui popor vertical, aşa cum era înainte de tancurile sovietice.

Nu v-am votat ca să suportăm sfidarea penalilor – Băsescu, ţiitoarea, peştele ei legal, hoţii hoţilor şi nesimţiţii nesimţiţilor, plus loazele la fel de penale.

Şi Ponta, măi băiete, nu v-am votat ca să vă purtaţi ca băsiştii, cum faci tu şi prefectul tău cu oameni ca protestatarii de la Drobeta, Ion şi Adriana Olteanu, care au făcut greva foamei şi pe vremea lui Boc şi au fost trataţi la fel cum îi trataţi şi voi.

Aştept să revină Crin Antonescu. Tocmai pentru că USL trebuie să continue, unită şi puternică.

33 răspunsuri to “PONTA E SLAB, TONT SAU ŞANTAJABIL?”

  1. Donkeypapuas Says:

    Şi una şi celelalte.

  2. PONTA E SLAB, TONT SAU ŞANTAJABIL? » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  3. Marius Mina Says:

    Tonta e Frunda 😉

  4. Deceneu Says:

    Ponta este ca Basescu: ipocrit, smecher, dornic de putere, dispus la compromisuri majore, santajabil.

  5. Radu Humor Says:

    Păi Frunda face un scandal monstru că nu se ia în calcul voinţa lor, a mag(hi)arilor, care sunt un milion de suflete şi nu se ţine seama de dorinţa lor de a se desfiinţa statul naţional român
    Şi până la urmă îl înţeleg :
    La fel aş face şi eu dacă aş avea de-a face cu nişte mămăligari ca românii. Care deşi vreo 7,4 milioane n-au reuşit măcar să-l pună la punct pe unul ca băsescu, care cu decizii la masa verdecontinuă să ocupe ilegal Cotrocemiul. Ba şi CSM-ul, Parchetele Generale, DNA, ANI şi Serviciile Secrete :mrgreen:

    În ce ţară trăim şi mai ales cât ?.
    Încă !

  6. Radu Humor Says:

    Că tot s-au năpustit ăştia pe BOR, cică câţiva au ales să se dea la fund(ul mării), până trece scandalul :

    Doi preoti s-au decis sa mearga la mare in vacanta.
    De asemenea, au hotarat sa faca din asta o adevarata vacanta si prin urmare
    au convenit sa nu poarte nimic ce le-ar putea trada apartenenta la clasa clericilor……
    De indata ce au ajuns acolo, au intrat intr-un magazin si au cumparat niste camasi ultra-colorate,
    pantaloni scurti, sandale si ochelari de soare.
    In dimineata urmatoare, s-au dus la plaja, imbracati in hainele lor turbate.
    Pe cand stateau tolaniti in sezlonguri, savurand fiecare bauturica, soarele
    si peisajul, o blonda mortala, topless si cu mini-bikini venea catre ei leganandu-si ametitor soldurile.
    Bietii preoti au ramas cu ochii holbati pe „dotarile” incredibile ale femeii.
    Cand sa treaca pe langa ei, ea le-a zambit si le-a spus:
    – Buna dimineata, Parinte, buna dimineata Parinte, adresandu-se fiecaruia separat.
    Apoi s-a indepartat.
    Cei doi au ramas blocati. Cum oare si-a putut da seama blonda ca ei sunt preoti?
    A doua zi, s-au dus din nou la magazin si si-au luat niste haine si mai socante decat cele din ziua precedenta.
    Atat de tipatoare, incat le puteai auzi inainte de a le vedea.
    Si astfel, cei doi s-au asezat iarasi pe plaja in sezlonguri, bucurandu-se de atmosfera de vacanta.
    Dupa un timp, aceeasi blonda superba, topless, purtand un tanga minuscul, se indreapta catre ei.
    Din nou, le zambeste, le adreseaza cate un „buna dimineata, Parinte” si se indeparteaza.
    Unul dintre preoti, nu mai poate suporta si striga:
    – Doar o clipa, domnisoara.
    – Da, raspunde aceasta.
    – Uite, noi chiar suntem preoti, si suntem fericiti cu asta, dar,
    pentru numele Domnului, spune-ne, cum ai putut stii ca suntem preoti fiind imbracati asa?
    – Parinte raspunde ea, sunt eu, maica Aglae!

  7. stejarul Says:

    „Ponta: Nu îmi doresc, Doamne ferește! Dar nu mă tem de proteste”

    Cum sa se teama cand a inceput sa le deschida dosare penale fabricate protestatarilor? Javra asta de ponta dupa ce a fost in stare sa il bage la parnaie pe Nastase cu o judecata marinareasca, e un mizilic sa inventeze dosare penale familiei Olteanu!

  8. Marius Mina Says:

    Guvernul Oprea, Pandele, Onţanu şi… Ponta

    Nu ştiu în ce măsură zvonurile privind cele 30 de milioane de euro (câte 10 milioane de căciulă pentru personajele din titlu – minus Ponta) – bani la valiză aduşi la două noaptea, ca taxă de protecţie, sau mai bine zis de trădare înainte de alegerile locale de anul trecut, la sediul PSD din Şoseaua Kiseleff-se adeveresc, însă un lucru este clar: Oprea, Onţanu şi Pandele sunt pe „cai mari” în guvernul Ponta. La vedere, doar „şeful mafiei personale a lui Adrian Năstase” Gabriel Oprea, reevaluat de Băsescu, reciclat apoi şi redat Patriei ca super-şef al Apărării şi Internelor, îl poate suplini pe Ponta, ca vicepremier al României, în cazul unei indisponibilităţi a lui „Victoraş- mamă”. Pandele şi-a făcut nevasta senator în fieful lui, acolo unde statul de drept a încetat să mai existe de ceva vreme, Onţanu va avea fonduri la îndemână să mai dea şi el zeciuiala de două fasolici şi-un concert pentru „alergătorii” din sectorul 2.

    Coloneii şi generalii lui Oprea „făcuţi” peste noapte parcă nu mai există – memoria colectivă este scurtă -, afacerile imobiliare din Ilfov s-au pierdut în negura timpului, Udrea, Pandele, Onţanu şi Bucşaru nici usturoi n-au mâncat, nici gura nu le miroase, doctoratele acordate de către nişte semidocţi unor sfertodocţi din SRI nu mai există nici ele. O mână spală pe alta şi împreună murdăresc ceea ce-a fost inocent şi pur în demonstraţiile din iarna anului trecut, dincolo de manipulări şi scenarii concepute în laboratoarele sfertodocţilor despre care vorbeam ceva mai devreme.

    Băsescu doarme liniştit, Ponta aşijderea – protejat de afişele cu generali în rezervă -, Antonescu n-are ce face, tace, că n-a avut sânge-n instalaţie să dea cu Europa de pământ cât a fost interimar la Cotroceni. Tace complice şi pierde electorat pe zi ce trece. S-a speriat de butonul trei, de Merkel de Structuri, de Unchiul Sam, de faptul că vreo două luni eram în pericol să n-avem pensii şi salarii – deşi ne puteam împrumuta la o dobândă mai mare, dar ce mai conta la suta de miliarde împrumutată prin diminuarea intenţionată a PIB-ului? N-a ştiut săracul că dacă venea în faţa românilor şi spunea toate aceste lucruri, başca vânzările – mai bine zis cedările – resurselor strategice despre care a fost informat prompt, revoluţia din Islanda ar fi rămas de râsul curcilor. Toţi ne facem acum că nu-l vedem pe Fenechiu la Transporturi, un ministru care are aplecare în domeniu cât are Baba Safta pe Facebook. Facem programe, stabilim bugete, la ministere e coadă la angajări useliste pe bază de „contribuţii” în campanie, „sforăim” vârtos la televiziuni şi le mai dăm românilor o doză de lehamite.

    Domnule Ponta, dacă aţi citit acest fonfleu, vă rog să procedaţi în consecinţă!

    Cu stimă, Marcel Bărbătei

    http://www.cotidianul.ro/guvernul-oprea-pandele-ontanu-si-ponta-203718/

  9. Marius Mina Says:

    Guvernul Oprea, Pandele, Onţanu şi… Ponta

    http://www.cotidianul.ro/guvernul-oprea-pandele-ontanu-si-ponta-203718/

  10. Marius Mina Says:

  11. Maria Savescu (@MariaSavescu) Says:

    La multi ani, purtatorilor de nume sfant !

  12. harlau625 Says:

    Majoritatea nu au votat pentru Ponta si a lui gasca! Majoritatea au votat contra lui Basescu si banda lui! Deci, nu cred ca sunt prea multi legati afectiv de Ponta! La o adica, romanii vor iesi in strada fara resentimente, daca Ponta va urma calea lui Basescu si Boc! Deocamdata observ ca devenit arogant ca Nastase si obedient ca Boc!

  13. olimpiu65 Says:

    Ponta e suma celor din titlu!!
    eu ca liberal nu vreau ca partidul care ma reprezinta sa se prostitueze de mana cu ciracii basisti , cu FMI si cu udmristii condsi de Hunor mult prea disperati ca nu mai sug resurse! afara PNL din alianta cu fsnistii tradatori!!!
    asa ca un guvern care abandoneaza propriul program nu merita nici 50% +1 sustinere in Parlament dar mai 66!

  14. Un simpatizant poate neautentic Says:

    Deci alegerile au avut loc pe 9 decembrie ,iar astazi suntem in 7 ianuarie ….

    Din cate inteleg eu de la voi ,in aproape o luna de zile ,”Ponta si-a batut joc de voturile noastre, ca un tont, slab sau şantajabil”,a devenit „mai pudel al impostorului decât înşişi Boc şi MRU”,”s-a prosternat la picioarele FMI” ,tolereaza sau incurajeaza „sfidarea penalilor gen Basescu ,tiitoarea” etc. Intr-o luna de zile ,atat a trecut de la vot !!!

    Acum sincer,mie „viziunea” asta , imi pare groaznic exagerata !

    Nu a trecut nici macar o luna de la alegeri (!),iar voi acuzati noul guvern ca nu a reusit sa schimbe un sistem construit de Basescu in ani buni cu migala si tenacitate ?! Ii acuzati ca se prosterneaza in fata FMI-ului de parca ar exista dupa dezastrul facut de guvernele BOC si MRU o alta varianta de iesire a Romaniei din rahatul in care a fost bagata de Basescu si de parca Ponta ne-a impins in bratele FMIului,nu Basescu cu „colacul lui de salvare” ? Avem de dat bani FMI-ului,ne place sau nu ,avem de respectat niste acorduri,ne place sau nu ,iar vina nu Ponta o are pentru acest lucru,ci Basescu ! Cum ar putea cineva sa scape de Basescu ACUM, cand are inca in mana lui niste institutii fundamentale gen servicii,ANI,DNA,CSM,CCR ,al caror singur scop este sa il serveasca neconditionat ?

    Ma intreb cum oare se impaca dorinta din final, ca „USL trebuie să continue, unită şi puternică”,cu tot restul discursului ?…Probabil cand dorim ca o uniune sa fie puternica trebuie sa o injuram pentru tot felul de fapte imaginare si pentru nerealizarea unor fapte imposibil de realizat, intr-un timp asa de scurt ? Poate cand ne dorim un USL unit ,trebuie sa injuram la greu una din tabere si sa sadim dezbinare ?

    Cred ca unii de pe aici (si nu vorbesc despre Roxana) ,au un simptom gen „nostalgia ceausista” ,in care isi sterg din memorie tot ce a facut rau Basescu si transfera incet-incet toata incarcatura negativa catre noua putere .Sa luam spre exemplu, fraza Stejarului :

    „Javra asta de ponta dupa ce a fost in stare sa il bage la parnaie pe Nastase cu o judecata marinareasca, e un mizilic sa inventeze dosare penale familiei Olteanu!”.

    Deci Ponta l-a bagat la puscarie pe Nastase 🙂 ,Ponta se ocupa de fabricat dosare politice ale opozantilor politici (desi domnul Olteanu este opozant al lui Ponta cred de doar o luna,pana atunci era opozant al lui Boc si al lui Basescu )…Este exact ce va spuneam mai sus,un transfer fortat (ca logica si ca adevar) de aspecte negative, de la sursa lor reala ,Basescu ,catre alta directie …

  15. Ghita Bizonu' Says:

    Indealizezi exagerat cu verticalitatea Rumâniei inter (si multiplu) belita.
    Am o serie de reviste Vremea din 1934 cu caricaturi de unu Anestin. Si sa vezi si sa crezi cica Ion Românu in orasul iternational Bucuresti merge la Ministeruld e Finate unde un gras ii urla „tais-toi cochon de payant” (taci porc de platitor!!) ca comisaru , inspectoru sau cum ii zicea (internatonal, occiidental) era frantuj.
    Sau alta in fundal munti si brazi . In prim plan niste domni albi in tinuta africana (casca, soet , camasa cu maneci scurte si ravolvere) si in fara llor unu mai magraon (hasurat) (cu fustanela de franze de palmier si os de gaina in nas) plocnindu-se adanc : „bine ati venit in colonia noastra!!!” magraonu hasurat fiind Madgearu. Ca românu ajunse rumân la regele chibtitrilor, la ITT samd

    De fapt statu capra la FMI este o frumoasa restitutio in intergrum a gloriosilor ani 30cand Tanase exclama: am vandut tot ce-am avut/ si cu asta ce-ma facut ?!

    Si cu asta ce-am facut? – Constantin Tanase, 1939

    Ne-am trezit din hibernare

    Si-am strigat cit am putut:
    – Sus Cutare!
    – Jos Cutare!?
    Si cu asta ce-am facut?

    Am dorit, cu mic, cu mare,
    Si-am luptat, cum am stiut,
    S-avem noua guvernare?
    Si cu asta ce-am facut?

    Ca mai bine sa ne fie,
    Ne-a crescut salariul brut,
    Dar traim in saracie
    Si cu asta ce-am facut?

    Ia coruptia amploare,
    Cum nicicind nu s-a vazut,
    Scoatem totul la vinzare?
    Si cu asta ce-am facut?

    Pentru-a cistiga o piine,
    Multi o iau de la-nceput,
    Ratacesc prin tari straine!
    Si cu asta ce-am facut?

    Traversam ani grei cu crize,
    Leul iar a decazut,
    Cresc intruna taxe-accize?
    Si cu asta ce-am facut?

    Totul este ca-nainte,
    De belele n-am trecut,
    Se trag sforile, se minte
    Si cu asta ce-am facut?

    Se urzesc pe-ascuns vendete,
    Cum nicicind nu s-a vazut,
    Tara-i plina de vedete
    Si cu asta ce-am facut?

    Pleaca-ai nostri, vin ai nostri!
    E sloganul cunoscut;
    Iarasi am votat ca prostii.
    Si cu asta ce-am facut?

  16. Ghita Bizonu' Says:

    Ponta e Tonta inVictor …..
    Slab, prea doritor sa fie placut altora … „baiat” bun care davu stie ce cauta in politica.
    A pierdut ocazia in vara cand putea schimba Codruta ca se sucareau unii desi putea sa le dea laora cu legea peste bot. Acu .. acu ii tatatie izmenele ca ii fac aia doasr penal ptr plagiat

  17. Roxana Iordache Says:

    Simpaticule, dacă tu ai votat ca Ponta să-l pupe-n cur pe Băsescu şi să urmeze calea bocilor, să fii sănătos, dar n-ai nici un drept să-mi ceri să fiu la fel de idioată. SIC. 😛

    P.S. Un om inteligent devenit obedient – mă refer evident la tine – e un motiv de tristeţe. 😦

  18. Un simpatizant poate neautentic Says:

    Nu sunt obedient deloc,ci doar realizez ca daca se destrama USLul ne intoarcem iar de unde am plecat .Asta in cazul cel mai bun …Cat despre Ponta ,poti sa imi explici si mie cum anume il pupa in cur pe Basescu ?Poate doar ai tu impresia asta si nu ai dreptate . 🙂 .

    PS:Hm,sa ma faci idiot de ziua mea …Urat,urat rau 🙂

  19. Roxana Iordache Says:

    Bizoane, îmi pare sincer rău că eşti spălat pe creier, inteligenţa nu te mai ajută. Ai fost crescut cu o anumită propagandă care ţi-a intrat în sânge.

    Nu e vorba de idealizare, ci de normalitate. Tănase făcea parte din libertatea de expresie. Comuniştii l-au belit, nu alţii (aşa cum minţea un film al mistificatorului Sergiu Nicolaescu, Dumnezeu să-l ierte!):

  20. Un simpatizant poate neautentic Says:

    Acum Roxana …Un om inteligent care injura fara motiv , doar ca asa are el impresia ca Ponta face blat cu Basescu ,dar fara sa poata dovedi asta -ma refer la tine-sa stii ca tot motiv de tristete este . 🙂

  21. Un simpatizant poate neautentic Says:

    Cand vine sfanta Roxana 😎 ,o sa ti-o platesc 😉 … 🙂

  22. Roxana Iordache Says:

    Simpaticule, te-am făcut idiot ca să reacţionezi – nu mai ai resurse? La mulţi ani! Se pare, oricum, că tu nu citeşti textele mele. Reţeta sigură de distrugere a USL e Ponta. Dacă ţie ţi-a plăcut pupatul în cur prestat de Ponta, chiar nu înţeleg de ce te prefaci că nu-l vezi? Poţi să îmi răspunzi orice, replică nu vei avea, chiar nu-mi pierd timpul cu polemici amorsate de băsişti. Tu şi alţii ca tine sunteţi exact ca flaşnetele portocalii, preluaţi harneala lor şi o propagaţi (textul stupid cu bietul Ponta şi greaua moştenire pe care nu vreţi să observaţi cât de obedient o continuă).

  23. Un simpatizant poate neautentic Says:

    Adevarul este Roxana ca nu sunt deloc sigur care din noi doi repeta texte de flasneta portocalie .Sa stii ca nu sunt aici ca sa am dreptate,ci doar ca sa clarificam o problema !Din punctul meu de vedere ,graba aceasta de a injura guvernul ,de a sugera comploturi in sanul USLului si tradari basiste ,este EXACT SUNET DE FLASNETA PORTOCALIE !

    Deci Roxana,Crin si PNLul nu acuza tradari,insa tu ,Stejarul,Olimpiu si altii,vigilenti cum sunteti, 😎 aveti o realitate a voastra si percepeti lucrurile altfel :mrgreen: …Nu iti pare nimic in neregula ?!

  24. Donkeypapuas Says:

    @Roxana Iordache

    „Actorul şi sălbaticii” NU a fost regizat de Sergiu Nicolaescu.

  25. Un simpatizant poate neautentic Says:

    Si daca tot m-ai facut idiot ca sa reactionez,uite,ti-ai atins scopul,reactionez ! 🙂

  26. Matei Florin Says:

    @Simpatizantu’,

    Pufăitul din pipa păcii, alături de Demis, nu e o faptă imaginară. E a dracului de concretă, iar eu văd şi aud, cât se poate de real, rânjetul şi hăhăiala Coabitantului Nr. 1. Da, aşteptam de la Ponta (şi, desigur, de la Antonescu) să-mi deconteze votul din Iulie prin faptele PROMISE în campanie. Păi, dacă detestatul regim băsist continuă, la fel de cinic şi de ofensiv, unde e logica votului din Decembrie?

  27. Un simpatizant poate neautentic Says:

    Poate imi scoti de la spam restul postarilor.Cred ca doar asa putem avea un dialog .

  28. Roxana Iordache Says:

    Simpaticule, dacă tu ai timp de pierdut, eu n-am. Regret că trebuie să repet.

  29. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „Pufăitul din pipa păcii, alături de Demis, nu e o faptă imaginară. ”
    __________________________________________
    @Matei Florin

    Daca iti dai cuvantul de onoare ca i-ai vazut tu pufaind pipa pacii ,sa stii ca te voi crede ,pari un om onest .Daca insa nu i-ai vazut ,cred ca ramane doar o fapta imaginara …

  30. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „Simpaticule, dacă tu ai timp de pierdut, eu n-am. Regret că trebuie să repet.”
    ___________________________________________
    @Roxana

    Da,in mod absolut intamplator,am ceva timp de pierdut .Imi pare rau ca tu esti asa de ocupata ….

  31. Bibliotecaru Says:

    Domnul Ponta cred că a vrut să dea şi un răspuns celor de la PDL care îl acuzau că ţine Bugetul ascuns.

    Eu aş sintetiza ce a spus domnul premier într-o formă parcimonioasă…

    FOAMEEEE MĂĂĂĂĂ!

    Este din ce în ce mai clar, vine foametea. Dacă am ajuns să rambursăm la împrumuturi mai mult de jumătate din veniturile bugetare… oricum aţi lua de optimist acest fapt, pentru mine înseamnă foamete timp de 50-100 de ani.

  32. Bibliotecaru Says:

    Sau „parcimânioasă”…

  33. Roxana Iordache Says:

    @Bibliotecaru. 🙂 Am o postare despre „starea naţiunii”.

Lasă un răspuns

